Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2010, 13:26   #1
vogue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2010
Berichten: 1
Exclamation 23 j en behaard benen,billen,buik.

hallo.beste
via wat ge google ben ik op deze site terecht gekomen.
zit met een probleem waar ik bewust steeds vaker aan erger.
ben redelijk behaard ik vindt het zelf helemaal niet leuk.
heb het al een aantal jaar dat het in me kop blijft hangen.
zit gewoon met een aantal vragen opgekropt waar jullie mij mischien mee kunnen helpen.ben een man van 23 jaar heb nog nooit een relatie gehad langer dan een maand dat ligt aan mijzelf en de laaste 3 jaar helemaal niet.dan vinden vrouwen me leuk en ga ik denken.als je ziet dat ik van die apenbenen heb ren je weg.en dan laat ik het afweten vaak kruip ik terug in me schulp heb daar geen zin meer in ben ook maar een mens maar ken me zelf niet echt positief opfleuren blijf maar pikkeren in mezelf waarom gebeurt mij dit.heb me benen 2 keer geschoren maar dat is geen beginnen zie hier VB.http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/13/1250155328-090.jpghet komt dubbel zo hard terug lijkt wel.
heb zelf vergelijkbaar zoveel.dit plaatje heb ik van de site gepakt.
heb ook haar op me buik en billen dat gelukkig minder. alleen me rug niet.ik ben er egt zlef niet blij mee.ik wil niet langer meer met die gedachte rondlopen.dat ik een aapmens ben.ik kan er nog een keer gek van worden.weet niet als ik ditm had moeten vertellen maar dan lees je hoe erg ik er mee zit.hopen dat mensen met goeie antwoorden op mijn vragen komen.
1.wat kan ik doen tegen die negatiefitijd tegen mezelf.want wil niet me hele leven met zo,n gevoel lopen

2.heb gelezen over een laser die dat weghaald alle overbeharing.klopt het dat het dan ook echt weg is voor altijd. en wat zouden de kostenplaatje ong zijn voor dat.benen buik billen

3.graag alleen antwoorden waar ik wat aan heb

alvast bedankt.
wachtend op snel antwoord.
vogue is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2010, 14:27   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Wat ik over de verschillende soorten behandelingen heb gelezen, zijn alle haartjes echt niet na één behandeling weg en zullen er meerdere behandelingen moeten volgen.

Je zou de vele berichten van Lanny en Laser vrouw kunnen gaan lezen, zie o.a. hier:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...738#post176738

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...633#post145633
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2010, 18:25   #3
Wix
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2010
Berichten: 9
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind die beharing niet raar. Ik ben in het kader van mijn opleiding al heel wat benen met beharing tegen gekomen (ook bij jonge mannen) en ik zou hier niet raar van opkijken. Sommige mensen hebben wat meer dan andere, maar ik vind niet dat je ervoor moet schamen. Mannen hebben nu eenmaal wat meer haar al normaal. Ik zou het denk ik meer raar vinden als een man helemaal kale benen had. Ik weet niet hoe de andere vrouwen hier daarover denken?

Maar tips om het misschien minder te maken. Soms helpt een stukje eraf knippen zodat het korter is. Scheren zou ik persoonlijk denk ik niet zo snel doen, omdat je het dan kort moet houden of je hebt stoppels en voor mannen is dat niet zo gewenst.

En idd laser zou het als het goed is permanent moeten weghalen, maar sommige mensen hier moeten het af en toe laten bijwerken. En het is waarschijnlijk erg duur, maar dat kun je waarschijnlijk beter op zoeken door een site van een laserkliniek te googlen en daar te kijken naar prijzen.

