Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2012, 15:44   #31
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost123 Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb nog niet eerder gereageerd op dit forum. Heb vorig jaar in februari ook een HT laten doen bij Dr. Reys. Nu bijna 12 maanden verder kan ik zeggen dat ik tevreden bent met het resultaat. Dr.Reys en zijn vrouw/team zijn aardige mensen die eerlijk zijn in de informatie voorziening. Ik heb destijds zo,n 2750 grafts laten plaatsen. Helaas is mijn donorgebied niet helemaal toereikend om later wellicht nog een HT te laten doen. Je krijgt ms wel zwellingen etc maar dat verdwijnt vrij snel weer. Sukses met het herstel!
Heb je foto's van voor de ht en nu?
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 22:06   #32
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Vandaag is het inmiddels 3 weken geleden en de haaruitval is helaas begonnen Tijdens het insmeren van de creme heb ik veel kleine haartjes aan mijn vingers plakken. Helaas hoort dit erbij.

Zie foto van mijn huidige situatie. De foto is gemaakt met flits.
Het ziet er nu een beetje raar uit omdat sommige haartjes langer zijn en sommige wat korter. Misschien ga ik er wel met de tondeuse een keer overheen in het weekend. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1699.jpg‎ (149,8 KB, 298x gelezen)
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 22:26   #33
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Vandaag is het inmiddels 3 weken geleden en de haaruitval is helaas begonnen Tijdens het insmeren van de creme heb ik veel kleine haartjes aan mijn vingers plakken. Helaas hoort dit erbij.

Zie foto van mijn huidige situatie. De foto is gemaakt met flits.
Het ziet er nu een beetje raar uit omdat sommige haartjes langer zijn en sommige wat korter. Misschien ga ik er wel met de tondeuse een keer overheen in het weekend. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan?
De korte haartjes zijn waarschijnlijk getransplanteerde haren. Opgehouden met groeien, maar nog vastklevend in de huid.

Ik zou niet meteen naar de tondeuze grijpen dus, die korte haren verdwijnen vanzelf wel.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2012, 13:15   #34
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Vandaag is het inmiddels 3 weken geleden en de haaruitval is helaas begonnen Tijdens het insmeren van de creme heb ik veel kleine haartjes aan mijn vingers plakken. Helaas hoort dit erbij.

Zie foto van mijn huidige situatie. De foto is gemaakt met flits.
Het ziet er nu een beetje raar uit omdat sommige haartjes langer zijn en sommige wat korter. Misschien ga ik er wel met de tondeuse een keer overheen in het weekend. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan?
Helaas ben ik 2.5 weken verder Pinocan en gisteren zag ik ook voor het eerst haren uitvallen. Ik ben ongerust na mijn eerste ht maar dit hoort erbij blijkbaar.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2012, 08:36   #35
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Het is inmiddels 4 weken geleden. Ik heb wat haaruitval gehad, maar tot nu toe valt het wel mee vind ik vooral als ik het vergelijk met mijn 1e Ht in Istanbul. Of verkijk ik me een beetje? In mijn profiel staan ook wat foto's.

Wat is jullie mening?

Bedankt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1719.jpg‎ (149,2 KB, 317x gelezen)
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 14:27   #36
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Het is vandaag bijna 5 weken geleden en ik denk dat 70% van de getransplanteerde haren zijn uitgevallen.

Na het douchen heb ik nog steeds een droge hoofdhuid. Na het smeren van de tonic(gekregen van dr. Reys), wordt dit wel minder, maar is wel storend. Waar kan dit aan liggen en wat kun je eraan doen? Zie foto na douchen en voor het insmeren van de tonic.

Ik heb afgelopen dagen ook een paar kleine bloedinkjes gehad tijdens het insmeren van de tonic. Kan dit kwaad?

Mijn hoodhuid is ook wat rood, dit is pas begonnen sinds ik de Tonic en aloe Vera creme('s avonds) ben gaan gebruiken.

Alvast bedankt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1701.jpg‎ (146,8 KB, 256x gelezen)
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys

Laatst gewijzigd door Pinocan; 20 februari 2012 om 14:29
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 23:16   #37
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Het is vandaag bijna 5 weken geleden en ik denk dat 70% van de getransplanteerde haren zijn uitgevallen.

Na het douchen heb ik nog steeds een droge hoofdhuid. Na het smeren van de tonic(gekregen van dr. Reys), wordt dit wel minder, maar is wel storend. Waar kan dit aan liggen en wat kun je eraan doen? Zie foto na douchen en voor het insmeren van de tonic.

Ik heb afgelopen dagen ook een paar kleine bloedinkjes gehad tijdens het insmeren van de tonic. Kan dit kwaad?

