Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juli 2011, 10:11   #61
silverheart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 27
Begrijp me aub niet verkeerd ik ben hier niet op deze forum om mensen te kwetsen. Ik ben namelijk een lotgenoot d.w.z. dat ik ook met inhammen rondloopt en dit heel vervelend vind. Het is namelijk zo dat mijn haargrens in het midden heel transparant is dat je er met lichtinval doorheen kan kijken en sorry dat is nu namelijk mijn onzekerheid en vind ik absoluut storend en gewoonweg niet mooi. Ik ben al een lange tijd aangesloten bij dit forum, maar meer op de achtergrond zal ik maar zeggen. Ik vind gewoonweg dat mensen die een kapitaal moeten betalen aan operaties ook wel een goed resultaat mogen verwachten. Ik heb zelf geen operatie ondergaan omdat ik nog geen haargrens hebt gezien met naar achteren gekamt haar waar je niet doorheen kan kijken, dus ook niet met trucjes of lichtverschillen. De angst bij mezelf is nu gewoon dat ik geen keuze kan maken bij een kliniek omdat veel zijn berust op simpelweg geld verdienen en resultaten kunnen gemanipuleerd zijn. Veel mensen met klachten na afloop van een behandeling hoor je niks van omdat het in de doofpot wordt gestopt en mensen zich schamen om ermee naar buiten te treden als een transplantatie is mislukt. Ik vind dat er klinieken moeten zijn die te vertrouwen zijn en waarbij een goed resultaat moet kunnen verwachten en niet wat flassige haartjes waarbij iedereen hier zegt wow goed resultaat, sorry dat moet gewoon niet kunnen. We moeten al zoveel betalen en pijn ondergaan en of zelfs heel lang rondlopen met rode puntjes, dan vind ik ook dat het resultaat gewoon perfect moet zijn.
Enfin dat is mijn mening

Laatst gewijzigd door silverheart; 2 juli 2011 om 10:14
silverheart is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 11:11   #62
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Misschien is de ondertoon dat iemand zich kwetsbaar opstelt met foto's, je een beetje met terughoudendheid moet reageren. Het is ook niet mijn sterkste punt, geef ik toe, maar denk dat Limbo dat bedoelt.

Heb zelf ook in een grijs verleden veel foto's geplaatst, maar ben er ook abrupt mee opgehouden. Kreeg gelukkig nooit 'negatieve' reacties, maar de positieve waren ook op 1 hand te tellen. lol Er zitten zoveel lurkers op dit forum, die helemaal nooit wat van zich laten zien. Je vraagt je af waarom je het nog zou doen.
Ja ergens moet je uitkijken dat je idd ook weer niet te direct ben,want dat kan idd iemand aardig kwetsen.
Aan de andere kant een beetje eerlijkheid en directheid mag ook wel weer als ik soms opmerkingen zie van het ziet er goed uit en je kan er dwars doorheen kijken tja ff los van deze foto's want dat ziet er op het 1e gezicht wel goed uit.
Ikzelf heb ook weleens een foto geplaatst en je schiet er idd niet heel veel mee op,gezien foto's vaak ook een vertekend beeld geven je kaler laten lijken of andersom.
Maar lurkers? gekke taal soms dat nederlands

@silverheart
Perfect kan je wel vergeten een goed resultaat daar mag je heel blij mee zijn als dat het geval is.
De dichtheid van je oorspronkelijke jeugdige haarbos kan je ook wel vergeten,al kan je bij sommige klinieken als ze het goed uitvoeren een vrij goede dichtheid behalen.

