Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 december 2010, 14:37   #1
Pieter002
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2004
Berichten: 19
Inhammen/Haarlijn

goedemiddag,

Ik heb wel is eerder een vraag gesteld op dit forum over inhammen etc, maar daar werd mijn vraag nooit echt duidelijk beantwoord. ik ben 24 ( bijna 25 ) en begin steeds ergere inhammen te krijgen. Eerst begon het rechts en nu links ook. en ook vooraan gaat het steeds iets meer naar achter. het lijkt wel of het afgelopen jaar wel een stuk harder gaat ( iig dat ik het zelf merk) Nu is het zo dat ik voor de rest redelijk dik haar heb. achter en bovenop lijkt er niks aan de hand. al me vrienden/bekenden zeggen er ook nog niks van dus me inhammen zijn nog niet onwijs aan het opvallen ( dit komt ook doordat ik vaak wel beetje wegwerk door hoe ik het draag. nu is mijn vraag weer betekent dit dat ik helemaal kaal wordt ? of dat gewoon me haarlijn steeds verder naar achter gaat? En gaat dit dan net zo snel, of gaat dit in fases zodat het ineens wat minder snel gaat dan het begin stuk ofzo? graag zoveel mogelijk antwoorden op mijn vragen want voel me er zeker niet lekker bij.
bvd

ps. mijn vader is niet kaal alleen wel hoge inhammen ( vader van me pa was wel redelijjk kaal , vader van me moeder was niet kaal ) verder ook geen kale ooms.
Pieter002 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2010, 16:06   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Je krijgt geen duidelijk antwoord omdat je vragen gewoon niet te beantwoorden zijn, Pieter. Dat lijkt me toch vrij duidelijk. Dat zijn vragen voor www.wieiserhelderziend.nl
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2010, 17:03   #3
Pieter002
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2004
Berichten: 19
ik snap dat me vragen niet uitvoerig te beantwoorden zijn omdat het per persoon verschillend is. daarom vraag ik meer om andere ervaringen van mensen en hoe hun dat hebben ondervonden.
Pieter002 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2010, 18:57   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Als je 25 bent en je inhammen groeien, dan mag je er van uit gaan dat dat proces ook nog wel een stukje verder gaat. Waarschijnlijk in het tempo waarin het tot dusver ging. Er komt een moment dat het vanzelf ook weer vertraagd en naar een soort eindsituatie gaat. Maar dat moment is waarschijnlijk nog tientallen jaren weg.

Het enige dat je kunt doen is eens goed door de oude familie-albums bladeren en mannelijke familieleden zien te vinden die rond hun 25e net zo'n situatie hadden als jij. En dan kijken hoe ze er later in hun leven uit zagen. Zie je er veel met eenzelfde patroon, dan is de kans groot dat jij ook die kant op gaat. Maar zelfs dan heb je geen zekerheid.

De enige zekerheid die je hebt is dat haren die je verliest aan AGA uit zichzelf nooit meer terug komen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2010, 09:12   #5
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
pieter, je verhaal is exact hetzelfde als mijn verhaal. Ik ben nu 31 en bij mij begon het ook op 24-25 (5 jaar lid precies vandaag zie ik net toevallig). Als je een foto hebt, dan kunnen we iets meer zeggen, hoewel het nooit zeker is.
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2010, 12:45   #6
Pieter002
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2004
Berichten: 19
@ dikkie, ik probeer vanavond even een foto te plaatsen. hoe is jou situatie nu ? is je haarlijn in de afgelopen 5 jaar nog sterker naar achter verplaatst?
Pieter002 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2010, 16:07   #7
Pieter002
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2004
Berichten: 19
Pieter002 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.