Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2010, 09:08   #226
Moorea
HaarWeb lid
 
Moorea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 167
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Da's een lastige...

De bijwerkingen en de kans op trombose e.d. zijn het grootste in de eerste maanden van gebruik.
Hoe oud ben je? Rook je? Dat is ook van invloed op je keuze.
Dat klopt. Ik ben 27 en rook alleen als ik uit ga of een drankje drink (ongeveer 1 x in de week), maar daar zou ik dan eventueel mee kunnen stoppen. Mag ik vragen waarom jij de pil niet slikt en alleen kiest voor topische middelen?
__________________
Regime
Nu even niks, want ik ben er PANklaar mee!
Behalve gezond eten (goede vetten, geen tarwe, wel probiotica = darmen heel blij mee) en stress vermijden.
Haarwerkje (mrt. 2016) bevalt niet en wordt niet gedragen.

Verleden

Minoxidil 5% w/o ppg en Revita shampoo 2/3 x p.w. (tot +/- mei 2016)
Minoxidil 2% w/o ppg Rogaine (okt. 2013 - jan. 2014)
Minoxidil 5% w/o ppg (v.a. dec. 2010 - okt. 2013)
Omega 3-6 (2010-2011)
Vitaminstore Huid Haar Nagel (2010-2011)
Nioxin Cleanser/ Revita Shampoo (2011-2012)
Yaz/Drospirenon (gestopt in 2010 wegens overgevoeligheid hormonen)
Cyproteronacetaat/ Diane-35 (2006-2007)
IJzertabletten
Rooscure
Moorea is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 09:23   #227
Moorea
HaarWeb lid
 
Moorea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 167
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bij erfelijke borstkanker lijkt mij het risico te groot.
Er blijven dan over: minoxidil-lotion, eventueel later aangevuld met spironolactone-lotion of overschakelen op Spectral DNC-L of haartransplantaties als er ruim voldoende donorharen zijn.
Mijn moeder heeft een tijd geleden een test laten doen, waaruit blijkt dat mijn zus en ik geen verhoogde kans op borstkanker hebben. Toch vind ik het een eng idee dat het in de familie zit en ze bij deze a.c. pillen zo waarschuwen bij borstkanker in de familie. Vind het wel vreemd dat mijn huisarts er nooit iets over gezegd heeft.

Wat betreft haartransplantatie: volgens een kliniek zijn mijn donorharen te fijn en raden ze een transplantatie af, omdat de gezonde haren die nog wel boven op mijn hoofd zitten ook af kunnen schrikken door de getransplanteerde haren en het effect dan miniem zal zijn.

Minoxidil is nog steeds een optie waar ik moeite me heb, maar wat ik wel wil gaan proberen zodra ik een creditcard heb
__________________
Regime
Nu even niks, want ik ben er PANklaar mee!
Behalve gezond eten (goede vetten, geen tarwe, wel probiotica = darmen heel blij mee) en stress vermijden.
Haarwerkje (mrt. 2016) bevalt niet en wordt niet gedragen.

Verleden

Minoxidil 5% w/o ppg en Revita shampoo 2/3 x p.w. (tot +/- mei 2016)
Minoxidil 2% w/o ppg Rogaine (okt. 2013 - jan. 2014)
Minoxidil 5% w/o ppg (v.a. dec. 2010 - okt. 2013)
Omega 3-6 (2010-2011)
Vitaminstore Huid Haar Nagel (2010-2011)
Nioxin Cleanser/ Revita Shampoo (2011-2012)
Yaz/Drospirenon (gestopt in 2010 wegens overgevoeligheid hormonen)
Cyproteronacetaat/ Diane-35 (2006-2007)
IJzertabletten
Rooscure
Moorea is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 11:06   #228
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moorea Bekijk bericht
Dat klopt. Ik ben 27 en rook alleen als ik uit ga of een drankje drink (ongeveer 1 x in de week), maar daar zou ik dan eventueel mee kunnen stoppen. Mag ik vragen waarom jij de pil niet slikt en alleen kiest voor topische middelen?
Ik kreeg met de Diane ernstige doorbraakbloedingen (te wijten aan vleesbomen) en ben toen overgestapt op de Mirena. Ik ben nu 51, en aan de pil begin ik niet meer, mijn man is ook al heel lang gesteriliseerd. Ik heb verder geen moeite met topische middelen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2010, 19:20   #229
Essie23
HaarWeb lid
 
Essie23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Berichten: 22
Geslacht:
diane 35

Hoi
ik ben net nieuw hier. ( heb me voorgesteld in het ff voorstellen forum)
Maar ff kort ben 23 jaar, sinds ongeveer mn 14 AGA. Ben nog niet kaal
wel brede scheiding. Heb een haarwerk ( maar nooit in).

