Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 januari 2013, 00:18   #1
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
HT: meer informatie

Hoi

Ik ben al een paar jaar aan het kalen maar heb nooit actie ondernomen. Ik heb dus geen shampoo's, medicatie of iets dergelijks genomen.

Het is nu wel zo ver gevorderd dat ik er elke dag over lig te piekeren, dus ik wil graag een haartransplantatie laten doen.

Ik heb al een klein beetje ingelezen, maar het probleem is dat zeer veel topics op dit forum al jaren oud zijn en de informatie dus niet echt relevant meer is. Ben vooral op zoek naar de standaard vragen:
- Hoeveel van die grafts zou ik ongeveer nodig hebben
- Waar kan ik dit best laten doen



Laatst gewijzigd door shdrs; 22 januari 2013 om 01:28
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2013, 18:17   #2
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Niemand iets te zeggen hierop? .

Heb ondertussen gemaild naar http://www.haartransplantatie-turkije.nl/ en hun spreken van ~2700 grafts. Voor € 3000 krijg ik de hele behandeling, chauffeur hotel en vlucht. Dat ik vind ik echt verdacht goedkoop?

Weet iemand of dit een betrouwbaar ziekenhuis is? Vind het ook een beetje vreemd dat het in Turkije te doen is.
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2013, 20:51   #3
Woutergm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2009
Berichten: 50
Denk dat als je het wat korter scheert het makkelijker te beoordelen is. Op basis van deze foto's zou ik zeggen NW 4. Met 3.000 grafts kun je het dan best goed opvullen denk ik. Op het forum vind je best wat ervaringen bij de verschillende klinieken.
Woutergm is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2013, 21:25   #4
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
met wat korter haar zou je ook wel beter staan denk ik ..
ma bon, voor aanzicht en betere bovenaanzicht fotos zouden leuk zijn.

ik denk 3000 grafts je wel al leuk resultaat zou hebben.
Wat is je leeftjid?

3000€ is niet ZOO goedkoop hoor in turkije.. is normale prijs (daar varieren prijzen tussen 0.5€ tot 4 €per graft naargelang waar je het doet)
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2013, 21:51   #5
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Ik heb mijn haar een jaar geleden een stuk korter laten zetten maar vond dat eigenlijk nog slechter, want dan zag je nog beter die kale plekken op mijn kruin.

Wat ik nu doe is een kuifje maken zodat ik er van de voorkant normaal uitzie. Ben gelukkig ook relatief groot (183-184 cm) zodat ik er nog wel mee weg kom.



Maar ja als je bovenaan op mijn kop kijkt zie je dat er iets mis is natuurlijk . Ook als het nat is gaat het samenklitten en is het echt afschuwelijk.


De reden dat ik het niet gewoon allemaal afscheer zijn divers:
- Ik draag hoortoestellen (valt nu niet zo erg op omdat ik mijn haar aan de zijkanten wat langer heb)
- Ik ben mager
- Ik heb een rare schedel


Owja, en ik ben 26.

Laatst gewijzigd door shdrs; 22 januari 2013 om 22:50
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2013, 22:47   #6
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shdrs Bekijk bericht
Niemand iets te zeggen hierop? .

Heb ondertussen gemaild naar http://www.haartransplantatie-turkije.nl/ en hun spreken van ~2700 grafts. Voor € 3000 krijg ik de hele behandeling, chauffeur hotel en vlucht. Dat ik vind ik echt verdacht goedkoop?

