Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 mei 2012, 09:33   #91
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Volgens mij hebben jullie voor 5 maanden al een heel mooie tussenstand, Philemonia en Sonico. Ik zou het wel leuk vinden om iets meer voor-foto's te hebben om te vergelijken met hoe het nu is. Uiteindelijk gaat het daar om
Zal eens kijken, heb er sowieso één in het album staan die representatief is. Helaas heb ik niet veel goede foto's van de situatie vóór, aangezien ik Toppik gebruikte. Misschien kan ik de foto's van phc eens opvragen.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 10:34   #92
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Met dank aan de snelle reactie van Bart van phc, zie mijn fotoalbum met de 'voor-de-ht-foto's': http://www.haarweb.nl/forum/album.php?albumid=162

Ik zie nu pas hoe het werkelijk was, ik sta er zelf versteld van - zeker na 5 maanden!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 11:20   #93
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dat zie je vaker, dat je na de ingreep langzaam gaat vergeten hoe kaal het voorheen echt was. Door de afstand in tijd lijkt het minder erg en de gewone foto's geven een vertekend beeld omdat je daar met een zorgvuldig 'bewerkt' kapsel staat.

Maar je resultaat is na 5 maanden al echt goed. Ik betwijfel of je er voorheen zelfs met heel zorgvuldig toppik-gebruik zó uit zag! Over een maandje ga je hetzelfde ervaren als ik ooit ... lekker de zee in rennen en bij het eruit komen even nonchelant een hand door je haar halen en weten dat het gewoon goed zit
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 12:02   #94
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dat zie je vaker, dat je na de ingreep langzaam gaat vergeten hoe kaal het voorheen echt was. Door de afstand in tijd lijkt het minder erg en de gewone foto's geven een vertekend beeld omdat je daar met een zorgvuldig 'bewerkt' kapsel staat.

Maar je resultaat is na 5 maanden al echt goed. Ik betwijfel of je er voorheen zelfs met heel zorgvuldig toppik-gebruik zó uit zag! Over een maandje ga je hetzelfde ervaren als ik ooit ... lekker de zee in rennen en bij het eruit komen even nonchelant een hand door je haar halen en weten dat het gewoon goed zit
Ja, dat is ook zo en ik ben zeker tevreden tot nu toe. Dit had ik voorheen met Toppik 100% zeker niet kunnen bereiken. Mijn haar is ook veel donkerder geworden, maar dat is vooral te danken dat er nu dik haar is teruggekomen. Eigenlijk dus mijn juiste haarkleur. Voorheen waren de haren zo dun, dat ze vrij licht van kleur werden.

Maar ik kan niet wachten om de zee in en uit te gaan!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 21:29   #95
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Wow, indrukwekkend resultaat, ben benieuwd hoe het er over 4/5 maanden voorstaat. Midden juli ga ik op consult in Antwerpen, ben benieuwd.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 09:28   #96
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Wow, indrukwekkend resultaat, ben benieuwd hoe het er over 4/5 maanden voorstaat. Midden juli ga ik op consult in Antwerpen, ben benieuwd.
Thanks! Ik ben er ook zeker blij mee na 5,5 maand. Uiteraard hoop ik dat het nog voller wordt, maar ik ga nu wel al met redelijk veel zelfvertrouwen overal heen (zonder petje, die ik best lang heb gebruikt).

Ik ben benieuwd hoe je consult gaat. Heb je al andere klinieken bezocht? En wat is je haarstatus etc?
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 20:59   #97
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Thanks! Ik ben er ook zeker blij mee na 5,5 maand. Uiteraard hoop ik dat het nog voller wordt, maar ik ga nu wel al met redelijk veel zelfvertrouwen overal heen (zonder petje, die ik best lang heb gebruikt).

Ik ben benieuwd hoe je consult gaat. Heb je al andere klinieken bezocht? En wat is je haarstatus etc?
Ik ben ook erg benieuwd. Nog 2 maanden geduld.
Plak er een weekendje Antwerpen aan vast.

