Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juli 2008, 19:45   #391
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vega24 Bekijk bericht
zou ik mischien ook doen ?

Groet,
Vega.
Wat een Non discussies voer jij zeg. Ongelooflijk!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 19:49   #392
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Zo, nu ben ik toch even benieuwd of de heer Lucky inmiddels eindelijk een keer bekend is met het woord bagatelliseren en de betekenis daarvan.

Jammer dat je ego te groot is om je fouten in deze kwestie toe te kennen!
Pardon ?

1) DUS als iemand van een kliniek tekst en uitleg geeft over het doen en laten, betekent dat er niet en nergens in klinieken gebagatelliseerd wordt ? Deze persoon is notabene van een kliniek waar ik waarschijnlijk zelf een HT ga laten uitvoeren en groot vertrouwen in heb!

2) Ik heb zelf verscheidene consulten gehad bij andere klinieken en spreek uit ervaring. En we hadden het over klinieken in het algemeen. Plotseling verander je van koers en bedoelde je artsen, want je kwam er toch wel achter hoe slap je aan het ouwehoeren was. Ik ben er maar niet meer op in gegaan. Want als het aan jouw ligt wil je mensen nog doen laten geloven dat de lucht zwart is.


Als ik ergens kom en er wordt me helemaal niks of weinig verteld over de risico's van een FUT en dit met een handbeweging naar het rijk der fabelen wordt gewezen.....terwijl ik haarfijn tegen deze mensen vertel dat ik die zaken wel degelijk gelezen en gehoord heb, is dat bagatelliserend. Komt hier een afgezant langs van een gerenommeerde kliniek en gaat meneer mensen wijzen op zijn gelijk terwijl die er eigenlijk valikant naast zat en MIJ OP MIJN EGO wijst. Moet niet gekker worden met jouw.

Je moet ook eens ophouden woorden in andermans mond te leggen. Als ik vertel dat ik meer vertrouwen in FUE heb dan FUT....moet je niet mij gaan vertellen dat ik FUE de perfecte techniek vind en dat is nog maar 1 voorbeeld. Je weet volgens mij totaal niet hoe ergerlijk je bezig bent. Je lijkt wel een klein kind joh.

Laatst gewijzigd door Lucky; 16 juli 2008 om 19:53
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:04   #393
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Pardon ?

1) DUS als iemand van een kliniek tekst en uitleg geeft over het doen en laten, betekent dat er niet en nergens in klinieken gebagatelliseerd wordt ? Deze persoon is notabene van een kliniek waar ik waarschijnlijk zelf een HT ga laten uitvoeren en groot vertrouwen in heb!

2) Ik heb zelf verscheidene consulten gehad bij andere klinieken en spreek uit ervaring. En we hadden het over klinieken in het algemeen. Plotseling verander je van koers en bedoelde je artsen, want je kwam er toch wel achter hoe slap je aan het ouwehoeren was. Ik ben er maar niet meer op in gegaan. Want als het aan jouw ligt wil je mensen nog doen laten geloven dat de lucht zwart is.


Als ik ergens kom en er wordt me helemaal niks of weinig verteld over de risico's van een FUT terwijl ik haarfijn tegen deze mensen vertel dat ik die zaken wel degelijk gelezen en gehoord heb, is dat bagatelliserend. Komt hier afgezant langs van een gerenommeerde kliniek en gaat meneer mensen wijzen op zijn gelijk terwijl die er eigenlijk valikant naast zat en MIJ OP MIJN EGO wijst. Moet niet gekker worden met jouw.

Je moet ook eens ophouden woorden in andermans mond te leggen. Als ik vertel dat ik meer vertrouwen in FUE heb dan FUT....moet je niet mij gaan vertellen dat ik FUE de perfecte techniek vind en dat is nog maar 1 voorbeeld. Je weet volgens mij totaal niet hoe ergerlijk je bezig bent.

Ik ben nergens van koers veranderd, Lucky!! Ik sprak direct over artsen, niet over consultanten! Deze artsen kun je tijdens het eerste consult gewoon spreken. Sterker nog; Je kunt het consult alleen met de behandelend arts voeren!

Het enige wat ik zie is dat je ego veel te groot is om je eigen fouten te erkennen. Alhoewel, je spelt bagatelliseren eindelijk een keer correct! Heb je toch nog iets van me aangenomen!