Weet iemand of dit een betrouwbaar ziekenhuis is? Vind het ook een beetje vreemd dat het in Turkije te doen is.
Heeft iemand op dit forum ervaring met deze site? Vind het vreemd dat er maar 4 succesverhalen terug te vinden zijn op de site. Er is ook geen wachtlijst, en toen ik vroeg of ik ff langs kon gaan in persoon word ik bij iemand thuis uitgenodigd.
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2013, 01:00   #7
karizman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2011
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shdrs Bekijk bericht
Heeft iemand op dit forum ervaring met deze site? Vind het vreemd dat er maar 4 succesverhalen terug te vinden zijn op de site. Er is ook geen wachtlijst, en toen ik vroeg of ik ff langs kon gaan in persoon word ik bij iemand thuis uitgenodigd.
IK heb geen info kunnen vinden op het turkse haarforum,ik had je hierbij graag willen helpen.Wel weet ik dat acibadem een gerespecteerd ziekenhuis is.Maar dat wil niet zeggen dat ze ook goede haartransplantaties uitvoeren.Over het team heb ik dus geen info kunnen vinden.
karizman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2013, 01:31   #8
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Dankje, heb ondertussen weer veel zitten bijlezen en al besloten dat dit hem niet gaat worden.

Wat een vreselijk lastige beslissing is dit toch :x.

Als ik het goed begrepen heb is het enige voordeel aan Turkije de kost? Als ik dus zeg dat geld niet echt van belang is kan ik dus blijkbaar beter kiezen voor een Belgische/Nederlandse instelling?
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2013, 11:47   #9
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Hier gaan we weer.
Turken kunnen door glazen bol jouw haarsituatie inschatten. Turken geven je een oplossing en ze hebben je nog nooit in levende lijve gezien.
Die Turken kunnen blijkbaar meer en beter, althans met hun mond.

Als ik de resultaten hier op een rijtje leg:
Goedkoop:Turkije, maar je mag geen al te hoge verwachtingen koesteren.

Een oprechte kliniek zal je wellicht vragen om eerst is langs te komen voor een intake.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2013, 12:16   #10
vslop
Banned user
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 87
Geslacht:
shdrs,


Als je een prijsvechter zoekt moet je naar Turkije gaan!
Als je kwaliteit zoekt moet je in Europa of de VS zijn.

Las op duitse forums dat het stikt van de haarklinieken o.a. in istanbul waarvan de meesten onbetrouwbaar en onhygienisch zijn.
Meestal wordt je behandeld door goedkope assistenten die zich voordoen als arts zijnde!

Waarom ga je niet op consult ergens in Nederland of Belgie?
vslop is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2013, 19:08   #11
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Hier gaan we weer.
Turken kunnen door glazen bol jouw haarsituatie inschatten. Turken geven je een oplossing en ze hebben je nog nooit in levende lijve gezien.
Die Turken kunnen blijkbaar meer en beter, althans met hun mond.

Als ik de resultaten hier op een rijtje leg:
Goedkoop:Turkije, maar je mag geen al te hoge verwachtingen koesteren.

Een oprechte kliniek zal je wellicht vragen om eerst is langs te komen voor een intake.
Je hoeft niet zo aggressief te worden man. Ik heb nergens gezegd dat Turkije goed is. Ik zit hier nog maar een paar dagen, is toch normaal dat ik alle opties doorloop en uitleg vraag?

Heb ondertussen al voor mezelf besloten dat het geen Turkije gaat worden. De negatieve verhalen zijn er ook, maar daar moet je gewoon iets dieper naar graven. Blijven nog 2 opties over: of hier in belgië laten doen, of zo'n haarwerk laten maken.

Heb een afspraak bij haarkliniek.be morgen en volgende week langs bij Prohair. Het idee van een haarwerk vind ik erg vies maar lijkt er momenteel sterk op dat het dat gaat worden .
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2013, 20:08   #12
karizman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2011
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shdrs Bekijk bericht
Je hoeft niet zo aggressief te worden man. Ik heb nergens gezegd dat Turkije goed is. Ik zit hier nog maar een paar dagen, is toch normaal dat ik alle opties doorloop en uitleg vraag?

Heb ondertussen al voor mezelf besloten dat het geen Turkije gaat worden. De negatieve verhalen zijn er ook, maar daar moet je gewoon iets dieper naar graven. Blijven nog 2 opties over: of hier in belgië laten doen, of zo'n haarwerk laten maken.

