Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 februari 2006, 14:59   #31
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FZappa
Die mensen kan ik nog meer waarderen dan degene die zich moedwillig kaalscheert, om maar bij een groep of sekte te willen horen.
Heb liever zoals de natuur bepaald, dus natuurlijke mooie lange haren, of natuurlijk mooi glad kaal geworden, behalve een aangemeten stijl die alleen is om bij een groep te horen.
Euhm.... Are you feeling alright? Wat dacht je van hippies Mr. Frank Zappa? Ook gekopieerd van elkaar, maar wel allemaal "natuurlijke mooie lange haren". Ik heb even een fototje van de echte Frank Zappa opgezocht en euhm... jij kan er ook wat van qua kopieren. Meneer tunnelvisiepersoon. De pot verwijt de ketel..... Maar om je uit je droom te helpen: Iedereen kopieert alles van iedereen. Geen enkel mens is origineel qua kleding, haardracht, muziek, religie, normen, waarden enzovoort. Met jou leeftijd moet je dat toch wel door hebben?

Ik snap daarnaast niet eens waar je het over hebt. Ben je niet in de war met skins, nazis of gabbers? Ik ken geen enkele homo scene waar ze zich allemaal kaalscheren. Voortaan minder diep in het glaasje kijken voor je gaat posten.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 6 februari 2006, 18:03   #32
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Quoy schreef:

>Ben je niet in de war met skins, nazis of gabbers? Ik ken geen enkele homo scene waar ze zich allemaal kaalscheren.

Mijn reaktie:

Dat vindt ik nou zo jammer, ik ken wel homoscene's waar ze zich allemaal kaalscheren, vooral de ledertypes en zie er echte skins, nazis of gabbers, kompleet in uniform o.a "lonsdeale" rondlopen en dat doen ze omdat ze bij zo'n groep willen horen en ik begrijp niet waarom ze symphatiseren met een groep die juist anti homo is.
Maar het zal zijn dat zij de onderdrukking en machtsspel ervan spannend vinden.

Maar ik ben niet zo'n type en hou van "knuffelromantiek" en dat heb je niet bij skinheads.
Lang haar bij mannen vindt ik romantischer en tegelijk ook heel mannelijk bij types ala Brad pitt, M'cloud, Renegade, enz.
Veel mannelijke strippers, voor vrouwen hebben lang haar, ook als je kijkt in playcirl zie je juist langharige modellen in tegenstelling tot de playboy, waarin ze allemaal kaalgeschoren zijn.
Zie je maar weer dat bij de homo, kaal in de mode is en bij de hetero langer haar in de mode is.

Waar ik over klaag is dat ik dan in de homoscene nooit meer een leuke romantische man kan ontmoeten, daar ze zich allemaal overgegeven hebben aan de harde coole mentaliteit, wat ze laten zien door hun kop kaal te scheren.
Als b.v. nog 50% van de homomannen met lang haar rond zouden lopen, zou ik ziels gelukig zijn en me er thuis voelen, maar zoals het nu is voel ik me een buitenbeentje in die groep, terwijl ik onder de hetero me veel beter voel en zie dan daar voor mij hele aantrekkelijke mannen, ook wel vrouwen, waar ik als een blok voor zal kunnen vallen, jammer genoeg kan ik daar geen levenspartner bij vinden daar die mannen natuurlijk met een vrouw gaan.

Dus ik voel me niet aangetrokken door de homomanen omdat het allemaal skins zijn.
Met de romantische langharige heteromannen mag ik niets beginen, dus wat moet ik nou?

Was er maar een goed gemiddelde in de homoscene, dan zou je me niet horen.

Ik ben niet tegen kaalgeschoren, die mogen er ook zijn, mits er voor mij ook iets anders te kiezen valt, maar er is helaas maar een smaak bij de homoscene, en dat is toevallig niet mijn smaak.