Heb vorige week zaterdag Transhair bezocht. Geen denderende indruk op me gemaakt en in verhouding met PHC aan de dure kant.

Hoe verliep jouw consult bij PHC?
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2012, 12:41   #98
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Ik ben ook erg benieuwd. Nog 2 maanden geduld.
Plak er een weekendje Antwerpen aan vast.

Heb vorige week zaterdag Transhair bezocht. Geen denderende indruk op me gemaakt en in verhouding met PHC aan de dure kant.

Hoe verliep jouw consult bij PHC?
Ik had destijds ook een consult bij TH, maar PHC maakte bij mij een meer professionele en realistische indruk (wat verder niets zegt over hoe TH zn werk doet hoor). Ik had gewoon een goed gevoel over PHC, en daarom viel mijn keuze hierop. Ook nu na de behandeling ben ik vooralsnog erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2012, 13:20   #99
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Ik had destijds ook een consult bij TH, maar PHC maakte bij mij een meer professionele en realistische indruk (wat verder niets zegt over hoe TH zn werk doet hoor). Ik had gewoon een goed gevoel over PHC, en daarom viel mijn keuze hierop. Ook nu na de behandeling ben ik vooralsnog erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
Dank voor je toelichting. Hoelang duurde je gesprek en hoe kwam men op een indicatie van de grafts? Ik neig zelf inderdaad ook al behoorlijk naar PHC.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2012, 18:42   #100
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Dank voor je toelichting. Hoelang duurde je gesprek en hoe kwam men op een indicatie van de grafts? Ik neig zelf inderdaad ook al behoorlijk naar PHC.
Ik denk dat het gesprek op z'n minst wel een half uur duurde. Ze raadden mij aan om eerst de front en brug aan te pakken - dat ook mijn wens was. Ze bekijken je haarstructuur en inplant waarna (als je voor frontaal gaat) in overleg een haarlijn wordt afgetekend. Daarna gaat er een transparant velletje met vlakjes van 1 cm3 op je hoofd en tekenen ze de haarlijn en achterliggend gebied af. Dan is het een kwestie van vlakjes tellen, en dan maal de prijs p/cm3.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2012, 17:32   #101
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Mooi, dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat!
Is het trouwens mogelijk om met FUE grafts tussen bestaande haren te plaatsen of wordt dit niet gedaan en dient het ontvangstgebied 'compleet kaal' (bijvoorbeeld mijn inhammen) te zijn?
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2012, 20:48   #102
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Mooi, dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat!
Is het trouwens mogelijk om met FUE grafts tussen bestaande haren te plaatsen of wordt dit niet gedaan en dient het ontvangstgebied 'compleet kaal' (bijvoorbeeld mijn inhammen) te zijn?
Nee hoor, wordt ook tussen bestaande haren gedaan. Is bij mij ook deels het geval. Houd wel rekening met shockloss van die bestaande haren. Die komen wel weer terug over het algemeen, tenzij ze al zo verzwakt waren, dat ze alsnog permanent wegblijven. Maar het 'opvullen' is goed mogelijk.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2012, 21:15   #103
Smirnoffice
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 17
Wat een goed resultaat zeg, als het wat langer laat groeien en opzijn gooit, is het weer een goede bos. Van half kaal naar volle bos met 3000 grafts en wat minoxidil? Dus geen finasteride?

Wees er blij mee!
Smirnoffice is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2012, 15:08   #104
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
ik zie juist pas uw echte voor fotos met lang haar.Wat een mooi resultaat al! en het zal nog veel beter worden natuurlijk.ENjoy it!
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 16:34   #105
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Bedankt! Ik ben er ook zeker blij mee. Inmiddels is het ook al weer iets voller. Ik zie ook nog veel kleine dunne haartjes opkomen.
Zal eens bij 7 maanden weer een paar nieuwe afbeeldingen plaatsen.

Ik gebruik enkel minox 5%, geen finasteride (ook nooit gebruikt).
sonico is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2900 grafts, prohair


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.