Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2012, 20:47   #1
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
nog meer mensen bekend met laser surgery haarlem??????

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op haarweb.
Mijn man zou dit jaar een haartransplantatie onder gaan (FUT-behandeling)
bij laser surgery in Haarlem. Aangezien de kliniek opnieuw gesloten is en ik nu bezig ben om mijn geld terug te krijgen, vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn bij de kliniek. En of zij ook de behandeling hebben gestopt bij de kliniek en of hun wel hun geld terug gekregen hebben?
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2012, 21:06   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Balen, Lampje, al zegt een stiekem stemmetje in mijn achterhoofd dat er toch ook een geluk bij een ongeluk zit in dit verhaal. Je man loopt tenminste niet de rest van zijn leven met een litteken van een paar decimeter over zijn achterhoofd.

Heb je kunnen achterhalen waarom ze gesloten zijn? Bij een faillisement moet je de curator aanschrijven. Maar je staat dan wel achterin de rij, ver na de fiscus en de banken.

Was het een grote aanbetaling?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2012, 21:35   #3
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Balen, Lampje, al zegt een stiekem stemmetje in mijn achterhoofd dat er toch ook een geluk bij een ongeluk zit in dit verhaal. Je man loopt tenminste niet de rest van zijn leven met een litteken van een paar decimeter over zijn achterhoofd.

Heb je kunnen achterhalen waarom ze gesloten zijn? Bij een faillisement moet je de curator aanschrijven. Maar je staat dan wel achterin de rij, ver na de fiscus en de banken.

Was het een grote aanbetaling?
Beste AnthonieH,

Nou mijn man heeft al een litteken van dezelfde behandeling 8 jaar geleden bij deze kliniek. Hij zou voor de 2e keer gaan. De Fue behandeling hadden ze bij deze kliniek afgeraden.
Maar het gaat om het volledige bedrag van de behandeling wat we al betaald hebben. Dit moest bij deze kliniek van te voren, dit ging 8 jaar geleden ook zo. Dus voor ons was dit geen reden om het niet te doen.

Ze zijn gesloten door IGZ (inspectie van gezondheidszorg) door verschillende redenen waardoor ze zogezegd geen kwalitatieve zorg kunnen leveren.

gr. lampje
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2012, 22:05   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampje123 Bekijk bericht
Beste AnthonieH,

Nou mijn man heeft al een litteken van dezelfde behandeling 8 jaar geleden bij deze kliniek. Hij zou voor de 2e keer gaan. De Fue behandeling hadden ze bij deze kliniek afgeraden.
Maar het gaat om het volledige bedrag van de behandeling wat we al betaald hebben. Dit moest bij deze kliniek van te voren, dit ging 8 jaar geleden ook zo. Dus voor ons was dit geen reden om het niet te doen.

Ze zijn gesloten door IGZ (inspectie van gezondheidszorg) door verschillende redenen waardoor ze zogezegd geen kwalitatieve zorg kunnen leveren.

gr. lampje
Sorry, dan is het juist dubbel balen

Ik wist dat Laser Surgery rare sprongen maakte, maar ik was niet bekend met het fenomeen van volledige vooruitbetaling. Een aanbetaling in de orde van grootte van 10 tot 20% is wel gangbaar. Omdat die kliniek in mijn persoonlijke categorie van dinosaurussen viel, heb ik de gang van zaken eromheen niet gevolgd. Ik vind ze niet interessant want ze zijn niet vernieuwend en uiteindelijk sterven ze toch allemaal uit. Het is alleen jammer dat ze tot die tijd slachtoffers blijven maken. En blijkbaar zelfs daarna nog.

Ik hoop dat er (gedupeerde) klanten op je oproep reageren. Samen staan jullie sowieso sterker.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2012, 21:33   #5
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Sorry, dan is het juist dubbel balen

Ik wist dat Laser Surgery rare sprongen maakte, maar ik was niet bekend met het fenomeen van volledige vooruitbetaling. Een aanbetaling in de orde van grootte van 10 tot 20% is wel gangbaar. Omdat die kliniek in mijn persoonlijke categorie van dinosaurussen viel, heb ik de gang van zaken eromheen niet gevolgd. Ik vind ze niet interessant want ze zijn niet vernieuwend en uiteindelijk sterven ze toch allemaal uit. Het is alleen jammer dat ze tot die tijd slachtoffers blijven maken. En blijkbaar zelfs daarna nog.

Ik hoop dat er (gedupeerde) klanten op je oproep reageren. Samen staan jullie sowieso sterker.
dat ben ik met je eens, het is jammer dat ze slachtoffers blijven maken. had ik dit van te voren geweten hadden we ook niet terug gegaan naar deze kliniek. ik hoop ook dat er nog meer mensen reageren, samen staan we sterker. En ik heb ook spijt dat we dit niet besproken hebben van aanbetaling ipv het volledige bedrag in 1 keer te betalen.

dit is een wijze (maar pijnlijke) les
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2012, 21:51   #6
katootje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2012
Berichten: 2
laser surgery

