Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2011, 11:23   #46
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Volgend jaar?

Dan zit je op het vliegtuig richting Turkey... :-) Na al die positieve verhalen hier
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 14:13   #47
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Volgens mij is Esteworld een prima kliniek om naar toe te gaan. Ik ga er zelf ook heen in maart aanstaande. Volgens mij hebben ze in Turkije ook echt een goede naam...

Wat ik wel vreemd vind is dat AntonieH een bericht van Se7enty6 naar voren haalt in een off-topic discussie over Esteworld. Se7enty6 is helemaal niet naar Esteworld gegaan, maar naar een andere kliniek in Turkije. Ik begrijp dat het een voorbeeld is, maar vind het niet helemaal gepast om dat te "linken" aan Esteworld. Een onoplettende lezer legt de link tussen Se7enty6 en Esteworld redelijk snel.

Mensen hier waren ook een beetje huiverig over het feit dat ik naar Transmed was gegaan in Istanbul en tot nu toe (6,5 maand) ben ik tevreden over het resultaat. Ik vind de communicatie wat stroef lopen en ze geven me verder niet zoveel info achteraf, daarom ga ik het nu proberen bij Esteworld; mijn oom is daar ook geweest vorige maand en die vond het een goede ervaring (resultaat valt uiteraard nog niets over te zeggen).

Just my 2 cents, na maart kan ik er meer over zeggen.
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 17:19   #48
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
Hoi Diesel waar blijven je pics nou
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 17:47   #49
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Heb ze net toegevoegd aan de pagina...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 18:17   #50
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
???
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 18:40   #51
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
De turkse klinieken zijn wel populair bij al die ooms
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 18:43   #52
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Op mijn pagina over Esteworld.
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2011, 18:53   #53
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Hier dus
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2011, 22:34   #54
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Als Esteworld echt zo ontzettend goed is, zouden ze wel in het bezit moeten zijn van een marketingbudget. Maar met dit soort sluikreclame, daar trapt de consument tegenwoordig niet meer in.
http://www.

Laatst gewijzigd door Henk; 8 december 2011 om 10:02 Reden: Link verwijderd
philemonia151 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 00:55   #55
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Sonico, daar ben ik het eigenlijk niet mee eens, ben zelf in september naar Esteworld gegaan na het lezen van de kritieken hier...
In tegenstelling tot de meeste anderen die naar Turkije zijn gegaan (ongeacht welke kliniek) heb ik reeds in het verleden een ht laten doen in 2005.
Qua resultaat ben ik altijd tevreden geweest van de grafts, maar de nazorg en begleiding zijn toch wel anders in Turkije dan hier (kan ook zijn dat het hier bij de klinieken ondertussen is gebeterd tov. 5 jaar geleden, kan ook natuurlijk).

Voor de operatie die ik toen liet uitvoeren (1600/1800 grafts) betaalde ik met de Fut methode bijna 3 keer zoveel als wat ik nu heb laten doen met Fue (2500 grafts).

Vind het dus wel belangrijk dat de jongens hier weten dat er buiten de (waarschijnlijk goede) Benelux klinieken ook een goeie optie is die vaak wel betaalbaar is.


Blijf vinden dat ieder de keuze moet maken of je wel of niet in het buitenland wil geholpen worden. Je moet ook kritisch blijven (grafts tellen, je nazorg goed kunnen begrijpen...)


Zelf heb ik geen commerciele band met Esteworld.
Benny, de vertegenwoordiger voor Esteworld is na mijn verhaal hier (en omdat ik hem persoonlijk ken ) naar Esteworld gegaan.


Kritisch moet je blijven. Absoluut... Maar blijf ook kritisch voor de Belgische en Nederlandse klinieken.
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 08:26   #56
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.287
Geslacht:
Kom op Diesell. Zoals ik al aangaf moet je bij Nederlandse klinieken en Belgische klinieken ook kritisch zijn. Maar zoals Esteworld zich de laatste tijd profileert op Haarweb, daar win je geen vertrouwen mee. En jij wist dat Benny de vertegenwoordiger van Esteworld was in België, maar je hebt de andere leden daar geen moment op gewezen.
Een ervaring van een vertegenwoordiger van een kliniek of een ervaring van een klant daar zit een wereld van verschil in wat betreft objectiviteit.
Een tijdje geleden hadden we erover dat die hallelujah-verhalen niet echt geloofwaardig overkwamen. Toen hebben we duidelijk gemaakt dat dat niet de manier moest zijn voor Esteworld om een poot aan de grond te krijgen in de haartransplantatiewereld. En eventjes later komt Benny hier zo'n hallelujah-verhaal plaatsen. Benny die "gewoon" de vertegenwoordiger van Esteworld blijkt te zijn.

Laatst gewijzigd door Henk; 8 december 2011 om 08:28
Henk is nu online   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 09:07   #57
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Kijk vertrouwen zit voor iedereen anders... Vind het gewoon belangrijk dat de jongens die ah. uitzien zijn voor een ht. weten dat dit een mogelijkheid is.

