Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 oktober 2012, 17:48   #16
Untill Here
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2011
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
wesley snijder 1200 grafts??? Op zn linker inham alleen misschien!

En om mij dan te voorbarig te noemen.Ik geef jouw advies met de informatie die jij mij geeft. En de haarlijn van een 16 jarige is een waanbeeld.

Ik zou je nog eens goed inlezen in het geheel en goed bekijken hoeveel grafts bij welk resultaat passen. 1200 grafts = een kleine ingreep.
wesley snijder, wayne rooney zijn grote ingrepen van >8000 grafts
Alle advies is welkom, maar dan moet je de informatie die ik ter beschikking stel misschien eerst goed tot je nemen. Nogmaals, ik heb niet de haarlijn een willekeurige 16-jarige voor me zoals misschien je 16 jarige buurjongetje maar mijn EIGEN haarlijn op mijn 16e. Daar zit niet zoveel verschil in met mijn haarlijn nu. Mijn haarlijn heeft aan 1 kant altijd verder naar achter gelegen dan aan de andere. Aangezien ik nu 9 jaar ouder ben ga jij er blijkbaar vanuit dat dat een waanbeeld is. In dat geval kan ik je zeggen, mijn situatie is nog niet zo dramatisch, en ik bedank god op mijn blote knieeen als dat zo blijft.

En sneijder 8000 grafts? HSI doet max 2250 (om en nabij) de grafts per behandeling. Sneijder heeft dus zo'n 3 a 4 behandelingen gehad? Of deden ze bij Sneijder wel 8000 grafts binnen 8 uur, puur omdat het Wesley Sneijder is? Over waanbeelden gesproken.. Neemt niet weg dat het zomaar zou kunnen dat Sneijder 8000 grafts heeft laten plaatsen, maar dat is mij dan ontgaan..
__________________
1 mg MSD Finasteride sinds juni 2011
2 koppen groene thee per dag
Aminozuren (tbv krachttraining)
Untill Here is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2012, 00:13   #17
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
succes met je behandeling
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.

Laatst gewijzigd door dZinee; 25 oktober 2012 om 09:53
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2012, 19:28   #18
Untill Here
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2011
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
succes met je behandeling
Ik weet niet of dit sarcastisch was, maar ik ga je toch bedanken!

Vanmiddag bij HSI geweest in Amsterdam. Arts verwacht zoŽn 1200 - 1400 grafts nodig te hebben. Meer dan de 1000 die ik schatte maar mijn haarlijn komt er met dit aantal boven verwachting uit te zien. Nu alleen nog een datum prikken voor een behandeling in Maastricht en 10 a 14 dagen vakantie regelen op m'n werk
__________________
1 mg MSD Finasteride sinds juni 2011
2 koppen groene thee per dag
Aminozuren (tbv krachttraining)
Untill Here is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2012, 20:24   #19
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Untill Here Bekijk bericht
Ik weet niet of dit sarcastisch was, maar ik ga je toch bedanken!

Vanmiddag bij HSI geweest in Amsterdam. Arts verwacht zoŽn 1200 - 1400 grafts nodig te hebben. Meer dan de 1000 die ik schatte maar mijn haarlijn komt er met dit aantal boven verwachting uit te zien. Nu alleen nog een datum prikken voor een behandeling in Maastricht en 10 a 14 dagen vakantie regelen op m'n werk
Hebben ze wel een heel duidelijk beeld geschetst van mag verwachten voor die 1200-1400 grafts? HSI schat namelijk bij iedereen ongeveer 1200 grafts, omdat dat de hoeveelheid is die ze op 1 dag kunnen verplaatsen. Ik zou je aanraden om toch nog minstens 1 andere kliniek die FUE aanbiedt te raadplegen om te zien of hun schatting hetzelfde is.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2012, 14:04   #20
Untill Here
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2011
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hebben ze wel een heel duidelijk beeld geschetst van mag verwachten voor die 1200-1400 grafts? HSI schat namelijk bij iedereen ongeveer 1200 grafts, omdat dat de hoeveelheid is die ze op 1 dag kunnen verplaatsen. Ik zou je aanraden om toch nog minstens 1 andere kliniek die FUE aanbiedt te raadplegen om te zien of hun schatting hetzelfde is.
Bedankt voor de tip! Arts was realistisch, zoals ik van een professional verwacht. Ik moet beseffen dat ik gezien mijn leeftijd niet kan uitsluiten nog een behandeling nodig te hebben in de toekomst, misschien over een jaar, misschien over 10 jaar. Maar ik heb nu inhammer nw2. Met 1200 - 1400 grafts, met een uitschieten naar 1800 op mijn goedkeuring. Met dit aantal heb ik weer een haarlijn. Hij hoeft niet enorm dik en dichtgegroeid te zijn, dat is ook niet reeel met 1 behandeling.

