Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2004, 20:51   #16
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
wanneer kunnen we de uitwerking van deze vragen/antwoorden verwachten ?
peter10 is offline  
Oud 7 maart 2004, 16:47   #17
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Uitwerking vragen

Ik heb contact gezocht met www.mijnhaar.nl en wacht nog op antwoord op mijn e-mail. Zodra het duidelijk is hoe wij hiermee (vragen aan Gho) verder gaan, zal ik dit publiceren in deze thread. Aangezien Henk21 heeft gevraagd deze thread te verwijderen, lijkt het mij het beste om -als we meer info hebben van www.mijnhaar.nl- een nieuwe start te maken en een nieuwe thread te openen waarin iedereen zijn vragen kwijt kan.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 7 maart 2004 om 16:55
Webmaster is offline  
Oud 21 maart 2004, 20:26   #18
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Re: Uitwerking vragen

Citaat:
Originally posted by Webmaster
Ik heb contact gezocht met www.mijnhaar.nl en wacht nog op antwoord op mijn e-mail. Zodra het duidelijk is hoe wij hiermee (vragen aan Gho) verder gaan, zal ik dit publiceren in deze thread. Aangezien Henk21 heeft gevraagd deze thread te verwijderen, lijkt het mij het beste om -als we meer info hebben van www.mijnhaar.nl- een nieuwe start te maken en een nieuwe thread te openen waarin iedereen zijn vragen kwijt kan.
Het gaat wel in rap tempo he

Maar serieus, wanneer moet dit interview plaatsvinden?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 22 maart 2004, 09:11   #19
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Re: Re: Uitwerking vragen

Citaat:
Originally posted by Henk21
Het gaat wel in rap tempo he
Het gaat zoals het gaat. Er is geen enkele haast bij, overigens.

Citaat:
Maar serieus, wanneer moet dit interview plaatsvinden?
Er is geen planning voor. Eérst wil ik meer duidelijkheid verkrijgen van www.mijnhaar.nl
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 22 maart 2004, 15:22   #20
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Het gaat zoals het gaat. Er is geen enkele haast bij, overigens.
Hoezo geen haast, Ik en waarschijnlijk vele anderen op dit forum staan te springen om te horen hoever Dokter Gho is met zijn HM en wat er mogelijk zal zijn met een HM.

Aha.. ik snap het Als HM op de markt komt en als iederen met haarproblemen een HM laat uitvoeren zal haarweb.nl geen bezoekers mee trekken
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 22 maart 2004, 15:45   #21
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Alles op z'n tijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
Hoezo geen haast, Ik en waarschijnlijk vele anderen op dit forum staan te springen om te horen hoever Dokter Gho is met zijn HM en wat er mogelijk zal zijn met een HM.
Ja daar hebben wij alle begrip voor, maar het komt niet aan op een aantal weken. Onze prioriteiten liggen nu bij de introductie van het nieuwe HaarWeb Forum.

Citaat:
Aha.. ik snap het Als HM op de markt komt en als iederen met haarproblemen een HM laat uitvoeren zal haarweb.nl geen bezoekers mee trekken
Ons bezoekersaantal is wel het allerlaatste waar wij ons zorgen over maken, Henk21. Kijk maar eens naar : http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2867
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 4 april 2004, 12:22   #22
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Het schiet al op webmaster!!!!!! Het kost toch niet zoveel tijd om een mailtje met een 10 tal vragen naar Dr Gho te sturen ??

Juist nu, nu er veel ontduidelijkheid bestaat over HM lijkt het me gepast om een aantal vragen naar Gho te sturen. Dat hele HM is 100 keer zo belangrijk dan dit hele forum. Als HM word uitgevoerd zijn haarproblemen verledentijd net als dit forum... ( Dit zal wel de rede zijn dat je HM van de voorgrond probeert te houden )

Dus vandaar de vraag; Wat is belangrijker? Dat jij ( webmaster ) webmastertje kan blijven spelen op een forum met duizende mensen met haarproblemen of dat er duidelijkheid omtrend HM gaat onstaan zodat mensen met psychische klachten weten dat binnen een aantal jaren hun problemen verholpen kunnen worden.
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 4 april 2004, 17:27   #23
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
of dat er duidelijkheid omtrend HM gaat onstaan zodat mensen met psychische klachten weten dat binnen een aantal jaren hun problemen verholpen kunnen worden.
Tja, daar heb je wel een punt.
Die onzekerheid en al die (valse) geruchten omtrent HM, maken mij alleen maar meer depressiever. Het lijkt me momenteel de enige oplossing en ik zou het zo snel mogelijk willen. Ik wil terug onder de mensen kunnen komen en ik vraag me echt wel af hoe lang Gho of eender welke andere dokter ons nog zal laten lijden... Ik wil terug een normaal leven! Ik ben het beu dat ik me moet opsluiten voor de buitenwereld omdat ik er niet uitzie met mijn stomme getransplanteerde kop!

Zouden de HM-researchers hier bij stilstaan?
Zouden ze beseffen wat voor onreshtstreeks leed zij veroorzaken?

Waarom zijn er niet meer wetenschappers bezig met HM?
Het kan toch niet dat het aan zo'n traag tempo vooruitgaat, terwijl in Mexico binnenkort de eerste behandelingen aangevangen worden?

__________________
- 25 jaar, 2 HT's (niet tevreden)
- 2 jaar fina, mits bijwerkingen overstap naar "Alopesan 400" (2 per dag)(momenteel volledig met fina gestopt)
- op zoek naar een aanvullend middel en een manier om mijn HT's ongedaan te maken of te camoufleren
Francis is offline  
Oud 9 april 2004, 19:21   #24
Mathijs
007
 
Mathijs's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2002
Berichten: 122
Gewoon buiten Haarweb om!