Ken Benny redelijk goed ja, hij is naar Esteworld gegaan na mijn verhaal (niet zozeer hier op haarweb, ken hem persoonlijk).

Op de website staat een filmpje, en dat vind ik persoonlijk goed gemaakt. Je vind op youtube veel filmpjes, maar als je Duits of Engels niet zo goed is stopt het vaak.

Ieder beslist voor zijn eigen waar hij zich goed bij voelt, ik heb zelf op één avond beslist om naar Turkije te gaan... Een dag eerder had ik nog niet gehoord van Esteworld, misschien naief, maar ben altijd in die dingen zo. Dat anderen meer tijd en visie nodig hebben begrijp ik volledig, en daar dient dit forum voor.

Vind het nogmaals jammer dat de 'objectiviteit' hier zo wordt benadeelt tov. bv. Prohair, Dr. Reys, Transmed... Maar ja, zoals eerder vorige week reeds gezegd, lang leve de commerce!
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 09:53   #58
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
diessell, ik heb ook geen moeite met andere klinieken buiten de benelux, ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen. Het gaat mij om de tactiek die deze instelling inzet.

Ik heb destijds alles overwogen, ook over Turkije heb ik nagedacht. Maar ik wilde iets in de 'buurt' en iets waar ik me persoonlijk prettig bij voelde. Dat wil niet zeggen dat er iets mis is met een Turkse kliniek, ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan onmogelijk conclusies trekken.

Waar het hier om draait is dat er overal op het forum 'vertegenwoordigers' als paddestoelen naar boven ploppen. Daarbij opgeteld de in mijn ogen soms wat kunstmatige dialogen ... tja, dat is zonde. Ik ben er van overtuigd dat er ook tevreden (niet gebonden) klanten zijn, die voldoende positieve dingen kunnen zeggen. Als je je als bedrijf wilt profileren, dan kun je ook een advertentie nemen. Dan doe je iets goeds voor het forum én je weet als bezoeker wat een echte ervaringspost is en wat een commerciele mededeling. Kwestie van kaf van het koren scheiden.

Niets negatiefs dus over de (buitenlandse) klinieken zelf, wel over de marketingmethoden.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 10:58   #59
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll
sonico, daar ben ik het eigenlijk niet mee eens, ben zelf in september naar Esteworld gegaan na het lezen van de kritieken hier...
In tegenstelling tot de meeste anderen die naar Turkije zijn gegaan (ongeacht welke kliniek) heb ik reeds in het verleden een ht laten doen in 2005. Qua resultaat ben ik altijd tevreden geweest van de grafts, maar de nazorg en begleiding zijn toch wel anders in Turkije dan hier (kan ook zijn dat het hier bij de klinieken ondertussen is gebeterd tov. 5 jaar geleden, kan ook natuurlijk).

Voor de operatie die ik toen liet uitvoeren (1600/1800 grafts) betaalde ik met de Fut methode bijna 3 keer zoveel als wat ik nu heb laten doen met Fue (2500 grafts).
Dieselll, dit heb ik je al tig keer gezegd. Je vergelijkt appels met peren. Twee verschillende behandelingen met een gat van 5-6 jaar ertussen. Tijden, prijzen, behandeling en service veranderen. Je begrijpt toch zelf ook wel dat dit geen hout snijdt.

Iedere consultant die vroeger FUT verkocht zal nu ook beseffen dat het eigenlijk niet meer te verkopen valt. Hoewel een bepaalde Nederlandse kliniek daar heel anders over zal denken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll
Zelf heb ik geen commerciele band met Esteworld.
Benny, de vertegenwoordiger voor Esteworld is na mijn verhaal hier (en omdat ik hem persoonlijk ken ) naar Esteworld gegaan.
lol Dit is niet te geloven. Je praatte tegen hem alsof het een wilvreemde was en heel toevallig kwam jij zijn website tegen, die natuurlijk ook even vermeld diende te worden door jouw. Precies wat hierboven gezegd wordt, kunstmatige dialogen. Wat een geweldig woord. Laten we elkaar geen mietje noemen (no pun intended ). Je hebt misschien geen commerciele band met de kliniek maar je zit er met je snufferd vol in. Uiteindelijk heb je jezelf ermee want ik denk dat een lotgenoot je mening minder op waarde zal schatten.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 14:04   #60
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Heb Benny nooit als wildvreemde gezien... Omdat ik zei dat het er goed uitzag...? Komaan zeg... Dan ben ik graag een mietje hoor!
Hij heeft me zelf de website laten zien en ik vind dat dat openbaar mag gemaakt worden. Zoals ik (al tig keer ) gezegd heb is het vooral een goed filmpje met goede info.

Maar bon, denk er van wat je wil... Ben tevreden (tot nu toe, want daar ben ik me van bewust, zijn nog maar paar maanden verder) en dat is wat telt.
En een forum dient om te delen...

En met je appelen en peren ben ik het niet volledig mee eens, maar bon...

De 'lotgenoten' moeten zelf maar zien hoe of wat ze doen... Blijft vooral belangrijk vind ik dat je er iets aan moet doen als je jezelf er niet goed bij voelt!
dieselll is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.