Laatst gewijzigd door jord-y; 2 juli 2011 om 11:18
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 11:42   #63
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverheart Bekijk bericht
Begrijp me aub niet verkeerd ik ben hier niet op deze forum om mensen te kwetsen. Ik ben namelijk een lotgenoot d.w.z. dat ik ook met inhammen rondloopt en dit heel vervelend vind. Het is namelijk zo dat mijn haargrens in het midden heel transparant is dat je er met lichtinval doorheen kan kijken en sorry dat is nu namelijk mijn onzekerheid en vind ik absoluut storend en gewoonweg niet mooi. Ik ben al een lange tijd aangesloten bij dit forum, maar meer op de achtergrond zal ik maar zeggen. Ik vind gewoonweg dat mensen die een kapitaal moeten betalen aan operaties ook wel een goed resultaat mogen verwachten. Ik heb zelf geen operatie ondergaan omdat ik nog geen haargrens hebt gezien met naar achteren gekamt haar waar je niet doorheen kan kijken, dus ook niet met trucjes of lichtverschillen. De angst bij mezelf is nu gewoon dat ik geen keuze kan maken bij een kliniek omdat veel zijn berust op simpelweg geld verdienen en resultaten kunnen gemanipuleerd zijn. Veel mensen met klachten na afloop van een behandeling hoor je niks van omdat het in de doofpot wordt gestopt en mensen zich schamen om ermee naar buiten te treden als een transplantatie is mislukt. Ik vind dat er klinieken moeten zijn die te vertrouwen zijn en waarbij een goed resultaat moet kunnen verwachten en niet wat flassige haartjes waarbij iedereen hier zegt wow goed resultaat, sorry dat moet gewoon niet kunnen. We moeten al zoveel betalen en pijn ondergaan en of zelfs heel lang rondlopen met rode puntjes, dan vind ik ook dat het resultaat gewoon perfect moet zijn.
Enfin dat is mijn mening

Veel mensen die een transplantatie doen, zijn vaak al wat vergevorderd kalend. Als je al flink kaal bent, dan zou ik het al helemaal laten om eraan te beginnen. Als je eerst enkel nog een lullig plukje haar op je voorhoofd hebt staan, dan leer je wel accepteren dat je al heel tevreden mag zijn dat je weer een nieuwe haarlijn hebt. Dat je je leven mag vervolgen met enkel inhammen.

Dat je wel wat meer hoofhuid zal zien, is wel het laatste waar je je druk over maakt in dat geval. Is dat niet het geld waard vind je ? Je haar naar voren kammen is het andere uiterste, dat hoef ik gelukkig niet doen. Maar zie mij zelf ook niet mijn haar strak naar achteren kammen. Ook al niet toen ik nog helemaal nergens last van had. Dat is enkel weggelegd voor de mensen met dik haar, want het is de meest kwetsbare coupe die er is. En ik zou al helemaal niet de behoefte hebben om andere mensen te willen overtuigen die al paria worden van een beetje hoofdhuid. Als je hoofdhuid een probleem vind, en ook nog met lichtinval, begin dan maar niet aan een haartransplantatie want je legt de laat veel te hoog. Mijn mening.

Dit ziet er toch appetijtelijk uit ? Wel hoofdhuid..

Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 11:45   #64
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Aangezien het over mij gaat, reageer ik ook even. Ik heb de foto's erop gezet zodat mensen er wellicht iets aan hebben. Het is puur ter info!
Mijn haar draag ik altijd zo en als ik net bij de kapper ben geweest is het wat korter en nu laat ik het iets langer groeien, simpelweg omdat de mogelijkheid er nu wel is om het te doen. Ik ben zo naar de kliniek gegaan en zo zijn ook de foto's gemaakt. Mijn haar draag ik altijd iets naar voren en dat is al mijn hele leven zo. Mensen mogen ervan vinden wat ze willen, maar ik denk dat ik ze er maar weer afhaal, want na Limbo zijn er weinig mensen die hebben gereageerd tot gisteren toe dan. Ik doe het niet voor mezelf, want dan had ik geen foto's op het net geplaatst. Ik krijg er ook helemaal niets voor verder en het zijn ook geen trucaje foto's oid. Ik dacht alleen dat er evt. mensen waren die het uiteindelijke resultaat wilde zien...
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 12:10   #65
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Tja Hektor, misschien moet je zoals de meesten de foto's gewoon in je profiel plaatsen ? Je haar naar voren kammen is op zich niet verkeerd als het wat korter is, zoals je zelf ook al schreef, maar als het wat langer groeit dan komt het wat kolderieker eruit te zien. Maar doe gewoon waar je je zelf prettig bij voelt. Maar toegegeven ik wist ook niet zo goed wat er van moest maken. Ik weet niet hoe het vooraf was en je had idd een kapsel prijsgegeven wat moeilijk te doorgronden was.