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem met het niet terug krijgen van mijn aanbetaalde geld bij Laser Surgery.
Heb diverse emails en brieven naar ze geschreven hierover,tevens gebeld.
Ik kreeg deze week een brief dat ik mijn geld niet terug kon krijgen omdat ze definitief gesloten zijn.Wel kon ik een behandeling krijgen bij een goedgekeurde kliniek(liposuctie)met een bijbetaling.
Ik ga daar niet op in want ik wil gewoon mijn geld terug! maar weet nu nog niet hoe ik dat aan moet pakken.Zie nergens iets staan zoals een curator etc.
Kan iemand die met hetzelfde zit bij deze kliniek mij een tip te geven hoe ik dit aan moet pakken?
katootje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2012, 18:11   #7
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem met het niet terug krijgen van mijn aanbetaalde geld bij Laser Surgery.
Heb diverse emails en brieven naar ze geschreven hierover,tevens gebeld.
Ik kreeg deze week een brief dat ik mijn geld niet terug kon krijgen omdat ze definitief gesloten zijn.Wel kon ik een behandeling krijgen bij een goedgekeurde kliniek(liposuctie)met een bijbetaling.
Ik ga daar niet op in want ik wil gewoon mijn geld terug! maar weet nu nog niet hoe ik dat aan moet pakken.Zie nergens iets staan zoals een curator etc.
Kan iemand die met hetzelfde zit bij deze kliniek mij een tip te geven hoe ik dit aan moet pakken?
Hoi katootje,
Wij hebben vrijdag ook deze brief gehad. Ik ben inmiddels al bij de rechtsbijstand om deze zaak af te handelen. Maar ze hebben me aangeraden om contact met laser op te nemen voor de voorwaarden na te vragen om de behandeling ergens anders te krijgen. Want zoals het er nu naar uit ziet gaan we ons geld waarschijnlijk niet terug krijgen dan liever een behandeling waar we al voor betaald hebben bij een kliniek of ziekenhuis die hun zaken wel op orde hebben. Als je rechtsbijstand hebt raad ik je aan hier gebruik van te maken.
Gr lampje
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2012, 13:18   #8
katootje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2012
Berichten: 2
laser surgery

Dank voor je reactie lampje.

Ik ga me beraden hoe ik verder zal gaan hiermee.
Zou je mij willen vertellen hoe het verder gaat bij jullie straks?,ben heel benieuwd.
Ik weet niet of jullie alles al betaald hadden?maar ik heb een derde van de behandeling betaald dus heb eigenlijk geen zin om weer geld erbij te gaan leggen.Ben het vertrouwen,ook in de behandeling,verloren,zelfs bij een erkende kliniek.
Ik ga ook verder informeren hoe en wat.
katootje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 14:39   #9
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katootje Bekijk bericht
Dank voor je reactie lampje.

Ik ga me beraden hoe ik verder zal gaan hiermee.
Zou je mij willen vertellen hoe het verder gaat bij jullie straks?,ben heel benieuwd.
Ik weet niet of jullie alles al betaald hadden?maar ik heb een derde van de behandeling betaald dus heb eigenlijk geen zin om weer geld erbij te gaan leggen.Ben het vertrouwen,ook in de behandeling,verloren,zelfs bij een erkende kliniek.
Ik ga ook verder informeren hoe en wat.
hoi katootje,

heel veel succes, zoek het inderdaad eerst goed uit wat je mogelijkheden
zijn, en als je rechtsbijstand hebt is het raadzaam om deze in te schakelen. Ik weet ook niet wat ik zou doen als ik een deel van de behandeling heb betaald. wij moesten het volledige bedrag overmaken, dus bij ons gaat het om het totale bedrag van de behandeling. ik ben nu alles eerst aan het uitzoeken over de vervangende kliniek waar ze de behandeling willen uitvoeren, of deze kliniek wel goed is.

groetjes
ps. hou je mij ook op de hoogte hoe het bij jou verder verloopt?
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 15:19   #10
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
In geval van een faillissement dus je in dit geval als schuldeiser helemaal achteraan!! Nooit aanbetalen, bij wie dan ook. NOOIT!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 21:48   #11
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
In geval van een faillissement dus je in dit geval als schuldeiser helemaal achteraan!! Nooit aanbetalen, bij wie dan ook. NOOIT!!
dat klopt limbo daar ben ik inmiddels ook achter
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2013, 22:04   #12
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampje123 Bekijk bericht
dat klopt limbo daar ben ik inmiddels ook achter
Maar als ze alleen maar gesloten zijn door het IGZ dan zijn ze misschien (nog niet) failliet ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2013, 10:44   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar als ze alleen maar gesloten zijn door het IGZ dan zijn ze misschien (nog niet) failliet ...
Dan kun je nakijken via internet. Alle faillissementen enzo worden opgenomen in een openbaar register. Google maar eens!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2013, 11:17   #14
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lampje123 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op haarweb.
Mijn man zou dit jaar een haartransplantatie onder gaan (FUT-behandeling)
bij laser surgery in Haarlem. Aangezien de kliniek opnieuw gesloten is en ik nu bezig ben om mijn geld terug te krijgen, vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die bekend zijn bij de kliniek. En of zij ook de behandeling hebben gestopt bij de kliniek en of hun wel hun geld terug gekregen hebben?
Mochten gedupeerde cliënten van Laser Surgery verder willen met hun haartransplantatie behandeling, dan is Aesthetic Beauty Clinics bereid om te kijken of er mogelijkheden zijn. Bij laser Surgery werden veelal FUT (strip techniek) behandelingen aangeboden, wij bieden tegenwoordig enkel nog de FUE behandeling aan. Bent u geïnteresseerd dan kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@AHclinics.nl. Wij zullen u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek met als doel uw behandeling voort te kunnen zetten.

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 2 januari 2013 om 11:22
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2013, 12:04   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje Bekijk bericht
Mochten gedupeerde cliënten van Laser Surgery verder willen met hun haartransplantatie behandeling, dan is Aesthetic Beauty Clinics bereid om te kijken of er mogelijkheden zijn. Bij laser Surgery werden veelal FUT (strip techniek) behandelingen aangeboden, wij bieden tegenwoordig enkel nog de FUE behandeling aan. Bent u geïnteresseerd dan kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@AHclinics.nl. Wij zullen u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek met als doel uw behandeling voort te kunnen zetten.
Dit betekent dat klanten die - vergeefs - aan LS betaald hebben dat niet nog eens aan jullie hoeven te doen?
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.