Ik wil geen mensen kwetsen, die een bepaalde levensstijl hebben, maar snap niet waarom mijn levensstijl juist door die groep die zegt niet gekwetst te willen worden door mij, zo een monopolipositie hebben en mij dan juist kwetsen door mijn haardracht niet te aksepteren en mij daarmee uitsluiten.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline  
Oud 6 februari 2006, 18:17   #33
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik vind je volgende uitspraken nogal raar:

Citaat:
Zie je maar weer dat bij de homo, kaal in de mode is en bij de hetero langer haar in de mode is.
Citaat:
Waar ik over klaag is dat ik dan in de homoscene nooit meer een leuke romantische man kan ontmoeten, daar ze zich allemaal overgegeven hebben aan de harde coole mentaliteit, wat ze laten zien door hun kop kaal te scheren.
Citaat:
Was er maar een goed gemiddelde in de homoscene, dan zou je me niet horen.
Citaat:
Ik ben niet tegen kaalgeschoren, die mogen er ook zijn, mits er voor mij ook iets anders te kiezen valt, maar er is helaas maar een smaak bij de homoscene, en dat is toevallig niet mijn smaak.
Citaat:
Dus ik voel me niet aangetrokken door de homomanen omdat het allemaal skins zijn
WTF?!?!! Je zegt in feite: "Alle homo's in de scene zijn kaalgeschoren." Ik heb het idee dat je generalisaties voor jezelf creëert die er in het echt helemaal niet zijn! Als ik uitga in de gay scene zie ik helemaal niet alleen maar kaalgeschoren mannen, integendeel.

Je moet oppassen dat je je eigen vastgeroeste en cultureel opgelegde beelden niet zelf gaat voeden. Het is heel makkelijk om "Zie je wel!" te zeggen als je een homo tegenkomt die aan het beeld voldoet, en daardoor schuilt het gevaar dat je niet meer gaat letten op homo's die niet aan dat beeld voldoen. Een soort self-fulfilling prophecy dus, waardoor je voor jezelf een beeld creëert van homo's dat niet strookt met de werkelijkheid.

Verder heb ik geen idee in welk deel van de gayscene jij komt, maar misschien moet je eens naar andere tenten gaan. Als je niet verder komt dan de Cockring en de Warmoestraat heb je misschien gelijk, maar er zijn wel meer homotenten in Nederland he. Of laat je registreren bij een van de vele datingwebsites, en je zult zien dat je generalisaties echt nergens op slaan.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 6 februari 2006 om 20:44
Tiuri is offline  
Oud 6 februari 2006, 20:41   #34
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Vanwege mijn leeftijd ben ik, mits ik naar homogelegenheden uit wil gaan, genoodzaakt naar de Warmoestr. te gaan, omdat daar het gemiddelde wat ouder is, zodat ik niet beoordeeld wordt op mijn leeftijd, maar wel op mijn volle haardos, dus daar heb ik niets aan.
In die andere uitgaansscene, Rdw.str. wordt ik weer genegeert om mijn leeftijd, omdat daar hoofdzakelijk jongeren komen en inderdaad, wel met meer langer haar, maar helaas vinden ze mij dan te oud, ondanks mijn mooie kop met haar, dus daar heb ik ook niets aan.

De diverse datingsites, heb ik ook weer niets aan, daar je geen reakies krijgt, als ze de leeftijd erbij zien.

Dat is nou typich de hedendaagse verharde mentaliteit, van de huidige homoscene's in vooral A.dam, geen respect voor de wat oudere.

Dat er ergens nog een ouderwets sociaal voelende openminded homogroepje bestaat zonder meteen outdated kneuzen te zijn in A.dam is mij niet bekent en zou niet weten waar.

Eigenlijk is dit geen homoforum, dus hoort dit onderwerp hier niet thuis, maar ik kwam erop, omdat het hier over haar of gebrek aan haar gaat, vondt ik wel passend om te vermelden, dat er een hele groep is waar kaalgeschoren erg populair is.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar

Laatst gewijzigd door FZappa; 6 februari 2006 om 20:44
FZappa is offline  
Oud 6 februari 2006, 21:02   #35
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
Ik snap werkelijk niet welk punt je nou wil maken fZappa...
Thijs2 is offline  
Oud 6 februari 2006, 22:04   #36
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs2
Ik snap werkelijk niet welk punt je nou wil maken fZappa...
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd.

Ik moet overigens bekennen dat ik persoonlijk echt lang haar bij oudere mannen ook niet bijzonder aantrekkelijk vind. Het is niet puur een kwestie van smaak. Ik heb dan (waarschijnlijk geheel onterecht) het beeld van mannen die zijn blijven hangen aan een kapsel uit hun jongere jaren. Mannen waarschijnlijk ook die zichzelf veel jonger voelen dan ze daadwerkelijk zijn en die daarom geen verwantschap voelen met leeftijdsgenoten maar die tegelijkertijd 'te oud' worden bevonden door de jongere mensen waar ze zichzelf bij vinden passen. Altijd gedoemd om tussen wal en schip te vallen dus.

