Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 17 augustus 2005, 14:53   #18
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louis Kentar
Hallo allemaal! Ik ben 24 jaar en heb sinds m'n 20ste al een aantal grijze haren op m'n hoofd. Erger nog: het worden er steeds meer. Ik had altijd van nature blond haar, maar dat werd in m'n puberteit langzaamaan steeds donkerder (iets wat in m'n familie zit). Op m'n 20ste merkte m'n kapper ineens op dat ik een aantal compleet witte haren op m'n achterhoofd had zitten. Schrik! Nu, een aantal jaren later, zitten er ook compleet witte haren op de zijkanten en bovenop mijn hoofd. Ik ga nu bijna elke dag op grijze haren-jacht, met pincet en kam. Alles wat er grijs of wit uitziet trek ik eruit. Maar ja...de witte haren komen weer terug, en het gaat me steeds meer tijd kosten.

Om nou als man van 24 m'n haar al te gaan verven vind ik ook weer zo wat, vooral omdat er zo'n raar idee in de samenleving is over mannen die hun haren verven.

Zijn er meer mannen of vrouwen die last hebben van vroegtijdige grijze haren? Ik zou graag jullie verhaal horen.
grijze haren kunnen een man ook goed staan (george clooney, richard gere)
maar je probleem is niet groot.
ga gewoon naar de kapper en verf je haar in de kleur die het beste overeenkomt met je natuurlijke kleur (ivm met uitgroei). dan heb je er een tijdje geen last van.
ik verf mijn haren ook al 2 jaar donker, je bent echt geen mietje of verwijfd als je dat doet...
ray is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Echt Haar Of Synthetisch/Cyberhaar Salvamia Haarwerken 13 31 december 2006 10:51
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 17:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.