Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 december 2011, 19:13   #61
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Laten we dit forum gebruiken waarvoor het bedoeld is, het delen van ervaringen, stellen van vragen etc. zodat 'lotgenoten' elkaar kunnen helpen een goede keuze te maken. Natuurlijk zijn er klinieken die er geld aan gaan verdienen. Indien zij en haar vertegenwoordigers wat willen zeggen, hoort dat misschien niet thuis op dit forum, tenzij duidelijk melding wordt gemaakt van eventuele commerciele banden. (Of er wordt aan Haarweb betaald).

Iedereen is hier om goede en betrouwbare info te krijgen.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2011, 22:00   #62
mr.z
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2010
Berichten: 28
enige 'voordeel' van turkije is geld besparen. verder NIKS.

ik zou zelf in godsnaam niet weten waarom ik daar een HT zou laten doen. ik ken turkije daar niet goed genoeg voor, dus vertrouwen heb ik niet. verdiepen hoeft ook niet, want ik vergelijk liever prijzen van clinics die in omgeving BE/NL zijn om te zien wat zoiets ongeveer waard is. op amerikaanse forums zouden er heel veel naar BE/NL willen komen om een HT te doen. zegt voor mij allemaal genoeg.
mr.z is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2011, 11:51   #63
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
zelf was ik aan het overwegen om in turkije en ht te laten doen, maar als ik die gemaakte verkoopspraatjes hier zo lees heb ik er helemaal geen zin meer in
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2011, 12:48   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pe84 Bekijk bericht
zelf was ik aan het overwegen om in turkije en ht te laten doen, maar als ik die gemaakte verkoopspraatjes hier zo lees heb ik er helemaal geen zin meer in
Elders staat ook nog een verhaal van een totaal mislukte ht in Turkije.
Ik zou het niet doen, al is het maar dat jehet kunt shaken als er iets misgaat!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2011, 05:53   #65
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pe84 Bekijk bericht
zelf was ik aan het overwegen om in turkije en ht te laten doen, maar als ik die gemaakte verkoopspraatjes hier zo lees heb ik er helemaal geen zin meer in
Dan doe je het toch lekker niet! Ik heb wel goede ervaring met Transmed (Istanbul) en volgens mij levert Esteworld ook goed werk. Als je je er niet goed bij voelt, dan moet je het zeker niet doen!

Ik ga in maart wel weer lekker naar Turkije!
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2011, 19:54   #66
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Leuk leuk... Zal het hier nog wat up to date houden met de evolutie... Momenteel (na 3,5 mnd) merk ik nog geen evolutie. Soms heb ik ook wel eens twijfel of het wel een evolutie gaat brengen. Heb ook geen last van puistjes gehad (vorige keer wel heel veel last van...) dus soms is ook wel eens paniek... Maar zal nog te vroeg zijn om conclusie te trekken... Dacht wel dat ik vorige keer meer evolutie zag, maar toen hebben ze de inhammen gedaan en dan merk je dat zowieso of het groeit of niet denk ik...

Hou je op de hoogte hier.

Ben er zelf ook benieuwd naar en snap soms sommige hun reactie wel.

Maar idd. waar je je niet goed bij voelt moet je niet doen... Succes in maart in ieder geval

-is wel nog even wachten, niet al wat ah aftellen? zou dan meteen willen vertrekken vermoed ik...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 15:05   #67
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll Bekijk bericht
Dit vind ik dus grote zever... Sorry... Maar het is niet omdat je adverteerder (sponsor) bent dat je ook kwaliteit levert...

Ben zelf behandeld geweest 5/6 jaar geleden door één van jullie sponsors en ben er allesbehalve tevreden van... Maar ja, dat mag je hier blijkbaar niet hardop zeggen...

hypocriete site is me dat hier zeg!!!

Eerst wordt je als gast hier aangevallen door één van jullie webmasters en dan hoor je dit...

Om het met jullie 'Hollandse' woorden te zeggen; WAT EEN GILLER!!!
Je mening is welkom Diesell, alleen ligt één en ander een stuk anders als dat jij het ziet:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Diesell,

Ik geloof ook niet dat Henk een uitspraak doet over de kwaliteit van de transplantaties van adverteerders. Het is de commerciële propositie. Als iedereen het mag, waarom zou je als adverteerder dan nog geld betalen.

Het alternatief voor geen adverteerders is dat je bij inloggen een euro moet betalen, of noem eens een bedrag 25 euro per jaar. Dat maakt de drempel voor velen dusdanig hoog dat de aard en de kwaliteit van het forum onderuit gaat.

Ik zie de 'Giller' hier niet in. Volgens mij is er overigens maar een Ollander die het woord gebruikt, maar dat is wel het uithangbord van de haartransplantaties in NL:-)
Precies. Stichting HaarWeb komt nauwelijks in aanmerking voor subsidies (een voorbeeld: een vereniging als de AAPV (met 1200 leden) ontvangt per jaar 70.000 euro overheidssubsidie en 20.000 euro aan contributiegeld...) en van vrijwillige donaties/individuele giften van leden hoeven we -denk ik, maar misschien zit er naast- niet veel te verwachten...
En inderdaad: verplichtige betaling om van HaarWeb gebruik te kunnen maken zal averechts werken: de kracht van HaarWeb is nu juist om op een laagdrempelige (en gratis), anonieme manier met lotgenoten in contact te kunnen komen.

Om HaarWeb überhaupt in de lucht te houden en verder uit te bouwen is geld nodig. Feitelijk het enige middel voor ons om wat substantiële inkomsten te verkrijgen is middels het toestaan van advertenties.

Verder:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Diesell je mag je frustratie op allerlei manieren uiten. Maar een ieder lid die een beetje bekend is met dit forum weet dat je ten allertijde je ervaringen (negatief of positief) van elke kliniek op haarweb mag geven. Ook als je slechte ervaringen hebt met een adverteerder van ons. (We hebben geen sponsors.) Dus dat is grote onzin wat je daar schrijft. Zelfs als moderator maak ik geen onderscheid tussen adverteerder of "geen adverteerder". Ik zou dat ook niet kunnen om onderscheid te maken.
Niets meer aan toe te voegen. Amen.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2011, 15:47   #68
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Precies. Stichting HaarWeb komt nauwelijks in aanmerking voor subsidies (een voorbeeld: een vereniging als de AAPV (met 1200 leden) ontvangt per jaar 70.000 euro overheidssubsidie en 20.000 euro aan contributiegeld...) en van vrijwillige donaties/individuele giften van leden hoeven we -denk ik, maar misschien zit er naast- niet veel te verwachten...
En inderdaad: verplichtige betaling om van HaarWeb gebruik te kunnen maken zal averechts werken: de kracht van HaarWeb is nu juist om op een laagdrempelige (en gratis), anonieme manier met lotgenoten in contact te kunnen komen.

Om HaarWeb überhaupt in de lucht te houden en verder uit te bouwen is geld nodig. Feitelijk het enige middel voor ons om wat substantiële inkomsten te verkrijgen is middels het toestaan van advertenties.
Wat?!?!? Krijgt AAPV €70.000 aan subsidie? Lijkt het me tijd dat Haarweb ook ff een blaadje inelkaar flanst en vrijwillige contributie gaat vragen, ik zal direct lid worden! Volgens mij helpt Haarweb lotgenoten een stuk beter dan AAPV... nog nooit van gehoord.
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.