Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2011, 21:04   #16
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Heb ook zitten denken waarom de prohair mensen wel posten en de hasci mensen niet. Opties:
* Meer op hun privacy gesteld
* minder genegen anderen te helpen
* zekerder van hun zaak, stellen minder vragen
* tevredener met hun ingreep dus komen niet terug
* ontevredener over hun ingreep en willen het niet melden
* prohair behandelt veel meer mensen

Kortom goede vraag en ik ben ook wel benieuwd
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 21:17   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
PH, lees Bart, vraagt zijn klanten om hier te posten. En als HASCI dat niet doet dan is het zo verklaard!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 21:35   #18
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Heb ook zitten denken waarom de prohair mensen wel posten en de hasci mensen niet. Opties:
* Meer op hun privacy gesteld
* minder genegen anderen te helpen
* zekerder van hun zaak, stellen minder vragen
* tevredener met hun ingreep dus komen niet terug
* ontevredener over hun ingreep en willen het niet melden
* prohair behandelt veel meer mensen

Kortom goede vraag en ik ben ook wel benieuwd
Zoals Limbo al aangeeft weegt denk ik het zwaarste mee dat Prohair Haarweb benut om klanten te informeren en ook klanten vraagt om hier ervaringen terug te melden. Iets wat ik persoonlijk een goede zaak vind, zolang de ervaringen eerlijk zijn en negatieve ervaringen dus niet verzwegen worden.

Liever dan Prohair te remmen zou ik andere klinieken willen stimuleren om dat vooral ook te doen ... maar ja, ze nemen dan ook het risico dat minder positieve verhalen in omloop komen en kennelijk weegt dat zwaar.

Ik denk dat privacy, bereidheid te helpen en ook hoe zeker men is van hun zaak tussen de FUE-klinieken niet veel zal verschillen. Mensen die naar HSI of Prohair gaan zijn over het algemeen goed geïnformeerd. Geen impulskopers, die komen bij LA. En verder zal het gemiddeld een vergelijkbaar publiek zijn, hooguit zitten klanten van HSI iets beter in de slappe was

Tevredenheid alleen is zelden reden om hier iets te komen melden. Ontevredenheid is ook niet vaak een reden om juist te zwijgen. Integendeel, mensen die ontevreden zijn, zijn vaak eerder geneigd om daarover te spreken. Hun gal te spuien. Als je kijkt naar mensen die hier ervaringen delen, dan zul je zien dat het gros hier al voor hun ingreep was om vragen te stellen.

Over het aantal klanten weet ik weinig. Ik weet wel dat Prohair er niet meer dan 1 per dag kan behandelen. Zelfs als we aannemen dat dat er 5 per week zijn, 46 werkweken per jaar, dan komen nog maar op zo'n 225 klanten. Het lijkt me dat HSI toch wel aan meer klanten moet komen, met meer dan 1 vestiging.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 21:38   #19
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
PH, lees Bart, vraagt zijn klanten om hier te posten. En als HASCI dat niet doet dan is het zo verklaard!
Ik post hier omdat ik dat zelf wil wel enigzins onherkenbaar in het gezicht, dus een beetje onzin.
En ja ik ben bij prohair behandeld , maar probeer zo neutraal mogelijk te blijven.
En er staat nergens dat ik prohair de beste vind etc etc zover ik weet heb ik meer informatief mijn verhaal verteld, zoals ook andere van prohair de recente mensen die er geweest zijn.
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 21:44   #20
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ik post hier omdat ik dat zelf wil wel enigzins onherkenbaar in het gezicht, dus een beetje onzin.
En ja ik ben bij prohair behandeld , maar probeer zo neutraal mogelijk te blijven.
En er staat nergens dat ik prohair de beste vind etc etc zover ik weet heb ik meer informatief mijn verhaal verteld, zoals ook andere van prohair de recente mensen die er geweest zijn.
Ik denk ook niet dat Limbo leden die bij Prohair behandeld zijn aanviel, Jordy. Hij constateert geheel terecht een feit.

Of het positief of negatief is dat Prohair mensen actief stimuleert om ervaringen hier te delen, dat is wel iets waar je over van mening kunt verschillen. Nadeel is dat we als forum erg gefocust raken op 1 kliniek als we niet oppassen. Maar gelukkig zijn hier ook voldoende clienten van Feriduni en ook van HSI, Transhair, Feriduni, DeReys en Esteworld om ervaringen te delen. Ik zou graag nog meer mensen van nog meer klinieken hier zien langskomen ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 21:47   #21
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ja eens anthonie! Ik vind de verklaring van limbo heel logisch. Ook niet negatief, puur ter constatering. Ik zal vanaf volgende week het hasci contingent wat verhogen qua updates:-)
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 21:50   #22
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik denk ook niet dat Limbo leden die bij Prohair behandeld zijn aanviel, Jordy. Hij constateert geheel terecht een feit.