Ik slik al jaren de diane 35. Voor acne eigenlijk. Nu heb ik al een tijdje die nepper... Maar ik kan niet zeggen dat dat echt verschil maakt...
Maar uiteraard wil ik alle risicos vermijden en de ""echte"" slikken.
Ik las al eerder dat dit de diane van Schering moet zijn?
Is dit in nederland en belgie het zelfde? ( kom uit nl)
Want ik had altijd een roze doosje en op google zie ik een wit doosje met een roze streep als de echt.. Of als er diane35 opstaat is het goed?

Alvast bedankt

Liefs Esther
Essie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2010, 13:30   #230
Geena
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2010
Berichten: 1
Hoi,

ik ben Geena en ik ben 28 jaar. Ik zit met hetzelfde problemen als velen hier.
Ik had altijd een dikke bos zwart haar en sinds een tijd begint het steeds dunner te worden. Vooral bovenop en vooraan. Ik ben in dec. 2009 gestopt met het slikken van de pil. Ik slikte wel een pil die ook tegen acne was. Vooral omdat ik er heel veel last van had en sinds ik ben gestopt voel ik me veel beter en fijner. Heb ook geen acne meer. M'n haar is wel dunner geworden en nu begint het ook echt op te vallen. Je kunt m'n hoofdhuid goed zien. Had nooit gedacht dat het aan het stoppen van de pil zou kunnen liggen maar nu ik dit allemaal lees. En nu houdt het me ook heel erg bezig. Zit elke keer in de spiegel te kijken. Moet er echt om janken. Vind mezelf nog veel te jong voor haarverlies. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Moet ik weer de pil gaan slikken terwijl ik daar zoveel andere klachten van had. Moet ik naar de huisarts(ik schaam me er erg voor). Ik voel me er echt rot bij.
Geena is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2010, 17:37   #231
Essie23
HaarWeb lid
 
Essie23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Berichten: 22
Geslacht:
Hoi geena.

Je hoeft je echt niet te schamen om naar de huisarts te gaan!!
Ik belde toen ik 15 was de huisarts in zware paniek op omdat ik opeens zag hoe erg me haar uitviel. Ik ben nu 23 en me haar is heeel erg dun en ik word er gek van.
Maar goed ik heb altijd de diane geslikt en dat maakte dus geen verschil...
Die acne kan te maken hebben dat je misschien Alopecia heb. dat was bij mij wel zo.
Je kan ook misschien de Yasmin pil slikken ?
Meid ga gewoon naar de dokter het is echt niet raar!

Sterkte hoor

Liefs Es
Essie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2010, 12:30   #232
Korthaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2004
Berichten: 160
Nadat ik de nepdiane van Sandoz slikte tegen acne en een vette huid is mijn haar zo goed als bijna verdwenen. Het wordt nog steeds slechter.
Wat me opvalt, mijn huid is wel blijvend gaaf geworden.

Op het net lees ik ook veel verhalen over roaccutane/isotetroine en haarverlies. Gavere huid maar haarproblemen, soms tijdelijk soms permanent, zelfs nadat het middel niet meer gebruikt wordt.

Ik denk dat er een verband is.
Veelal lees je dat roaccutane het haarverlies heeft getriggerd maar ik denk dat het het (soms) veroorzaakt.
__________________
Heb veel vellusharen en verbeterde haargroei met biergistpillen en vit. D. Ik probeer nu ook de sishake uit.
http://issuu.com/alopecionista/docs/alopeciabook

Laatst gewijzigd door Korthaar; 7 september 2010 om 12:33
Korthaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2010, 21:14   #233
Lisa34
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2007
Berichten: 129
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Essie23 Bekijk bericht
Hoi
ik ben net nieuw hier. ( heb me voorgesteld in het ff voorstellen forum)
Maar ff kort ben 23 jaar, sinds ongeveer mn 14 AGA. Ben nog niet kaal
wel brede scheiding. Heb een haarwerk ( maar nooit in).

