Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 oktober 2004, 22:07   #46
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 220
Geslacht:
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Ik verwacht het deze week binnen te hebben, gebruik jij het elke dag Mark?

En als je toch overstapt op Nisim, ga je dan alleen de shampoo gebruiken of ook die conditioner van Nisim (voor hergroei)?
Ja, het is van noodzaak om het elke dag te gebruiken. Ik zal enkel voor de shampoo gaan, ben niet tegengekomen dat de conditioner noodzakelijk is voor een goed resultaat. Net zoals je bij Min ook allerlei bijproducten hebt die werken tegen haaruitval zoals Gel.

" Proper use of shampoo alone can help you maintain your existing hair. It is very important that you wash your hair daily, and that you wash rinse and repeat."

Bron : www.nisim.com

Voor hergroei moet je gaan voor Hair Stimulating Extract, al moet je dat 18-24 maanden gebruiken voor goed resultaat. Daarna is alleen de shampoo nog nodig. Ik heb me hier niet in verdiept, dus ook niet op zoek gegaan naar ervaringen, aangezien ik eerst wil weten of de shampoo zelf aanslaat bij mij. Ik kijk toch wat cynischer naar hergroei produkten.

Nogmaals, mijn verwachtingen over Min waren goed te noemen. Je kan zeggen "waarom vind ik er geen goede bevindingen over...", tegelijkertijd kan je er ook niks negatiefs over vinden. Het is enkel de weg nemen die het veiligste lijkt, zodat ik mezelf minder kwalijk kan nemen later. Dat is dus iets anders dan niet geloven in Min. Laten we elkaar op de hoogte houden. Succes!
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)


Laatst gewijzigd door Mark82; 20 oktober 2004 om 23:06
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 13:43   #47
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
He mark,

ik heb het vandaag binnen gehad. Maar hoelang duurde het bij jou voordat je een vermindering van je haaruitval waarnam?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 23:25   #48
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 220
Geslacht:
Na 2 x wassen slechts. Ik was echt versteld. Je hebt enkel de shampoo besteld toch?
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)

Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2004, 23:51   #49
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark82
Na 2 x wassen slechts. Ik was echt versteld. Je hebt enkel de shampoo besteld toch?
Nee ik heb ook die conditioner besteld. Ik heb het pas een keer gebruikt, ik zie nog niks
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 01:02   #50
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 220
Geslacht:
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Nee ik heb ook die conditioner besteld. Ik heb het pas een keer gebruikt, ik zie nog niks
Ok, die gebruik ik ook. Ik gebruik de conditioner om de dag(3/4 keer per week).

hieronder een stukje uit de velen ontvangen mails intussen van Dhr.Lorjé
----------------------------------------------------------------------
Door deze unieke combinatie van ingrediënten welke alle natuurlijk zijn kunt u uw haar en hoofdhuid behandelen met onze produkten zo vaak als u wilt. De hoofdhuid wordt op een milde maar zeer efficiënte wijze gereinigd van het DHT hormoon. Het gebruik van de Rinse (conditioner) in combinatie met de Wash is zeer aan te bevelen. Door deze Rinse 3 - 4 x per week te gebruiken ( kalm inmasseren en daarna enkele MiNuten laten inwerken op de hoofdhuid na het shamponeren) wordt de bloedsomloop in de huid extra gestimuleerd, tevens zal het vlies welke tussen de schedel en de hoofdhuid zit (Galea Aponeurotica) soepeler worden, ook hierdoor een betere doorbloeding (Ginko Biloba, zie www.xs4all.nl/~kwanten/ )van de hoofdhuid. Uw laatste vraag kunnen wij dan ook geruststellend beantwoorden, wij praten niet over DHT remmers maar reinigen de hoofdhuid van DHT. Het ontwikkel proces van DHT in de hoofdhuid zal door de reinigende werking van de MiN produkten afgebroken worden, dit komt mede door het verwijderen van het sebum en het DHT van en uit de hoofdhuid. Vooral het verwijderen van het oude sebum is uitermate belangrijk vanwege de verstoppingen die hier door optreden.
---------------------------------------------------------------
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)


Laatst gewijzigd door Mark82; 24 oktober 2004 om 01:08
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 10:55   #51
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark82
Ok, die gebruik ik ook. Ik gebruik de conditioner om de dag(3/4 keer per week).

hieronder een stukje uit de velen ontvangen mails intussen van Dhr.Lorjé
----------------------------------------------------------------------
Door deze unieke combinatie van ingrediënten welke alle natuurlijk zijn kunt u uw haar en hoofdhuid behandelen met onze produkten zo vaak als u wilt. De hoofdhuid wordt op een milde maar zeer efficiënte wijze gereinigd van het DHT hormoon. Het gebruik van de Rinse (conditioner) in combinatie met de Wash is zeer aan te bevelen. Door deze Rinse 3 - 4 x per week te gebruiken ( kalm inmasseren en daarna enkele MiNuten laten inwerken op de hoofdhuid na het shamponeren) wordt de bloedsomloop in de huid extra gestimuleerd, tevens zal het vlies welke tussen de schedel en de hoofdhuid zit (Galea Aponeurotica) soepeler worden, ook hierdoor een betere doorbloeding (Ginko Biloba, zie www.xs4all.nl/~kwanten/ )van de hoofdhuid. Uw laatste vraag kunnen wij dan ook geruststellend beantwoorden, wij praten niet over DHT remmers maar reinigen de hoofdhuid van DHT. Het ontwikkel proces van DHT in de hoofdhuid zal door de reinigende werking van de MiN produkten afgebroken worden, dit komt mede door het verwijderen van het sebum en het DHT van en uit de hoofdhuid. Vooral het verwijderen van het oude sebum is uitermate belangrijk vanwege de verstoppingen die hier door optreden.
---------------------------------------------------------------
He mark82,

die conditioner moet je daarna toch ook gewoon uitspoelen?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 10:56   #52
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Als ik het zo zie lijkt Min Menz erg op het al veel langer bestaande middel Crinagen (zie haarwoordenboekje en deze site op hairlosstalk.com). Je zou dus eens op de Amerikaanse forums kunnen zoeken op deze term, kijken wat de resultaten daarmee zijn.