Heb een afspraak bij haarkliniek.be morgen en volgende week langs bij Prohair. Het idee van een haarwerk vind ik erg vies maar lijkt er momenteel sterk op dat het dat gaat worden .
Er zijn in Turkije ook zeer goede klinieken,niet alles over een kam scheren.
karizman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2013, 11:37   #13
Boldie1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2013
Berichten: 115
Ik heb ook offerte laten opmaken in Nl kosten wel beduidend hoger dan ze in Turkije aanbieden.

Toch ben ik verder aan het kijken in Turkije nadat een collega van mijn zijn ogen heeft laten doen, zijn enthousiasme heeft me aangezet om verder te zoeken naar een goede kliniek.

Haar transplantatie Turkije .nl valt af, simpele manier van communiceren en geen offerte uitgebracht, zomaar wat neer zetten in een mail oogt geen professionaliteit laat staan als ze je gaan opereren....

Verder ben ik nog bezig bij esteworld en dr Kul, de laatste persoon is best wel wat over te vinden ook YouTube, moet nog zijn offerte binnen krijgen....

Succes, laat even weten hoe je consult is geweest

Laatst gewijzigd door Boldie1978; 25 januari 2013 om 11:57
Boldie1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2013, 19:12   #14
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Even kleine update.

Ik werd vrij goed ontvangen door een jonge vrouw. Enige wat ik wat lastig vond is dat ik zelf moest neerzitten en dat zij bleef rechtstaan, zonder dat ze echt aandacht besteedde aan mijn haar. Was een beetje een vreemde manier van praten, maar goed.

Ik zei dat ik vooral nog aan het zoeken was wat ik wilde doen, en ze heeft dan een klein beetje uitleg gegeven over de verschillende technieken voor haarwerken. Maar al snel zei ze dat het voor mij eigenlijk te vroeg was, dat ik best nog veel haar heb maar dat het gewoon heel erg dun is. Voor zo'n haarwerk kan je best ook een stuk afdoen en dat vond ze dan weer zonde in mijn geval.

Ze vond dat ik er best normaal uitzag en dat het niet zo stoorde, alleen als je er bovenop kijkt zie je het. Was langs de ene kant wel blij dat ze niet aandringde om mij allerlei shit aan te smeren, maar had een héél klein beetje het gevoel dat ze het probleem teveel banaliseerde en dat ik me wat aanstelde. Uiteindelijk spreken de foto's voor zich en ik vind het echt een lelijk zicht.

Wat me wel enorm verbaasde is dat ze nog nooit van Revita shampoo gehoord had. Ik zei dat ik nog geen medicatie of shampoos gebruikt had maar wel die shampoo besteld had en ze zei meteen dat shampoos eigenlijk niet helpen en siliconen bevatten die slecht zijn voor je haar. Gewoon een zachte shampoo gebruiken en meer niet zei ze. Minoxidil heeft ze wel ff vermeld, maar daar is ze niet echt op doorgegaan.

Toen ik buitenging gaf ze me nog een kaartje en een goede aanbeveling van Dr. De Keyser. Ga daar nog ff een afspraak regelen.


Ben nu helemaal niet meer zeker wat ik wil. Langs de ene kant heb ik wat meer vertrouwen gekregen dat het allemaal niet zo'n drama is. Langs de andere kant heb ik echt dik, gezond haar in de donorzone dus ik heb het idee dat een HT echt goed zou kunnen lukken.
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2013, 20:58   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shdrs Bekijk bericht
Toen ik buitenging gaf ze me nog een kaartje en een goede aanbeveling van Dr. De Keyser. Ga daar nog ff een afspraak regelen.
Ik raad geen doktoren af, maar ik zou toch even goed zoeken naar meer informatie en naar mogelijke andere adressen. Over deze dokter is een discussie hier.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.