Verder neem je veel te veel aanstoot aan ongefundeerde verhalen die op het internet rondslingeren. Dat jij daar verder grote conclusies aan verbind, prima, maar dring die onzin niet aan anderen op aub! Dat jij verder voor FUE kiest zal mij verder ook een worst wezen. Als jij de daar beter bij voelt zou ik vooral een FUE ondergaan. Praat anderen alleen niet een trauma aan als je nergens vanaf weet!

En ik lijk wel een klein kind? Mister lucky, je gooide er zelf weer eens hoogstpersoonlijk de eerste persoonlijke aanval eruit. En aangezien dit niet voor het eerst is, krijg je die bal een keer terug!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 16 juli 2008 om 22:27 Reden: toevoeging en typefout.:p
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:25   #394
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik ben nergens van koers veranderd, Lucky!! Ik sprak direct over artsen, niet over consultanten! Deze artsen kun je tijdens het eerste consult gewoon spreken. Sterker nog; Je kunt het consult alleen met de behandelend arts voeren!
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...0&postcount=57


Jongen klik op de post en ga naar de 2e paragraaf, je hebt het zelf geschreven. Je kletst als het gedrukt staat. Hier staat het bewijs. Vervolgens zeg ik en anderen dat klinieken wel degelijk dingen verzwijgen en/of kleiner maken dan het is. Jij ontkennen bla bla bla, vervolgens wijst iemand op je naiiviteit en INEENS bedoelde je alleen artsen. Hou alsjeblieft op man.


Citaat:
Het enige wat ik zie is dat je ego veel te groot is om je eigen fouten te erkennen. Alhoewel, je spelt bagetelliseren eindelijk een keer correct! Heb je toch nog iets van me aangenomen!
Als ik ooit je broodtrommel op de basisschool heb gestolen, kan je 't ook gewoon zeggen hoor.


Citaat:
Verder neem je veel te veel aanstoot aan ongefundeerde verhalen die op het internet rondslingeren. Dat jij daar verder grote conclusies aan verbind, prima, maar dring die onzin niet aan anderen op aub! Dat jij verder voor FUE kiest zal mij verder ook een worst wezen. Als jij de daar beter bij voelt zou ik vooral een FUE ondergaan. Praat anderen alleen niet een trauma aan als je nergens vanaf weet!
Gaat die weer !

Nu komt die weer met dit extra verhaal op de proppen.

Niets anders dan respect voor Anton(ieH), dat die uberhaupt nog een discussie met jouw aangaat. Iemand die alles in het werk stelt een ander zwart te maken al moet die daar alles voor uit de kast halen. Persoonlijk zou ik jouw aanraden Haarweb de komende tijd maar even te laten voor wat het is.

Laatst gewijzigd door Lucky; 16 juli 2008 om 20:29
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:29   #395
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Wat een Non discussies voer jij zeg. Ongelooflijk!

kanjer,

Je hebt er 3.072 gepost, zullen we die posts van je even onder de loep nemen?

Kijken hoeveel posts daarvan tot "NON DISCUSSIE" bestempeld worden?


Vergeet je mijn post's niet., t zijn er 260


Groet,
Vega.
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...

Laatst gewijzigd door vega24; 16 juli 2008 om 20:32
vega24 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:33   #396
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...0&postcount=57


Jongen klik op de post en ga naar de 2e paragraaf, je hebt het zelf geschreven. Je kletst als het gedrukt staat. Hier staat het bewijs. Vervolgens zeg ik en anderen dat klinieken wel degelijk dingen verzwijgen en/of kleiner maken dan het is. Jij ontkennen bla bla bla, vervolgens wijst iemand op je naiiviteit en INEENS bedoelde je artsen. Hou alsjeblieft op man.
Ik raad je aan om eens een keer beter te lezen. Er staat professionele klinieken en hun artsen!


Citaat:
Als ik ooit je broodtrommel op de basisschool heb gestolen, kan je 't ook gewoon zeggen hoor.
Vervelend als iemand je confronteert met een fout he?

Citaat:
Gaat die weer !

Nu komt die weer met dit extra verhaal op de proppen.

Niets anders dan respect voor Anton(ieH), dat die uberhaupt nog een discussie met jouw aangaat. Iemand die alles in het werk stelt een ander zwart te maken al moet die daar alles voor uit de kast halen. Persoonlijk zou ik jouw aanraden Haarweb de komende tijd maar even te laten voor wat het is.
Zeker niet. Al is het alleen maar om die non verhalen die jij uitkraamt te bestrijden.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:45   #397
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik raad je aan om eens een keer beter te lezen. Er staat professionele klinieken en hun artsen!
is Transhair geen professionele kliniek ????? Je komt er niet onderuit Spider, er worden wel degelijk zaken verzwegen bij klinieken en artsen krijg je niet of nauwelijks te spreken bij consulten. Dat dat wel mogelijk is, is van een heel andere orde, en het leed is dan misschien al geschiedt.

