Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 september 2008, 11:43   #1
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
Post Haaruitval die tijdelijk zomaar stopt ...

hallo

ik heb een vraagje,

ik had een jaar geleden iets gedaan , 2 keer per weer ,en het was niks met pillen maar heel natuurlijk,

maar was ervan niet bewust omdat ik elke maandag en dinsdag stage had van school nam ik elkedag het zelfde dingen mee,

smorgens smiddags savonds alleen maar hetzelfde 2 dagen achterelkaar,

maar ja ik had last van haaruitval,ik zat niet te tellen hoeveel enzo,dat hield ik niet bij maar toen ik in de spiegel keek ergerde ik me enorm eraan,

daarom had ik erover gepraat met me moeder en had ze al een afspraak voor me gemaakt 1 week later,dus voor die week ben ik tog begonnen met tellen hoeveel er ineendag uit zal vallen en ik was zoooo verbaast niks niks niks terwijl ik daarvoor als ik douch overal haren zie en als ik me hand door me haren heen haal minimaal 20 stuks, dus dat was een verbaast moment,dacht dat ik het niet zag en begon met me haren stevig heen en weer te wrijven zeg maar,nog steeds geen een haartje die los kwam,ik dacht dat ik het niet zag,dus pakte ik een blanco A4 velletje uit de printer en begon daarop te wrijven en te aaien zeg maar,helemaal niksss

ik dee dat 4 dagen achterelkaar maar nog niks te merken,

ook van dat er 100 haaren uitvallen normaal zou zijn,maar bij mij viel er niks uit,

dus zij tegen moeder ik hoef niet naar de dokter,maar tog ben ik gegaan

bla bla bla , het houdt een keer op enz enz ik dacht dat het gewoon opgehouden was dat ik niet verder kaal zou worden,maar ondertussen ben ik zeker meer kaalend geworden en vallen de haartjes weer gewoon uit,

binnen 1 jaar heb ik een landingsbaan als dit zo door gaat want in zonlicht kan ik de landingsbaan heel goed zijn overal gelijkmatig kaal,

ik heb een erfelijk kaalheid , vaderkaal vader van moeder kaal famillie vol met kalen,dus ik weet het ook niet meer,

maar toen die tijd was het me gelukt om geen een haartje uit te laten vallen, ik kom er nu pas op terug omdat ik me echt begin te ergeren aan mijn kaalheid,

ik wil hier niks over het recept zegen,want het kan zo zijn dat het een vinding is,ik weet niet zeker maar ik ga het als deze saaie ramadan afgelopen is proberen nu ik niet stiekem kan eten ,

maar heeft iemand hier ervaring mee dat het ineens helemaal opgehouden is met uitvallen?endan ook 100% er moet tog wel paar uitvallen?dat hoort er tog bij?50 tot 100 ,niks uitvallen is tog meschien een probleem?haren waren ook heel levendig en heel sterk gewoon perfect,

gr ygt

Laatst gewijzigd door onsgoederen; 6 september 2008 om 11:47
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2008, 12:15   #2
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Onsgoederen, je kan beter een nieuw topic aanmaken.

Hoe oud ben je? Zit je al in de puberteit?
Vraag aan de huisarts om een doorverwijzing naar de dermatoloog. Dat is een meneer of mevrouw die gaat kijken of je haartjes ziek zijn.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2008, 13:31   #3
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
Das het probleem ook

hallo dat is ook het probleem ik kan geen topic aan maken snap niet waarom,maar ja ik ben 3 dagen geleden ofzo lid geworden van haarweb,

kan het daaraan ligen?
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 09:41   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
hallo dat is ook het probleem ik kan geen topic aan maken snap niet waarom,maar ja ik ben 3 dagen geleden ofzo lid geworden van haarweb,

kan het daaraan ligen?
Dit is toch een nieuw topic? Of heeft een moderator je geholpen??

Vreemd verhaal, onsgoederen!! En uitval van 20 haren per dag is niet veel!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 09:55   #5
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dit is toch een nieuw topic? Of heeft een moderator je geholpen??

Vreemd verhaal, onsgoederen!! En uitval van 20 haren per dag is niet veel!


dat was ervoor en per keer toen ik met me hand door me haren heen ging,dus meer dan honderden haartjes per dag, daarna was er gewoon helemaal niks dat uitviel alleen maar roos maar verder was er helemaal geen een haartje dat eruit viel,

wat ik ook deed viel gewoon niks uit,zelfs niet op een witte a4 velletje daar zie je meteen een haartje, als die valt,

maar ja de moderator heeft blijkbaar geholpen,bedankt,

Laatst gewijzigd door onsgoederen; 7 september 2008 om 09:57
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 11:13   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Sorry, vergeten terug te melden. Het bericht stond op een niet zo goed zichtbare plek. Het was een hele kleine moeite om het even recht te trekken.

Ik vind het ook heel geheimzinnig wat Onsgoederen is overkomen.

Ik vraag me af of hij heel sterk last heeft van -wat ik bij gebrek aan een betere term- maar periodiciteit noem.

