Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2010, 23:55   #1
Dirty Hairy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 125
Overige lichaamsbeharing verwijderen?

Hallo haarweb forumleden,

Ook ik heb te maken met kaal worden, waarschijnlijk aga. Dit is in me opgekomen een aantal jaren terug toen de haargrens iets opschoof maar ik dacht er toen niet veel van, de laatste tijd heb ik het idee dat het harder gaat dan normaal ik stond voor de spiegel op een goede dag en zag dat de haarkrans beduidend dikker en voller haar had dan bovenop mijn hoofd. Mijn conclusie was dat ik kaal aan het worden was, ookal omdat ik al een beetje inhammen had.

Ik ben nog niet naar de huisarts geweest om een diagnose te stellen welke vorm van kaalheid ik mee te maken heb maar ik kwam op het volgende idee.

Ik heb namelijk best veel lichaamsbeharing en dacht daarom deze te laten harsen of verwijderen op een dergelijke manier zodat al de stoffen die nodig zijn om haar aan te maken daar heen gebracht word door het lichaam waar deze nodig is. Misschien heb ik wel te weinig keratine in mijn lichaam om het haar boven op mijn hoofd te voeden.

Ik ben ook sinds vandaag begonnen met het slikken van MSM capsules.
Evenals heb ik een mengsel gemaakt die ik ook van dit forum heb, gedistilleerd water met MSM poeder vermengd wat vervolgens op de hoofdhuid moet worden aangebracht. Om het geheel af te maken smeer in het dagelijks in met cocosvet.

Ik zou ook graag Tricomin shampoo willen bestellen maar ik kan deze enkel met een credit card betalen en deze heb ik niet, weet iemand hoe ik hier op een normale manier aan kan geraken?

Verder denk ik er verstandig aan te doen om een haargroeimiddel te gaan gebruiken, monoxidil bijvoorbeeld.

Kan iemand mij vertellen of mijn hoofdhaar baat heeft bij het verwijderen van mijn lichaamsbeharing?