Ik hoop dat ik een totaal verkeerd beeld heb, fZappa.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 6 februari 2006, 22:21   #37
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Geen slechte analyse, AntonyH. Ben benieuwd naar FZappa's reactie.

Ik denk wel dat ik enigszins snap wat fzappa bedoelt, maar dat hij zich onwijs ongelukkig uitdrukt. Hij zegt dat ie zich niet aangetrokken voelt tot veel mannen in de clubs waar hij uitgaat. Deze mannen zijn vaak kaalgeschoren en fzappa zelf houdt van lang haar. Ik denk dat fzappa hiermee wil zeggen dat dit kale slechts één aspect is wat hem niet bevalt, en dat hij vindt dat deze mannen ook in algemene zin niet goed bij hem passen (hij valt niet op de prototypische 'leernicht').

Het gaat natuurlijk mis als je dan maar in de leerscene van de Warmoestraat blijft hangen, ook al voel je je er niet thuis. Volgens fzappa is dat de enige plek waar de wat oudere homoman terecht kan, en volgens mij is dat absolute onzin. Ik zie ook in de Reguliers vaak oudere mannen, bijvoorbeeld in de April en ook wel in de Soho en de Arc hoor. Wel minder dan de jongeren, maar uitgaan is sowieso iets wat jongeren meer doen dan ouderen. Maar het stikt nog van de clubs op de reguliers, ook wat meer naar het Rembrandtplein toe. Kan me niet voorstellen dat dat allemaal alleen voor jongeren is.

Daarbij is het internet dus altijd een goeie manier om mensen te leren kennen. Ik denk dan niet alleen aan gay.nl, dat is idd vooral voor jongeren. Ook de meeste reguliere datingsites zijn geschikt voor homo's (klik dan aan Ik ben MAN en ik zoek een MAN). Bijvoorbeeld Parship.nl of weet ik hoe al die andere sites heten.

Ik denk dus dat je het heel erg zelf in de hand hebt, en dat je klacht dus gewoon niet echt terecht is. Je kunt alle kanten op als je dat echt graag wilt. Jouw idee dat iedere oudere homoman kaalgeschoren is, klopt gewoon echt niet. Dat is een beeld dat je zelf hebt geschapen en dat je keer op keer voor jezelf bevestigt door in dezelfde scene uit te gaan.

Ik las trouwens ook op het forum van homo.nl tijdens het googlen toevallig precies dezelfde klacht :
Citaat:
Helaas zie je die romantische langharige jongens niet in de nichtenscene, wat ik daar meestal ziet rondlopen met kale koppen, krijg ik 'm niet van omhoog.
Zie hier. Blijkbaar sta je niet alleen hierin, misschien kun je eens contact opnemen met die user (als je het zelf niet bent).
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 6 februari 2006 om 22:25
Tiuri is offline  
Oud 7 februari 2006, 00:02   #38
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Zie hier. Blijkbaar sta je niet alleen hierin, misschien kun je eens contact opnemen met die user (als je het zelf niet bent).
Meen je dit? Het gaat hier over een jongen met een voor zijn eigen gevoel te nauwe anus. Als je een te nauwe anus hebt ben je toch niet gelijk langharig en romantisch?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 7 februari 2006, 03:18   #39
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Ik begrijp het ook niet zo, ik proef bij fZappa veel meer een probleem met leeftijd

Geen slechte analyse, AntonyH. Ben benieuwd naar FZappa's reactie.

Mijn reaktie (Fzappa);
Leeftijd is indedaad ook een probleem, maar wil niet gellijk geschakelt worden met de gemiddelde man van mijn leeftijd, die er uitzien als een opa, zo zie ik er, dacht ik, niet uit, (zie avatar) iedereen, meestal hetero's collega's die mij zien, zeggen dat ik er helemaal niet uitziet als een oude man en dat komt door mijn jongensachtige haar, als ik dat zou afscheren is mijn jongensachtige uiterlijk verdwenen en de meeste heteromannen en vooral vrouwen vinden mij prachtig.
Op personeelsfeesten, krijg ik menige vrouw achter mij aan, maar ja.....
'k val meer op mannen.

