Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 januari 2010, 14:26   #706
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Als ik er tussen zou staan heb ik Norwood2 hier weer op mijn dak....
En dat willen we niet!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2010, 14:27   #707
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
En dat willen we niet!
Nee joh, al genoeg ellende in de wereld....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2010, 17:39   #708
samad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2008
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesema Bekijk bericht
Zucht........
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Je neemt wel de moeite om een groot verhaal neer te tikken omtrent objectiviteit, maar een simpel antwoord geven op een vraag zit er niet in.

Wel of geen hergroei in het kransgebied waar haren zijn weggenomen?
Ik heb het al eerder belooft maar omdat ikzelf ook door Gho ben geholpen en ook een tweede FUE herb gehad bij een andere kliniek heb ik daar een second opinion gevraagt over die eerste van GHo met opmerkelijke resultaat! Een resultaat dat ik jullie niet ga onthouden maar mijn bericht moet nog even wachten

Vooralsnog kan ik wederom nu alleen melden dat wanneer een hergroei voor U niet belangrijk is en je gaat voor een eductatie behandeling bij Gho,
daar niets mis mee schijnt te zijn.

ga je wel voor een hergroei dan wacht mijn bericht af dit zegt misschien al iets.
samad is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2010, 18:07   #709
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
Ik heb het al eerder belooft maar omdat ikzelf ook door Gho ben geholpen en ook een tweede FUE herb gehad bij een andere kliniek heb ik daar een second opinion gevraagt over die eerste van GHo met opmerkelijke resultaat! Een resultaat dat ik jullie niet ga onthouden maar mijn bericht moet nog even wachten

Vooralsnog kan ik wederom nu alleen melden dat wanneer een hergroei voor U niet belangrijk is en je gaat voor een eductatie behandeling bij Gho,
daar niets mis mee schijnt te zijn.

ga je wel voor een hergroei dan wacht mijn bericht af dit zegt misschien al iets.
Waar is het nog wachten op dan?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2010, 15:17   #710
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik zie liever dat je meteen 'bewijzen' op tafel legt als je ze hebt, Samad. Pas hadden we al ergens iemand die 'bewijzen' had over finasteridepillen waar geen finasteride in zat. Dat 'bewijs' heeft nooit iemand van ons mogen zien ... maar de stemming is dan al gezet ... om het levensmotto van de grote domme meerderheid van internetbezoekers maar te quoten 'waar rook is, is vuur'.

Ik ben zelf niet overtuigd van de effectiviteit van de methode Gho. Ik ben geneigd het te zien als een gewone FUE, waarbij ik me nog afvraag of haren niet extra beschadigd raken zodat groei in het implantatiegebied niet optimaal is (iets wat men soms aanhaalt als nadeel van FUE ten opzichte van FUT ... maar dan dus nog een tikje erger).

Geef dus aan wanneer je nader kunt berichten, dan hoeven we er tot die tijd niet blind over te speculeren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2010, 18:00   #711
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zie liever dat je meteen 'bewijzen' op tafel legt als je ze hebt, Samad. Pas hadden we al ergens iemand die 'bewijzen' had over finasteridepillen waar geen finasteride in zat. Dat 'bewijs' heeft nooit iemand van ons mogen zien ... maar de stemming is dan al gezet ... om het levensmotto van de grote domme meerderheid van internetbezoekers maar te quoten 'waar rook is, is vuur'.

Ik ben zelf niet overtuigd van de effectiviteit van de methode Gho. Ik ben geneigd het te zien als een gewone FUE, waarbij ik me nog afvraag of haren niet extra beschadigd raken zodat groei in het implantatiegebied niet optimaal is (iets wat men soms aanhaalt als nadeel van FUE ten opzichte van FUT ... maar dan dus nog een tikje erger).

Geef dus aan wanneer je nader kunt berichten, dan hoeven we er tot die tijd niet blind over te speculeren.
Inderdaad Anthonie, vond het sowieso al een geheimzinnig bericht.