Dat mensen niet reageren is eigenlijk al jaren zo, maar betekent niet heel veel. Wat ik al eerder zei, stortvloed aan mensen die eigenlijk enkel informatie aan het opdoen zijn, niks aan info geven, enkel hun problematiek. Dat is wel spijtig. Persoonlijk vind ik dit ook het meest vreemde forum waar ik ooit actief op ben geweest. Dat ik daar zelf ook op zit, geeft te denken.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 13:50   #66
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik vind het een heel mooi resultaat, Hektor! Het ziet er natuurlijk en vol uit.

Mijn haren vallen van nature ook naar voren en uiteindelijk gaat het er om hoe het resultaat er in de dagelijkse praktijk uit ziet ... en jouw resultaat laat in mijn ogen helemaal niets te wensen over
Dank je wel voor je compliment. Tenslotte weet jij hoe het eruit zag voordat ik aan een ht begon .
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 16:14   #67
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Dank je wel voor je compliment. Tenslotte weet jij hoe het eruit zag voordat ik aan een ht begon .
Ja, als ik zo je foto's zie, dan is het echt een resultaat om je handen bij dicht te knijpen. Een dikke 2000 grafts maken toch echt een wereld van verschil. Ik denk dat je met heel wat meer zelfvertrouwen langs grote spiegelende etalageruiten loopt
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 17:17   #68
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Ik vind het ook heel mooi. En als ik in de spiegel kijk ben ik ook nog altijd reuze tevreden...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 17:25   #69
ries 1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 40
Thumbs up heel natuurlijk

Een heel natuurlijk resultaat Hector! Je hebt wat slag in je haar waardoor dit kapsel je prima staat vind ik.
Een prima voorbeeld van een zeer geslaagde haartransplantatie!
ries 1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2011, 09:54   #70
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Zolang je zelf maar tevreden bent toch, en zoniet, als je de mogelijkheden hebt dan moet je er iets aan veranderen
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2011, 17:52   #71
ziggy007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2008
Berichten: 50
Hoi Hektor, vind het een goed resultaat hoor, had ik nog maar zulk haar! Maak je niet druk om wat andere zeggen joh voorover gekamt of niet ziet er gewoon als een goed jong kapsel uit. Is het wel waard geweest denk ik !
Succes verder gozer!
ziggy007 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2011, 01:56   #72
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverheart Bekijk bericht
Veel mensen met klachten na afloop van een behandeling hoor je niks van omdat het in de doofpot wordt gestopt en mensen zich schamen om ermee naar buiten te treden als een transplantatie is mislukt.
Hey silverheart,

Als beginnend haarwebber, wil ik je graag even wat uitleggen:

We zien op dit forum heel wat mensen die een ht willen doen of hier mee bezig zijn. Als een aantal van diezelfde mensen na een behandeling klachten hebben over het resultaat of de kliniek weet ik zeker dat ze heel veel zin hebben om dat hier te vermelden. Want als een kliniek bijvoorbeeld niet professioneel blijkt te zijn (oftewel: Ze hebben je een oor aangenaaid) zal een gedupeerde zijn best doen om te zorgen dat die kliniek geen patienten meer krijgt.

En een Forum is natuurlijk hét middel van vandaag om goed te communiceren en toch anoniem te blijven, ook op foto's kun je jezelf immers onherkenbaar in beeld brengen. Dus ik zou mij niet te veel laten leiden door die gedachten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Veel mensen die een transplantatie doen, zijn vaak al wat vergevorderd kalend. Als je al flink kaal bent, dan zou ik het al helemaal laten om eraan te beginnen. Als je eerst enkel nog een lullig plukje haar op je voorhoofd hebt staan, dan leer je wel accepteren dat je al heel tevreden mag zijn dat je weer een nieuwe haarlijn hebt. Dat je je leven mag vervolgen met enkel inhammen.