Dus als hetero's zowel de man als de vrouw, mij leuk en zelfs aantrekkelijk vinden, snap ik niet waarom de homoscene mij dat niet zo ziet.
Ik vindt het oordeel van de hetero over mij meer gewicht in de weegschaal leggen, dan het arrogante verwrongen zieke oordeel van de scenehomo, daar zij gehersenspoelt zijn door hun oogkleppen cultuurtje, waarin het eensoortige (kale)type aantrekkelijk gevonden wordt.

En wat is er mis met oudere mannen met wat langer haar?
Ik zie juist hetero mannen van mijn leeftijd met normaal tot lang haar, en het zijn echt geen ouwe hippie's maar eerder de grachtengordel-jup type en suksesvol, absoluut geen loosers, dat komt volgens mij doordat zij zich niet laten indoctrineren en doen wat zij zelf leuk vinden en willen, dus ook hun haardracht, waarmee zij bewijzen een krachtig wilspersoon te zijn.
Kwam er laatst eentje tegen, een regelechte vickingtype, met lang blond haar, maar wel strak in het pak, hij is manager bij een groot bedrijf, en ouder !, het scheelde niet veel met mij, een echte hunk, als hij niet getrouwd was, had ik 'm gestrikt, en is die de mijne, maar helaas zijn zulke mannen altijd bezet

En wat denk je van diverse oudere filmsterren, zoals Richard Gere, Sean Connery, Tom Sellink, enz....dat zijn toch prachtige mannen? alleen de homo's schelden erop, alleen maar omdat ze het outdated vinden, zonder te zien wat voor een kanjer van een man dat is.
De homo ziet liever een moderne jongere, al is die nog zo lelijk als de nacht, dan een echte mooie oudere man, ik vindt dat ziek, gewoon.


Quote:
Originally Posted by Tiuri
Zie hier. Blijkbaar sta je niet alleen hierin, misschien kun je eens contact opnemen met die user (als je het zelf niet bent).


Quote:
Helaas zie je die romantische langharige jongens niet in de nichtenscene, wat ik daar meestal ziet rondlopen met kale koppen, krijg ik 'm niet van omhoo


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Meen je dit? Het gaat hier over een jongen met een voor zijn eigen gevoel te nauwe anus. Als je een te nauwe anus hebt ben je toch niet gelijk langharig en romantisch?





Fzappa, weer;

Die link wat aanghaald is door Tiuri is wel al een heel oude posting en dat is inderdaad van mij, dus ik kan die user (Lekkerman), niet kontakten, daar ik dat zelf ben, dus nog steeds de enige roepende in de woestijn.

Hebben jullie de rest van die topic nog eens doorgelezen, dat maakt duidelijk hoe het aan toe gaat in de homoscene, van A.dam.

De opmerking van Guoy over dat typen met te nauwe anus, ben ik dus weer niet!
Maar heb eigenlijk ook wel datzelfde probleem, onmogelijk om dan een vriend te krijgen, daar een man toch moet penetreren, nietwaar?
Maar eigenlijk zie ik een vriendschap tussen mannen, meer als kamaraadschap en dus niet als het nadoen van een man/vrouw relatie.
Wat dat betreft ben ik totaal anders dan de gemiddelde homo, waardoor ik in die kringen als een buitenbeentje gezien wordt.
Dus ik ben niet zo'n homo die, (zoals veel hetero's een vooroordeel over hebben) elke man aan z'n kont zit. Dat is toch waar elke hetero man bang voor is en daarom agressief reageert op homo's?
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline  
Oud 7 februari 2006, 08:11   #40
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Meen je dit? Het gaat hier over een jongen met een voor zijn eigen gevoel te nauwe anus. Als je een te nauwe anus hebt ben je toch niet gelijk langharig en romantisch?
Ik bedoelde dat hij contact met die man op kan nemen om te vragen hoe hij ermee omgaat, een soort lotgenoot dus. Ik bedoelde natuurlijk niet dat iedereen met een nauwe anus meteen langharig en romantisch is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FZappa
Ik vindt het oordeel van de hetero over mij meer gewicht in de weegschaal leggen, dan het arrogante verwrongen zieke oordeel van de scenehomo, daar zij gehersenspoelt zijn door hun oogkleppen cultuurtje, waarin het eensoortige (kale)type aantrekkelijk gevonden wordt.
Nou ik kan echt heel weinig begrip opbrengen voor je standpunt. Ik vind echt dat je beledigend bent met je ongepaste gegeneraliseer. Ook stoort je zelfingenomenheid me mateloos.

