Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 januari 2010, 20:08   #16
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
Ik voel me hopeloos en ben erg bang.....
Ik hoop dat het stopt!
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:11   #17
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davidos32 Bekijk bericht
Ik voel me hopeloos en ben erg bang.....
Ik hoop dat het stopt!
Er is in ieder geval een oorzaak gevonden van je haaruitval. Hopelijk werkt de shampoo snel bij je!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2010, 14:59   #18
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
Eeh ik heb nog iets leuks voor jullie allemaal...
Mijn moeder kent een russische arts..(woont in rusland)
En ze heeft van hem een haar masker gekregen die bij 16 van de 20 mensen gewerkt heeft.
Je moet het zelf maken en je merkt het verschil binnen 2 weken. Het maakt je haar voller, elastischer en stimuleert de haarzakjes om het te laten groeien.. En nee je moet het niet je hele leven gebruiken...
Maar ik stuur de recept van de haarmasker nog wel..
Dan maak ik jullie ook nog blij en ik ga ero ok aan beginnen..
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2010, 18:56   #19
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
Dokter heeft bloed afgenomen voor ijzer en bloedbezinking, bloed is helemaal in orde.
Ik word door mijn huisarts doorgestuurd naar de dermatoloog in het ziekenhuis.

Maar er is nog iets in mijn hoofd, ik heb ergens begin december 2009 eind november 2009 hoge koorst gehad 5 dagen, rond de 39,40 graden. Ik had de Mexicaanse griep, en ik kreeg 1 week een cuur van Penicilline antibiotica pillen, ik heb gehoord dat antibiotica tijdelijke uitval van ghaar kan veroorzaken? Mijn vraag is kan de dermatoloog zien dat het (misschien) door antiobiotica komt? En hoelang duurt het dan ongeveer voor het haar teruggroeit??
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2010, 01:59   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Na een zware ziekteperiode en medicijnen kunnen je haren inderdaad gaan uitvallen, rondom je hele hoofd, maar dat is tijdelijk. Vertel de dermatoloog wel even dat je Mexicaanse griep hebt gehad, dan kan hij daar ook rekening mee houden als hij jouw hoofd bestudeert.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2010, 17:53   #21
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
Oke is goed ik moet morgen naar de dermatoloog, toen ze de griep ontdekten, had ik na de griep ook een bacterie in mijn longen, vroeger toen ik nog klein was heb ik longontsteking gehad, en nu had ik een of ander bacterie gehad na de griep maar dat is weer over gegaan door die penicilline, idergeval kon je de longen horen ruisen als ik diep inademde, kijke wat er morgen ebeurt.
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2010, 19:07   #22
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
Hallo iedereen, ik ben vandaag langs de dermatoloog geweest.
Voor hij begon met praten zei ik dat ik begin december vorig jaar 5 dagen koorts van rond de 39-40 gradenhad, dat ik daarbij ook nog eens de mexicaanse griep plus een longontsteking heb gehad. En daarnaast een 2 week cuur van Antibiotica. Hij vroeg of iemand in de familie haaruitval had, de enigste is mijn broer verder helemaal niemand. Toen zei ik en dat is ook zo dat ik merk dat de haaruitval veel minder is geworden dan vorig maand toen het begon. Toe zei hij door een lange ziekte periode en ook zware bv. mexicaanse of longontsteking kunnen je haren eenmaand later uitvallen, maar het duurt wel ongeveer half jaar tot het helemaal volgegroeid is, maar ik meerk al dat het erg minder is geworden nu, hij keek ook ff naar me haren, hij zei dat ik naa 3 maanden terug moest komen en dan ff kijken of het beter gaat of er niet meer haaruitval is, hij zei als het erger word ja dan moet hij medicijnen voorschrijven die ik levenslang moet slikken of slikken tot ik denk van ja nu vind ik haaruitval wel kunnen op deze leeftijd, dan hoeft het nietmeer.
Iedergeval ik heb jullie ook geinformeerd, mensen die begginnnend haaruitval denken te hebben ga direct naar de huisarts ik was die week al naar de huisarts gegaan en zeg dat die je gelijk naar de dermatoloog stuurt! En zeg alles aan hem/haar of je ziek ben geweest, of je pillen geslikt hebt enzoo.
maar dank aan deze forum!
Groeten david.
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2010, 23:16   #23
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Klinkt goed, David, je hebt in ieder geval een goede dermatoloog getroffen!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 21:41   #24
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
Halaloo lang geleden!
Maare ik ben weer blij want het is over!
Alleen km moet nog ff langs de derma...
FF checken:p
MAar iedereen thnx!
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 03:19   #25
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hartstikke goed! Gefeliciteerd!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2010, 21:40   #26
A.mberr $$.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2010
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davidos32 Bekijk bericht
Hallo allemaal ik ben een jongen van 14 jaar
en ik heb de laatste 2dagen een probleem mijn haar valt uit niet erg veel maar valt beetje voor beetje uit.
Ik heb de laatste 2 weken haargel gebruikt(wat ik meestal bijna nooit gebruik) en mijn moeder zegt ook dat mijn hoofdhuid een beetje roodjes is en ik voel ook hele kleine bultjes als ik me hoofd (vaak) masseer.
Kunnen jullie me helpen?
Mijn broer(24 jaar) Heeft ook haaruitval maar ik weet niet echt of het misschien geerfd is.. maar ik denk zelf dat mijn hoofdhuid gevoelig is voor ruwe dingen net als die (goedkope) gel.
Gisteren heb ik andere shampoo gekocht van garnier fructis. En haargel van garnier fructis alleen ik durf het nog niet in mijn haar te doen...! Please help!
Haha xD je zegt dat je een jongen bent en dit is een vrouwen stukje
A.mberr $$. is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 18:36   #27
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
ja da komt omdat ik toen nieuw was wist ik niet waar ik het anders moest zetten...
Maare me haar is nog wel dun..Maar daar denk ik niet aan want de derma heeft gezegd dat het vrij lang kan duren voordat het in de oude staat is.. Maar uitval is rond de 5-10 haartjes per dag niet veel dus.
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 02:49   #28
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Haren hebben 3 groeifases en na de laatste groeifase vallen ze uit; niet allemaal tegelijk (gelukkig), en dan komen er weer nieuwe haren voor in de plaats. Slechts 5-10 haartjes per dag verliezen is super weinig, dus het gaat hartstikke goed met jou, maar je zult inderdaad nog een aantal maanden geduld moeten hebben.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 18:55   #29
davidos32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 16
En nu is mijn haar wel erg dun maar het valt niet uit 5-10 haartjes per dag.. Maar het haar word wel dikker of niet???
(moet ik weer eens zo lang wachten voor l het haar weer gegroeit is)
En die haarfases hoeveelkeer in je leven kan dat ongeveer voorkomen, dat je haar uitvalt en weer opnieuw groiet???
davidos32 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2010, 02:01   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Als je gezond voedsel eet, zullen je haren ook weer dikker gaan worden. Je kunt bij de Hema ook een potje tabletten Huid, Haar & Nagels kopen, maar hou je wel aan de dosering die op het potje staat. Je haarzakjes kunnen ontzettend vaak nieuwe haren produceren, kijk maar naar oude mensen die soms op hun 70ste nog steeds niet kaal zijn.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haaruitval gel 14 jaar


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 4 13 oktober 2009 12:24
Haarwerken Stappenplan Webmaster Haarwerken 0 11 oktober 2009 15:41
Droog haar / uitval NickZandt AGA - Algemeen 3 24 mei 2008 14:25
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.