Citaat:
Vervelend als iemand je confronteert met een fout he?
ik denk dat het meer wat over jouw zegt...dat je mensen gaat wijzen op spelfouten....dan over mij.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:53   #398
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Jongens toch. Het is veel te warm om te kissebissen. Op Tenerife dan!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:58   #399
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
ik denk dat het meer wat over jouw zegt...dat je mensen gaat wijzen op spelfouten....dan over mij.
Zoals ik al zei; dit is de bal terugkaatsen, meer niet. Je suggereerde dat ik niet zou weten wat bagatelliseren inhield. Dat is een zeer gewaagde uitspraak voor iemand die het woord consequent verkeerd spelt!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 20:58   #400
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Jongens toch. Het is veel te warm om te kissebissen. Op Tenerife dan!!
Hier is het matig qua temperatuur....
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 21:07   #401
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Hier is het matig qua temperatuur....
I know...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 21:14   #402
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Zoals ik al zei; dit is de bal terugkaatsen, meer niet. Je suggereerde dat ik niet zou weten wat bagatelliseren inhield. Dat is een zeer gewaagde uitspraak voor iemand die het woord consequent verkeerd spelt!
Jongen, nog geen 3/4 posten geleden spel je het zelf ook fout...

Verschrikkelijk zeg, wat moet dat worden hier..

Het is niets anders dan je verschuilen achter je onwetenheid/onzekerheid om mensen op spellingsfouten te attanderen. Hetzelfde met zaken oprakelen die helemaal niet gezegd worden door mensen. Valt me nog mee, dat je je welbekende zin "het is mijn goed recht" nog niet in de mond heb genomen.

Maar ik zal in het vervolg er rekening mee houden dat we een docent Nederlands in ons midden hebben.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 21:28   #403
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Jongen, nog geen 3/4 posten geleden spel je het zelf ook fout...

Verschrikkelijk zeg, wat moet dat worden hier..
Haha. Tenzij ik een typefout gemaakt heb; onmogelijk!
Citaat:
Het is niets anders dan je verschuilen achter je onwetenheid/onzekerheid om mensen op spellingsfouten te attanderen. Hetzelfde met zaken oprakelen die helemaal niet gezegd worden door mensen. Valt me nog mee, dat je je welbekende zin "het is mijn goed recht" nog niet in de mond heb genomen.

Maar ik zal in het vervolg er rekening mee houden dat we een docent Nederlands in ons midden hebben.
Nee, dit was de bal terugkaatsen op een persoonlijke aanval richting mijn persoon, simpel. Ik snap ook niet dat je daar meer achter zoekt! Hoe men hier op HW over een simpele FUT denkt..... Dąt is pas onwetendheid!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 21:37   #404
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Het enige wat ik zie is dat je ego veel te groot is om je eigen fouten te erkennen. Alhoewel, je spelt bagetelliseren eindelijk een keer correct! Heb je toch nog iets van me aangenomen!
Ik wil niet zeuren hoor, maar het is toch echt bagataliseren. Volgens mij ben ik de enige die het consequent juist spelt

Overigens moet je de reactie van Transplantaatje niet zien als bevestiging van je gelijk in je discussie met Lucky, Spiderman.

Transplantaatje wijst expliciet op de misstanden bij andere klinieken die er toe hebben geleid dat Aesthetic Clinics is opgericht: verzwijgen, verdoezelen en bagataliseren.

In zijn kliniek is verzwijgen geen noodzaak. Beide technieken worden met evenveel vertrouwen aangeboden. Maar er zijn nog steeds klinieken waar bagataliseren wel een pure noodzaak is, omdat ze een client met FUE in zijn kop die niet kan worden overgehaald om 'ja' te zeggen tegen FUT kwijt zullen raken. Dat is een ervaring uit de eerste hand die Lucky en ik delen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2008, 21:40   #405
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
I know...
Wat doe jij hier? Ben jij gek! Ga lekker in je strandstoel zitten genieten van de ondergaande zon boven de Atlantische oceaan!

En zet een petje op. Of is je haardos dankzij je HT's in staat je schedel afdoende te beschermen tegen de zon?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.