Het feit dat niemand je standpunt deelt kan ook wijzen op het feit dat je misschien ongelijk hebt. Daarbij denk ik dat je AntonieH's post nog maar eens goed moet lezen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 7 februari 2006 om 08:17
Tiuri is offline  
Oud 7 februari 2006, 09:38   #41
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Nou ik kan echt heel weinig begrip opbrengen voor je standpunt. Ik vind echt dat je beledigend bent met je ongepaste gegeneraliseer. Ook stoort je zelfingenomenheid me mateloos.
Ik voel hetzelfde. Eigenlijk zeg je, fZappa, in je laatste post precies waar ik al bang voor was. Je vindt bijna iedereen van je eigen leeftijd oud, maar je vindt dat je er zelf veel jonger uit ziet. Dat is heel zelfingenomen.

Je moet oppassen dat je jezelf niet te veel door je eigen ogen bekijkt. Die jongere mannen zien waarschijnlijk gewoon een wat oudere man die toenadering zoekt. Je beweegt je ook in het uitgaansleven, waar men toch vooral aan deelneemt omdat het een sociaal gebeuren is en waarbij men mensen opzoekt waarmee het makkelijk klikt. En leeftijd is daarbij een sterke verbindende factor.

Je beschrijft hoe je zelf vroeger uit beleefdheid met oudere mannen bleef praten. Je schijnt te vinden dat je daarmee een recht hebt opgebouwd om van een jongere generatie richting jou eenzelfde houding te eisen. Zo werkt het niet en ik vraag me sterk af of je dat moet willen. Dat je het met hetero's anders ervaart kan ik me wel voorstellen. Bij mannelijke hetero's heb je geen verwachtingen en zij hoeven ook niet in hun achterhoofd te houden dat jij dat misschien wel bij hun hebt.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik voel me bij het uitgaan ongemakkelijk met aandacht van mensen die zichtbaar een jaar of 10 ouder zijn. Het maakt niet uit hoe ik benaderd word, bij het uitgaan heb ik gewoon het idee dat er hoe dan ook meer achter steekt dan de behoefte aan een gezellig praatje. Ik besef ook dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn, maar zie het maar als een soort zelfverdediging. Anders ben ik dalijk de 50 voorbij en zit ik in hetzelfde schuitje als jij (alleen waarschijnlijk met een minder volle haardos).

Over haardos gesproken, dat is het enige woord in mijn antwoord dat nog enigszins iets met haar vandoen heeft. Het gesprek hier gaat al vanaf de 27e post niet echt meer over kaalscheren. Misschien een idee om het laatste deel van deze thread te verplaatsen naar 'van alles en nog wat', Tiuri?
AnthonieH is offline  
Oud 7 februari 2006, 12:25   #42
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik bedoelde dat hij contact met die man op kan nemen om te vragen hoe hij ermee omgaat, een soort lotgenoot dus. Ik bedoelde natuurlijk niet dat iedereen met een nauwe anus meteen langharig en romantisch is.
Oh! Je doelde misschien op user "Lekkerman" ipv "Robbie27"? Ik vond het een rare link met Robbie27, maar kan wel overeenkomsten zien tussen Zappa en Lekkerman.

Verder Zappa heb je het DE HELE TIJD over hoe een geweldig volle haarbos je hebt voor jou leeftijd. Wat doe je dan op dit forum? Mensen jaloers maken? Ga lekker met je weelderige haarbos door de weide huppelen en op homodatingsites EXACT dit probleem van je uitleggen. Dus je leeftijd, je haartype, waar je op valt. bladiebla. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele man is dit aan jou beeld voldoet.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 7 februari 2006, 16:55   #43
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Oh! Je doelde misschien op user "Lekkerman" ipv "Robbie27"? Ik vond het een rare link met Robbie27, maar kan wel overeenkomsten zien tussen Zappa en Lekkerman.

