Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 januari 2011, 20:49   #1
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Welke camouflage kan ik het beste gebruiken? (foto)

Beste allemaal!

Ik heb ongeveer 4 jaar geleden (op 20 jarige leeftijd) een HT ondergaan voor mijn inhammen d.m.v het klonen van haren. Tot nu toe ben ik zeer tevreden!
Nu hebben de haren in mijn inhammen, ondanks dat ze erg dik zijn, niet dezelfde dichtheid als mijn originele haar. Als ik mijn haar nu in een kuif kam, of in ieder geval omhoog, dan kijk je recht op mijn hoofdhuid. Wat dus minder mooi is.

Nu zou ik dus het liefst een spray aanschaffen met een soort van microvezel die zich hecht op mijn getransplanteerde haren waardoor er een grotere dichtheid ontstaat.
Nu zijn er op dit forum-gedeelte al diverse middelen de revue gepasseerd. Zoveel verschillende middelen dat ik het erg lastig vindt om het beste middel voor mezelf te selecteren.

Iemand een idee?

Hier een foto van één van mijn inhammen. Je ziet dat de dichtheid van de gekloonde haren zo zijn wensen overlaat.


Laatst gewijzigd door Fauce; 3 januari 2011 om 15:57
Fauce is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 21:59   #2
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
ik had laatste iets van bamboestof gezien,het heette volgens mij toppik ofzo,die werkt wel.
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 22:35   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fauce Bekijk bericht
Nu hebben de haren in mijn inhammen, ondanks dat ze erg dik zijn, niet dezelfde dichtheid als mijn originele haar.
Ik vind dat juist natuurgetrouwer overkomen.
Maar als je een camouflageprodukt wilt gebruiken, is Toppik (vezels van schapenwol)handig, omdat je meerdere kleuren kunt bestellen en die zelf mixen tot exact de juiste kleur. Bovendien heb je er erg weinig van nodig en dat fixeer je met glanzende haarlak. Sommigen gebruiken gel i.p.v. haarlak.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:04   #4
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik vind dat juist natuurgetrouwer overkomen.
Maar als je een camouflageprodukt wilt gebruiken, is Toppik (vezels van schapenwol)handig, omdat je meerdere kleuren kunt bestellen en die zelf mixen tot exact de juiste kleur. Bovendien heb je er erg weinig van nodig en dat fixeer je met glanzende haarlak. Sommigen gebruiken gel i.p.v. haarlak.
maar weet je wat ik zat te denken,stel dat iemand toppik gebruikt en buiten gaat,En als het regent dan?Die kan toch niet waterbestendig?
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:14   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Toppik is inderdaad niet zo goed waterbestendig. Wat dat betreft is Fullmore beter, maar dat zit in een spuitbus zodat je niet 2 kleuren kunt mengen en ik vind 't net verf, alhoewel Volluma nog ergere verf is, lijkt wel van een bouwmarkt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 00:57   #6
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Dankjewel voor jullie reacties!
Ik heb Toppik al erg vaak voorbij zien komen, maar zag het niet echt als een optie aangezien het niet weers- en transparatiebestendig is. Of is dit op te lossen met een goede haarlak?

Ik heb in ieder geval enthousiaster over 'Fullmore', en aangezien het van dezelfde makelij is als Toppik zit ik denk ik ook wel goed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Toppik is inderdaad niet zo goed waterbestendig. Wat dat betreft is Fullmore beter, maar dat zit in een spuitbus zodat je niet 2 kleuren kunt mengen en ik vind 't net verf.
Ik dacht dat het gewoon Toppik in een spuitbus was! Wat is er meer 'verf' aan dan de fibers uit het potje? Ik kan het op de website in ieder geval niet terug vinden...
Fauce is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 03:18   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fauce Bekijk bericht
Ik dacht dat het gewoon Toppik in een spuitbus was! Wat is er meer 'verf' aan dan de fibers uit het potje?
Als Fullmore gewoon Toppik in een spuitbus zou zijn, dan zou Fullmore net zo min waterbestendig zijn.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 13:10   #8
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fauce Bekijk bericht
Beste allemaal!

Ik heb ongeveer 4 jaar geleden (op 20 jarige leeftijd) een HT ondergaan voor mijn inhammen d.m.v het klonen van haren. Tot nu toe ben ik zeer tevreden!
Ben benieuwd waar je je haren hebt laten klonen!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 13:51   #9
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Als Fullmore gewoon Toppik in een spuitbus zou zijn, dan zou Fullmore net zo min waterbestendig zijn.
Snap ik, maar ik dacht dat het vermengd was met iets van een haarspray. Ik ga in ieder geval zo'n bus bestellen. Is 29,- een goede prijs? Of zijn er goedkopere aanbieders?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ben benieuwd waar je je haren hebt laten klonen!!
HSCI te Maastricht. Ze hebben ook een adres in Amsterdam.
Ben erg tevreden over het resultaat en de ondersteuning van het personeel.
HSCI heeft overigens patent op de haarstamcel transplantatie.
Fauce is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 14:22   #10
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fauce Bekijk bericht
HSCI te Maastricht. Ze hebben ook een adres in Amsterdam.
Ben erg tevreden over het resultaat en de ondersteuning van het personeel.
HSCI heeft overigens patent op de haarstamcel transplantatie.
Die kliniek is mij bekend. Maar weet je zeker dat het wel vermeerdering (klonen) is geweest en geen verplaatsing (FUE)?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 15:25   #11
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Die kliniek is mij bekend. Maar weet je zeker dat het wel vermeerdering (klonen) is geweest en geen verplaatsing (FUE)?
Yup!
Ze hebben de stamcellen uit het haarzakje van mijn achterhoofd gehaald. De rest van het haarzakje dat achterblijft in mijn achterhoofd creëert weer een nieuwe stamcel en groeit weer aan.
De stamcel die in mijn inham is geplaatst creëert weer een nieuw haarzakje en gaat dus ook weer opnieuw groeien, of groeit door.

