Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 oktober 2010, 14:18   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjito Bekijk bericht
starten met rogane foam dus, lees wel veel negatieve dingen over die foam zeg
Negatieve dingen? Wat dan? Ben je niet ergens anders mee in de war?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:20   #17
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjito Bekijk bericht
Ik ben 22 jaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjito Bekijk bericht
Fijn, kalend op mn 21ste, voordat ik 30 ben heb ik geen haar meer over
Heb je een verjongingskuur gedaan?
Een paar uur geleden was je 22 en nu 21 jaar.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 9 oktober 2010 om 14:23
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:31   #18
fjito
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2010
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Heb je een verjongingskuur gedaan?
Een paar uur geleden was je 22 en nu 21 jaar.
ben bijna jarig (2 dagen)
wat betreft die foam: http://www.hairlosshelp.com/forums/m...threadid=69650

Er is zeker geen middel wat al gelijk begint met werken ipv dat het eerst gaat shedden en dus nog erger word de eerste 6 maanden
fjito is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:33   #19
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Haarwerk,haartransplanties.... even van zijn situatie uitgaand verre van nodig (nog).
Ik maak vaak mee, dat mensen te lang wachten met haarwerken of haartransplantaties en dan komt het probleem dat er een gigantisch verschil ontstaat met de oude situatie, m.a.w. de buitenwereld merkt het meteen.
Als steeds kleine FUE's worden gedaan, zoals AnthonieH en Roloff doen, dan merkt lekker niemand iets.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:40   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Fjito,
Er zijn aardig wat idioten die een véél te grote hoeveelheid gebruiken met de gedachte dat 't dan beter of sneller werkt....Vaak spuiten ze 't ook gewoon rechtstreeks op de hoofdhuid zonder de gebruiksaanwijzing te lezen, waarin staat dat een halve dop voldoende is voor het héle hoofd.
Om een heftige shedding te beperken of te voorkomen, adviseer ik ook altijd om eerst een paar weken of een maand lang de halve dosering te gebruiken, dus bij foam is dat slechts een kwart dopje voor het hele hoofd.
Aangezien jij alleen de inhammen gaat behandelen, heb je helemaal ontzettend weinig nodig.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:41   #21
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik maak vaak mee, dat mensen te lang wachten met haarwerken of haartransplantaties en dan komt het probleem dat er een gigantisch verschil ontstaat met de oude situatie, m.a.w. de buitenwereld merkt het meteen.
Als steeds kleine FUE's worden gedaan, zoals AnthonieH en Roloff doen, dan merkt lekker niemand iets.
Sowieso is op je 21ste of 22ste een Ht eigenlijk veel te vroeg en een haarwerk nou je moet het maar willen ieder zijn voorkeur uiteraard.
Ja en die steeds kleine fue's kosten wel een enorme vermogen,wat dat betreft kan je beter even kalend door het leven gaan en dan later gelijk een goede Ht laten doen is uiteindelijk ook veel goedkoper.
De vraag is of dat wel zo is er is altijd hersteltijd en de grafts die geplant zijn vallen er weer uit (tijdelijk) + een shedding door het snijwerk etc valt juist alleen maar meer op denk ik(tijdelijk)
En volgens mij zitten hier mensen met dubbele accounts dit topic( 1 van de 100den) bewijst al weer genoeg beetje ongeloofwaardig wordt deze site zo

Laatst gewijzigd door jord-y; 9 oktober 2010 om 14:44
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:52   #22
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
De vraag is of dat wel zo is er is altijd hersteltijd en de grafts die geplant zijn vallen er weer uit (tijdelijk) + een shedding door het snijwerk etc valt juist alleen maar meer op denk ik(tijdelijk)
Nee hoor, vraag maar aan A en R, die een schitterend resultaat weten te bereiken zonder dat iemand iets merkt. Tja, kost wel een golf geld.
Een haarwerk is zo gek nog niet: subiet resultaat zonder operaties.