Ik slik al jaren de diane 35. Voor acne eigenlijk. Nu heb ik al een tijdje die nepper... Maar ik kan niet zeggen dat dat echt verschil maakt...
Maar uiteraard wil ik alle risicos vermijden en de ""echte"" slikken.
Ik las al eerder dat dit de diane van Schering moet zijn?
Is dit in nederland en belgie het zelfde? ( kom uit nl)
Want ik had altijd een roze doosje en op google zie ik een wit doosje met een roze streep als de echt.. Of als er diane35 opstaat is het goed?

Alvast bedankt

Liefs Esther
Hoi,

Ik weet niet of je inmiddels antwoord hebt gehad. Ik heb de (echte) Diane35 geslikt. Het is van Schering, dat moet op het doosje staan. Het kan wel zijn dat de verpakking is veranderd of zo. Ik had in ieder geval een wit doosje met roze streep.

Gr.

Lisa34
Lisa34 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2010, 17:46   #234
kwid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2010
Berichten: 1
Koemelkallergie

Hi iedereen,

Ik heb altijd een dikke bos donkere krullen gehad. Iedereen vertelde mij altijd hoe mooi ze mijn haar vonden en ik was er trots op. Rond mijn 18e begon mijn haar echter uit te vallen, werd het slap, futloos en groeide bijna niet meer. Het was lelijk, ik schaamde me echt voor mijn haar.

Mijn kapster wist geen raad. Zelf dacht ik inderdaad in eerste instantie aan mijn anticonceptiepil. Ik ben rond mijn 15e begonnen met de Microginon 30. Op mijn 17e kreeg ik echter een andere anticonceptiepil die de Microginon 30 zou vervangen. (De Micrigonon 30 wordt niet meer vergoed). De vervangende anticonceptiepil slikte ik op dat moment dus ongeveer een jaar en ik dacht dat dit best een reden kon zijn voor mijn plotselinge haarverandering. Ik ben dan ook naar de dokter gegaan en ik kon makkelijk terugstappen op de Microginon30.

In eerste instantie dacht ik dat mijn haar weer iets beter werd, ik hoopte er in ieder geval op en ik dacht dat het sowieso wel een tijdje nodig zou hebben. Toen het na een jaar nog steeds niet verbeterd werd en eigenlijk alleen maar nog erger werd wist ik dat dit niks met de anticonceptiepil te maken kon hebben.

Via een kennis ben ik toen bij een geneeskundige gekomen. Het spijt me maar een huisdokter heeft voor dit probleem naar mijn mening toch te weinig geneeskundige kennis.

Goed, ik ben dus naar deze geneeskundige gegaan (Bij een aanvullende zorgverzekering helemaal vergoed). Hier moest ik verschillende testen doen en al heel snel bleek dat er in mijn lichaam redelijk wat mis was. Er zaten namelijk kleine ontstekingen in mijn dikke darm en er was iets mis met mijn lymphe en mijn zenuwstelsel.
Na verdere testen bleek dat ik een koemelk en lactoseallergie heb. Hier had ik nog nooit iets van gemerkt, dus ik had dit totaal niet verwacht.

Door deze allergie was in mijn lichaam veel aan de hand en om dit in controle te houden was er te weinig energie over om mijn haar levendig te houden. (Erg makkelijk omschreven). Ik moest op het begin elke week een halfuurtje naar deze geneeskundige en werd daar behandeld. Ik mocht geen melk meer drinken. Dat was wel een tegenslag, ik wist niet dat in zoveel etenswaren melk zat. Ook slikte ik elke avond een multivitaminepil, Strata Fem. Dit kost wel iets maar is volgens mijn geneeskundige veel beter dan multivitamine van bijvoobeeld Kruidvat. Het belangrijkste is, het heeft geholpen! Mijn haar heeft haar krullen terug, het glanst weer, heeft volume, valt niet meer uit. Het moet alleen nog een beetje groeien, maar ik ben weer helemaal blij!

Ik drink en eet nog steeds geen melkproducten, maar het is het waard.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Oja en schaam je niet om naar de dokter te gaan, een dokter is er namelijk om je met deze problemen te helpen.
kwid is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2010, 18:13   #235
jenny88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2010
Berichten: 1
haaruitval door stoppen diana 35

Hallo iedereen
Ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag mijn verhaal doen. Ik hoop dat ik dit bericht op de goede plaats post en dat iemand mij kan helpen.