Mijn hoodhuid is ook wat rood, dit is pas begonnen sinds ik de Tonic en aloe Vera creme('s avonds) ben gaan gebruiken.

Alvast bedankt
over die tonic kan ik niet meepraten maar die aloe vera creme kalmeert de huid en heb ik als prettig ervaren echter de roodheid heeft bij mij wel 2 maanden aangehouden .TJA die bloedinkjes kan ik niet verklaren maar het zullen zekers geen grafts zijn want die zitten al muurvast.Maar zal zekers wel goed komen en anders als je het niet vertrouwd neem contact op met dr reys .

ps heb je profielfoto,s gezien de meeste zijn inderdaad wel uitgevallen en die wat er nog staan ogen verzwakt.ook deze zullen waarschijnlijk uitvallen om terug te komen als een sterker haar

Laatst gewijzigd door sneu; 20 februari 2012 om 23:24 Reden: toevoeging
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2012, 17:02   #38
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
@ Sneu >> hoe is jouw resultaat? Ben je tevreden?
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2012, 21:48   #39
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
@ Sneu >> hoe is jouw resultaat? Ben je tevreden?
ja en nee.Achterop mag wel iets voller en de haarlijn bij mij is hoog dus voor mijn omgeving en op pasfoto oog ik kaal maar dit is niet te wijten aan de ht bij Dr reys want die 2000 grafts zit wel goed maar is meer te wijten aan mijn ht bij aesthic kliniek waar 3000 grafts zijn ,,verpruts,,,en dan kun je geen wonderen meer verwachten .Maar het beeld van de 2000 grafts is wel realistisch zo(al kunnen sommige klinieken schijnbaar wel wonderen verrichten met 3000grafts van nw5 naar nw1,gezien sommige foto,s hier op haarweb ,en de leek trapt er in ) .IK hoop dat er bij mij nog 800 uitkunnen voor de finising touch maar we zullen zien
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2012, 22:44   #40
esmer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
ja en nee.Achterop mag wel iets voller en de haarlijn bij mij is hoog dus voor mijn omgeving en op pasfoto oog ik kaal maar dit is niet te wijten aan de ht bij Dr reys want die 2000 grafts zit wel goed maar is meer te wijten aan mijn ht bij aesthic kliniek waar 3000 grafts zijn ,,verpruts,,,en dan kun je geen wonderen meer verwachten .Maar het beeld van de 2000 grafts is wel realistisch zo(al kunnen sommige klinieken schijnbaar wel wonderen verrichten met 3000grafts van nw5 naar nw1,gezien sommige foto,s hier op haarweb ,en de leek trapt er in ) .IK hoop dat er bij mij nog 800 uitkunnen voor de finising touch maar we zullen zien
Hoe bedlam je sneu van nw5 naar nw1. Zijn die fotos Niet echt of is ermee geknoeit? Ben een leek goede info is altijd Welkom.
esmer is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 00:51   #41
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door esmer Bekijk bericht
Hoe bedlam je sneu van nw5 naar nw1. Zijn die fotos Niet echt of is ermee geknoeit? Ben een leek goede info is altijd Welkom.
precies zoals ik in mijn antwoord al zei ,maar goed wat ik bedoel is dat er foto,s getoond worden van mensen met een geheel kaal hoofd en na 3000grafts in een keer weer een vol mooi kop met haar .Dit is niet echt realistisch (of optisch bedrog of meer grafts)en mensen gaan zich hier blind op staren .Daar bij speelt ook een rol hoe dik jou haar is voor een mooie cosmetische dekking .Daarbij is er ook nog een kliniek die foto laat zien van iemand en die 2800 grafts heeft gehad op een geheel kaal hooft en ik vraagtekens zet bij het feit of je hier uberhaupt het eindresultaat wel(hoewel het mij niet zou verbazen dat deze kliniek een foto laat zien met een volle kop met haar met slechts 2800 grafts ) gaat zien daar deze persoon minimaal 5000 grafts nodig heeft ook al heeft hij dik haar .Maar in jouw geval (ik heb jouw foto,s gezien ) zal 3000 grafts wel volstaan want je bent geen nw5 en hebt ook nog mooi dekkend haar

Laatst gewijzigd door sneu; 22 februari 2012 om 00:57
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2012, 11:57   #42
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Het is vandaag bijna 5 weken geleden en ik denk dat 70% van de getransplanteerde haren zijn uitgevallen.

Na het douchen heb ik nog steeds een droge hoofdhuid. Na het smeren van de tonic(gekregen van dr. Reys), wordt dit wel minder, maar is wel storend. Waar kan dit aan liggen en wat kun je eraan doen? Zie foto na douchen en voor het insmeren van de tonic.

