Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2015, 11:31   #16
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Als je je haar toch zo kort houdt, dan zou ik een MHP overwegen.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2015, 13:57   #17
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Dit fenomeen heet schockloss.
De haren die de ingreep niet kunnen weerstaan en zullen daardoor uitvallen. Het kan zijn dat deze teruggroeien maar sommige zullen ook blijvend zijn uitgevallen.

het kan soms een overweging zijn om tussen een 'dichtbezet' gebied geen HT te doen omdat de kans op schockloss aanwezig is. Hoe beter de transplantatie hoe kleiner de kans op schade.

Ik zou eerder nog een tijdje wachten hoe het zich ontwikkeld en of je het kunt stabiliseren en dan in 1 keer goed doen, maar die keus is uiteraard aan jou.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2015, 15:14   #18
Marc82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2014
Berichten: 93
Geslacht:
Ik zou gewoon zone 1 en 2 samen met je kruin laten doen. Zeker niet kiezen voor een te hoge dichtheid maar meer dat wat past bij je haren bovenop. Zo krijg je volgens mij een prima geheel. En inderdaad een goede shampoo en minoxidil gebruiken met evt een vitamine preparaat.
Marc82 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2015, 15:59   #19
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Je had last van bijwerkingen met minoxidil. Het schijnt dat je van nanoxidil minder bijwerkingen hebt. Wellicht is dit een optie voor jou. Je kunt het aanvullen met finasteride. Gezien je haaruitval zou ik zelf twijfelen om nu al een haartransplantatie te doen. Ik zou het eerst willen stabiliseren/ teruggroei krijgen door finasteride in combinatie met nanoxidil.
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2015, 09:40   #20
justadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem23 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben 24 jaar, heb al een paar jaar last van haaruitval. Vooral na 20 jaar begon het sneller te gaan, heeft naar mijn mening ook te maken met het gebruiken van middelen voor fitness. Rond mijn 22e heb ik een aantal maanden minoxidil gebruikt. De haren kwamen terug, maar door bijwerkingen zoals haar op mijn gezicht ben ik er toch mee gestopt. Je zult raden, sindsdien is het er niet beter op geworden, in tegendeel

Op dit moment is vooral de voorste haarlijn en inhammen een probleem. Ik gebruik nog wel Regenepure en sinds kort smeer ik wat lavendelolie op mijn haar; ik moet zeggen dat dit wel de haaruitval vertraagt en ik zie ook wel wat mini haartjes.

Nu overweeg ik een haartransplantatie, omdat ik weer wat haren wil op de voorste haarlijn en inhammen. Wat adviseren jullie? Wachten tot alles eruit valt of kan ik nu ook al eentje ondergaan?

Alvast dank voor jullie hulp. In de bijlage nog een foto hoe het er nu uit ziet.
Hi,

ik vraag me het volgende af; welke middelen die je gebruikte voor het fitnessen denk jij dat een slechte invloed hebben gehad op jouw haarstatus? Ik wil zelf ook namelijk iets van een 'pre-workout' gebruiken, maar wil uiteraard niet dat dit haaruitval bevorderd.

Daarnaast zou ik in jouw geval niet kiezen voor een HT gezien het bovenop toch wel aardig dun is, ik denk niet dat het het gewenste resultaat gaat opleveren. Mocht je het wel doen, dan zou ik het evenredig doen over het gedeelte waar nu wel nog haar zit en misschien een beetje bij de inhammen, zodat alles net iets dikker lijkt.
justadam is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2015, 14:02   #21
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justadam Bekijk bericht
Hi,

ik vraag me het volgende af; welke middelen die je gebruikte voor het fitnessen denk jij dat een slechte invloed hebben gehad op jouw haarstatus? Ik wil zelf ook namelijk iets van een 'pre-workout' gebruiken, maar wil uiteraard niet dat dit haaruitval bevorderd.