Beide haren hebben dus dezelfde stamcel en dus ook dezelfde eigenschappen qua dikte. Ik vind vooral het voordeel van deze techniek dat je oneindig lang kan blijven doorklonen. Zo kan je telkens hetzelfde gebied blijven gebruiken om haren uit te winnen.

Laatst gewijzigd door Fauce; 3 januari 2011 om 15:58
Fauce is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 16:24   #12
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fauce Bekijk bericht
Yup!
Ze hebben de stamcellen uit het haarzakje van mijn achterhoofd gehaald. De rest van het haarzakje dat achterblijft in mijn achterhoofd creëert weer een nieuwe stamcel en groeit weer aan.
De stamcel die in mijn inham is geplaatst creëert weer een nieuw haarzakje en gaat dus ook weer opnieuw groeien, of groeit door.

Beide haren hebben dus dezelfde stamcel en dus ook dezelfde eigenschappen qua dikte. Ik vind vooral het voordeel van deze techniek dat je oneindig lang kan blijven doorklonen. Zo kan je telkens hetzelfde gebied blijven gebruiken om haren uit te winnen.
Hun theorie is mij bekend.

Maar bij een gewone haartransplantatie kan je het bewijs later zien doordat er op de kalende plekken nieuwe haren gaan groeien.

Maar omdat het donorgebied normaal gesproken heel dicht bezaaid is, is het bewijs daar vaak niet te zien dat de haren daar weer teruggroeien.

Heb je je dat wel gerealiseerd of heb je ´bewijzen´ gezien van hergroei in je donorgebied?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 17:15   #13
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Hun theorie is mij bekend.

Maar bij een gewone haartransplantatie kan je het bewijs later zien doordat er op de kalende plekken nieuwe haren gaan groeien.

Maar omdat het donorgebied normaal gesproken heel dicht bezaaid is, is het bewijs daar vaak niet te zien dat de haren daar weer teruggroeien.

Heb je je dat wel gerealiseerd of heb je ´bewijzen´ gezien van hergroei in je donorgebied?
Dat heb ik mij zeker gerealiseerd. Door het grote aantal grafts was mijn donorgebied duidelijk zichtbaar. (logisch, aangezien ik kaalgeschoren was) Twee weken na de transplantatie zag je dat er op de donorplekken een lagere haardichtheid was.
Na 4 weken was mijn achterhoofd zo goed als genezen en na 5 weken waren er al nieuwe haartjes zichtbaar!

Dus, het is niet alleen theorie.
Vanwaar eigenlijk je twijfel bij deze toepassing? Ik dacht dat het zich al bewezen had?
Fauce is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 18:30   #14
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fauce Bekijk bericht
Dat heb ik mij zeker gerealiseerd. Door het grote aantal grafts was mijn donorgebied duidelijk zichtbaar. (logisch, aangezien ik kaalgeschoren was) Twee weken na de transplantatie zag je dat er op de donorplekken een lagere haardichtheid was.
Na 4 weken was mijn achterhoofd zo goed als genezen en na 5 weken waren er al nieuwe haartjes zichtbaar!

Dus, het is niet alleen theorie.
Vanwaar eigenlijk je twijfel bij deze toepassing? Ik dacht dat het zich al bewezen had?
De meeste HaarWebbers hier zijn sceptisch over Gho's methode omdat hijzelf geen aantoonbare bewijzen heeft getoond, alleen een theoretisch verhaal wat in een vakblad heeft gestaan.

Zelfs een aantal haartransplantatie-klinieken zijn juridisch in strijd met Gho.

Maar mooi dat jij wel overtuigd bent van de werking. Om hoeveel grafts ging jouw behandeling?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 19:29   #15
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
De meeste HaarWebbers hier zijn sceptisch over Gho's methode omdat hijzelf geen aantoonbare bewijzen heeft getoond, alleen een theoretisch verhaal wat in een vakblad heeft gestaan.

Zelfs een aantal haartransplantatie-klinieken zijn juridisch in strijd met Gho.

Maar mooi dat jij wel overtuigd bent van de werking. Om hoeveel grafts ging jouw behandeling?
Rond de 1700 grafts voor de inhammen met nog enkele aan de voorzijde.
Wel vreemd dat er volgens jou geen aantoonbare bewijzen zijn gezien ik er zelf toch wel duidelijk één van ben, en dat terwijl het al 4 jaar geleden is!

Mocht het nog een keer nodig zijn, dan ga ik weer gewoon naar Coen.
Fauce is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke gel is het beste? Jack Overige (haar)discussies - Algemeen 124 27 december 2012 14:44
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 15:59
Welke lijm is de beste voor het haarwerk te bevestigen? Heidi Haarwerken 2 15 juni 2006 09:42
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 20:07
Welke gel/wax etc. is nou het beste!? pindakaas Van alles en nog wat... 5 4 maart 2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.