Nogmaals, bedankt voor de tip! Nog geinteresseerd in de naam van de dermatoloog in Delft? Dan stuur ik je een pb, ga geen namen rondstrooien hier op het web.
__________________
1 mg MSD Finasteride sinds juni 2011
2 koppen groene thee per dag
Aminozuren (tbv krachttraining)
Untill Here is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2012, 20:27   #21
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Untill Here Bekijk bericht
Bedankt voor de tip! Arts was realistisch, zoals ik van een professional verwacht. Ik moet beseffen dat ik gezien mijn leeftijd niet kan uitsluiten nog een behandeling nodig te hebben in de toekomst, misschien over een jaar, misschien over 10 jaar. Maar ik heb nu inhammer nw2. Met 1200 - 1400 grafts, met een uitschieten naar 1800 op mijn goedkeuring. Met dit aantal heb ik weer een haarlijn. Hij hoeft niet enorm dik en dichtgegroeid te zijn, dat is ook niet reeel met 1 behandeling.

Nogmaals, bedankt voor de tip! Nog geinteresseerd in de naam van de dermatoloog in Delft? Dan stuur ik je een pb, ga geen namen rondstrooien hier op het web.
1400 grafts was voor mij voldoende om een mooie nieuwe haarlijn (en een kleine verondieping van de inhammen) te maken. Ik had ook een NW2, dus waarschijnlijk komt het voor jou dan ook wel goed.

En ja, ik zou die naam graag hebben, wellicht ga ik zelf eens een afspraak maken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2012, 17:22   #22
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Heb je geen foto van je huidige haarsituatie en van toen? Is wel handig om dat te hebben.
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2012, 13:01   #23
Nishinakajima
HaarWeb lid
 
Nishinakajima's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 95
Voor mij ook even een overzichtje:

Ik ben 34,5 jaar oud, altijd lang haar dik haar gehad sinds kinderjaren. Sinds mijn 29ste had ik vanuit het niets haaruitval. Nooit verwacht, toch gekomen. Na lang overwegen het laatste redmiddel fina maar geprobeerd sinds 8-2010. Sinds die dag heb ik geen enkel resultaat. Ik vraag me ook af of het eigenlijk wel helpt. Er wordt gesuggereerd dat het zonder gebruik nog veel erger had moeten zijn, maar dat lijkt me erg stug.
Ik heb momenteel erg lang haar zo'n 50-60 cm, en dan is het nog moeilijker te verwerken dat mijn haar zo makkelijk los laat. Ik heb soms het idee dat ik gewoon een enge ziekte heb. Het ene moment ben ik bezig of om alle verloren haren op te ruimen en de volgende dag liggen ze er weer opnieuw. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang dit door blijft gaan. Soms denk ik, oke als ik dan de rest mag houden.. maar nee er komt maar geen einde aan. Heel vreemd is dat sommige haren wel stevig blijven zitten, zelfs als ik er wat aan trek. Maar over het algemeen is de rest heel zwak en dun. Het lijkt erg op een diffuse haar uitval, maar toch is de plek die het echt zwaarst getroffen is de kant in mijn nek. Net boven de nekharen zeg maar. en ook net boven de oren alsof ik een soort van dubbele krans heb.
Het lijkt ook niet in balans te zijn, de rechter kant ziet er veel slechter uit dan de links.
Ik wil graag weten of dit voor iemand herkenbaar is, wie heeft ook last van dezelfde situatie en werkt finasteride ook niet bij jou? Ik wil graag weten wat ik fout doe. Finasteride zou toch voor iedereen moeten werken?
Ik wil natuurlijk ook wel foto's tonen. Maar resultaat fina=0
Nishinakajima is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2012, 13:27   #24
Noob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2009
Berichten: 598
Bij je nek, dat is totaal geen AGA gebied. Heb je misschien last van schilfers of een geïrriteerde hoofdhuid. Dit kan ook uitval veroorzaken.
Noob is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.