Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juni 2014, 17:02   #31
Plant40
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2014
Berichten: 7
Geslacht:
Als je over de 40 bent, is een FUT haartransplantatie dan beter 'te doen' ? Omdat ik in de toekomst toch geen korte haardracht zal 'aanmeten' en met de trichoclosure hechttechniek....valt een FUT haartransplantatie dan te overzien?
Want ik zie ook tegen een kaalgeschoren hoofd op na een FUE behandeling.
Plant40 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2014, 17:19   #32
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plant40 Bekijk bericht
Als je over de 40 bent, is een FUT haartransplantatie dan beter 'te doen' ? Omdat ik in de toekomst toch geen korte haardracht zal 'aanmeten' en met de trichoclosure hechttechniek....valt een FUT haartransplantatie dan te overzien?
Want ik zie ook tegen een kaalgeschoren hoofd op na een FUE behandeling.
Waarom zou je je zelf laten verminken met zo'n litteken ? Omdat het ietsie goedkoper is ? Ik zou zeggen, spaar dan nog effe door joh, zo zonde om je zelf te laten verminken omdat t ietsie goedkoper is ...
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2014, 16:46   #33
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Ben je wel helemaal lekker in je bovenkamer, om een FUT te overwegen...?

Een verminking voor het leven....o.a. een litteken wat de rest van je leven zichtbaar blijft, gevoelsloosheid achter op je hoofd..etc.!
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2014, 15:18   #34
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plant40 Bekijk bericht
Als je over de 40 bent, is een FUT haartransplantatie dan beter 'te doen' ? Omdat ik in de toekomst toch geen korte haardracht zal 'aanmeten' en met de trichoclosure hechttechniek....valt een FUT haartransplantatie dan te overzien?
Want ik zie ook tegen een kaalgeschoren hoofd op na een FUE behandeling.
Niet beginnen aan een FUT. Na de transplantatie gaat je niet getransplanteerde haar gewoon door met dunner worden en uitvallen. ( tenzij je goed reageert op finasteride of dutasteride ) Waar je mee blijft zitten is een erg dun koppie getransplanteerd haar. Ivm het FUT litteken kun je dan niet je hoofd kaalscheren tenzij je er niets van aantrekt dat je litteken zichtbaar is.
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2014, 17:21   #35
Plant40
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2014
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Niet beginnen aan een FUT. Na de transplantatie gaat je niet getransplanteerde haar gewoon door met dunner worden en uitvallen. ( tenzij je goed reageert op finasteride of dutasteride ) Waar je mee blijft zitten is een erg dun koppie getransplanteerd haar. Ivm het FUT litteken kun je dan niet je hoofd kaalscheren tenzij je er niets van aantrekt dat je litteken zichtbaar is.
Ok, bedankt voor de info. Het is wel zo dat haaruitval bij mij is gestabiliseerd de afgelopen jaren, in ieder geval veel minder (alleen bij het wassen wat haren) dan voorheen. En ik gebruik geen enkel medicatie o.i.d., enkel Regenepure en Revita shampoo (het afgelopen driekwart jaar, helpt wel).
Maar goed, ik denk dat ik maar afzie van een FUT haartransplantatie.
Plant40 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2014, 00:29   #36
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plant40 Bekijk bericht
Ok, bedankt voor de info. Het is wel zo dat haaruitval bij mij is gestabiliseerd de afgelopen jaren, in ieder geval veel minder (alleen bij het wassen wat haren) dan voorheen. En ik gebruik geen enkel medicatie o.i.d., enkel Regenepure en Revita shampoo (het afgelopen driekwart jaar, helpt wel).
Maar goed, ik denk dat ik maar afzie van een FUT haartransplantatie.
Ja tuurlijk, je gaat toch niet terug in de tijd gaan...Je gaat toch ook niet ineens weer met paard en kar rijden als je een lamborghini hebt..?
Maak je gewoon niet te druk joh. FUE is perfect doenbaar, weinig pijn en schappelijk in prijs. Ik en vele anderen hebben het al gedaan, en ik had het al veel vroeger moeten doen.Maar kom; je mag het ook niet teveel minimaliseren. Het blijft een ingreep en er kan altijd iets fout gaan. Als je de straat oversteet kun je ook aangereden worden...
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 5% Minoxidil 2x per dag spray (sinds 14 februari 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Esteworld FUE 3500 grafts op 14 januari 2014 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33053)

Levenstijl:
- gezonder eten
- gestopt met roken op 3 januari 2014
- 3x per week lopen
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2014, 11:10   #37
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
't Is hier al door meerdere mensen gezegd maar ik zou ook nooit van mijn leven een FUT laten doen. Hoe depressief mijn haarverlies mij ook maakt, er is nog altijd de optie om alles af te scheren. Met een FUT heb ik die optie niet meer, en dan wordt het écht alles of niets.
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2014, 10:24   #38
TylerDurden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2013
Berichten: 14
Fue of niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Ik ben het eens met de anderen hier, die voorbeelden lijken te hoog gegrepen voor een haartransplantatie.

Wij bieden een alternatief aan voor Finasteride : Keratene Retard.
Dat het werkt (bij de meesten, maar zoals bij andere zaken ook niet bij iedereen) staat buiten vraag.
Keratene Werkt anders dan Finasteride.
Finasteride werkt eigenlijk omdat het DHT vernietigt nadat het gevormd werd.
Keratene Retard werkt op het bemoeilijken om verbindingen te maken die DHT vormen.
Het werkt NIET op je hormomen en er zijn ook geen bekende nevenwerkingen die meer in verbant worden gebracht met Finasteride.

B
Iemand die niet eens foutloos Nederlands kan en geen idee heeft hoe finasteride werkt zoals bverotti, daar zou ik geen advies van aannemen.(met alle respect bverotti maar dit is niet erg professioneel en getuigt van slechte kwaliteit of geen deskundigheid)

Ik kan je ook niet hierbij helpen, omdat ik geen haartransplantatie heb gehad. Mijn advies is om naar verschillende klinieken te gaan en vragen of je contact kan hebben met mensen die een transplant hebben ondergaan bij jou in de buurt. Je kan het dan met je eigen ogen zien.
TylerDurden is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.