Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 augustus 2007, 18:27   #31
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefano21 Bekijk bericht
Ik ken een jongen die grafts heeft genomen en die zijn nu na 2 jaar ook al aan het uitvallen. Maar kan een uitzondering zijn.
Graag het hele verhaal met feiten; waar, door wie welke methode enz.

Anders heeft het geen toegevoegde waarde toch?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 20:48   #32
stefano21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 36
Zijn vraag was een algemene over grafts, of ze ook kunnen uitvallen. Nou.. in het geval van die jongen die ik ken dus wel ja. Maar ik weet alleen niet wat voor grafts het waren. Weet wel dat hij ze van de achterkant van zijn hoofd naar de voorkant van zijn hoofd had laten verplaatsen en dat hij iets van 3000 euro kwijt was. Kent iemand trouwens Kennedy Bakircioglu? Hij is voetballer bij Ajax en heeft een litteken van de grafts aan de achterkant lopen, bij hem is het duidelijk niet goed gegaan. Ik heb ff geen foto van de achterkant van zijn hoofd maar dit is de bovenkant. http://bilder.vgb.no/12213/img_4649d19107c1f.jpg

Laatst gewijzigd door stefano21; 16 augustus 2007 om 20:53
stefano21 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 20:53   #33
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefano21 Bekijk bericht
Zijn vraag was een algemene over grafts, of ze ook kunnen uitvallen. Nou.. in het geval van die jongen die ik ken dus wel ja. Maar ik weet alleen niet wat voor grafts het waren. Weet wel dat hij ze van de achterkant van zijn hoofd naar de voorkant van zijn hoofd had laten verplaatsen en dat hij iets van 3000 euro kwijt was.
Sorry, maar op deze manier kom je ongeloofwaardig over.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 22:57   #34
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefano21 Bekijk bericht
Zijn vraag was een algemene over grafts, of ze ook kunnen uitvallen. Nou.. in het geval van die jongen die ik ken dus wel ja. Maar ik weet alleen niet wat voor grafts het waren. Weet wel dat hij ze van de achterkant van zijn hoofd naar de voorkant van zijn hoofd had laten verplaatsen en dat hij iets van 3000 euro kwijt was. Kent iemand trouwens Kennedy Bakircioglu? Hij is voetballer bij Ajax en heeft een litteken van de grafts aan de achterkant lopen, bij hem is het duidelijk niet goed gegaan. Ik heb ff geen foto van de achterkant van zijn hoofd maar dit is de bovenkant. http://bilder.vgb.no/12213/img_4649d19107c1f.jpg
Bij elke haartransplantatie worden grafts van de achterkant van het hoofd vgerzet naar de voorkant van het hoofd. Dit kan op 2 manieren gebeuren; Fut of Fue.

Als het goed is worden de grafts uit de veilige zone gehaald, oftewel de plek waar altijd haar blijft staan.

Je zou ons en veel anderen een groot plezier doen als je die jongen naar Haarweb toe stuurt en hem zn verhaal laat doen. Wat hij meemaakt komt zo goed als nooit voor.

Ik persoonlijk denk dat hij tussen bestaande haren in heeft laten implanteren en dat de al bestaande haren aan het uitvallen zijn.
Daardoor lijkt het idd of de getransplanteerde haren verdwijnen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:00   #35
stefano21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 36
Ik zal kijken wat ik kan doen. Is het niet mogelijk om kunsthaar of haar dat van iemand anders is geweest te laten inplanteren?
stefano21 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:06   #36
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Haar van iemand anders is niet mogelijk.
Kunsthaar is vroeger wel gedaan (nido), maar daar zijn ze
snel van af gestapt.

Je hebt tegenwoordig als je kaal bent/wordt 3 keuzes;

1) je laat het zo en je hebt er vrede mee of je leert er mee leven.
2) je gaat voor een haarwerk, dus optisch een volle bos.
3) je gaat aan de ht's, veel geld voor een kalende look.

Tis maar net wat je wil.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:08   #37
stefano21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 36
OK nuttige informatie. Ik hou het zelf maar even op finasteride en haarverdikkers . Kaal worden we bijna allemaal wel, maar ik hoef het niet vóór mijn 30e te worden!
Daarnaast lijken grafts me niet heel erg relaxed. Zo'n 'litteken' aan de achterkant van mijn hoofd lijkt me maar niks, dan ben ik liever kaal. Maar ieder zijn mening en die respecteer ik.
stefano21 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:21   #38
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinoo Bekijk bericht
Wel las ik dat boven de 500 grafts je haar gemillimeterd moet worden. Dat is nog wel even slikken aangezien dat totaal niet bij mij zal staan. Maar goed, die paar maandjes kom je dan ook wel weer overheen.
Het is even behoorlijk slikken inderdaad, denk er niet te licht over!

Voor het vervolg laat ik het liever dan maar in kleine stapjes van 500 tot 700 grafts doen!

@ Stefano21, alleen bij FUT loop je een kans om met een zo'n joekel van een litteken te eindigen, al zul je zien dat littekens doorgaans niet zo heel opvallend zijn. Bij FUE heb je in het ergste geval honderden piepkleine littekentjes of kale plekjes, maar die vind je in praktijk dus amper terug.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 23:52   #39
Pinoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Berichten: 33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het is even behoorlijk slikken inderdaad, denk er niet te licht over!

Voor het vervolg laat ik het liever dan maar in kleine stapjes van 500 tot 700 grafts doen!

