Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 november 2003, 20:22   #1
kid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2003
Berichten: 10
Angry finasteride

ik gebruik finasteride nu een half jaar. heb alleen nu veel last van de bekende bijwerkingen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en hoe lang duurt dit. Ik ben erg geschrokken hierover en wil eigenlijk stoppen. Ik lees steeds meer over allerlei bijwerkingen van finasteride en zeker wat op lange termijn betreft. Zijn er alternatieven en wie heeft nog meer last hiervan
kid is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 20:29   #2
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
daarom ben ik nou juist met Fina gestopt een aantal jaren geleden.
A. het werkte nauwelijks (1 jaar gebruikt)
B,. het had ongeloofelijk invloed op mijn libido , in negatieve zin dan.
Ik gebruik nu ruim 5 maanden Avodart , en heb totaal geen libido problemen , en volgens mij is er ook eigenlijk niemand die daarover klachten heeft.
hoe dat nou kan snap ik ook niet mischien weet iemand dat wel uit te leggen waarom Fina wel libido klachten geeft en Avo totaal niet..
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 21:08   #3
kid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2003
Berichten: 10
Unhappy

waarom waarschuwd niemand voor deze zaken. men doet net of het een wondermiddel is maar dat is het niet. Als ik al lees wat dustateride voor een bijwerkingen heeft snap ik niet dat er mensen zijn die dit durven slikken. Hoe kun je in godsnaam in het buitenland pillen bestellen en dan nog slikken ook. je weet toch totaal niet wat er in zit.
kid is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 21:27   #4
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
Unhappy

sorry snap niet wat je bedoelt ?????????????????????????????????????????????????? ??
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2003, 07:31   #5
kid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2003
Berichten: 10
waarom slikken velen middelen wat een bijwerking heeft. ik lees altijd de positieve kant van het verhaal maar nooit de slechte kant. zelfs proscar waarschuwd dat je nooit zonder doktor advies finasteride of dusta moet gebruiken. dat geeft toch te denken. en dan lees ik hier dat vele forum gangers blind of op advies van andere forum leden pillen koopt zonder dat men uberhaupt weet wat men slikt ( ja ervan uit gaat dat het ok is ). ik vind dit zeer gevaarlijk.
kid is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2003, 09:41   #6
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by kid
waarom slikken velen middelen wat een bijwerking heeft. ik lees altijd de positieve kant van het verhaal maar nooit de slechte kant. zelfs proscar waarschuwd dat je nooit zonder doktor advies finasteride of dusta moet gebruiken. dat geeft toch te denken. en dan lees ik hier dat vele forum gangers blind of op advies van andere forum leden pillen koopt zonder dat men uberhaupt weet wat men slikt ( ja ervan uit gaat dat het ok is ). ik vind dit zeer gevaarlijk.
Er zijn keuzes die gemaakt dienen te worden. Je weet nooit of het de goede keuze, maar je moet leren begrijpen waarom je zo een keuze maakt. Ahhum ahhumm ... gisteren de Matrix gezien.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2003, 20:24   #7
veens764
HaarWeb lid
 
veens764's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: netherlands
Berichten: 128
live is a risc
gisteren was ik nog even langs de dokter geweest en die zij dat het volkomen veilig was
maar ja de een is de ander niet
ik gebruik het nu 3 maanden merk nog niks van lichamelkijke bijwerkijngen wel veel frontale uitval
maar dat is een goed teken zeggen ze.
moet je maar eens kijken op de site



www.regrowth.com

allen die fina gebruiken hebben last van shedding
__________________
marco
veens764 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2003, 22:13   #8
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
ik gebruik het al een jaar en ik heb dus helemaal geen last van bijwerkingen... genoeg zin in sex, geen erectie problemen niks!
wat ik wel graag zou willen weten is of het invloed heeft op de kwaliteit of quantiteit van het aantal spermacellen. Mijn arts heeft mij verteld dat als je kinderen wil je tijdelijk met fina zou kunnen stoppen. Er is alleen geen wetenschappelijk bewijs dat het WEL invloed heeft en dat net GEEN invloed heeft... Of wel?
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2003, 22:34   #9
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Originally posted by opzichgoed
ik gebruik het al een jaar en ik heb dus helemaal geen last van bijwerkingen... genoeg zin in sex, geen erectie problemen niks!
wat ik wel graag zou willen weten is of het invloed heeft op de kwaliteit of quantiteit van het aantal spermacellen. Mijn arts heeft mij verteld dat als je kinderen wil je tijdelijk met fina zou kunnen stoppen. Er is alleen geen wetenschappelijk bewijs dat het WEL invloed heeft en dat net GEEN invloed heeft... Of wel?
Fina schijnt in of tussen het sperma terecht te komen. Er zijn volgens de consumentengids geen studies van (betekent niet dat ze er niet zijn). Vraag me ook af of die studies er komen, omdat het niet echt prettig is om je kind er aan bloot te gaan stellen, terwijl je zelf weet dat er iets zou kunnen gaan gebeuren.

Je arts zegt het neem ik aan puur voor de zekerheid.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.