Ik ben een 22 jaar en inmiddels desperado .
Ik ben op mijn 14e begonnen met de Diana 35 i.v.m. hirutisme. (nooit last gehad van haaruitval!)
Op mijn 18e kreeg ik i.p.v de diana 35 een andere pil zogenaamd dezelfde werking als Diana alleen een andere naam: Minerva.
Na een paar maanden dunde mijn mooie dikke bos krullen uit. In de 1e instantie vond ik dit niet heel erg, ik had een hele dikke bos haar en ik dacht dat het wel over zou gaan. Mijn haarstructuur veranderde ook ineens, het was heel dof en vooraan bij mijn voorhoofd kreeg ik hele kleine krulletjes.
Nog steeds dacht ik dat dit 'normaal' was.
Totdat mijn haar ineens drastisch uit begon te vallen. Ik kon de plukken er tijdens het douchen letterlijk uithalen en mijn hoofdhuid kon je zien (vooral vooraan in de scheiding).
Ik wist niet waar het aan lag en had alles geprobeerd. Ik ben tot 3 keer aan toe naar mijn toemalige huisarts geweest, zijn diagnose: stress!
Hoe kon dit nou stress zijn?!!

Een kapper vertelde mij dat het misschien met de pil te maken had.
Toen viel het kwartje eindelijk en ben direct weer begonnen met de 'echte' diana 35 (ik was toen ong. 20 jaar). De kale plekken dichtten en het begon weer te glanzen.
Nu ben ik 22 en wilde stoppen met de pil i.v.m. doorbraakbloedingen en omdat ik niet weet of het nou wel zo goed voor je lichaam is.
Ik ben nu vanaf 13 september gestopt en mijn nachtmerrie is uitgekomen.
Wééér haaruitval, dit keer niet met dof haar en kleine krulletjes vooraan.
Ik ben naar mijn huisarts geweest en met mijn bloed en schildklier was alles in orde.
Ik ben weer terug bij af mijn hoofdhuid is weer zichbaar.
Ik huil heel wat af en ga niet meer op stap omdat ik mij schaam voor mijn haar. Ik ben bang dat ik AGA heb, maar niemand in mijn familie is kaal!
In november heb ik een afspraak bij de dermatoloog hopenlijk kan deze mij helpen.

Nu heb ik een paar vragen;

Als je AGA hebt, kan je haar dan terug komen? of kan de uitval alleen gestopt worden?

Moet ik weer beginnen met Diana?


XXX
jenny88 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2010, 03:49   #236
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tja, Jenny, helaas gaan hirsutisme en AGA vaak samen, en de anti-androgene stof cyproteronacetaat (die in Diane35 en Androcur zit) helpt daartegen vaak erg goed.
De haaruitval door AGA kan gestabiliseerd worden door cyproteronacetaat en er kunnen ook weer nieuwe haren gaan groeien, maar voor hergroei is 't meestal nodig om minoxidil-lotion er naast te gaan gebruiken.
Onder mijn bericht staat ook een link naar het Haarwoordenboekje, waar je meer informatie kunt vinden over o.a. cyproteronacetaat.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2010, 21:24   #237
Moorea
HaarWeb lid
 
Moorea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 167
Geslacht:
De (Diane-) pil, wel of niet?

Hoi dames,

Onlangs ben ik heel resoluut met de anticonceptie pil gestopt, omdat ik voor de zoveelste keer heb gemerkt dat ik niet goed tegen de hormonen kan (depressie, stemmingswisselingen, etc). Zijn er hier meer dames die gestopt zijn met de pil om deze reden, maar toch nog een strijd voeren tegen de haaruitval? Hoe gaan jullie daarmee om?

Mijn dilemma is nog steeds: geen pil slikken en beter in mijn vel zitten, maar wel een kalend hoofd (waar ik ook depri van word) of de pil slikken, de negatieve bijwerkingen voor lief nemen en de haaruitval stabiliseren? Uit ervaring weet ik namelijk wel dat de Diane mijn haaruitval stopte, maar ik werd er geen aardiger mens van!

Tips of ervaringen, anyone?

Happy 2011 alvast!
__________________
Regime
Nu even niks, want ik ben er PANklaar mee!
Behalve gezond eten (goede vetten, geen tarwe, wel probiotica = darmen heel blij mee) en stress vermijden.
Haarwerkje (mrt. 2016) bevalt niet en wordt niet gedragen.