Dat je wel wat meer hoofhuid zal zien, is wel het laatste waar je je druk over maakt in dat geval. Is dat niet het geld waard vind je ? Je haar naar voren kammen is het andere uiterste, dat hoef ik gelukkig niet doen. Maar zie mij zelf ook niet mijn haar strak naar achteren kammen. Ook al niet toen ik nog helemaal nergens last van had. Dat is enkel weggelegd voor de mensen met dik haar, want het is de meest kwetsbare coupe die er is. En ik zou al helemaal niet de behoefte hebben om andere mensen te willen overtuigen die al paria worden van een beetje hoofdhuid. Als je hoofdhuid een probleem vind, en ook nog met lichtinval, begin dan maar niet aan een haartransplantatie want je legt de laat veel te hoog. Mijn mening.
Als jij net zo kaal was als mij (zie foto's in mijn fotoboek) zou je het dan uit je hoofd laten of niet? En waarom wel of niet?

Verder kan ik je tekst niet goed begrijpen, maar ik ben wel benieuwd naar je punt, ik kan het onderstaande alvast verklappen:

Het zou mij niet uitmaken als het bovenop voor altijd een beetje dun zou blijven, een hoge dichtheid is natuurlijk wel mooier.

Ik heb dun haar.

Je kunt inderdaad op de hoofdhuid kijken van die vrouw, als ik dat zou hebben zou ik het niet zo erg vinden want in de laatste jaren dat ik bovenop nog best wel haar had kamde ik het ook nooit naar achteren.

Voor de rest vind ik het een gefotoshopte make-up doos.

Nu je wat over mij weet kun je punt misschien wat duidelijker maken.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2011, 10:29   #73
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
Hey silverheart,

Als beginnend haarwebber, wil ik je graag even wat uitleggen:

We zien op dit forum heel wat mensen die een ht willen doen of hier mee bezig zijn. Als een aantal van diezelfde mensen na een behandeling klachten hebben over het resultaat of de kliniek weet ik zeker dat ze heel veel zin hebben om dat hier te vermelden. Want als een kliniek bijvoorbeeld niet professioneel blijkt te zijn (oftewel: Ze hebben je een oor aangenaaid) zal een gedupeerde zijn best doen om te zorgen dat die kliniek geen patienten meer krijgt.

En een Forum is natuurlijk hét middel van vandaag om goed te communiceren en toch anoniem te blijven, ook op foto's kun je jezelf immers onherkenbaar in beeld brengen. Dus ik zou mij niet te veel laten leiden door die gedachten.




Als jij net zo kaal was als mij (zie foto's in mijn fotoboek) zou je het dan uit je hoofd laten of niet? En waarom wel of niet?

Verder kan ik je tekst niet goed begrijpen, maar ik ben wel benieuwd naar je punt, ik kan het onderstaande alvast verklappen:

Het zou mij niet uitmaken als het bovenop voor altijd een beetje dun zou blijven, een hoge dichtheid is natuurlijk wel mooier.

Ik heb dun haar.

Je kunt inderdaad op de hoofdhuid kijken van die vrouw, als ik dat zou hebben zou ik het niet zo erg vinden want in de laatste jaren dat ik bovenop nog best wel haar had kamde ik het ook nooit naar achteren.

Voor de rest vind ik het een gefotoshopte make-up doos.

Nu je wat over mij weet kun je punt misschien wat duidelijker maken.
Die vrouw is eigenlijk enkel een voorbeeld van doorschijnende hoofdhuid bij de haargrens en denk een model. Dus staar je daar niet op blind.

Als ik zo kaal was als jij, dan zou ik het idd wel uit mijn hoofd laten om er iets aan te laten doen. Tenzij je gewoon weer een gloed stoppels op je hoofd wilt hebben en wilt millimeteren. De kans dat je een mooi resultaat krijgt is wat mij betreft miniem, ofwel je moet je kruin kaal laten. Dat vind ik zelf ook niet zo mooi, maar dat kan voor iedereen verschillend zijn natuurlijk. Je haargrens trekt vanuit je nek al omhoog, je hebt dun haar, je temples zijn verdwenen en je bent een goed nw6. Je hebt te maken met veel kaal gebied en waarschijnlijk ook beperkte donor.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2011, 13:39   #74
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
De kans dat je een mooi resultaat krijgt is wat mij betreft miniem, ...Je haargrens trekt vanuit je nek al omhoog, ... Je hebt te maken met veel kaal gebied en waarschijnlijk ook beperkte donor.
Maar wat is bij jou dan niet mooi? Denk je dat het zo blijft of krijg ik er maar een paar haren bij of ziet het er op de een of andere manier raar uit dan ofzo?

