Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 december 2012, 22:53   #136
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harbour Bekijk bericht
Uit onderzoek en verhalen van mensen die behandeld zijn.
Tevens heb ik een gesprek gehad bij HASCI en PH en ik ben niet onder de indruk van het werk van HASCI.
Voor zover ik weet is Kruger hierboven de enige op alle haarwebsites die klaagt over dunnere haren bij HASCI ? Of heb je het over mensen uit je vriendenkring ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 22:57   #137
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Voor zover ik weet is Kruger hierboven de enige op alle haarwebsites die klaagt over dunnere haren bij HASCI ? Of heb je het over mensen uit je vriendenkring ?
Ik heb het over BN-ers die behandeld zijn en foto's die mij zijn getoond bij HASCI.

Opzich is het ook logisch. Ze doen gewoon kleinere behandelingen dan een gemiddelde FUE praktijk.
Overigens denk ik niet dat ze slecht werk leveren alleen kost het je gewoon meer tijd + geld.

Ik hoop daarentegen dat jouw behandeling mijn mening doet veranderen
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 23:01   #138
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Vooralsnog ben ik tevreden maar ik ben slechts 2 weken voorbij mn behandeling Ik moet wel zeggen dat ik de dichtheid op mijn temples wat aan de dunne kant vind, maar dat is niet meer dan normaal bij slechts 1600 grafts, het is een envoudige rekensom natuurlijk, van het aantal grafts en de grootte van het behandelde oppervlakte. Als het mogelijk is wil ik dit in de toekomst graag verhogen naar 60 grafts/cm2, de max die HASCI zegt te kunnen halen.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 23:11   #139
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ik geloof niet dat de haren bij mij dunner zijn. De dichtheid is minder dan op plekken waar mijn originele haar staat, maar de haren zelf volgens mij niet.

En dat bebloede hoofd gaat idd over, maar bij andere klinieken voor mij niet snel genoeg. Ik heb een goede baan, waarbij ik niet tijden weg kan blijven of met een knalrood hoofd rond kan lopen. Voor mij was dit dus een uitkomst.

En ider zijn eigen overwegingen, met al zijn voors en zijn tegens. Ik ben er tevreden, een ander hoeft er niet heen, maar ik ben ervan overtuigd dat het een goede kliniek is die vakwerk levert. Ze zijn inderdaad alleen allejezus duur. Als je het er niet voor over hebt/niet kan betalen, vind ik het logisch dat deze kliniek voor iemand dus per definitie afvalt. Maar het is onzin om te zeggen dat ze geen goed werk leveren.

Groet
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 14:10   #140
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik heb niet alleen gezegd dat de haren door Hasci getransplanteerd fijner zijn maar ook dat de dichtheid minder is omdat ze door die dunnere naalden voornamelijk single grafts oogsten.
Noch Arashi, noch Nijmegen2 noch mij hebben ze informatie gegeven hoeveel single ,double en triple grafts ze geoogst hebben. Andere klinieken geven die informatie wel dus dit is wel erg vreemd.

Voor een goeie dekking zul je bij Hasci 2 keer moeten gaan wat een andere kliniek in 1 keer kan. Tuurlijk zul je bij Hasci dan ook minder roodheid hebben omdat je huid minder geirriteerd is door die kleine ingrepen. Maar je moet wel een tweede keer terug en weer je kop kaal laten scheren. Of het dat waard is ? Bij mij niet in elk geval.

Hasci had mij gezegd dat ik een mooi resultaat zou hebben. Toen ik na een jaar ging klagen dat je er door heen keek zeiden ze dat ik er nog 1000 bij moest hebben. Als ze meteen gezegd hadden dat ik 2 keer moest komen voor goed resultaat was ik naar een andere kliniek gegaan want had geen zeen om mijn kop 2 keer kaal te scheren. Financieel kan ik het me best veroorloven.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 2 december 2012 om 15:06
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 16:15   #141
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Als het zo blijft als het nu is dan ga ik zeer zeker terug inderdaad voor een 2e behandeling. Ik weet niet of het bij een andere kliniek voller was geworden, feit is dat je volgens mij met 1600 grafts nooit een enorme dichtheid kan krijgen. Immers als je 60 grafts/cm2 wil dan kan je met 1600 grafts slechts 5 cm2 opvullen, iets meer dan 1 inham zeg maar, terwijl bij mij beide inhammen zijn opgevuld PLUS de haarljin verlaagd. Dus ongeacht het aantal haartjes per graft denk ik dat je sowieso meer nodig hebt wil je een grote dichtheid.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 16:26   #142
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Overigens, Kruger, heb je zeer zeker een punt dat het wat vreemd is dat HASCI niet meldt hoeveel singles, duals and tripples zijn getransplanteerd. Dat ga ik bij mijn volgende behandeling zeer zeker vragen.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 18:23   #143
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Als het zo blijft als het nu is dan ga ik zeer zeker terug inderdaad voor een 2e behandeling. Ik weet niet of het bij een andere kliniek voller was geworden, feit is dat je volgens mij met 1600 grafts nooit een enorme dichtheid kan krijgen. Immers als je 60 grafts/cm2 wil dan kan je met 1600 grafts slechts 5 cm2 opvullen, iets meer dan 1 inham zeg maar, terwijl bij mij beide inhammen zijn opgevuld PLUS de haarljin verlaagd. Dus ongeacht het aantal haartjes per graft denk ik dat je sowieso meer nodig hebt wil je een grote dichtheid.
5 cm2 ia wel erg weinig, 5x60=300 grafts