Verder Zappa heb je het DE HELE TIJD over hoe een geweldig volle haarbos je hebt voor jou leeftijd. Wat doe je dan op dit forum? Mensen jaloers maken? Ga lekker met je weelderige haarbos door de weide huppelen en op homodatingsites EXACT dit probleem van je uitleggen. Dus je leeftijd, je haartype, waar je op valt. bladiebla. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele man is dit aan jou beeld voldoet.
Hm....ik kwam op dit forum, door een link vanuit een homoforum naar een poll over de popularisering van kale mannen, met de poll over mooie kale mannen.
Typich weer iets voor homo's om dat interessant te vinden.

Daar zag ik termen zoals aga, nw3, enz. waar ik niks van begreep, dus stelde daar een vraag over en kreeg een staatje, zodat ik wist waar over gepraat werdt.

Ook zag ik op dit forum, mannen wanhopig zijn over hun kaalheid, waardoor ik de indruk kreeg, dat zij niet het bestaan wisten van een groep die juist die kaalheid willen, zoals bij homo's, dus dat zij daar niet alleen in zouden staan.
Over mannen die kalend zijn geworden, waar ze niets aan kunnen doen, heb ik geen verkeerd woord voor, die ken ik ook, daar heb ik geen problemen mee, dus.

Ik vindt dat ik door de eenzijdige (kale)haardracht van de homo's, van vooral mijn leeftijd, daardoor geen partner kan vinden, terwijl bij de hetero wel mannen van mijn leeftijd zijn naar mijn smaak de haardracht of de juiste uitstraling zijn, dan hoeft het niet persé jonger te zijn.

Mijn vraag is....waarom zijn er bij de heteromannen wel de voor mij aantrekkelijke personen van mijn leeftijd en bij de homomannen geeneen?
Hoe komt dat toch? waarom scheren alle oudere homomannen zich kaal, terwijl dat eigenlijk niet nodig is, want er zijn genoeg oudere heteromannen, van presies diezelfde leeftijd, die dat niet doen en normaal tot langer haar hebben, er zijn ook wel kalenden, maar dan toch zo'n 50% terwijl het bij homomannen zeker 99% is.
Dan is dat toch een eng cultuurtje en juist dat trekt me niet aan.
Was er maar een man vrij van mijn leeftijd in de homoscne, met hetzelfde haar als ik, dan zou ik het wel weten hoor.
Die zijn er gewoon niet, dus wat blijft dan over voor mij, dan ga je vanzelf naar jongeren kijken, omdat je daar wel langharigen tussen ziet, maar dat wodt je niet in dank afgenomen.
Gedroegen de oudere homo zich maar een anders, dan hoefde ik niet, bij gebrek aan beter naar jongeren of heteromannen te kijken.
Waarom kunen hetero en sommige Bi-mannen zich wel zo gedragen op een voor mij aantrekkelijk manier?
Waarom doen homomannen dat niet?
Dat is toch het bewijs dat het een eenzijdig cultuurtje is geworden?
Wat moet ik nog meer zeggen, om dit duidelijk kunen maken?
Misschien val ik helemaal niet op homo's, maar wil gewoon een mannelijke kamaraad, en dat kan dan net zo goed met een hetero of bi-man.

Of zal ik maar helemaal niet meer op stap gaan en dan achter de geraniums gaan zitten en langzaam wegkwijnen?
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline  
Oud 7 februari 2006, 17:21   #44
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Je zegt gewoon weer precies hetzelfde!!! Hebben we in onze vorige posts tegen een muur gepraat??????????????

Ongelofelijk dit. Ik ga er niet meer verder op in, we vinden je allemaal ontzettend zielig en veel succes verder met je ontzettend grote wereldproblemen, FZappa! Pas op dat je niet verdrinkt in een bad van zelfmedelijden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 7 februari 2006 om 17:30
Tiuri is offline  
Oud 7 februari 2006, 18:02   #45
oord
Roo
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 4
Laten we het lekker bij het onderwerp houden.......
__________________
Roo
oord is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Borsthaar scheren - Hoe? en verergert hierdoor de groei? wegermee Overige (haar)discussies - Algemeen 34 1 november 2009 11:58
Kale bejaarde? Worteltje TTM - Algemeen 1 26 augustus 2005 09:26
Kale plek vanaf geboorte jwafro Overige (haar)discussies - Algemeen 0 31 mei 2005 20:14
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.