Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 februari 2012, 00:42   #1
Spriet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 16
Wat denken jullie?

Hallo,

Ik lees al een tijdje dit forum, maar heb me nu toch geregistreerd omdat ik mijn probleem toch wil delen en ook serieus na aan het denken ben over een HT. Ik heb het de afgelopen jaartjes wel redelijk kunnen bedekken door mijn haren te fohnen en een beetje gel erin te doen, maar de laatste tijd wordt het erger en hoor ik steeds vaker 'je bent echt kaal aan het worden.' Ik ben 24 en heb nou een aantal jaar last van haaruitval. Het begon rustig, maar sinds 1,5-2 jaartjes gaat het hard.

Ik ben een student dus heel breed heb ik het niet. Daarom lijkt mij een HT in Turkije een goede oplossing. Hierbij denk ik aan Esteworld, waar ik op dit forum aardige recensies over heb gelezen.
Echter als ik aan 2000 grafts genoeg heb, zou NL ook een optie kunnen zijn. Hierbij denk ik als eerst aan Prohair.
Wat denken jullie? Hoeveel grafts zal ik ongeveer nodig hebben?
En hoe zit dit allemaal met het donorgebied? Ik weet niet hoe dit precies werkt, maar rondom mijn oren is het volgens mij ook al dunner geworden. Ik heb sowieso erg dunne haren.

Weet iemand de prijzen ongeveer bij Esteworld? Heb zojuist een offerte aangevraagd om een idee van de prijs te krijgen, maar krijg pas over 2 dagen bericht en ben erg ongeduldig .

Ook heb ik een vraag over Toppik. Dit heb ik namelijk besteld (maar nog niet binnen). Kan dit gebruikt worden in combinatie met gel? Of alleen wat haarlak?

Hieronder wat foto's. Haren zijn nat, geen gel o.i.d.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ja.jpg‎ (141,7 KB, 163x gelezen)
Bestandstype: jpg jaa.jpg‎ (141,6 KB, 192x gelezen)
Bestandstype: jpg jaaaaa.jpg‎ (143,3 KB, 195x gelezen)

Laatst gewijzigd door Spriet; 10 februari 2012 om 01:28