Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juli 2010, 23:22   #376
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
ziet er mooi uit rise .Alleen te zien op de foto ben je nu echt wel door je donorgebied heen .Maar hoe jij het nou hebt hoef je je daar geen zorgen meer over te maken want dit ziet er gewoon echt mooi uit ..Maar ik dacht dat medische pigmentatie in de vorm van puntjes niet kon als je van plan was je haar te laten groeien ?
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2010, 00:10   #377
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Hoe meer puntjes hoe donkerder je hoofdhuid oogt. Dus in plaats van een witte hoofdhuid ziet men bij veel puntjes een haarkleurige hoofdhuid. Medische pigmentatie zal ook dan nog een positief effect hebben. Alleen niet zo dramatisch als wanneer de puntjes vol in het zicht zitten.

Sommige mensen gebruiken als camouflagemiddel een soort verf dat de hoofdhuid donkerder maakt. Fullmore, volgens mij. Dat werkt net zo.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2010, 13:33   #378
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hoe meer puntjes hoe donkerder je hoofdhuid oogt. Dus in plaats van een witte hoofdhuid ziet men bij veel puntjes een haarkleurige hoofdhuid. Medische pigmentatie zal ook dan nog een positief effect hebben. Alleen niet zo dramatisch als wanneer de puntjes vol in het zicht zitten.

Sommige mensen gebruiken als camouflagemiddel een soort verf dat de hoofdhuid donkerder maakt. Fullmore, volgens mij. Dat werkt net zo.
Beide zaken werken denk alleen als je nog niet te kaal bent.

Gaat het kaalheidsproces door dan zal er een moment komen dat de verf en tattoopuntjes zichtbaar worden. Die tattoopuntjes zijn dan niet erg als je de rest van je hoofd ook heel kort scheert.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2010, 18:04   #379
Mickey armani
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Berichten: 38
wauw eindresultaat is echt netjes. staat je ook goed dat kapsel zoals op de laatste foto's.

thanx for sharing
Mickey armani is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2010, 22:27   #380
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Hoi Rise,

Mooi resultaat heb je bereikt na een lange weg!

Ik wil in de toekomst dezelfde lange weg bewandelen maar zit met 1 punt. Ik heb jouw foto's bekeken van 16 jan. 2010 en hierop is te zien dat je na zoveel fue's toch wel de littekens kunt waarnemen in de vorm van klein witte puntjes. Ik ben van plan om mijn haar in de laagste tondeuse stand te dragen en ben daarom bang dat er dan veel puntjes te zien zullen zijn.

Daarom wil ik graag weten of het in het echie wel meevalt en het op de foto enorm wordt uitvergroot. Hoe groot was de punch die bij jouw fue's zijn gebruikt. Ik heb namelijk gelezen dat er bij een punch met een diameter van 0,7 mm geen litteken voor het blote oog waarneembaar is.

Heb je zelf niet nagedacht over bodyhair of baardhaar? Of wordt niet uitgevoerd door prohair of AC?

Ik zou graag een respons van u ontvangen omdat u het een en ander al heeft meegemaakt.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2010, 22:58   #381
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Je hele hoofd zit er vol mee, met witte punten. Ook op plekken waar helemaal niet gesponst is. Enig verschil is dat het nu wel duidelijker waarneembaar is ivm met uitdunning van de haarkrans. Ze hebben er ook aardig wat uitgetrokken bij Rise. Over dat laatste zou ik me overigens meer zorgen maken. Respect voor de hoge kwaliteit foto's op zijn blog.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2010, 19:32   #382
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dat litteken ziet er nu goed uit!

Is het bij medische pigmentatie perse nodig om je haar kort te scheren, of kan ze het ook gewoon bij langer haar doen?

En is er nog kans dat de omliggende haren tijdelijk uitvallen? (shockloss)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2010, 10:56   #383
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Bedankt mensen voor de mooie complimenten, ja idd zie je wel wat witte puntjes, maar dat is alleen als je je haar heel kort hebt, maar k laat t toch wat langer groeien dus dat maakt niet meer uit. K zal binnenkort weer eens nieuwe foto's plaatsen dan zien jullie wat k bedoel.
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2010, 11:40   #384
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Hoi Rise,

