Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 april 2014, 13:57   #76
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Wat je na twee weken ziet is wel ongeveer wat je over een jaar kunt verwachten als je je haar dan weer net zo kort hebt.

Na twee weken heb je alle getransplanteerde haren nog en zijn oude haren die tezeer geschrokken zijn nog niet uitgevallen (shockloss). Wat wel meespeelt is dat de huid vaak nog verkleurd is. Dit vertekent het beeld een beetje, waardoor het misschien zelf beter oogt dan over een jaar ...
Bedankt voor je reactie! Daar zou ik al heel erg tevreden mee zijn! Precies wat jij zegt de rode huid en de haartjes waren zo kort ( met foto van bovenaf genomen ) dat je zo de hoofdhuid in kon kijken. Heb ook bij veel profielen gekeken hoe het er na 2 weken uitzag en het eindresultaat. Ziet er toch veel anders uit met een betere dichtheid, maar zal ook wel komen omdat de haartjes dan langer worden gehouden. Als je in de eerste maanden echt nog het verschil in dikte nog goed ziet, zal ik denk ik toppik gaan gebruiken. Denk dat dit ook een best goede tip is voor sommige hier.

Verder heb ik nog een leuk vraagje, ik had de eerste weken erg veel last van schilfers op het implantatie gebied. Dacht dat dit kwam doordat de shampoo de huid uitdroogde of doordat die moeilijk uit te spoelen was. Nu ik weer alles met mijn eigen shampoo was merk ik dat ik na het wassen nog steeds erg veel schilfers heb... Iemand idee hoe dit kan en neem aan dat het verder niet erg is voor het implantatie gebied? Heb een foto bijgevoegd waar je het hopelijk goed ziet. Verder zie je ook dat er al heel veel haren zijn uitgevallen! ( foto net na het douchen gemaakt )

Afbeelding_v2.jpg
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:06 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2014, 18:59   #77
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Hmm, dat is wat ik had toen ik sebamed shampoo bleef gebruiken, en wegging toen ik eigen shampoo gebruikte, maar zo te zien ben je al overgestapt , dus kan ik je niet echt mee tips geven...
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2014, 13:09   #78
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Hmm, dat is wat ik had toen ik sebamed shampoo bleef gebruiken, en wegging toen ik eigen shampoo gebruikte, maar zo te zien ben je al overgestapt , dus kan ik je niet echt mee tips geven...
Het word alweer minder gelukkig nu... kwam denk ik nog van de shampoo van de kliniek! Die droogt echt je hele huid uit, gelukkig weggedaan.

Vandaag precies 28 dagen na de HT ( een maand ) dus ook maar is beginnen met minoxodil! ben benieuwd!
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Opblaaskrokodil; 3 april 2014 om 13:12
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 13:01   #79
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Dag 28 (4 weken):

Alweer 4 weken geleden dat ik een HT heb ondergaan. De haren zijn vanaf week 3 flink aan het uitvallen. Als ik met mijn eigen shampoo het implantatiegebied inwrijf blijven er er veel haren aan mijn handen plakken. Ik denk dat ik nu ruim 70% kwijt ben. Precies kan ik dit natuurlijk nooit zeggen. Komende week zal de rest ook nog wel uitvallen ben ik bang... Toch zijn er al wat haartjes die al erg lang zijn die wel niet meer zullen uitvallen. Wat nu erg opvalt is de rode kleur. Hopelijk word deze minder aankomende tijd. Je ziet nu ook goed hoe mijn haarlijn was ( eigenlijk nog steeds ) dus het gaat echt een flinke verbetering worden met een hele nieuwe haarlijn!.