Of het positief of negatief is dat Prohair mensen actief stimuleert om ervaringen hier te delen, dat is wel iets waar je over van mening kunt verschillen. Nadeel is dat we als forum erg gefocust raken op 1 kliniek als we niet oppassen. Maar gelukkig zijn hier ook voldoende clienten van Feriduni en ook van HSI, Transhair, Feriduni, DeReys en Esteworld om ervaringen te delen. Ik zou graag nog meer mensen van nog meer klinieken hier zien langskomen ...
Het komt voor mij over of de meeste mensen daar hun ervaringen moeten delen hier en dat is alles behalve zo in mijn geval dan sterker nog hij heeft er uberhaupt niks over gevraagd of gezegd.
En idd zo neutraal mogelijk blijven is wel het beste uiteraard.
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 22:00   #23
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Het komt voor mij over of de meeste mensen daar hun ervaringen moeten delen hier en dat is alles behalve zo in mijn geval dan sterker nog hij heeft er uberhaupt niks over gevraagd of gezegd.
En idd zo neutraal mogelijk blijven is wel het beste uiteraard.
Nou, aangenomen dat Prohair per jaar 200 mensen behandelt, dan nog deelt maar een beperkt percentage van de mensen hun ervaringen hier. In de lijst die ik in de FAQ bijhoud staan maar 15 namen voor Prohair. Ervaringen van voor 2010 ontbreken, zodat het gaat om 7 mensen per jaar die hun ervaring delen. Dat is in het gunstigste geval 4%. Keiharde dwang zit er dus niet achter

En tja, neutraal ... je ervaring is je ervaring. Dat kan variëren van jubelend tot wanhopig, met tal van gradaties daartussen. Ik vind eerlijkheid en volledigheid daarom het belangrijkst. En we hebben op dat vlak allemaal een 'taak' om soms door te vragen als we menen niet voldoende gehoord te hebben of als we vermoeden dat een verkeerd beeld geschetst wordt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 22:13   #24
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Nou, aangenomen dat Prohair per jaar 200 mensen behandelt, dan nog deelt maar een beperkt percentage van de mensen hun ervaringen hier. In de lijst die ik in de FAQ bijhoud staan maar 15 namen voor Prohair. Ervaringen van voor 2010 ontbreken, zodat het gaat om 7 mensen per jaar die hun ervaring delen. Dat is in het gunstigste geval 4%. Keiharde dwang zit er dus niet achter

En tja, neutraal ... je ervaring is je ervaring. Dat kan variëren van jubelend tot wanhopig, met tal van gradaties daartussen. Ik vind eerlijkheid en volledigheid daarom het belangrijkst. En we hebben op dat vlak allemaal een 'taak' om soms door te vragen als we menen niet voldoende gehoord te hebben of als we vermoeden dat een verkeerd beeld geschetst wordt.
Denk dat je mijn punt niet snapt
Wou alleen even bevestigen dat ik mijn verhaal ''informatief'' heb gedeeld hoe mijn ervaring en beleving was van mijn ht-dag en dat dit uit eigen wil is thats all niks minder niks meer
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 22:59   #25
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Denk dat je mijn punt niet snapt
Wou alleen even bevestigen dat ik mijn verhaal ''informatief'' heb gedeeld hoe mijn ervaring en beleving was van mijn ht-dag en dat dit uit eigen wil is thats all niks minder niks meer
Ow, vandaar! Daar heb ik geen seconde aan getwijfeld!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2011, 07:56   #26
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik denk ook niet dat Limbo leden die bij Prohair behandeld zijn aanviel, Jordy. Hij constateert geheel terecht een feit.
Nee, ik val niemand aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Ja eens anthonie! Ik vind de verklaring van limbo heel logisch. Ook niet negatief, puur ter constatering.
Inderdaad.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2011, 10:50   #27
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Denk dat je mijn punt niet snapt
Wou alleen even bevestigen dat ik mijn verhaal ''informatief'' heb gedeeld hoe mijn ervaring en beleving was van mijn ht-dag en dat dit uit eigen wil is thats all niks minder niks meer
Idem voor mij. Mij is verder door PHC niets gevraagd, en zeker niet besproken. Ik deel mijn ervaring omdat vele anderen hetzelfde doormaken en dus het gevoel heb dat ik het beter kan 'bespreken'. Ik kan het ook op het werk met iedereen delen, maar die begrijpen het niet eens half. Ook vind ik het belangrijk dat anderen weten hoe het een en ander gaat, net zoals ik van andere ervaringen gebruik heb kunnen maken, voordat ik een ht ging doen. Het is mijn contributie aan het forum.

Even on-topic:
Ik heb zelf ook een consult gehad bij Hasci. Ik vond ze eerlijk gezegd nogal ongeinteresseerd en arrogant overkomen. De zoveelste niet bn-er.
Bij PHC vond ik ze veel vriendelijker en minder commercieel (meer medisch). Dat zegt niet alles, maar met de ervaring van deze kliniek, mijn prima donor, de gunstigere prijs en ook nog eens meer grafts in één sessie? De keuze was snel gemaakt (voor mij).
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2011, 12:47   #28
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Ik vraag me af wat de reden is voor minder grafts per sessie. Is het bij HSI meer arbeidsintensief?
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2011, 12:57   #29
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Onder andere denk ik. Wat ik er van weet, is dat het inderdaad arbeidsintensiever is. Het is niet graft uit, graft in. Je moet deze als het ware splitsen en dat is gewoon meer werk. Hoe dan ook, ik denk dat ook hier weer geld een rol speelt. Een sessie van 1500 grafts (volgens mij is 1700 het maximum bij hasci) is vaak niet genoeg voor de meeste mannen. Je moet dus terug. Kijk nou bijvoorbeeld naar Frans Bauer of Van der Vorst, vind je dat resultaat nou superdekkend? Ja, met Toppik. Ik denk dat zij ook nog wel een keer aan de beurt zijn voor een verdichting ...
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2011, 15:22   #30
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ik vrees ook dat ik nog een keer terug moet komen. 1400 zal voor mij ook geen superdekkend resultaat geven. Maar goed, ik wil niet mijn inhammen weg laten werken, ik wil mijn haarlijn verlagen en laten versterken, want de 'pluk' vooraan, begint het nu echt te begeven. Ik zal mijn haar redelijk kort houden.

En tja als ik nog een keer terug moet, dan is dat maar zo.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Haarwerken FAQ (verouderde versie) - Feedback en suggesties Webmaster Haarwerken 28 24 april 2009 14:00
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.