Ik heb ook zoiets wat me eens in de 7 jaar overkomt. Een periode (enkele maanden) van sterkere haaruitval gevolgd door 'rust' en dan weer 'bisnis es joesjoewol' (zie mijn blog). Maar lang niet zo erg als Onsgoederen beschrijft.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 11:45   #7
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Gewoon toeval denk ik!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 15:28   #8
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
Absoluut geen toeval

kijk ik bestudeer vanuit me zelf,hoe mensen ouder worden,de gevolgen,oorzaken die gevolgen voortbrengen,

Ik weet zeker dat dit niet zo is ,dus het is geen toeval!

ik ga niks verklappen,maar hoop hiermee binnen een jaar beter resultaan dan wie dan ook voort te brengen,

een hele kleine voorbeeld,

Waarom krijgen jongeren voortaan ook meer kaalheid?

Waarom begint sex al op diverse leeftijden?

Zit er verband tussen dat mensen sneller in de puberteid raken en mensen die eerder veranderen,

Bijna iedereen weet dat internet televisie een van de grootste oorzaken zijn van meer sex op jongere leeftijden,wat dus wil zegen dat ons hersenen ons daarop aanpast,dus al het geheel wordt door ons zelf Bewust of onbewust veroorzaakt!

dat wil zegen Elk leefpatroon is een oorzaak van een gevolg,

ik maak het makkelijker,

iemand die strest,heeft een rolpatroon, zoals opdat moment ,en daarvoor wordt diegene geheel op aangepast,en dat gaat automatisch,of je er nou bewust of onbewust van bent,met stres verander JIJ zelf een heleboel aan je lichaam,wat is de oorzaak Stres,wat zijn de gevolgen ziektes meer haaruitval doffe haren slechte huid,allemaal Oorzaken van stres!

Maar stres kunnen we niet vermijden denken meeste,Klopt ook het is niet voor iedereen een aanleg om het zomaar te kunnen,en het is onbegrijpelijk moeilijk.

psychologisch kun jij je stres niet overwinnen,of je problemen zul je niet kunnen overwinnen,Dhl zal ervoor zorgen dat je automatisch tegenwerkend zult denken en het wordt alsmaar moeilijker,zolang je er niet stevig achter staat,

maar goed,waarom haaruitval

Oke het is erfelijk of niet,Maar het kan zeker Gestopt worden door jou zelf!!!

Jij bent de enige sleutel om het te kunnen laten stoppen hoe raar het ook klinkt,

erfelijk betekend niet dat het moet gebeuren,nee, Want ik zie zelf mensen die erfelijk kaal moeten zijn,maar door nou (DIE) .. hebben krijgen ze het simpelweg niet,

Waarom jullie wel,

heel mooi vraag,

kijk maar naar de film freddy kruger,je moet hem eerst kennen voordat hij in je dromen kan komen,en hoe meer je hem kent hoe meer je aan hem denkt hoe erger het wordt!,Maar dit was een voorbeeld op het verergeren en niet het laten beginnen van kaalheid,

En de wetenschappelijke film, METRIX

nou die film is dus puuur gebaseerd op wetenschap en feiten!

kan je daaruit veel dingen halen?

Wie dat wel kan is al een heel eind verder , maar niet ver genoeg!

Wat ik jullie nu allemaal heb geschreven en verteld zijn maar de onbelangerijkste van het geheel,maar goed,ik wil ermee zegen dat ik na 4 weken met mijn expirimenten ga beginnen,

wat mij gelukt is denk niet dat het een standaard mens zal lukken,

Maar ben ook niet van plan om hier erover te vertelen,ik weet de gevolgen

mensen die zich afvragen is hij gek? mensen die me als onzinschrijver zien!

en mensen die heel raar gaan reageren,

iemand die heel slim is,heeft bijna door wat mijn experimenten zijn,Geloofme of niet het is mij gelukt,

alleen ......................... dat het heel moeilijk is komt omdat op die moment heelveel nieuw is en ons daarop aangepast wordt dus niet iedereen zal het kunnen zeg ik er alvast bij,alleen de mensen die een totaal andere leven wel kunnen beginnen,dat is zoooo moeilijk omdat je dan je dagelijks bezigheden niet meer kunt doen,natuurlijk wel werken eten enzo, en dat geeft je enorm stres,maar je went er aan,netals je aan jou op dit moment gewent bent.


m.v.g Dehr.DEHR.

Laatst gewijzigd door onsgoederen; 7 september 2008 om 15:37
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 17:08   #9
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Weer zo'n hairobservator?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 19:37   #10
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Haaruitval is van alle werelden. Seks ook. Het hangt allemaal samen met hormonen. Als jij denkt dat je de jackpot hebt gewonnen, ik hoop het voor jou maar ik geloof er niets van!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 23:00   #11
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Haaruitval is van alle werelden. Seks ook. Het hangt allemaal samen met hormonen. Als jij denkt dat je de jackpot hebt gewonnen, ik hoop het voor jou maar ik geloof er niets van!

ken je de film Evan Almighty?

zo'n soort verhaal!
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2008, 09:04   #12
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
ken je de film Evan Almighty?

zo'n soort verhaal!
Ja die ken ik. Wat een mottige film zeg...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haaruitval door dieet Katy Haarproblemen bij vrouwen 26 15 juni 2012 08:42
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
nieuwe revlon anti-haaruitval patch ibbi Medicijnen/haargroeimiddelen 34 7 september 2008 01:27
haaruitval en acné na stoppen dianepil; tijdelijk of blijvend? Lon Haarproblemen bij vrouwen 5 16 november 2007 15:58
Haaruitval als je stopt met:... Lars Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 maart 2004 18:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.