1396608725_picsay-1396608725.jpg
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:09 Reden: Thumbnail naar attachment hersteld
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 19:30   #80
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Rode kleur? je zou misschien wat foundation kunnen gebruiken lijkt mij?
__________________
Regime:
* Finasteride (gestopt 8-01-2014)
* Dutastride (gestart 9-01-2014)
* Minoxidil 2x pd 5%
* Dermaroller (soms)
* Ru58841
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 16:48   #81
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
Rode kleur? je zou misschien wat foundation kunnen gebruiken lijkt mij?
ja rood/roze is flink nog te zien, kijk maar op de foto. Goede tip! zal is kijken als het niet minder word of ik het kan gebruiken
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2014, 21:00   #82
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
2 maandjes wachten voor jou nu! ik denk dat het een mooi resultaat gaat worden!!! Blijf straks foto's uploaden als het resultaat in zicht komt. Denk dat veel mensen het leuk vinden om je te volgen
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2014, 01:04   #83
blueLagoon1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opblaaskrokodil Bekijk bericht
ja rood/roze is flink nog te zien, kijk maar op de foto. Goede tip! zal is kijken als het niet minder word of ik het kan gebruiken
Hey Krokodil... heb je ook foto van voor je HT? ik ben inderdaad benieuwd en inderdaad jammer dat zo weinig mensen na een HT een jaar of 2 jaar na HT niet nog eens langskomen hier met foto's. Ben echt wel benieuwd.
blueLagoon1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2014, 12:52   #84
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
35 dagen:

Het is nu 5 weken geleden na mijn HT. Er zitten vooraan een paar haartjes die al erg lang zijn, en langer en langer worden. Deze zullen niet meer uitvallen en hebben het dus overleeft Ook zijn er een paar haartjes die klein zijn gebleven en waarschijnlijk gewoon vast zitten nog in de huid. Wat ik vanaf maandag merk ( heel vreemd! ) is dat er kleine zwarte puntjes uit de huid kwamen. Nou vandaag de dag ( 5 dagen later ) zijn het van 10 zwarte puntjes al naar ong 50 gegaan! Hiervan een foto bijgevoegd ( waar je al veel puntjes ziet, dat zijn de haartjes die sinds maandag opeens verschenen zijn ). Het kan toch niet dat sommige grafts nu al doorkomen? Kan het misschien te maken hebben dat mijn haar ook erg snel groeit? Ik zit nu na 5 weken al op 2cm... snap nu ook waarom ik iedere keer om de 4 weken naar de kapper moest

Citaat:
Hey Krokodil... heb je ook foto van voor je HT? ik ben inderdaad benieuwd en inderdaad jammer dat zo weinig mensen na een HT een jaar of 2 jaar na HT niet nog eens langskomen hier met foto's. Ben echt wel benieuwd.
Ho BlueLagoon! Leuk dat je me volgt! Ik ga zeker door totdat ik op mijn eindresultaat zit. Dit doe ik ook omdat ik zie dat mijn topic erg veel word bekeken (veel mensen niet reageren maar wel kijken), en omdat ik het erg jammer vind dat mensen een topic starten en als het eenmaal begint te groeien stoppen met updaten. Transhair heeft voor de HT een hele goede foto gemaakt van me. Deze zal ik wel als ik op controle kom (9maanden ong) krijgen. Ik heb nu een foto bijgevoegd van 5 weken na de HT. Daarop kun je goed zien hoe mijn haarlijn was (nog is).

IMG-20140411-WA0002.jpg
IMG-20140411-WA0003.jpg
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Webmaster; 1 mei 2014 om 18:24
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2014, 14:07   #85
mad_ed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 17
Geslacht:
Hoi kroko, ziet er goed uit. Dat wordt straks mooi opgevuld.

ik zit nu op 8 weken. Ik zag na 6 weken ook de eerste zwarte puntjes. Nu 2 weken later zijn het haartjes van ong. 2 mm. Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag: is deze 'groei' niet wat vroeg gezien de getransplanteerde haren meestal pas na 3 maanden groeien?

