Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 april 2008, 16:48   #46
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
Een week na de ingreep was ik bij mijn huidarts en bleek dat zij ook al 25 jaar haartransplantaties deed (wat ik tot dan niet wist). Tot nu toe maakt zij gebruik van de FUT techniek
Een ''HA'', die ook FUT doet? Okay?
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2008, 19:33   #47
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Hoi Rise,

Laser Aesthetic is mij wel tegemoet gekomen. Mijn HT was geen voorbeeld van wat het zou moeten zijn, waar ze het overigens ook wel mee eens zijn en het litteken was helemaal erg. Gelukkig heb ik dik donorhaar, dat scheelt enorm als ik het ongeveer 1 cm laat groeien, maar niet als ik het korter heb.

LA heeft mij een fue van 1000 grafts aangeboden, waarbij ze ook een bolvormig littekentje zullen gaan opvullen en voor de rest gaan ze mijn aangezicht opvullen. Vind het erg netjes van LA dat ze dit doen. De operatie vind overigens in juni plaats.

Vindf het een slechte zaak dat hp je zo in de kou laat staan. Ze kunnen je zeker tegemoet komen, en zeker aangezien je al 4 ht's bij ze hebt laten doen en hier vast goed voor hebt betaald. Dit is geen beste reklame voor ze.

Hoi Vin79, ja dit is zeker een slechte zaak van HAIRPLUS, ze kunnen er mischien dan wel juridisch niet aansprakelijk voor zijn, maar estetisch wel zoals iemand al eerder schreef, dit is geen gezicht, zo wil je iemand er niet bij laten lopen, echt heel triest, en dit zeg k niet omdat t nu toevallig over mezelf gaat, als t een ander zou zijn zou k tzelfde zeggen.

Wel netjes van LA bij jou dat ze t op die manier doen, hier kan HP een voorbeeld aan nemen, k ben blij voor jou Vin79 dat t bij jou wel opgelost wordt, dat is nog es goeie reclame voor zo'n bedrijf.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2008, 00:14   #48
Steven76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Jij hebt ook al wat meegemaakt precies (5 Ht's) ,maar waarom in godsnaam eerst al 3 x in je hoofd laten snijden voor amper 2310 grafts ? ..kon je niet wachten toen ?

Het was ook 8 jaar geleden
Steven76 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2008, 16:27   #49
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Nu heb k vandaag met HAIRPLUS gesproken telefonisch, en ze hebben nu eindelijk besloten om tot een oplossing te komen, dus als die oplossing heeft plaatsgevonden dan is dat wel weer netjes van ze, k hou jullie op de hoogte.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2008, 16:55   #50
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dan zullen ze vast wel meelezen hier.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2008, 23:30   #51
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Dan zullen ze vast wel meelezen hier.
Dat vermoeden heb ik ook. Wel mooi voor je rise, hopen op een goeie oplossing!
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2008, 23:41   #52
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Haarweb wordt machtig!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 11:49   #53
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Hairplus stelt nu voor om bij hun zelf met een nieuwe arts wel een FUE bij hunzelf te laten doen, maar ik heb zelf natuurlijk pas op 9 april een behandeling gehad, dus het donorgebied moet eerst herstellen, en de 2e optie die ze bieden is een bedrag van 1000 euro als tegemoetkoming, wat vinden jullie hier van?
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 12:04   #54
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Hairplus stelt nu voor om bij hun zelf met een nieuwe arts wel een FUE bij hunzelf te laten doen, maar ik heb zelf natuurlijk pas op 9 april een behandeling gehad, dus het donorgebied moet eerst herstellen, en de 2e optie die ze bieden is een bedrag van 1000 euro als tegemoetkoming, wat vinden jullie hier van?
Het lijkt me voor je donorgebied niet echt een probleem, dat is al wel weer hersteld. Probleem is eerder het inplanten, omdat de haren daar bij jou pas over een maand of 5 goed zichtbaar zullen zijn.

Ik denk dat het een beetje afhangt van je eigen verwachting over je laatste ingreep. Ga je daar tevreden mee zijn of zie je nog een mogelijk verbeterpunt. Ga je tevreden zijn, accepteer dan geld. Zie je nog verbeter-mogelijkheden, maak dan een afspraak ruim na de zomer.

Wel interessant trouwens dat Hairplus nu ook FUE in huis gaat halen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 12:11   #55
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Ja k twijfel heel erg wat k zal doen, k wil trouwens m'n foto's van de resultaten tot nu toe aanpassen, k kan ze wel deleten, maar nieuwe foto's toevoegen lukt me niet, hoe doe k dat?

Laatst gewijzigd door rise; 20 april 2008 om 12:13
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 12:41   #56
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Als ik jou was zou ik die 1000 euro aanpakken, en met dat geld terug naar PH gaan en die kale kale plek vol laten zetten.

Je hebt nu een goed gevoel bij Prohair, dus waarom zou je een nieuwe arts van Hairplus laten prutsen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 12:42   #57
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Ja k twijfel heel erg wat k zal doen, k wil trouwens m'n foto's van de resultaten tot nu toe aanpassen, k kan ze wel deleten, maar nieuwe foto's toevoegen lukt me niet, hoe doe k dat?
Ik geloof niet dat dat kan.

Er is wel een omweggetje mogelijk: je kunt ze wel aan een nieuwe berichtje hangen. Als je dat graag wil voeg ik dat nieuwe berichtje weer samen met het eerste bericht van deze discussie ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 13:58   #58
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik die 1000 euro aanpakken, en met dat geld terug naar PH gaan en die kale kale plek vol laten zetten.
Nou 1000 euro is echt niet voldoende om die kale plek vol te laten zetten. Het lijkt mij beter om eerst na te vragen wie die nieuwe arts dan wel niet is. Als dat een ervaren FUE arts is dan zou ik die het op laten lossen. Als dat niet het geval is, dan zou ik alsnog die 1000 aanpakken. Maar omdat dat dus te weinig er geen genoegen mee nemen en het bedrag vragen dat nodig is om bij PH of AC de zaak alsnog via FUE te laten herstellen..
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 14:13   #59
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Nee niet voldoende maar het is een begin. Ik neem aan dat hij nu ook wel wat korting zal krijgen bij PH. Hij heeft er immers al een hoop geld naartoe gebracht.

Ik denk zelf dat de klant in deze gevallen vaak aan het kortste eind trekt.
Je kunt er wel een rechtzaak van maken maar dat haalt ook niets uit. Kost een hoop tijd, geld en stress.

Gewoon laten repareren en verder leven. Maar ik zou er nooit een nieuwe Fue arts aan laten prutsen. (Het lijkt me sterk dat HP een ervaren Fue arts op de kop kan tikken. Zo dik liggen die niet bezaaid momenteel.) Dan maar wat geld bijleggen.

Maar dit is mijn mening, wat de ts er van vind is natuurlijk het belangrijkste.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 18:52   #60
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Tsja, bij Prohair weet ik nu wat ze kunnen en wie de artsen zijn, en die nieuwe arts van HP moet je maar afwachten wat je krijgt idd, maar 1000 euro is idd nooit voldoende, 1000 grafts bij prohair is al 3500 euro, en die zal k zeker nodig hebben met zo'n groot litteken denk k.
rise is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fue ingreep Prohair Mechelen kriskras Chirurgische behandelingen 263 1 april 2008 02:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.