Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 mei 2011, 23:47   #106
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
Ik doe even een gooi: wat altijd wordt beweerd is dat de haren in haarkrans deel uitmaken van het lichaamshaar en dus niet of nauwelijks ontvankelijk zijn voor AGA. Een licht verlies van kwaliteit van haar zou ik me voor kunnen stellen meer ook niet. Er zouden altijd voldoende haren overblijven om een HST, bijna, tot in den treure uit te blijven voeren. Maar als je een dermate kleine donor hebt en een enorm ontvangstgebied dan zouden er bijvoorbeeld maar 500 haren per HT verplaatst kunnen worden. Theoretisch is dit misschien mogelijk maar praktisch gezien onbetaalbaar. Voordat je aan de 9000 grafts zit (dit hou ik gemakshalve aan als aantal grafts om van een NW 7 een NW 2 te maken) ben je bankroet. Als je 500 grafts per keer te pessimistisch vindt maak ik er 800 van en dan ben je nog kapitalen kwijt. De keuze voor opvulling van een bepaald gebied kan dus door financiële motieven zijn ingegeven.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat de hergroei in het donorgebied geen 100 maar bijv maar 80 of 90 procent is. Dan is bij een kleinere donor de koek ook na een aantal behandelingen op.
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2011, 02:36   #107
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Ik doe even een gooi: wat altijd wordt beweerd is dat de haren in haarkrans deel uitmaken van het lichaamshaar en dus niet of nauwelijks ontvankelijk zijn voor AGA.
Lichaamshaar is heel anders en wordt nooit zo lang als hoofdhaar.
Iemand met lichaamshaar van b.v. 50cm heb ik althans nog nooit gezien.
En de haarkrans bij mannen wordt naarmate de leeftijd vordert ook meestal dunner, door een kleinere haardiameter en een lagere densiteit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass885 Bekijk bericht
Daarnaast kan ik me voorstellen dat de hergroei in het donorgebied geen 100 maar bijv maar 80 of 90 procent is.
Inderdaad, 100% wordt niet gehaald; ik geloof ook niet dat dr. Gho dat ergens heeft beweerd.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2011, 08:38   #108
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
hergroei

Tegen mij is gezegd tijdens het consult bij HSI dat ongeveer 85 tot 90 procent teruggroeit.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2011, 10:30   #109
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
@ Hanna daar ik heb me inderdaad verkeerd uitgedrukt. De haarkrans is in dezelfde mate ontvankelijk voor AGA als lichaamshaar. HEt is niet hetzelfde.

Het niet volledig teruggroeien van de donor en een matige kwaliteit van het donorgebied zou inderdaad een plausibele reden zijn waarom ook de GHO-methode in de vergevorderde stadia van AGA geen volledige oplossing biedt.
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2011, 10:31   #110
Stevie.Dee
HaarWeb lid
 
Stevie.Dee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 190
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Tegen mij is gezegd tijdens het consult bij HSI dat ongeveer 85 tot 90 procent teruggroeit.
Do your math with around 4000 Grafts where 85% regrows after each extraction

1) 4000 / Regrown : 3400

2) 3400 / Regrown : 2890

3) 2890 / Regrown : 2456

4) 2456 / Regrown : 2088

5) 2088 / Regrown : 1774

This will net you around 14800 transplanted Grafts after 5 sessions, where you have only lost around " 2226 Grafts" when you calculate 4000 Origin Grafts and 1774 remaining ones.

This is very good even when its only 85%. Interesting indeed
Stevie.Dee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2011, 11:21   #111
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
But than it is the question if 1774 grafts are giving the donor-area enough density. And if a person with a nw 5,6,7 normally has 4000 grafts available in the donor-area.
In the example I gave I was talking about someone with a very bad donor. I don't think 4000 grafts is that bad.
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2011, 12:26   #112
Stevie.Dee
HaarWeb lid
 
Stevie.Dee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 190
Even with a worse donor you have obviously more possibilities fortunately. And all the times i saw some "bad" donor areas it was

1) age of patient
2) former BAD hair transplants
3) scars etc

That the donor area thins out through time thats normal but even virgin (no transplants) NW7 guys have more often a good donor but its smaller.

Ok you can do the math also with 3000 Grafts as a basic value here and it will remain the same with more sessions involved.

When i speak about the remaining 1777 Grafts i mean that they are from the sure fire and save 4000 grafts from the beginning.

In fact i think its time for other clinics to also adapt this technique to REALLY help people because from my experience in forums (international) FUT is getting more and more obsolete in terms of people demanding it. And this is to me the whole point to get beyond the "illusion" thing cause this wont make anyone happy.