Ook als je de beelden van Gerard's HT zag, werden de grafts er gewoon en heel snel met een FUE-boortje uitgehaald....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2010, 18:23   #712
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samad Bekijk bericht
...wanneer een hergroei voor U niet belangrijk is ...
Zegt ie op een forum voor kalenden
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 17:44   #713
Uitval
Haarweb en motorweb lid
 
Uitval's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 20
Thumbs up Toch maar stamcel trasplantatie gekozen

Na te zijn voorgelicht door Aesthetic Clinics en Transhair over de oude maar zeer betrouwbare stripmethode bij haar transplantatie, heb ik mij ook laten voorlichten bij Hairscience over hun nieuwe methode.

Wat ik bij de eerste twee altijd bezwaarlijk vond, was zo'n ritssluiting op je achterhoofd, wat bij eventuele latere behandelingen opnieuw of groter wordt opengesneden. Groter als er na de eerste behandeling te weinig donorhaar is aangegroeid. Zo'n ritssluiting is niet nodig bij de stamceltransplantatie. Inmiddels zes dagen geleden laten doen en....
  1. Getransplanteerd 1200 grafts;
  2. Gekozen voor geheel kaal hoofd;
  3. Algemeen qua pijn tijdens de behandeling, zeer minimaal;
  4. Donorgebied mooi verspreid over de achter- en zijkanten; volgens mijn vriendin die kapster is, geen lelijke kale plekken;
  5. Uithalen van de haren heeft wel lang geduurd (5 uren) en de ligging is op den duur behoorlijk ongerieflijk (stijve nek en koppijn), DVD-film kijken resulteerde bij mij in ogen dicht en slapen;
  6. Andere stoel/bank zou een uitkomst zijn, denk ik;
  7. Inzetten van de haartjes vrij vlot (3 uren) en gerieflijke zit terwijl je een goede DVD-film van begin tot eind kan zien, als de DVD geen leesfouten bevat;
  8. Eerste vijf dagen bijna geen last van koppijn of wat voor pijn c.q. jeuk dan ook;
  9. Sinds vandaag begint de koppijn en de jeuk op te komen, hoe lang dit duurt weet ik niet, maar als het in ieder geval draaglijk blijft ben ik met de nieuwe haartjes zeer tevreden.
__________________
Intern:
- Yoghurt 1/2 liter per dag

- Brandnetel thee 1/2 liter per dag
- Water 1 liter per dag
- Visolie omega-3 of omega 3-6-9
- Cashewnoten (handje per dag)
- Minimaal 2 appels en veel groente per dag

- MultiVitaminen voor sporters
Extern:

- Minoxidil 2% sinds 10-2004 (2 maal daags)
- Minoxidil 5% sinds 11-2005 (1 maal daags)
- Rooscure (1% ketoconazol) (2 maal per week)
Verder:
- Krachttraining 4 maal per week
Uitval is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 17:56   #714
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uitval Bekijk bericht
Na te zijn voorgelicht door Aesthetic Clinics en Transhair over de oude maar zeer betrouwbare stripmethode bij haar transplantatie, heb ik mij ook laten voorlichten bij Hairscience over hun nieuwe methode.









Wat ik bij de eerste twee altijd bezwaarlijk vond, was zo'n ritssluiting op je achterhoofd, wat bij eventuele latere behandelingen opnieuw of groter wordt opengesneden. Groter als er na de eerste behandeling te weinig donorhaar is aangegroeid. Zo'n ritssluiting is niet nodig bij de stamceltransplantatie. Inmiddels zes dagen geleden laten doen en....
  1. Getransplanteerd 1200 grafts;
  2. Gekozen voor geheel kaal hoofd;
  3. Algemeen qua pijn tijdens de behandeling, zeer minimaal;
  4. Donorgebied mooi verspreid over de achter- en zijkanten; volgens mijn vriendin die kapster is, geen lelijke kale plekken;
  5. Uithalen van de haren heeft wel lang geduurd (5 uren) en de ligging is op den duur behoorlijk ongerieflijk (stijve nek en koppijn), DVD-film kijken resulteerde bij mij in ogen dicht en slapen;
  6. Andere stoel/bank zou een uitkomst zijn, denk ik;
  7. Inzetten van de haartjes vrij vlot (3 uren) en gerieflijke zit terwijl je een goede DVD-film van begin tot eind kan zien, als de DVD geen leesfouten bevat;
  8. Eerste vijf dagen bijna geen last van koppijn of wat voor pijn c.q. jeuk dan ook;
  9. Sinds vandaag begint de koppijn en de jeuk op te komen, hoe lang dit duurt weet ik niet, maar als het in ieder geval draaglijk blijft ben ik met de nieuwe haartjes zeer tevreden.