In mijn geval zou het bijv ook terug groei van bestaande haren kunnen zijn die door shockloss uitgevallen waren. Er is immers tussen bestaande haren getransplanteerd. Mogelijk dat deze shockloss haren net iets eerder 'aanslaan'

Of anders zijn het misschien nog restjes haar die er uitgewerkt worden. In dat geval weet ik snel meer.

Op zich wel verheugd binnen 2 maanden al stoppeltjes te zien.
__________________
Regime

Minoxidil 5%, 2x per dag (sinds 10 maart 2014)
Keratene alpha retard (sinds januari 2014)
Regenepure, 3x per week (sinds 1 november 2012)
mad_ed is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2014, 14:19   #86
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_ed Bekijk bericht
Hoi kroko, ziet er goed uit. Dat wordt straks mooi opgevuld.

ik zit nu op 8 weken. Ik zag na 6 weken ook de eerste zwarte puntjes. Nu 2 weken later zijn het haartjes van ong. 2 mm. Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag: is deze 'groei' niet wat vroeg gezien de getransplanteerde haren meestal pas na 3 maanden groeien?

In mijn geval zou het bijv ook terug groei van bestaande haren kunnen zijn die door shockloss uitgevallen waren. Er is immers tussen bestaande haren getransplanteerd. Mogelijk dat deze shockloss haren net iets eerder 'aanslaan'

Of anders zijn het misschien nog restjes haar die er uitgewerkt worden. In dat geval weet ik snel meer.

Op zich wel verheugd binnen 2 maanden al stoppeltjes te zien.
Ja vreemd he... En bij mij kunnen het geen haren van schockloss zijn, want ik was helemaal kaal daar

Iemand die ons kan helpen ?
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2014, 20:43   #87
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Hey kroko, leuk hé

Wat ik nu wel merk, is dat er van mij, bij het wassen met shampoo of bij het uitwassen van de minox elke morgen, er soms eens haren loskomen, die al die tijd verder gegroeid zijn en er nu als het ware 'uitgeduwd' werden door de nieuwe stoppels (denk ik dan).

Maar in uw geval, tja het kan hé denk ik, de één z'n haar groeit sneller dan de ander. Ben alleszins blij voor je
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 5% Minoxidil 2x per dag spray (sinds 14 februari 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Esteworld FUE 3500 grafts op 14 januari 2014 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33053)

Levenstijl:
- gezonder eten
- gestopt met roken op 3 januari 2014
- 3x per week lopen
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2014, 16:52   #88
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hey Kroko!

Je geeft zelf al aan dat er op de inhammen geen haar meer stond, dat kan in mijn op ziens maar 1 ding betekenen..

De eerste haartjes beginnen bij jou "gewoon" (extra vroeg) door te komen!!!

Misschien zit ik ernaast maar het zou zeeer mooi zijn als dit wel het geval is!!!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2014, 17:34   #89
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Hey Kroko!

Je geeft zelf al aan dat er op de inhammen geen haar meer stond, dat kan in mijn op ziens maar 1 ding betekenen..

De eerste haartjes beginnen bij jou "gewoon" (extra vroeg) door te komen!!!

Misschien zit ik ernaast maar het zou zeeer mooi zijn als dit wel het geval is!!!

Groet Markr32
Hey mark!! Alles goed bij je?

Tja... erg raar in ieder geval haha Het zijn ook echt niet alle 1300 grafts, maar misschien 50 aan beide kanten tot nu toe. Misschien zijn dit vroege doorkomers en komt de rest wel over anderhalve maand.

Ik vind de tijd aardig snel gaan, hoe vind jij het? Zitten volgende week alweer op de anderhalve maand!

Groetjesss
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2014, 14:18   #90
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hey Kroko!

Alles zijn gangetje hier.. Gister lekker met pet op een terrasje gezeten!

Als bij jou de eerste haartjes al doorkomen, begrijp ik dat bij jou de tijd snel gaat haha!

Denk dat je gelijk hebt wat betreft die haartjes die nu al doorkomen en de rest over een tijdje, we moeten beide geduld hebben!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.