Kun je ook aangeven met welke diameter punch je bent behandelt?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2010, 19:37   #385
atotheo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2009
Berichten: 18
Erg mooi resultaat! geeft mij een fijn gevoel voor de toekomst..
bedankt.
__________________
Finasteride vanaf okt 2009
Minoxidl vanaf juni 2010
atotheo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2011, 21:28   #386
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
21 maart 2011, k was toch niet helemaal tevreden nog met t resultaat, zoals jullie denk k wel verwacht zouden hebben,haha, dus nu ben k na t verhaal van ambo te hebben gelezen naar isabella van beautycare in noordwijk gegaan vandaag. Ze heeft samen met haar zoon mijn hoofd van voor , midden , tot op de kruin met tatoopuntjes getatoeerd, en uiteraard het litteken nogmaals, want zoals jullie op de fotos zullen zien, was de inkt al zo goed als vervaagd, isabella heeft een iets donkerdere en een ander soort inkt gebruikt die langer blijft zitten, nu is t nog wat rood, maar dit trekt nog wel bij deze week. K moet mischien nog wel een keer terug voor t litteken, kijken hoe dat uitpakt, want inkt pakt toch anders altijd op littekenweefsel. K merk wel dat wanneer k mn haar kort scheer met de tondeuse dat t haar dan voller lijkt en de littekens minder opvallen. Bekijk de fotos op mijn blog hieronder.
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2011, 09:18   #387
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik hoop voor je dat de inkt van Isabelle beter blijft zitten. Had Irma Hulscher daar een verklaring voor dat je vorige tattoopuntjes zo zijn vervaagd en/of verdwenen?

En hoeveel 'grafts' heeft Isabelle geplaatst...

Ik 'schrok' er toch nog een beetje van hoe dun je kruintje is. Die van mij is een stuk voller.

Ik heb mijn vriendin ook even jouw blog laten lezen om haar te laten weten dat er mannen zijn die nóg meer met hun haar bezig zijn...

Laatst gewijzigd door Ambo; 22 maart 2011 om 09:26
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2011, 10:30   #388
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik hoop voor je dat de inkt van Isabelle beter blijft zitten. Had Irma Hulscher daar een verklaring voor dat je vorige tattoopuntjes zo zijn vervaagd en/of verdwenen?

En hoeveel 'grafts' heeft Isabelle geplaatst...

Ik 'schrok' er toch nog een beetje van hoe dun je kruintje is. Die van mij is een stuk voller.

Ik heb mijn vriendin ook even jouw blog laten lezen om haar te laten weten dat er mannen zijn die nóg meer met hun haar bezig zijn...
Ja k hoop t ook dat deze inkt beter blijft zitten, k heb irma er niet over gesproken, geen idee wat de reden zou kunnen zijn, k denk toch dat t met t littekenweefsel te maken heeft, en waarschijnlijk te lichte inkt.

K heb niet gevraagd hoeveel grafts isabella geplaatst heeft, ze is er ongeveer 2,5 uur mee bezig geweest.

Ambo, daar hoef je niet van te schrikken hoor, k heb mensen gezien die t nog veeeel erger hebben, t is maar net wat je wil en kan he, jou kruintje is wel voller, maar dat komt omdat jij meerdere keren daar tatoopuntjes op hebt laten zetten denk k, kijk je kan t zo vol en donker laten maken als je t zelf wil uiteraard, waarschijnlijk ga k nog wel een keer om de kruin en t litteken te laten bijwerken.

Je hebt altijd baas boven baas he met mensen die meer met hun haar bezig zijn,hahaha, maar weet je, als je er al zoveel aan hebt laten doen dan wil je t gewoon goed hebben, k denk dat je dat wel zult begrijpen.
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2011, 10:43   #389
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Je hebt altijd baas boven baas he met mensen die meer met hun haar bezig zijn,hahaha, maar weet je, als je er al zoveel aan hebt laten doen dan wil je t gewoon goed hebben, k denk dat je dat wel zult begrijpen.
Ik snap je helemaal...

Ik hoop en verwacht dat het resultaat heel mooi bij je zal zijn!!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2011, 20:44   #390
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
9 mei 2011, Aan de hand van de vorige fotos leek het net of ik vol haar had, maar er zijn bepaalde trucage mogelijkheden zoals couvre die het haar voller doen lijken doordat de hoofdhuid dan donkerder wordt. Maarja als je je haar waste of je ging zwemmen dan spoelde t eruit en zag je nog steeds dat t haar dun was. Nu vandaag ben ik bij dokter Feriduni geweest in Hasselt om de kruin te verdichten, er zijn 1000 grafts weer bij geplaatst, dus totaal kom k nu op 10.094 grafts, als dat geen mooi resultaat wordt dan weet k t niet meer. Zoals altijd was de sfeer goed en de behandeling en de uitleg uitstekend, dr Feriduni heeft de gehele behandeling bijna zelf gedaan, op t inzetten na dan, omdat ik een speciaal geval ben die er inmiddels zoveel al aan heb laten doen dat hij goed moest kijken waar er grafts nog uitgehaald konden worden, het is toch gelukt om op 1000 grafts te komen, dus op mijn blog zien jullie de voor en na foto's.
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 22:35
Mijn haartransplantatie & foto's Mailman Chirurgische behandelingen 46 19 augustus 2005 15:22
Foto's!!! Indodani AGA - Algemeen 11 19 april 2005 10:08
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.