Ik heb afgelopen dagen ook een paar kleine bloedinkjes gehad tijdens het insmeren van de tonic. Kan dit kwaad?

Mijn hoodhuid is ook wat rood, dit is pas begonnen sinds ik de Tonic en aloe Vera creme('s avonds) ben gaan gebruiken.

Alvast bedankt
heb ook wel last van de droogt Pinocan, maar mag wel de aloe vera creme 2 maal per dag gebruiken aangezien ik in een ruimte werk waar nogal droog is. Heb wel last van puistjes maar ik raak ze niet aan. Hopelijk zullen ze snel verdwijnen.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2012, 16:20   #43
esmer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
precies zoals ik in mijn antwoord al zei ,maar goed wat ik bedoel is dat er foto,s getoond worden van mensen met een geheel kaal hoofd en na 3000grafts in een keer weer een vol mooi kop met haar .Dit is niet echt realistisch (of optisch bedrog of meer grafts)en mensen gaan zich hier blind op staren .Daar bij speelt ook een rol hoe dik jou haar is voor een mooie cosmetische dekking .Daarbij is er ook nog een kliniek die foto laat zien van iemand en die 2800 grafts heeft gehad op een geheel kaal hooft en ik vraagtekens zet bij het feit of je hier uberhaupt het eindresultaat wel(hoewel het mij niet zou verbazen dat deze kliniek een foto laat zien met een volle kop met haar met slechts 2800 grafts ) gaat zien daar deze persoon minimaal 5000 grafts nodig heeft ook al heeft hij dik haar .Maar in jouw geval (ik heb jouw foto,s gezien ) zal 3000 grafts wel volstaan want je bent geen nw5 en hebt ook nog mooi dekkend haar
hoi sneu dank voor je compliment.
bij mij gaat de uitval niet supersnel, wat ik al eerder schreef toen ik circa 17 a 18 was men al ik zie je hoofdhuid je begint laal te worden.
Al moet ik zeggen als ik mijn haar een beetje langer heb en het krult kan ik het aardig weg stylen dat het minimaal opvalt ben al wel 35+ ;-)
maar goed wat jij zei viel mij ook op. heb het idee dat er bij velen na een ingreep de kleur haar anders wordt, oftewel dat ze er iets van toppik in verwerken en laten zien kijk wat mooi. Ik heb voor de grap toppik besteld zal het in mijn haar doen en ff hier posten kijken wat dat oplevert.

Is het nou zo moeilijk om eerlijk te zijn over een HT. velen zijn zeer positief je hoort bijna niks anders. Ik wil iemand met een verglijkbaar haarpatroon die een ingreep heeft laten uitvoeren van dichtbij bekijken wil er zeker van zijn dat er geen toppik of iets dergelijks aan toegevoegd is. anders hou jeje zelf voor de gek. denk okay betaal een dik bedrag dan heb ik voor 90% mijn haren van de puberteit terug. maar mocht het niet zo zijn dan val je in een nog grotere gat. ik wil gewoon zeker weten wat er mij te wachten staat mocht ik voor de ingreep gaan. gewoon eerlijkheid hoe sta ik ervoor op moment wat kan ik reeel verwchten.

Maar goed eerst de toppik testen moet er om lachen ;-))))

http://www.youtube.com/watch?v=TSHSY...eature=related

hier bijvoorbeeld een filmpje via you tube, van een ene Dr Hasson.
zijn dit nep filmpjes of is dit reeel wie kan dit bevestigen.
kijk naar wat filmpjes van die vent DR Hasson, geloof het bijn niet.

hou jullie op de hoogte.
esmer is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2012, 23:02   #44
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door se7enty6 Bekijk bericht
heb ook wel last van de droogt Pinocan, maar mag wel de aloe vera creme 2 maal per dag gebruiken aangezien ik in een ruimte werk waar nogal droog is. Heb wel last van puistjes maar ik raak ze niet aan. Hopelijk zullen ze snel verdwijnen.
Se7enty, gebruik jij de tonic nog? Ik 's morgen de tonic en 's avonds de aloe vera creme.

gr
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2012, 23:15   #45
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Se7enty, gebruik jij de tonic nog? Ik 's morgen de tonic en 's avonds de aloe vera creme.

gr
Ja ik gebruik het doir decdag, nuet nadrukkelijk 's morgens. Wel nog enige roodheid waarneembaar in samenhang van puistjes. Wil ze niet dichtpitsen uit vrees dat de graft beschadigd zall worden
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.