Hey UV (Uitval)

Jij dus ook bij Gho geweest (A'dam, dus het WTC of was je in Maastricht ?)

1200 grafts is een leuke start.

Heb al 3x een HST bij Gho gehad (2007, 2008 en 2009).

Je punten:

3. klopt ! (pijn tijdens en na behandeling = zeer minimaal)

6. ik neem (de laatste 2 keren) een apart kussentje mee, voor als ik op mijn zij moet liggen.

9. geen koppijn gehad, wel jeuk (vanaf dag 4, nu is het alweer ruim een week over, zo ging het iedere keer, dus max. 2 weekjes jeuk).

ps. ik had mijn laatste HST op 24 december 2009 bij Gho (in het WTC / A'dam).

Gr. Roloff
(haarlijn die je nu - in mijn Avatar - ziet is door Gho gemaakt)

Laatst gewijzigd door roloff; 12 januari 2010 om 18:04
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 18:04   #715
Uitval
Haarweb en motorweb lid
 
Uitval's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 20
Hi Roloff,

Voor mij de eerste keer, hoop niet op een volgende keer, maar advies was minimaal een jaar te wachten.
Ik heb het in maastricht laten doen, gelijk uitje met mijn vriendin.....voor de behandeling bijna niet geslapen.
Mijn vriendin heeft me naar de kliniek gebracht, 2 minuten van hotel, zij is teruggegaan om te slapen en ik heb tijdens het donorproces heerlijk geslapen.
Ja een is een uitkomst.
Ziet er mooi uit bij jou, helaas heb ik nog geen foto's.
Inderdaad wat je zegt, wordt tijd dat ze een andere behandel bed aanschaffen wellicht bij BETER BED.

Zijn jouw haartje uitgevallen? Met die Minoxidil hoeft het niet, dus ik ben benieuwd.
__________________
Intern:
- Yoghurt 1/2 liter per dag

- Brandnetel thee 1/2 liter per dag
- Water 1 liter per dag
- Visolie omega-3 of omega 3-6-9
- Cashewnoten (handje per dag)
- Minimaal 2 appels en veel groente per dag

- MultiVitaminen voor sporters
Extern:

- Minoxidil 2% sinds 10-2004 (2 maal daags)
- Minoxidil 5% sinds 11-2005 (1 maal daags)
- Rooscure (1% ketoconazol) (2 maal per week)
Verder:
- Krachttraining 4 maal per week

Laatst gewijzigd door Uitval; 12 januari 2010 om 18:07
Uitval is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 18:09   #716
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uitval Bekijk bericht
Hi Roloff,

Voor mij de eerste keer, hoop niet op een volgende keer, maar advies was minimaal een jaar te wachten.
Ik heb het in maastricht laten doen, gelijk uitje met mijn vriendin.....voor de behandeling bijna niet geslapen.
Mijn vriendin heeft me naar de kliniek gebracht, 2 minuten van hotel, zij is teruggegaan om te slapen en ik heb tijdens het donorproces heerlijk geslapen.
Inderdaad wat je zegt, wordt tijd dat ze een andere behandel bed aanschaffen wellicht bij BETER BED.
Hi UV,

Jij reageert snel zeg.

Hoop dat je snel van die jeuk af bent (maximaal nog een weekje schat ik).