Daarnaast zou ik in jouw geval niet kiezen voor een HT gezien het bovenop toch wel aardig dun is, ik denk niet dat het het gewenste resultaat gaat opleveren. Mocht je het wel doen, dan zou ik het evenredig doen over het gedeelte waar nu wel nog haar zit en misschien een beetje bij de inhammen, zodat alles net iets dikker lijkt.
Sta daar allemaal niet teveel bij stil want als je dat wel doet mag je zelfs in het geheel niet fitnessen. Als je aan krachttraining doet verhoog je je testosteron waardoor je meer kans maakt op haarverlies. Neem gewoon geen testoboosters of anabolen. De rest van die middelen doen toch nauwelijks iets, tweederde is rommel die erin zit. Ik heb de meest currante laten analyseren en je wilt niet weten wat er allemaal in zat. Er is ook geen controle op dat spul dus zetten ze op die potten wat ze willen. Begin eens met een deftig voedingsschema te volgen gemaakt op de resultaten van een volledige body analyse en je zal je eens zien veranderen. Kost je 50 euro incl. twee consultaties en je bent vertrokken.
En voor de vraag komt neen ik doe de body analyse niet en ook de voedingsschem's schrijf ik niet voor. Ik ben persenol trainer en heb jaren zelf een sportschool uitgebaat.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2015, 09:37   #22
anoniem23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2014
Berichten: 22
Geslacht:
Ik heb toch besloten om een HT te laten doen. Denk dat ik eind deze maand ga laten doen in Turkije. Bij vragen bij verschillende klinieken die ook hier worden aanbevolen kreeg ik als antwoord dat het tussen de 3500-4000 grafts zal zijn en dat er waarschijnlijk een 2e HT nodig zal zijn, maar dit zou over 4/5 jaar nodig zijn. Dit is voor mij geen probleem. Mijn vraag voor de experts hier: is het voor mijn situatie beter om een lage of hoge haarlijn te doen? En zijn er nog andere zaken om rekening mee te houden?

Thanks allemaal voor de reacties.
anoniem23 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2015, 13:15   #23
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Bij een hogere haarlijn gaan ze een grotere dichtheid kunnen halen met aanral grafts eat je zal laten roven. Bij een lagere haarlijn een mindere dichtheid want het oppervlak is groter.
Je haartoestand moet al redelijk erg zijn als ze praten van 4000 grafts en toch nog een een tweede ht nidig zal zijn binnen de 5 jaar. Ik zou zeker voor de hogere haarlijn gaan.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2015, 14:40   #24
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Op basis van de foto's lijkt het alsof je een niet erg goed donorgebied hebt; relatief dun. Onthoud goed, 4000 grafts hieruit halen zal ongetwijfeld resulteren in een blijvend zichtbare uitgedunde donor. Mooi is anders...
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2015, 12:43   #25
anoniem23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2014
Berichten: 22
Geslacht:
@promise Klopt heb niet een super donor gebied, maar het is niet anders.
anoniem23 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2015, 10:23   #26
anoniem23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2014
Berichten: 22
Geslacht:
Over de kliniek heb ik nog mijn twijfels. Ik begrijp dat Esteworld hier op het forum populair is, maar die vragen nogal een hoog bedrag (voor de markt in Turkije). Ik heb hier met nog een aantal klinieken gesproken uit Turkije, en die vragen tussen de €1500 en €2000. Alleen zijn er 170 haartransplantatie klinieken in Turkije, en allemaal beweren dat ze goed zijn.

Heb ook voor- en na foto's gekregen en die zien er allemaal goed uit. Consult gesprekken zitten er helaas niet in, omdat ik momenteel 600 km van de klinieken vandaan bevind. Hebben jullie nog tips om de juiste kliniek te kiezen uit de 170 ?
anoniem23 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2015, 12:10   #27
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Als het enige onderscheidende criterium de prijs is, dan zou ik gewoon voor de goedkoopste gaan.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2015, 21:09   #28
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Ik zou gewoon voor Esteworld gaan. Je betaald misschien wat meer maar je weet waar je aan toe bent.

een prijsverschil van 1000 euro maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2015, 21:34   #29
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaa17 Bekijk bericht
Ik zou gewoon voor Esteworld gaan. Je betaald misschien wat meer maar je weet waar je aan toe bent.

een prijsverschil van 1000 euro maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.
Idd. Maar bij Esteworld kost een ht 2300 euro, ik mij niet voorstellen dat klinieken zelfs in Turkije een ht van dezelfde kwaliteit en kwantiteit aanbieden voor nog 1000 euro minder.
Je neemt ook een risico door voor een kliniek te kiezen die niet gekend is en op die foto's van voor en na zijn vaak bedrog. Ik verneem het liever uit de eerste hand van iemand die er al geweest is.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2016, 10:37   #30
anoniem23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2014
Berichten: 22
Geslacht:
Dag ALlemaal,

Tijdje terug weer. Heb de HT niet gedaan, maar zal het hoogstwaarschijnlijk eind deze maand doen. Ik heb twee foto's toegevoegd van de situatie nu. Hoeveel grafts heb ik volgens jullie nodig? Kliniek zal of Estecenter of een andere populaire kliniek in Turkije worden. Ik zal binnenkort foto's plaatsen.

Groet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo 1.JPG‎ (123,1 KB, 90x gelezen)
Bestandstype: jpg photo 2.JPG‎ (106,9 KB, 76x gelezen)

Laatst gewijzigd door anoniem23; 5 januari 2016 om 10:41
anoniem23 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, regenepure


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.