Je had gewoon aan de mede forumgebruikers moeten vragen welke vraag zij ZOUDEN hebben aan GHO. Vervolgens mail je hem op eigen gelegenheid en plaats je dit op Haarweb. De vragen en antwoorden stuur je vervolgens namens jezelf en niet in de naam van Haarweb. Op die manier kan de webmaster niets zeggen! Om Gho over te halen zeg je dat de vragen van een groep mensen komt.
__________________
DHP
(Dagelijks Haarbehoud Programma)
i.c.m. 1 liter water

Ochtend

15 min. Hairlaser 650N
0,5mg Dutasteride (om de dag) + Haarvitamine
Shampoo Schwarzkopf Carnitinetartraat
Minoxidil 5% + vloeibare Dutasteride

Middag

American CREW copper peptides
1 cap. Groene thee
Zaagpalm + Pygeum

Avond

Shampoo Rooscure 1% Ketoconazol
15 min Hairlaser 650N
5% Spirocolante
Xandrox 15% + vloeibare Finasteride
1 mg Finasteride
1 tabl. Zink
1 tabl. Vit B P-5-P
Mathijs is offline  
Oud 10 april 2004, 13:10   #25
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
Wat is belangrijker? Dat jij ( webmaster ) webmastertje kan blijven spelen op een forum met duizende mensen met haarproblemen of dat er duidelijkheid omtrend HM gaat onstaan zodat mensen met psychische klachten weten dat binnen een aantal jaren hun problemen verholpen kunnen worden.
Oef.... die was onder de gordel...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mathijs
Je had gewoon aan de mede forumgebruikers moeten vragen welke vraag zij ZOUDEN hebben aan GHO. Vervolgens mail je hem op eigen gelegenheid en plaats je dit op Haarweb. De vragen en antwoorden stuur je vervolgens namens jezelf en niet in de naam van Haarweb. Op die manier kan de webmaster niets zeggen! Om Gho over te halen zeg je dat de vragen van een groep mensen komt.
Had ik ook al voorgesteld, maar dan weten we `t i.i.g. voor de volgende keer
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 10 april 2004, 17:49   #26
Alessandro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2001
Berichten: 98
Ik ben het eerlijk gezegd ook wel met Henk eens dat jij makkelijk praten hebt, webmaster. Misschien dat die paar weken voor jou niet zoveel uitmaken, maar als je zoals wij serieus last hebt van die alopecia, er iedere dag onder gebukt gaat en een mogelijke haarmultiplicatie vrijwel nog de enige uitweg lijkt, dan telt iedere dag en wil je zo snel mogelijk zo goed mogelijk weten hoe de vlag erbij hangt op dit punt.
Alessandro is offline  
Oud 10 april 2004, 17:54   #27
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alessandro
Ik ben het eerlijk gezegd ook wel met Henk eens dat jij makkelijk praten hebt, webmaster. Misschien dat die paar weken voor jou niet zoveel uitmaken, maar als je zoals wij serieus last hebt van die alopecia, er iedere dag onder gebukt gaat en een mogelijke haarmultiplicatie vrijwel nog de enige uitweg lijkt, dan telt iedere dag en wil je zo snel mogelijk zo goed mogelijk weten hoe de vlag erbij hangt op dit punt.
..............RESPECT!!
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 23 april 2004, 20:23   #28
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Reactie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
Het schiet al op webmaster!!!!!! Het kost toch niet zoveel tijd om een mailtje met een 10 tal vragen naar Dr Gho te sturen ??

Juist nu, nu er veel ontduidelijkheid bestaat over HM lijkt het me gepast om een aantal vragen naar Gho te sturen. Dat hele HM is 100 keer zo belangrijk dan dit hele forum. Als HM word uitgevoerd zijn haarproblemen verledentijd net als dit forum... ( Dit zal wel de rede zijn dat je HM van de voorgrond probeert te houden )

Dus vandaar de vraag; Wat is belangrijker? Dat jij ( webmaster ) webmastertje kan blijven spelen op een forum met duizende mensen met haarproblemen of dat er duidelijkheid omtrend HM gaat onstaan zodat mensen met psychische klachten weten dat binnen een aantal jaren hun problemen verholpen kunnen worden.
Henk21,

Ik heb alle begrip voor het feit dat je graag duidelijkheid verkrijgt omtrent HM.

Waar ik een heel stuk minder begrip voor heb is de wijze waarop je deze duidelijkheid probeert 'af te dwingen' met een dergelijke provocerende posting richting mijzelf. Op deze wijze ga je niet met elkaar -met andere HaarWeb-leden- om. En ik ben niet alleen de Webmaster, maar tevens óók HaarWeb-lid.

Uit je bovenstaande posting blijkt dat je de meerwaarde van HaarWeb nihil vindt in vergelijking met HM. Dat mag je vanzelfsprekend vinden : niemand verplicht je om HaarWeb te bezoeken.
Wanneer je leert om zaken op waarde te schatten, zul je zien dat HaarWeb juist een essentieële factor zal zijn voor lotgenoten die zich oriënteren op een oplossing voor hun haarprobleem.

Aangezien door jouw posting deze thread is verzand in persoonlijke aanvallen ben ik genoodzaakt de thread bij deze te sluiten. Daarnaast wil ik je met klem verzoeken de volgende keer dit soort postings achterwege te laten.

Ik ga ervanuit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.