Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 november 2003, 14:47   #1
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Foto's boekenbeurs Antwerpen

ANTWERPSE BOEKENBEURS
Een foto-impressie van de boeksigneer-sessie van Daniëla


Beste lotgenoten,

Van 30 oktober tot 11 november 2003 vindt in Antwerpen de 67ste Boekenbeurs plaats. Ons HaarWeb-lid Daniëla is aanwezig op deze beurs om haar boek te signeren. De webmaster van HaarWeb (dat ben ik... ;-) ) is afgelopen zondag 2 november afgereisd naar onze zuiderburen om Danielä met een bezoekje te verblijden in Antwerpen.

Hierbij een foto-impressie van deze bijzondere dag!


1: 'Mijn God...ik hoop maar dat we het kunnen vinden' : hoe vaak ik dat al niet gezegd had deze dag. Na lang twijfelen of we nu wel of niet met de auto moesten gaan, besloten we uiteindelijk toch met de trein te gaan. Aangekomen op Antwerpen bleek dat we ons in ieder geval met het openbaar vervoer nergens zorgen over hoefden te maken...want de overal aanwezige koeie-grote borden met 'Boekenbeurs, tram 2 - Hoboken' waren niet over het hoofd te zien. We kwamen iets later aan dan geplanned (zoals je ziet is het kwart voor 3...), maar we hadden uiteindelijk nog genoeg tijd over om Daniëla te kunnen zien, spreken en..... te fotograferen!



2: 5 minuutjes later: 'Dit station ziet er toch wel effkens iets anders uit als Utrecht Centraal, nietwaar....'



3: Een prachtige foto van onze stralende nieuwe top-auteur uit Vlamingen. Naast Daniëla zat haar collega-schrijver Bob Vansant (auteur van de bestseller 'Depressie is geen ziekte'), zoals je kunt zien aan zijn boek 'Alleen met mezelf' wat naast Daniëla op tafel ligt. Bob Vansant wordt ook genoemd in 'Met de handen in het haar'.



4: 'Daar heb je 'm weer met z'n camera!', heeft Daniëla vaak gedacht die dag. Maar dankzij 'hem met z'n camera' kunnen wij genieten van nòg een prachtige foto van onze alsmaar stralende schrijfster.



5: Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was stond Daniëla iedere geïnteresseerde rustig te woord.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 6 november 2003 om 11:52
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 17:38   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:

6: Eenmaal aangekomen op de beurs hebben we nog zeker een kwartier moeten zoeken naar de standplaats van Daniëla. De stand van 'Standaard Uitgeverij' was zó groot dat je geen idee had waar je moest zijn. De richtingaanwijzer 'Levensverhalen' bracht uitkomst...



7: Wie had dàt 2 jaar terug kunnen denken? Daniëla naast haar voormalige therapeut en collega-auteur Bob Vansant op een signeersessie van Standaard Uitgeverij?



8: Een model (nee: het is niet Daniëla in haar jongere jaren, zoals sommige zich hebben afgevraagd...;-) ) zit op de cover van het boek met de handen in het haar. Daniëla -nu met haar hoofd in haar handen, ipv de handen in het haar- schittert zèlf op de achterflap.



9: Aangenaam kennis te maken : directrice D. van Lancker.



10: Wellicht dat de meesten van jullie op deze foto vooral aandachtig kijken naar de haardos van Daniëla. Mijn eigen ogen waren vol verwachting gericht op het boek wat Daniëla op dat moment voor mij aan het signeren was. Daniëla: nogmaals bedankt voor je lieve, opbeurende woorden!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 6 november 2003 om 12:18
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 17:38   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:

11: Een closeup met zijaanzicht van Daniëla's tafel... wat ik op dat moment nog niet doorhad, was dat er óók een 'bekende nederlander' aanwezig was. Rechtsbovenaan de foto, vlak onder lamp, zie je als je goed kijkt de broer van de in nederland vermoorde politicus Pim Fortuyn staan : Marten Fortuyn.



12: Over close-ups gesproken.....



13: Wat een rommeltje hè?...



14: Daniëla (althans, haar boek...) tussen haar collega therapeuten/auteurs.



15: Kwart voor drie kwamen we aan in Antwerpen, half negen 's avonds is het tijd om terug te keren naar Nederland. De boekenbeurs zit er voor ons op!

We kunnen terugkijken op een zeer bijzondere dag : naast het zien en spreken van Daniëla heb ik ook voor het eerst het boek van Daniëla in handen gehad....héél bijzonder om het levensverhaal van Daniëla nu ook echt in boekvorm te zien ipv op mijn computerscherm. Het voelt nu écht; Daniëla's verhaal is nu werkelijk in de openbaarheid gebracht.

Wat voor mij nog niet helemaal 'echt' voelt is het feit dat ik mijn eigen naam en uitspraken terugvind in het boek. Ik krijg er een zeer bijzonder gevoel van om te zien dat mijn ontmoeting met Daniëla zoveel waarde heeft gehad voor haar (en ook voor mij uiteraard) en dat dit zo duidelijk naar voren komt in het boek. Zeer bijzonder en tegelijk een beetje 'onwerkelijk'.

Dankjewel Daniëla voor je boek!

__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 6 november 2003 om 12:43
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2003, 21:32   #4
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Graag gedaan,... voor jou Webmaster en voor ieder van jullie... lotgenoten.
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.