Ikzelf ben hier zeer sceptisch over. Crinagen behoort ook tot de niet-bewezen middelen. Hoewel van alle ingredienten opzich bewezen is dat ze kunnen werken bij 5AR-vermindering, is het zeer de vraag of de middelen hier ook toe in staat zijn bij topische toepassing. Goede kans dat het topisch niet of nauwelijks werkt. Het zal in ieder geval veel minder werken dan wanneer je de ingrediënten (P5P, saw palmetto, azelaïnezuur en zink) gewoon oraal inneemt.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 11:59   #53
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
waar kan je Min menz verkrijgen? of kan je het alleen bestellen via de site?
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 12:05   #54
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 220
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppiekoppie
waar kan je Min menz verkrijgen? of kan je het alleen bestellen via de site?
via de site en wat amerikaanse sites.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biljartbal
He mark82,
die conditioner moet je daarna toch ook gewoon uitspoelen?
Yeps, en beiden 3 minuten laten inwerken.
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)


Laatst gewijzigd door Mark82; 24 oktober 2004 om 12:11
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 12:08   #55
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Als ik het zo zie lijkt Min Menz erg op het al veel langer bestaande middel Crinagen (zie haarwoordenboekje en deze site op hairlosstalk.com). Je zou dus eens op de Amerikaanse forums kunnen zoeken op deze term, kijken wat de resultaten daarmee zijn.

Ikzelf ben hier zeer sceptisch over. Crinagen behoort ook tot de niet-bewezen middelen. Hoewel van alle ingredienten opzich bewezen is dat ze kunnen werken bij 5AR-vermindering, is het zeer de vraag of de middelen hier ook toe in staat zijn bij topische toepassing. Goede kans dat het topisch niet of nauwelijks werkt. Het zal in ieder geval veel minder werken dan wanneer je de ingrediënten (P5P, saw palmetto, azelaïnezuur en zink) gewoon oraal inneemt.
Veel topische middelen, zowel natuurlijk als chemisch, hebben 5-ar inhibiting (de halfwaardetijden kunnen erg varieren). Maar het belangrijkste hier is of deze middelen wel (voldoende) in de hoofdhuid worden opgenomen. Dr. Lee legde dat eens een keer uit op zijn site dat een goede absorptiestof onmisbaar is (logisch) voor topicals.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 16:21   #56
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
260 ml (8.79oz) MiN® Wash

Wat betekent die OZ eigenlijk? Zie dat zo vaak staan
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 21:07   #57
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 220
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
260 ml (8.79oz) MiN® Wash

Wat betekent die OZ eigenlijk? Zie dat zo vaak staan
Dat is een amerikaanse benaming voor de inhoud.
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)

Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 22:43   #58
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark82
Dat is een amerikaanse benaming voor de inhoud.
Oh aha dank je
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 13:46   #59
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
hey, weet er iemand waar ik één van die Nisim producten zou kunnen kopen? lijken me wel interessant... Een vriend van mij woont in de USA en heeft het daar al enkele maanden gebruikt en heeft supergoeie resultaten... Maar ik kan het niet bestellen, zou het dus willen kopen, weet iemand waar het te koop is?
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)

Laatst gewijzigd door koppiekoppie; 9 december 2004 om 19:14
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2004, 15:03   #60
kalevandaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Als ik het zo zie lijkt Min Menz erg op het al veel langer bestaande middel Crinagen (zie haarwoordenboekje en deze site op hairlosstalk.com). Je zou dus eens op de Amerikaanse forums kunnen zoeken op deze term, kijken wat de resultaten daarmee zijn.

Ikzelf ben hier zeer sceptisch over. Crinagen behoort ook tot de niet-bewezen middelen. Hoewel van alle ingredienten opzich bewezen is dat ze kunnen werken bij 5AR-vermindering, is het zeer de vraag of de middelen hier ook toe in staat zijn bij topische toepassing. Goede kans dat het topisch niet of nauwelijks werkt. Het zal in ieder geval veel minder werken dan wanneer je de ingrediënten (P5P, saw palmetto, azelaïnezuur en zink) gewoon oraal inneemt.
Dit klinkt in mijn ogen ook wel logisch, en ik ben al sceptisch over topical middelen. Ik stel me altijd voor dat iets continu moet werken, bv als je Fin inneemt blijft het een bepaalde tijd (hopelijk 24 uur :p) in je bloed zodat het zn werking kan doen tot de volgende inname. Met topicals en shampoos doe je aanbrengen, en daarna ben je 24 uur met je hoofd in de buitenlucht etc. Ik heb geen idee van hoe die dingen in de hoofdhuid of haarfollicles worden vasthouden, maar het moet wel op de 1 of andere manier kunnen anders zou Minoxidil niet werken lijkt me.
Er is niet echt bekend in welke hoeveelheden je die combi zou moeten nemen (P5P, azelainezuur en zink) toch? En het is niet in 1 pil te krijgen dacht ik....

PS: dit leest veel fijner dan zo een amerikaans forum
kalevandaal is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.