Je mag er van uitgaan dat voor een goede, stevige haarlijn 1200 grafts nodig zijn. Als je dan ook nog inhammen wilt vullen of de haarlijn lager wil, dan komen er per cm2 nog 60 grafts bij. Met 1600 grafts zou je dus best een leuk resultaat moeten kunnen hebben. Afhankelijk van waar je vandaan komt al snel een half tot een heel punt op de Norwoodschaal winst
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 19:24   #144
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Volgens die rekensom moet dat dus 15 cm2 zijn
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 20:03   #145
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Volgens die rekensom moet dat dus 15 cm2 zijn
Mijn rekensom? Nee, die 1200 ben je voor een steviger haarlijn kwijt. 0 cm2 winst tot op dat punt (maar een enorme visuele winst). Daarboven begint de haarlijn pas serieus te schuiven. Maar dan ga ik dus uit van een NW2 of NW3 en een eerste ingreep waarbij een stevige haarlijn mogelijk is. Geen kruin, geen grote vlakte voorop.

Als ik die rekensom op Arashi loslaat, dan zou hij 7cm2 winst kunnen boeken. Pakweg 1 cm minder diepe inhammen. Mooi om van een NW2+ naar een NW2- te gaan.

Bedenk dat een haarlijn al snel 20 cm lang is en dat een serieuze haarlijn over een strook van 1,5 cm moet worden opgebouwd.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 20:43   #146
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Hehe, je hebt natuurlijk helemaal gelijk AnthonieH Ik bedoelde dat je met 1600 grafts 26 cm2 kan opvullen (als je 60 grafts/cm2 wilt), wat een gebied van ongeveer 5x5 cm is. 5x5 cm is natuurlijk dan 25 cm2 en geen 5 cm2

Mijn haarlijn is echter inderdaad ongeveer een cm verlaagd en mijn inhammen beiden opgevuld PLUS dat het stuk tussen de inhammen ook nog wat is aangedikt. Dan kan je met 1600 grafts niet die 60 grafts/cm2 halen.

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 december 2012 om 20:48
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 20:51   #147
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Mijn inhammen zijn beiden ongeveer een kleine 5 cm naar voren gehaald. Laat elke inham een driehoek zijn, dan zijn ze samen dus al die 25 cm2. Vervolgens is de haarlijn nog een cm in zijn geheel verlaagd en dus dat stuk tussen de inhammen opgevuld. Ik zou zeggen dat ik nu dus ongeveer rond de 30-35 grafts/cm2 moet zitten, wat volgens mij redelijk normaal is voor een transplant, toch ? Echter blijft dat gewoon dun natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 december 2012 om 21:10
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 20:59   #148
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ik zal wel es effe een paar foto's posten, dat zegt meer dan 1000 woorden
*EDIT* zie mn album

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 december 2012 om 21:04
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 21:26   #149
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Hoe lang zijn jullie trouwens doorgegaan met de minoxidil die ze meegeven ? Ze zeggen dat je 't minimaal 2 weken moet doen of tot dat 't flesje op is. Ik ben nu 16 dagen verder, flesje is half leeg maar ik zit te denken om er maar mee te stoppen. Mijn huid is namelijk nog steeds erg rood, heb 't gevoel dat 't door die minoxidil komt. Bovendien ben ik toch ook wel een beetje bang voor shedding met die minoxidil ...
*EDIT* ik lees net terug in deze thread dat Nijmengen2 er 3 weken mee is doorgegaan ..

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 december 2012 om 23:23
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2012, 08:33   #150
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik heb die minoxidil 2 weken gebruikt. Kwam daarna met het vliegtuig terug van vakantie. door luchtdruk is flesje gaan lekken en leeg gelopen. Heb Hasci gebeld en was geen ramp. Hoefde geen nieuw flesje te halen.
Vond het trouwens niet prettig. Kreeg er geen gele korstjes van op mijn kop.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.