And if we all would look at the progress here, FUE has undergone some evolutions and fine tuning while FUT, well the thing they switched were only the blades and/or the closing technique, but thats it. Oh yeah right now they use Acell to expand the lifetime of FUT but its not worth it imho (not Acell but FUT)
Stevie.Dee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2011, 15:56   #113
angelo2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2008
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Valt mij wel op dat bij Hasci het altijd ruim onder de 1000grafts is.
Vraag mij af of je daar wel bevredigende resultaten mee kan halen of je moet vrij licht kalend zijn????
Maar goed om te horen dat de behandeling verder goed verlopen is
Welke norwood ben je?
Volgends de arts tussen 1 en 2 Ben op me kruin niet kalend alleen kleine inhammetjes. Die heb ik laten opvullen.
angelo2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2012, 15:55   #114
angelo2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2008
Berichten: 26
Ben nu inmiddels 9 maanden verder na me behandeling bij Hasci. Heb 700 grafts laten doen om me oorspronkelijke haarlijn weer terug te brengen. Ben erg tevreden mete het relultaat. Ik zal vanavond als ik thuis ben wat foto's plaatsen.
angelo2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2012, 21:00   #115
brilliez
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2012
Berichten: 1
@Nijmegen2: heb je inmiddels een behandeling gehad bij Gho? Ik heb morgen een intake en kom nu pas op deze website, maar zie door de bomen het bos niet meer.
brilliez is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2012, 21:27   #116
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@Brilliez: Zie mijn post in 1403 grafts - 2 januari
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 15:38   #117
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Is het niet zo dat door de technieken van Hasci.. splitsing van haarfollikel dat het haar dunner terug komt?
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 08:59   #118
elvispresley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 17
hi guys mogelijk is heb je een aantal nieuws over gho, ik zou graag willen weten van mensen die kreeg hasci operatie, als ze denken dat, door te kijken hun donor als werkt of niet, directe ervaring

houden op deze discussie guys

thx a lot

ps: iemand hebben informatie over David9 had hij een gho operatie en een aantal foto's over 9 maanden geleden plaatsen ... Ik ben heel benieuwd naar zijn resultaat zie

-----------------------------------english down


hi guys is possible do you have some news about gho , i would like to know from people who got hasci surgery , if they think , by looking their donor if is working or not , direct experience

keep on this discussion guys

thx a lot

ps : someone have info about David9 he had a gho surgery and post some photos about 9 months ago... i am very curious to see his result
elvispresley is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2012, 15:57   #119
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje Bekijk bericht
Is het niet zo dat door de technieken van Hasci.. splitsing van haarfollikel dat het haar dunner terug komt?
Hierbij een link naar een video van Spencer Kobren / USA in gesprek met Coen Gho onlangs deze maand.

http://www.thebaldtruth.com/hair-los...ir-restoration

gegroet,
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2013, 12:35   #120
amsterdamhans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2013
Berichten: 2
hsci

net bij hasci in Amsterdam geweest. Bij het consult kreeg ik eerst een meisje die mij aan de hand van fotos op computer resultaten laat zien. Ze was aardig maar kon heel vaak geen antwoord geven want vertelde dat ze zelf geen arts was. Mijn vragen over mindere resultaten werden beantwoorden dat er nooit slechte resultaten zijn bij hun, alles groeit honderd procent. Op dat moment begon ik het beetje raar te vinden want dat is niet met zekerheid te zeggen. Wel zeiden ze dat het donorgebied met 85 % terug groeit. Maar dat de arts zo zou komen voor aanvullende informatie. Toen de arts kwam ging hij joviaal op de tafel zitten. Ik had vragen over mijn gevoelige hoofdhuid of mijn haar wel geschikt was voor transplantatie...enfin hij heeft letterlijk geeneens mijn hoofd van dichtbij bekeken maar kwam met een beveling van 2 keer 1400 grafts. Ik vond het hele consult super onprofessioneel en hoewel ik echt bij hsci het wilde laten doen...ben ik wakker geschud...
In duitsland maken ze fotos van je hoofd, bekijken je donor en ontvangstgebied zeer terdege ter plekke met jezelf...bespreken met close ups hiervan meteen welke haren nog zullen uitvallen etc Realistische verwachting etc Bovendien zijn er klinieken die 0.7 mm tot 0.9 mm naalden gebruiken dus maar beetje dikker dan 0.6 van HSCI
Ik ga NIET naar HSCI want geloof niet zo meer in de kliniek. Plus als de techniek zo fantastische doorbraak is (haarvermeerdering?) dan zou het allang opgepikt zijn in USA. Een commercieel bedrijf als dr Gho/HSCI zou deze markt namelijk zeker zijn patent hebben verkocht.
amsterdamhans is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.