Ik heb vandaag per post alweer bevestiging gekregen voor 23 december 2010 (mijn 4e HST bij Gho dus). Bij mij zit er iedere keer een jaar tussen (ik ga iedere keer net voor de kerst, maar laat me nooit kaalscheren en na de kerstvakantie - korstjes zijn na een week weer verdwenen - ziet niemand het op mijn werk).

Mijn haartjes zijn geen enkele keer uitgevallen (dus alle 3 keer gewoon - na haarstamceltransplantatie - in het ontvangstgebied (voorzijde) doorgegroeid).

Gr. Roloff
ps. ik ben dit jaar zelf naar het WTC gereden en na afloop (om 3 uur 'smiddags) zelf weer teruggereden naar Alkmaar. Vorige jaren heeft mijn vriendin mij gebracht en gehaald, maar nu is het voor mij routine geworden.

Laatst gewijzigd door roloff; 12 januari 2010 om 20:02
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 18:57   #717
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uitval Bekijk bericht
Na te zijn voorgelicht door Aesthetic Clinics en Transhair over de oude maar zeer betrouwbare stripmethode bij haar transplantatie, heb ik mij ook laten voorlichten bij Hairscience over hun nieuwe methode.


Wat ik bij de eerste twee altijd bezwaarlijk vond, was zo'n ritssluiting op je achterhoofd, wat bij eventuele latere behandelingen opnieuw of groter wordt opengesneden.
Heb je het met AC wel uberhaupt over FUE gehad ? Daar komt geen ritssluiting bij kijken.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Mijn haartjes zijn geen enkele keer uitgevallen (dus alle 3 keer gewoon - na haarstamceltransplantatie - in het ontvangstgebied (voorzijde) doorgegroeid).
Dit blijft me fascineren.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 20:29   #718
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht



Dit blijft me fascineren.
Valt bij jullie - na de HT - het net getransplanteerde haar (dus ontvangstgebied) dat wel - tijdelijk - uit ?

Bij mij groeit het echt vanaf dag 1 van de transplantatie. Iedere keer.

Kan natuurlijk ook aan mijn (goede) doorbloeding liggen.

Ik gebruik o.a. OPC (3x per dag).

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 12 januari 2010 om 20:54
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 21:12   #719
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Valt bij jullie - na de HT - het net getransplanteerde haar (dus ontvangstgebied) dat wel - tijdelijk - uit ?

Bij mij groeit het echt vanaf dag 1 van de transplantatie. Iedere keer.

Kan natuurlijk ook aan mijn (goede) doorbloeding liggen.

Ik gebruik o.a. OPC (3x per dag).

Gr. Roloff
Roloff, in een ander topic gaf je zelf al aan dat in een brief van HASCI/Gho, die je meekrijgt na een haartransplantatie bij Gho, staat dat bij het merendeel van de mensen de haren tijdeljk uit zullen vallen (dat is zo bij alle haartransplantaties). Dat haren direct doorgroeien is een zeldzaamheid. Puur geluk dus dat het bij jou wel doorgroeit.
__________________
HT:
-FUE 2500 grafts 'frontal third' opgevuld / 10+11 augustus '09

Regime:

-Finasteride (Proscar) /
1,25 mg per dag / sinds 22 augustus '06
-Rooscure / 3x per week / sinds 4 september '09
-Rogaine Foam / 1x per dag / sinds 12 september '09

Verder nog
-Kruidvat Huid, haar & nagels / 1 pil per dag
-Kruidvat Omega 3 / 2 capsules per dag
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2010, 21:16   #720
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnWeeDrie Bekijk bericht
Roloff, in een ander topic gaf je zelf al aan dat in een brief van HASCI/Gho, die je meekrijgt na een haartransplantatie bij Gho, staat dat bij het merendeel van de mensen de haren tijdeljk uit zullen vallen (dat is zo bij alle haartransplantaties). Dat haren direct doorgroeien is een zeldzaamheid. Puur geluk dus dat het bij jou wel doorgroeit.
Ja, dat denk ik nu ook (maar ik heb geen andere ervaring). En naar dat laatste vroeg ik jullie dus.

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 12 januari 2010 om 21:27
roloff is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.