Of iemand meerdere accounts heeft, is lastig te beoordelen; er zijn zelfs mensen die er meerdere IP-adressen op na houden.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 14:59   #23
fjito
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2010
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Fjito,
Er zijn aardig wat idioten die een véél te grote hoeveelheid gebruiken met de gedachte dat 't dan beter of sneller werkt....Vaak spuiten ze 't ook gewoon rechtstreeks op de hoofdhuid zonder de gebruiksaanwijzing te lezen, waarin staat dat een halve dop voldoende is voor het héle hoofd.
Om een heftige shedding te beperken of te voorkomen, adviseer ik ook altijd om eerst een paar weken of een maand lang de halve dosering te gebruiken, dus bij foam is dat slechts een kwart dopje voor het hele hoofd.
Aangezien jij alleen de inhammen gaat behandelen, heb je helemaal ontzettend weinig nodig.
duidelijk verhaal, bedankt voor het advies.
Wanneer zou men er trouwens aan moeten denken om propecia te gebruiken? Is dat als de hele haarlijn en op de kruin alles begint te vervagen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Sowieso is op je 21ste of 22ste een Ht eigenlijk veel te vroeg en een haarwerk nou je moet het maar willen ieder zijn voorkeur uiteraard.
Ja en die steeds kleine fue's kosten wel een enorme vermogen,wat dat betreft kan je beter even kalend door het leven gaan en dan later gelijk een goede Ht laten doen is uiteindelijk ook veel goedkoper.
De vraag is of dat wel zo is er is altijd hersteltijd en de grafts die geplant zijn vallen er weer uit (tijdelijk) + een shedding door het snijwerk etc valt juist alleen maar meer op denk ik(tijdelijk)
En volgens mij zitten hier mensen met dubbele accounts dit topic( 1 van de 100den) bewijst al weer genoeg beetje ongeloofwaardig wordt deze site zo
Ik weet niet precies waar je op doelt maar dit is de eerste x dat ik hier post en mijn enige account, en ZEKER de eerste x dat ik pics post aangezien ik zw net genomen heb. een mod kan dat vast wel checken...

Laatst gewijzigd door fjito; 9 oktober 2010 om 15:04
fjito is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 15:07   #24
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjito Bekijk bericht
duidelijk verhaal, bedankt voor het advies.
Wanneer zou men er trouwens aan moeten denken om propecia te gebruiken? Is dat als de hele haarlijn en op de kruin alles begint te vervagen?.
Eerst ¾ jaar minoxidil consequent gebruiken en daarna eventueel finasteride er bij gaan slikken of een topical gaan gebruiken waar finasteride ook in zit.
Eerst even kijken hoe je op minoxidil reageert, voordat je aan zwaardere middelen begint.
Succes!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 15:12   #25
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjito Bekijk bericht
duidelijk verhaal, bedankt voor het advies.
Wanneer zou men er trouwens aan moeten denken om propecia te gebruiken? Is dat als de hele haarlijn en op de kruin alles begint te vervagen?



Ik weet niet precies waar je op doelt maar dit is de eerste x dat ik hier post en mijn enige account, en ZEKER de eerste x dat ik pics post aangezien ik zw net genomen heb. een mod kan dat vast wel checken...
Is niet zo makkelijk als je denkt ja ip-adres maar dat veranderd continue ofzo daar heb ik niet echt verstand van dusja maar als je goed leest zie je heel goed waar ik op doel
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 15:16   #26
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee hoor, vraag maar aan A en R, die een schitterend resultaat weten te bereiken zonder dat iemand iets merkt. Tja, kost wel een golf geld.
Een haarwerk is zo gek nog niet: subiet resultaat zonder operaties.

Of iemand meerdere accounts heeft, is lastig te beoordelen; er zijn zelfs mensen die er meerdere IP-adressen op na houden.
Omdat hun zeggen dat het niemand opvalt is dat zo?
De buitenwereld kan je niet controleren of je moet het aan iedereen persoonlijk vragen dan nog maar de vraag of ze eerlijk durven te zijn.
Je achterkant kan je misschien overlappen met langer haar enigszins kaalheid tot verdere kaalheid ga je sowieso wel zien,zoals ik al zei grafst vallen uit(tijdelijk) + bestaande haren(grote kans/tijdelijk) door de belasting van je Ht dus als je al kalende bent lijkt het op dat moment erger dan je voor-situatie lijkt mij.
Maar als je idd het geld heb why not dat het minder opvalt ja ok dat geloof ik best.
Ja alleen doe je of een haarwerk helemaal geen nadelen heeft wat te denken van onderhoud,kosten etc.
Voor sommige zal het best een oplossing zijn maar ik kan het even niet echt linken in deze situatie al vind ik het verdacht weer a la anoniem87 of wie dat ook mag zijn

Laatst gewijzigd door jord-y; 9 oktober 2010 om 15:19
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 16:04   #27
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De foto's van anoniem87 vind ik echt niet lijken op die van fjito.
A en R hebben 't kunnen verdoezelen door het overige haar eroverheen te laten vallen, zowel aan de achterkant als bij de inhammen. En dat lijkt mij ook inderdaad helemaal niet moeilijk.

