Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 november 2010, 17:42   #16
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred123 Bekijk bericht
die biotine zal niets veranderen aan je haaruitval als je DPA hebt. (heb ik ook) Ik dacht ook dat ik bijwerkingen had van fina, maar zat vooral tussen mijn oren. En bij DPA kom je er met minox alleen niet, dus ik zou die fina toch trachten te behouden en na een jaar te evalueren. Ik neem nu een maand of 4 fina, en heb nog geen vooruitgang gemerkt maar achteruitgang evenmin, waar ik wel mee kan leven. Waar is jouw kaalheid het meest zichtbaar? bij mij achteraan op mijn bolletje, is behoorlijk lastig om dit wat te verbergen.

succes!!
De biotine gebruik ik omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben dat ik dpa/aga heb. Het is het proberen waard, laat ik het zo maar noemen.

Bij mij is er vooral bovenop een dunnere inplant, hoewel de zijkanten ook bij vlagen kale plekken vertonen. De kruin valt nog mee, ongeveer dezelfde inplant als het geheel bovenop. Daarbij lijken de inhammen ook heel iets erger geworden te zijn vergeleken met een aantal jaar terug, misschien dat dat tot de volwassen haarlijn behoort.

Ik zal finasteride nog t/m maart doorzetten. Hopen dat er het een en ander gaat veranderen, en dan wel in positieve zin uiteraard.
instinct is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2010, 19:48   #17
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
Oke ik schudde net even met de handen door het haar (ik weet het, obsessed). Uiteraard zoals altijd een shitload aan haren op tafel, 10 of 15 ofzo. Maar ik zag nu met mijn haviks ogen dat sommige haren aan de uiteinden heel dun waren en langzaam aan tot aan het begin van het haartje dikker werd, dan spreek ik hier ook echt over 2 keer zo dik ofzo. Zeg maar eerst een cm heel dun en dan een cm veranderend naar veel dikker, en dan de rest van het haartje continue dikte. Begint de finasteride nu eindelijk een keer te werken?

Is het heel normaal aan een haar dat ie eerst heel dun begint met groeien en daarna dikker wordt? Soms zie ik ook haren van mezelf die gewoon van begin tot eind dezelfde dikte hebben.

In hoop van zege.
instinct is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2010, 21:57   #18
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instinct Bekijk bericht
Is het heel normaal aan een haar dat ie eerst heel dun begint met groeien en daarna dikker wordt? Soms zie ik ook haren van mezelf die gewoon van begin tot eind dezelfde dikte hebben.
Een nieuwe haar begint dun, en houdt een dun puntje.
Haren met dikke punten zijn ooit afgeknipte haren.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2010, 22:00   #19
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Een nieuwe haar begint dun, en houdt een dun puntje.
Haren met dikke punten zijn ooit afgeknipte haren.
Oke duidelijk en op zich ook wel logisch, thanks! Helaas ik dacht effe dat de fina begon te werken De wens is de vader van de gedachte...
instinct is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2010, 19:23   #20
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
Potverdrie, haaruitval gaat nog net zo gruwelijk hard door als altijd, misschien nog wel harder. Kan iemand mij uitleggen waarom finasteride bij de ene wel netjes z`n werk doet en bij de ander niet? Het lijkt me echt zo`n middel wat gewoon gegarandeerd DHT blokt...

Bestaan er echt geen andere redenen voor haaruitval (erfelijk gebied) voor diegene waar finasteride totaal niet werkt maar die wel bijwerkingen ondervinden (zoals ik)?
instinct is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2010, 20:04   #21
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Das idd mooi klote.

Het hebben van bijwerkingen wil natuurlijk niks zeggen over de werking van een medicijn. Het zal wel degelijk van nut zijn voor je, maar niet in die mate dat het bevredigend werkt, al helemaal niet gezien die bijwerkingen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stoppen met Diane35 Andastra Haarproblemen bij vrouwen 10 24 oktober 2007 19:22
gevolgen slikken en stoppen van Androcur? sigur Haarproblemen bij vrouwen 25 5 november 2006 11:12
[finasteride] Doorgaan of niet? kevin Medicijnen/haargroeimiddelen 72 5 november 2005 12:20
fina stoppen/ doorgaan? lienerina Haarproblemen bij vrouwen 1 23 februari 2005 17:30
Stoppen of doorgaan....advies gevraagd... Marsha Haarproblemen bij vrouwen 10 5 februari 2005 18:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.