..
Ja, dat zou inderdaad ook nog een optie zijn. Alleen als ik dan bijvoorbeeld 2000 grafts nodig blijk te hebben, moet ik me 4 keer laten behandelen en heb je waarschijnlijk ook 4 keer last van korstjes en andere ongemakken.

Als ik een HT overweeg dan gaat mijn voorkeur toch uit naar een behandeling waar in 1 of 2 dagen alles gebeurt. Probeer dan wel een maand vrij te plannen ofzo.
Pinoo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2007, 03:06   #40
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinoo Bekijk bericht
Ja, wat Blizzard zegt is inderdaad wel tricky. Heb je 7000 eurootjes uitgegeven om het frontaal wat op te vullen en dan begint het gebied daar achter bijvoorbeeld ook uit te vallen.

Als ik echter kijk naar mijn familieleden dan zou het in mijn geval nog wel wat verder naar achter uitdunnen en frontaal zou het dan helemaal kaal zijn. Ik denk dat het ongeveer te vergelijken is met een NW3 of NW3A.

Wellicht is het verstandig nog te wachten tot het in dat stadium is en dan gokken dat het kalingsproces stopt...
Hey Pinoo,

Misschien niet helemaal wat je verwacht te horen, maar zou je het durven milimeteren? Als je een HT neemt en je haar gaat verder uitdunnen, blijf je aan de gang. Je kunt natuurlijk best een regime uitproberen. Maar acceptatie is wellicht ook een optie (al zijn het veel bezoekers hier het daar niet ee eens). Je bent iig niet de eerste- en zeker ook niet de laatste vent die kaal wordt. Als je het kort houdt kun je sowieso een regime uit proberen, maar als dat niet werkt weet je gelijk dat een kale kop je prima staat,
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2007, 01:52   #41
Pinoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Berichten: 33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Hey Pinoo,

Misschien niet helemaal wat je verwacht te horen, maar zou je het durven milimeteren? Als je een HT neemt en je haar gaat verder uitdunnen, blijf je aan de gang. Je kunt natuurlijk best een regime uitproberen. Maar acceptatie is wellicht ook een optie (al zijn het veel bezoekers hier het daar niet ee eens). Je bent iig niet de eerste- en zeker ook niet de laatste vent die kaal wordt. Als je het kort houdt kun je sowieso een regime uit proberen, maar als dat niet werkt weet je gelijk dat een kale kop je prima staat,
Hallo Dave523,

Millimeteren zou inderdaad een optie kunnen zijn. Echter ik weet nu al dat het bij mij niet zal staan. Dit komt ook mede doordat ik van mezelf al een vrij 'hoog' voorhoofd heb. Vaak matched dat niet goed bij een gemillimeterd kapsel.

Zou natuurlijk wel even kunnen fotoshoppen om te zien hoe het staat.
Pinoo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2007, 11:57   #42
Pinoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Berichten: 33
Het blijft toch wel een moeilijke beslissing. Ik ben er nog steeds niet uit wat te doen. Wil eigenlijk wel graag een HT ondergaan maar heb ook weer geen zin om daar kapitalen aan uit te geven. Het mooiste zou zijn om 1 grote HT te laten doen en dan hopen dat de haargrens niet nog verder gaat verschuiven.

De bekende middelen, zoals bijvoorbeeld Fina, overweeg ik eigenlijk niet te slikken. Ik ben zelf zo iemand die dan bij elk lichamelijk pijntje of bultjes oid gaat denken dat het door de Fina komt. Dan ga ik mezelf gek zitten maken ben ik bang.

Het tegengestelde (placebo-effect) is natuurlijk ook mogelijk. Door het gebruik van een bepaald middel ga je wellicht anders naar jezelf kijken en minder letten op je inhammen.

Hoor graag jullie mening.
Pinoo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2007, 12:06   #43
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Pino, ik laat in okt 800grafts zetten zonder mijn hoofd kaal te hoeven scheren. Ik heb ongeveer zelfde probleem als jij. Geen kaalheid kruin, wel inhammen en hoog voorhoofd. Denk dat ik nog iets minder ver zit.

Fina heb ik een half jaar gedaan. Shit spul en hele leven blijven slikken is niks. Ik kies voor een FUE en laat inhammen met 40gr /cm2 opvullen. Dan zie ik over een aantal jaar wel verder.

Ik hou jullie hier zowiezo op de hoogte of die 800grafts met scheren zichtbaar zijn, hoe het herstelt en hoe de kliniek waar ik was het heeft gedaan. Doen ze het goed, dan is 800grafts zonder scheren voor veel personen wel interessant denk ik.

In jouw geval zou ik kiezen voor 800grafts zonder scheren en alleen inhammen en stukje achter inhammen aanpakken, dan gewoon kapsel nemen waar je haar wat op je voorhoofd komt en klaar is kees

Dik
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2007, 12:10   #44
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
en hoe zou je reageren als je kruin opeens aan de beurt is om haren te verliezen? Weer sparen?
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...
vega24 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2007, 12:13   #45
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vega24 Bekijk bericht
en hoe zou je reageren als je kruin opeens aan de beurt is om haren te verliezen? Weer sparen?
Persoonlijk wordt het dan accepteren, maar voorlopig nog een dikke bos. Als ik 35 of ouder ben, laat ik het zo. Ben nu 27 en wil nog niet kaal worden nu

Tegen die tijd misschien wel weer een leuk middeltje
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werken Finasteride en Minodoxil wel of niet op inhammen? SjonKanon Medicijnen/haargroeimiddelen 17 25 september 2006 16:20
inhammen ? of haargrens EEC AGA - Algemeen 15 11 oktober 2005 15:43
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.