Succes en sterkte!
Wix is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2010, 21:26   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wix Bekijk bericht
Ik zou het denk ik meer raar vinden als een man helemaal kale benen had.
Het gros van de Aziatische mannen heeft sowieso bar weinig lichaamshaar, alleen een beetje schaamhaar, verder niks, ook nauwelijks gezichtsbeharing. Dat is genetisch bepaald en helemaal niet raar.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 21:28   #5
masterpiece
Non-actief
 
Geregistreerd: 3 maart 2010
Berichten: 8
Het is toch niet raar dat je haar hebt? En dat je een 'aapmens' bent kun je echt wel weglaten. Ik denk altijd maar 'apen kunnen hun duimen niet tegen hun handpalm drukken en ik wél'. Heel idioot, maar het is waar. En als ik jou was zou ik juist opgelucht zijn dat je geen rughaar hebt, er zijn zat mannen die dat wel hebben.

En wat betreft een relatie, die vrouwen zullen zich vast ook wel ergens om schamen. En als ze jou niet accepteren dan stelde het niks voor.

Let er wel op dat je met een laser een definitief resultaat bereikt. Als het succesvol is, dan is álles weg, voor altijd.
masterpiece is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2010, 01:11   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door masterpiece Bekijk bericht
Let er wel op dat je met een laser een definitief resultaat bereikt. Als het succesvol is, dan is álles weg, voor altijd.
Ik heb nog nooit gehoord van een laserbehandeling waarbij alles in één behandeling definitief weg is; je hebt altijd meerdere behandelingen nodig, oftewel, voorlopig zullen er steeds weer nieuwe haartjes komen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2010, 11:29   #7
masterpiece
Non-actief
 
Geregistreerd: 3 maart 2010
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gehoord van een laserbehandeling waarbij alles in één behandeling definitief weg is; je hebt altijd meerdere behandelingen nodig, oftewel, voorlopig zullen er steeds weer nieuwe haartjes komen.
Heb ik gezegd dat je in één behandeling het gewenste resultaat bereikt?
Ik zeg alleen, dat je met de behandelingen die je volgt het resultaat krijgt wat je wil, en in dit geval betekent het dat alles weg is.
Ik bedoel dus, dat als de topic starter laserbehandelingen gaat volgen, hij (als alle behandelingen succesvol zijn) geen haar meer heeft.

Ooit een man zonder beenhaar gezien?
Jongens uit mijn klas zitten al helemaal vol.
masterpiece is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2010, 12:37   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door masterpiece Bekijk bericht
Ooit een man zonder beenhaar gezien?
Jongens uit mijn klas zitten al helemaal vol.
Ja hoor, zelfs een heleboel mannen! Kijk maar 's verder dan alleen jouw klas.
Ook in mijn familie hebben de mannen slechts op de scheenbenen bijna onzichtbare haartjes.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2010, 12:11   #9
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gehoord van een laserbehandeling waarbij alles in één behandeling definitief weg is; je hebt altijd meerdere behandelingen nodig, oftewel, voorlopig zullen er steeds weer nieuwe haartjes komen.

Het is technisch onmogelijk om na een laser behandeling of wat voor behandeling dan ook haarvrij te zijn want het kan tot zeker 2 jaar duren voordat een haar weer uit de huid te voorschijn komt, ze slapen nadat ze met haarwortel en al zijn uitgevallen. Reken op gemiddeld 12 behandelingen bij welke methode dan ook. Geloof niet in sprookjes
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2011, 21:57   #10
Flevoboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2011
Locatie: Almere
Berichten: 2
hoi

Oud bericht, maar goed....

Ik zag die foto's van die behaarde benen. Ik vond het echt meevallen. Heb je somminge Turkse mannen wel eens gezien. Ik zelf heb wat beharing op mijn onderrug en nek, wat ik veel erger vind. Nee, hoor vind het reuze mee vallen en er zijn genoeg vrouwen, ook mannen, die dat juist wel sexy vinden..:-)
Flevoboy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
behaard kan ook mooi zijn... yoeri35 Hirsutisme - Algemeen 20 18 april 2010 17:27
weirdo omdat ik liever behaard zie? yoeri35 Hirsutisme - Algemeen 28 18 maart 2008 12:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.