Verleden

Minoxidil 5% w/o ppg en Revita shampoo 2/3 x p.w. (tot +/- mei 2016)
Minoxidil 2% w/o ppg Rogaine (okt. 2013 - jan. 2014)
Minoxidil 5% w/o ppg (v.a. dec. 2010 - okt. 2013)
Omega 3-6 (2010-2011)
Vitaminstore Huid Haar Nagel (2010-2011)
Nioxin Cleanser/ Revita Shampoo (2011-2012)
Yaz/Drospirenon (gestopt in 2010 wegens overgevoeligheid hormonen)
Cyproteronacetaat/ Diane-35 (2006-2007)
IJzertabletten
Rooscure
Moorea is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2010, 23:58   #238
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Moorea, je kunt ook 2 x per week ketoconazole-houdende shampoo gaan gebruiken, zoals Nizoral of Revita Anti-Hairloss, en/of naast minoxidil-lotion ook spironolactone-lotion, zoals Lokje64:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lokje64 Bekijk bericht
....frappant is wel dat m'n haaruitval (ondanks de Minox) na een dag of vijf gebruik van m'n Spironolactone topical nagenoeg gestopt is .
Dan moet je Lokje maar even vragen hoe dat moet zonder ppg.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2011, 19:11   #239
kirstel16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 1
haaruitval

Hoi allemaal. Ten eerste een gelukkig nieuwjaar. Een van mijn voornemens waren om naar de dokter te gaan en mijn haaruitval aan te kaarten. Maar ik kwam deze blog tegen. Ik ben ook een jaar geleden begonnen met het slikken van de microgynon anticonceptiepil. Mijn haar is ook gedurende 1 jaar geleidelijk uitgevallen. Ondanks dat het geleidelijk ging is het me toch wel opgevallen. Mijn hoeveelheid haar is helaas gehalveerd.. Ik ben nu 4 maanden gestopt met het slikken van de pil. Alleen merk ik nog niks. Hebben jullie misschien tips over hoe ik mijn haargroei weer kan stimuleren? Of sterker nog dat hoe ik mijn oude bos haar terug kan krijgen of is dit niet meer mogelijk? Suggesties, tips of weetjes zijn echt van harte welkom! Fijne avond verder!
kirstel16 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 16:20   #240
Moorea
HaarWeb lid
 
Moorea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 167
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Moorea, je kunt ook 2 x per week ketoconazole-houdende shampoo gaan gebruiken, zoals Nizoral of Revita Anti-Hairloss, en/of naast minoxidil-lotion ook spironolactone-lotion, zoals Lokje64:


Dan moet je Lokje maar even vragen hoe dat moet zonder ppg.
Ik heb Lokje om advies gevraagd, maar ik blijf maar twijfelen tussen de Diane 35 of topische Spiro. In het haarwoordenboekje zie ik niet echt een vergelijking tussen deze twee middelen. Wat zal uiteindelijk effectiever zijn? Zijn er onderzoeken waar deze twee middelen vergeleken worden? Het enige wat ik er over lees is dat zowel de cyproteronacetaat in de Diane als de Spironolactone goeden zaken kunnen doen tegen haaruitval, maar dat wisten we al.
__________________
Regime
Nu even niks, want ik ben er PANklaar mee!
Behalve gezond eten (goede vetten, geen tarwe, wel probiotica = darmen heel blij mee) en stress vermijden.
Haarwerkje (mrt. 2016) bevalt niet en wordt niet gedragen.

Verleden

Minoxidil 5% w/o ppg en Revita shampoo 2/3 x p.w. (tot +/- mei 2016)
Minoxidil 2% w/o ppg Rogaine (okt. 2013 - jan. 2014)
Minoxidil 5% w/o ppg (v.a. dec. 2010 - okt. 2013)
Omega 3-6 (2010-2011)
Vitaminstore Huid Haar Nagel (2010-2011)
Nioxin Cleanser/ Revita Shampoo (2011-2012)
Yaz/Drospirenon (gestopt in 2010 wegens overgevoeligheid hormonen)
Cyproteronacetaat/ Diane-35 (2006-2007)
IJzertabletten
Rooscure
Moorea is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
Haaruitval en nu weer korte haartjes _Annemieke_ Haarproblemen bij vrouwen 11 30 juni 2008 10:21
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
Extra (tijdelijke?) haaruitval door fina ??! Alecx Medicijnen/haargroeimiddelen 8 27 januari 2003 14:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.