Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 29 augustus 2011, 21:59   #3526
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik denk dat iedere haartransplantant wel weet waarover ik spreek.

De plekken waar haar getransplanteerd is, zijn bij een geschoren koppie vaak nog enigzins waarneembaar (hangt of van de de dichtheid per cm2). Zo gauw je haar ook maar iets gaat groeien verdwijnen die dunnere plekken als sneeuw voor de zon. Dus wat betreft gaat die theorie zeker niet op.

Nu zijn die dunnere plekken niet zo opzichtig als bij Arie maar schreef al dat ik denk dat hij concealer gebruikt heeft. En dan zie je al helemaal geen dunne plekken meer. En concealer kan je niet gebruiken bij een gemillimeterde look, zoals hij nu heeft. Wat dat betreft is langer haar een must om dit te verbergen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 10:28   #3527
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Dat van arie is wel degelijk lichtval icm met stoppels/ mm. Ik heb ook wel eens een foto van beckham langs zien komen met gemilimeterd haar en lichval en toen ging de discussie ook dat hij voor de spreekwoordelijke bijl was gegaan. Maar uiteinlijk toch niet zo was. Ik denk dat dit bij Arie hetzelfde is.
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 13:23   #3528
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Dat van arie is wel degelijk lichtval icm met stoppels/ mm. Ik heb ook wel eens een foto van beckham langs zien komen met gemilimeterd haar en lichval en toen ging de discussie ook dat hij voor de spreekwoordelijke bijl was gegaan. Maar uiteinlijk toch niet zo was. Ik denk dat dit bij Arie hetzelfde is.
Ben het met je eens, doordat het felle licht precies van boven komt, lijkt het daar dunner.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 13:36   #3529
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ja het licht, helemaal niks aan het handje. Ben blij dat jullie niet mijn dermatoloog zijn...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Arie B..jpg‎ (69,1 KB, 634x gelezen)
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 13:55   #3530
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ja het licht, helemaal niks aan het handje. Ben blij dat jullie niet mijn dermatoloog zijn...
Hij heeft toch zeker een 'zwak' hoefijzer?..Kruintje middenvoor is iets dikker, en daaromheen zie je wat uitdunning.

p.s. ik ben ook blij dat ik niet je dermatoloog ben
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 14:00   #3531
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik heb zelf altijd het gevoel dat iemand niet zomaar voor lol van lang haar naar geschoren gaat. Niet als je de tijd van studentenlol en peer pressure voorbij bent. Ik kan me dus zo voorstellen dat Arie het dagelijks gevecht om zijn haar toonbaar te maken/houden beu was. Onder het mom van 'een nieuwe look' heeft ie daar nu effectief een eind aan gemaakt.

Ik meen dus wel te zien dat zijn dekking minder geworden is. Hij heeft goed herkenbare inhammen en daartussen heeft het haar zichtbaar minder dichtheid. Overigens voldoende om een gewoon kapsel nog prima mogelijk te maken. Relatief weinig aan de hand ... alleen dat echt lange haar is dan lastig.

__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 14:05   #3532
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Valt heel hard mee. Een brede scheiding zie ik niet.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 14:13   #3533
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Hij heeft toch zeker een 'zwak' hoefijzer?..Kruintje middenvoor is iets dikker, en daaromheen zie je wat uitdunning.

p.s. ik ben ook blij dat ik niet je dermatoloog ben
Nee gelijk heb je, ik heb er ook géén. De enige die ik ooit gehad had, kon geen diagnose stellen omdat ik me hoofd geschoren had. Uiteraard, ik was halfkaal ! Man had meteen uit zijn ambt ontheven moeten worden. Nou ja ambt, je begrijpt wat ik bedoel.

Overigens, misschien begrijpen we elkaar verkeerd. Licht doet veel, maar was cynisch, uiteraard is Arie kalend. Maar je moet tegenwoordig oppassen met wat je zegt. Voordat je het weet krijg je te horen dat je je zit te verkneukelen en te troosten met andersmans leed.

Laatst gewijzigd door Lucky; 30 augustus 2011 om 14:16
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 14:15   #3534
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Arie Boomsma heeft al heel lang gene lang haat meer.

Ik denk dat een felle lamp vanboven de ilusie wekt dat het precies daar dunner is.

