Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 januari 2011, 00:08   #1
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
iemand ervaring met knoflookshampoo?

Hallo allemaal.
Ik ben een jongen van 26 en heb laatste 2 jaar beginnende haaruitval probleem ,ik voel me zo slecht ik had altijd dikke haren nu schaam ik me rot

ik heb sommige natuurlijke producten gebruikt,sommige hielp wel beetje,sommige helemaal niet,uiteindelijk heb ik een van de adviezen geluistert,en ik heb gewone knoflook geraspt en op mijn haarhuid gesmeerd, het begon beetje pijn doen enz,dan heb ik hem uitgewassen,Mijn haaruitval is toen gestopt en ik voelde ook dat mijn haren opnieuw groeien,maar knoflook stinkt erg en als je overdag beetje zweet,wordt het helemaal erger,dus daarom ben ik ermee gestopt.Op mijn werk kon ik wel in de kantine lekker hele tafel voor mij zelf houden maar toch niet zo'n goede reklame van me.

nu heb ik via google gezocht en over geurloze knoflookshampoo gemaakt op basis van knoflookolie gelezen.In engeland enzo heb je ze wel maar er wordt in nederland alleen maar door een leverancier verkocht,er zit nog een kleine flesje haar lotion bij,zijn er mensen die dat ooit gebruikt heeft?Ervaringen?
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 00:47   #2
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Ik heb het nog niet gebruikt, maar ben er wel in geïnteresseerd. Van welk merk is het en heb je eventueel een website waarop meer informatie te vinden is?
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 00:53   #3
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
hoi ben,

Via een advertentie op marktplaats heb ik de hem terecht gekomen.

http://diversen.marktplaats.nl/overi...dxw%3D%3D&df=1
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 13:41   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bij Alopecia Androgenetica werkt knoflook totaal niet.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 21:04   #5
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
Hanna,ik heb heel veel goede dingens over knoflook gehoord en ik heb ook goede ervaring met knoflook tegen mijn haaruitval,maar het stinkt erg
Daarom wil ik deze Knoflook shampoo proberen.Ik ga toch eentje proberen,jullie horen het nog van me.

Dat staat op de verkoopsite,Kennen jullie deze woorden?Het is volgens mij in latijns geschreven?

-%100 Biologische shampoo is gemaakt op basis van Knoflookolie zonder knoflookgeur en andere belangrijke herbal extracten o.a foeniculum vulgare,humulus lupus,melissa officinalis,viscum album en madelief extracten.

-Bijhorende haarlotion die gemaakt is op basis van belangrijke extracten (o.a urtica diocia,veronica officinalis en foeniculum vulgare),zorgt dat uw opperhuid gezonder en strekker worden zodat uw bestaande haren niet meer uitvallen.
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 22:56   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Energie Bekijk bericht
Hanna,ik heb heel veel goede dingens over knoflook gehoord en ik heb ook goede ervaring met knoflook tegen mijn haaruitval,maar het stinkt erg
Knoflook werkt niet bij Alopecia Androgenetica.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Energie Bekijk bericht
Dat staat op de verkoopsite,Kennen jullie deze woorden?Het is volgens mij in latijns geschreven?
Dat zijn gewoon de Latijnse namen van planten die vaak gebruikt worden in anti-haaruitvalmiddeltjes die niet werken bij AGA.

Lees maar eens Haargroeimiddelen voor Dummies, waarvan een link staat onder mijn bericht.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:01   #7
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
wat is Alopecia Androgenetica en AGA dan?
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.

Laatst gewijzigd door Energie; 2 januari 2011 om 23:05
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:03   #8
Fallen Dreams
HaarWeb lid
 
Fallen Dreams's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2009
Berichten: 395
Nou ja, ik stop ook vaak groene thee in mijn haren (drink eerst de thee op, gebruik dan het zakje voor over mijn haar) en ik denk ook dat het enigsinds helpt? Olijfolie en eigeel heeft mijn haar ook enorm veel dikker doen lijken is een keer tot die wasbeurt daarna.

Genoeg dingen die je kan gebruiken, maar het beste zijn toch de aanbevolen middelen, Finasteride en Minoxidil. Daarnaast kan alles wat goed is voor je haar geen kwaad lijkt me??
__________________
Regime:
Dutasteride dagelijks
Minoxidil 2 x dagelijks
Ketaconazol shampoo 2, 3 x wekelijks

Ben altijd bereid om je Dutas of Minoxidil 5% over te kopen!
Fallen Dreams is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:07   #9
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
AGA is de afkorting voor Alopecia Androgenetica en dat is erfelijk mannelijk haarverlies.

norwood_scale.gif <---klik voor vergroting
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:13   #10
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
AGA is erfelijk mannelijk haarverlies.

Bijlage 5453 <---klik voor vergroting
ow okee,nu weet ik het jah je hebt gelijk, voor de genetica mannelijke haarverlies is er toch geen oplossing,dat weet ik al,je kan wel uitstellen maar niet voorkomen.

Maar er zijn ook nog andere dingens waarvan je haren uitvallen,stress,Bacterien,ijzer tekort,eczeema,verf,gel,geouwehoer van je schoonmoeder etc. etc.
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.

Laatst gewijzigd door Energie; 2 januari 2011 om 23:16
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:31   #11
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Energie Bekijk bericht
ow okee,nu weet ik het jah je hebt gelijk, voor de genetica mannelijke haarverlies is er toch geen oplossing,dat weet ik al,je kan wel uitstellen maar niet voorkomen.
Je kunt met de bewezen werkende medicijnen wel voorkomen dat je kaal wordt, of in ieder geval de kaalheid beperken, dus schei alsjeblieft uit met onzin spuien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Energie Bekijk bericht
Maar er zijn ook nog andere dingens waarvan je haren uitvallen,stress,Bacterien,ijzer tekort,eczeema,verf,gel,geouwehoer van je schoonmoeder etc. etc.
Over die andere vormen van haarverlies hebben we het niet in deze rubriek.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2011, 23:33   #12
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
sorry,ik wist niet eens dat Alopecia Androgenetica erfelijk mannelijk haarverlies betekent was.
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 01:38   #13
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
Nou ja, ik stop ook vaak groene thee in mijn haren (drink eerst de thee op, gebruik dan het zakje voor over mijn haar) en ik denk ook dat het enigsinds helpt? Olijfolie en eigeel heeft mijn haar ook enorm veel dikker doen lijken is een keer tot die wasbeurt daarna.

Genoeg dingen die je kan gebruiken, maar het beste zijn toch de aanbevolen middelen, Finasteride en Minoxidil. Daarnaast kan alles wat goed is voor je haar geen kwaad lijkt me??
wat zeg je nu?
je smeert het theezakje groene thee over je haar???
En what about olijfolie en eigeel?
Eigeel is een daadwerkelijke cholesterol bom en ik eet eigenlijk alleen eiwit.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 12:22   #14
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
noflook en uien
Sommige mensen zweren bij het insmeren van de hoofdhuid met knoflook of uien omdat deze veel zwavel bevatten. Net voor het slapengaan aanbrengen en dan een nachtje laten inwerken is ideaal. Omdat knoflook rechtstreeks in de hoofdhuid masseren niet altijd gemakkelijk is, kunt u ook opteren voor olijfolie waarin u enkele teentjes knoflook doet. Niet overtuigd vanwege de geur? Dan bestaat er nog altijd shampoo op basis van knoflook.


Deze test heb ik op een www.infonu.nl gelezen.
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 14:53   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Energie,
Dit is de afdeling AGA, dus erfelijke haaruitval, niet de afdeling haaruitval door gebrek aan zwavel.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.