Een toupetje van lace en mensenhaar hoeft maar €65 te kosten inclusief verzendkosten en als je er 4 per jaar neemt, kom je dus op €260. Durf je niet online te bestellen, dan ga je naar een salon in NL en betaalt het 4 of 5-voudige.
Daarnaast moet je nog lijm of tape kopen en alcohol of wasbenzine.
Verder geen bijzondere produkten nodig, mensenhaar is mensenhaar en kan dus met doodgewone shampoo gewassen worden.
De volledige pruik die ik nu al 3 jaar draag, heeft €800 gekost, in totaal 3 doosjes kleurshampoo van €10 per stuk, en nog een paar kleine uitgaven; daartegenover staat dat je bij een volledige pruik nooit meer naar de kapper hoeft.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 16:35   #28
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjito Bekijk bericht
Ik ben 22 jaar, altijd al een beetje een naar achter getrokken haarlijn gehad maar ik heb de afgelopen maanden mijn haar laten groeien, en toen ik laast uit de douche stapte merkte ik toch dat het wel erg veel naar achteren gaat in de zijkanten? Ik heb best veel haar, wat vrij dik en stevig is, althans dat denk ik.

Lijkt wel alsof ik er links meer last van heb dan rechts? Mocht het zo zijn, is het dan wijs om al te beginnen met minoxil e.d?

Ik heb verder altijd last van roos en een kriebelige hoofdhuid als ik langer dan 3 dagen niet met shampoo douche.

Alvast bedankt, de laaste 2 fotos zijn trouwens fotos van hoe mijn haar normaal zit
Heb je dat gekriebel altijd al? of is het iets van de laatste jaren?
Wordt je haar snel vet?
Noob is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 17:12   #29
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
De foto's van anoniem87 vind ik echt niet lijken op die van fjito.
A en R hebben 't kunnen verdoezelen door het overige haar eroverheen te laten vallen, zowel aan de achterkant als bij de inhammen. En dat lijkt mij ook inderdaad helemaal niet moeilijk.

Een toupetje van lace en mensenhaar hoeft maar €65 te kosten inclusief verzendkosten en als je er 4 per jaar neemt, kom je dus op €260. Durf je niet online te bestellen, dan ga je naar een salon in NL en betaalt het 4 of 5-voudige.
Daarnaast moet je nog lijm of tape kopen en alcohol of wasbenzine.
Verder geen bijzondere produkten nodig, mensenhaar is mensenhaar en kan dus met doodgewone shampoo gewassen worden.
De volledige pruik die ik nu al 3 jaar draag, heeft €800 gekost, in totaal 3 doosjes kleurshampoo van €10 per stuk, en nog een paar kleine uitgaven; daartegenover staat dat je bij een volledige pruik nooit meer naar de kapper hoeft.
1x een windvlaag en daar gaat je stiekeme bedekking nog niet te spreken over regen een en al doorschijning maar ok blijkbaar hebben hun het wel kunnen verbergen,alleen of de buitenwereld dat niet opmerkt weet je niet verder niet belangrijk
Ik snap dat je een voorstander van pruiken ben gezien je er zelf blijkbaar 1 draagt ...zo te lezen een dure bekostiging al begrijp ik het wel van jouw kant voor vrouwen is kaal zijn of worden heel anders en veel heftiger denk ik, dus neig je dan sneller naar een pruik,maar nogmaals ik kan dat hier niet plaatsen bij dit topic
En wat betreft de foto's van de topicstarter ,omdat hij misschien elke keer andere foto's gebruikt? maakt mij verder niet uit valt alleen ontiechelijk op

Laatst gewijzigd door jord-y; 9 oktober 2010 om 17:15
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2010, 18:54   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Klets niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Als je het haarwerk niet bevestigt aan je eigen haar of in geval van kaalheid niet plakt op de hoofdhuid, ja, dan kan de pruik al af vallen als je bukt, logisch.
Helaas zie je op t.v. vaak beelden waarbij je de indruk krijgt dat zo'n ding los zit, vooral na die vervelende stunt van Marc Marie Huijbreghts. Overigens heeft niemand ooit iets in de gaten gehad toen hij een pruik droeg.
Doorschijning bij regen? Echt niet. Je hebt blijkbaar nog nooit een handgeknoopt lacewerk gezien. Als 't gaat regenen, gebruik ik trouwens een capuchon of paraplu, heb geen zin om nat te worden.

€800 noem je duur? Ik kan er nog makkelijk een jaar mee doen en dan wordt 't dus €200 per jaar, dat is -tig keer goedkoper dan iedere maand naar de kapper om je bioharen te laten knippen, föhnen, verven, etc.
Nee, vrouwen neigen helemaal niet snel naar een pruik, maar moeten er toe overgaan wanneer ze allergisch blijken voor minoxidil en te zware bijwerkingen krijgen van pillen of die pillen niet eens mogen slikken vanwege contra-indicaties.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Menslief...word je kaal, dan word je kaal! keurten AGA - Algemeen 20 1 mei 2007 15:19
word langzaam kaal... kalevandale AGA - Algemeen 4 20 december 2006 21:28
wanhopig word ik ervan marly TTM - Algemeen 31 2 maart 2005 19:26
Word gek van de jeuk!! Ganescha Haarproblemen bij vrouwen 6 18 september 2004 09:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.