Tja, ik ben niet zo van die termen, maar bedoel je met haargrens het gebied waar ik een zwarte lijn heb gemaakt op deze foto? (even opslaan en inzoomen voor een duidelijk beeld)

Ik heb inderdaad weinig donorhaar, maar ik heb begrepen dat (ik maak het even heel simpel) er een haar groeit op mijn achterhoofd. Deze wordt er zodanig uit getrokken dat er deel van de wortel wordt meegetrokken en een deel van de wortel blijft zitten, waardoor deze haar die er zojuist is uitgetrokken op die plek (mijn achterhoofd) weer aangroeit. En het deel wat eruit getrokken is wordt ergens anders ingeplant met een ruime lage haarddichtheid, begint te groeien, valt na een paar weken uit en groeit na een paar maanden ook weer aan. (met uitzondering van die paar haren die het gewoon niet overleven). En dat zo'n 6000 maal.

En als ik dan nog wat verder denk dan zou ik over een jaar of 2 weer een behandeling kunnen ondergaan, om de dichtheid te vergroten.

Maar zo werkt het dus niet begrijp ik?
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2011, 15:29   #75
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
Maar wat is bij jou dan niet mooi? Denk je dat het zo blijft of krijg ik er maar een paar haren bij of ziet het er op de een of andere manier raar uit dan ofzo?

Tja, ik ben niet zo van die termen, maar bedoel je met haargrens het gebied waar ik een zwarte lijn heb gemaakt op deze foto? (even opslaan en inzoomen voor een duidelijk beeld)

Ik heb inderdaad weinig donorhaar, maar ik heb begrepen dat (ik maak het even heel simpel) er een haar groeit op mijn achterhoofd. Deze wordt er zodanig uit getrokken dat er deel van de wortel wordt meegetrokken en een deel van de wortel blijft zitten, waardoor deze haar die er zojuist is uitgetrokken op die plek (mijn achterhoofd) weer aangroeit. En het deel wat eruit getrokken is wordt ergens anders ingeplant met een ruime lage haarddichtheid, begint te groeien, valt na een paar weken uit en groeit na een paar maanden ook weer aan. (met uitzondering van die paar haren die het gewoon niet overleven). En dat zo'n 6000 maal.

En als ik dan nog wat verder denk dan zou ik over een jaar of 2 weer een behandeling kunnen ondergaan, om de dichtheid te vergroten.

Maar zo werkt het dus niet begrijp ik?
Er wordt een haar in zijn geheel met haarzak uit je achterhoofd 'geboord'. Deze wordt dan vervolgens op de plek die jij wilt weer terug gezet. Allemaal uit de veilige zone, dus eigenlijk de haarkrans die jij nog enkel over hebt.

Helaas kan je natuurlijk niet onbeperkt hier mee doorgaan. Het is niet de bedoeling dat je daar kaal wordt. Ook is deze veilige zone bij vergevorderde kaalheid vaak kleiner in oppervlakte dan het kale gebied. Dus je kan zelf al de rekensom opmaken dat het gewoon dus feitelijk onmogelijk is om weer een leuke bos met haar te krijgen. Voorbeelden op het internet te over.

Google maar eens op haartransplantaties bij mensen met vergevorderde kaalheid tot aan de kruin toe. De resultaten zijn niet om naar huis te schrijven, vind ik. Vaak komt men er nog lulliger uit te zien dan voordien. Ook omdat ze maar halfslachtig te werk gaan. Ik schreef dat ik er niet aan zou beginnen, dat is niet helemaal waar. Ik zou alles eruit halen wat erin zit en dan de boel helemaal kortwieken. Misschien nog medische pigmentatie erbij. Maar dat moet je maar net de moeite waard vinden ($$$ en inspanning).
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn FUE behandeling van 2000 grafts bij Pro Hair vin79 Chirurgische behandelingen 130 27 mei 2010 21:28
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.