Een collega van mij, een donker heerschap met een dikke Afro, millimeterde zijn haar, zag er de eerste dag net zo uit onder fel licht.

Het kan namelijk gewoonweg niet dat, als hij zo kalend is als het lijkt in deze setting, met iets langer haar ineens niks zichtbaars heeft. Ofwel hij zat onder de smeersels of droeg een pruik, ofwel het is een trick of the light.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 30 augustus 2011 om 14:17
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2011, 17:01   #3535
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Ja ik ben benieuwd wat hij droeg toen hij lang haar had. niet zo heel lang geleden had hij nog lang haar en leek er niks aan de hand, op zijn "kleinë" inhammen na. Ik zie het nu ook, al denk dus nog steeds dat mm icm lich veel doet...
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2011, 00:45   #3536
illuminatie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 41
Veel kennen wel de foto van Matthew Mcconaughey uit 1999:



Hier na is zn haar heel erg verbeterd. In 2001



Ik heb altijd veel verbazende woorden gelezen over hoe die verbetering in 1 keer kon incl mezelf.
Ik vroeg me dus af hoe het voor 1999 was. een foto uit 1997:



Als ik deze foto's dan zo zie lijkt het wel alsof hij in 1998/1999 enorm veel haar heeft verloren ( wist niet dat het zo snel kon gaan) wat daarna weer is hersteld door een eventuele ht ( zag foto's met kaalgeschoren hoofd in 2000) en finas o.i.d. wat erg goed bij hem is aangeslagen (misschien heeft dat te maken met dat hij ook alles zo snel heeft verloren)
illuminatie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 19:56   #3537
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Haartransplantatie voor Dean Saunders

http://starlounge.celebs.nl.msn.com/...bjectid=139333

Ze hebben er weer één weten te paaien in Maastricht. Ik irriteer me er wel een beetje aan om steeds te moeten lezen en horen dat er eindelijk een manier is om er iets aan te laten doen zonder littekens. FUE bestaat al jaren.

Als ik hem was zou ik er sowieso niet aan beginnen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 20:23   #3538
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illuminatie Bekijk bericht
Veel kennen wel de foto van Matthew Mcconaughey uit 1999:



Hier na is zn haar heel erg verbeterd. In 2001



Ik heb altijd veel verbazende woorden gelezen over hoe die verbetering in 1 keer kon incl mezelf.
Ik vroeg me dus af hoe het voor 1999 was. een foto uit 1997:



Als ik deze foto's dan zo zie lijkt het wel alsof hij in 1998/1999 enorm veel haar heeft verloren ( wist niet dat het zo snel kon gaan) wat daarna weer is hersteld door een eventuele ht ( zag foto's met kaalgeschoren hoofd in 2000) en finas o.i.d. wat erg goed bij hem is aangeslagen (misschien heeft dat te maken met dat hij ook alles zo snel heeft verloren)
Ik vraag me af hoe het in godsnaam mogelijk is om nu ruim 11 jaar later het zoveel beter uit ziet. Een HT kan wonderen doen maar ik geloof niet dat het ZOVEEL kan helpen.



Je ziet dat hij frontaal veel haaruitval had maar nu zijn de haren gewoon ontzetten lang (ook front dus) en dik. Staat hem erg goed! Ik had een jaar terug nog dezelfde kapsel en een stuk dikker haar maar helaas lijkt het nu allemaal op de foto uit 1999 van hem!
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 20:40   #3539
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Een haartransplantatie is ook geen wonder. Hier is goed werk afgelevert, maar vrij simpel uit te voeren. Het is een relatief klein gebied. Hoekjes eraf en wat midvoor, klaar. Dikte van het haar is logisch, dat komt vanachter.

Ik zou zeggen, wacht niet langer en maak er werk van als je in hetzelfde schuitje zit.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 23:42   #3540
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Niet langer wachten met een HT bedoel je? Ik gebruik al finasteride. HT is geen optie op het moment aangezien ik daar het geld niet voor heb. Wellicht over een jaar of 2. Ik zie het wel.

En hoe kan het nou dat hij er in 1999 ouder uit zag dan nu? En dan heb ik het niet over z'n haar.
Die hollywood sterren ook. pff
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.