Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2010, 11:31   #1
Rune
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 6
Haaruitval en roos, kan dat?

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden opende ik heir een bericht over mijn haaruitval.
Ik he eigenlijk toch nog wat vragen dus ik hoop dat ik ze hier mag stellen.
Ik heb dus last van haaruitval en jeuk en schilfers op mijn hoofdhuid. Ook wordt mijn haar sneller vet.
Ik ben bij de huisarts geweest, die zei dat het seborroisch eczeem was, en gaf mij Selsun shampoo mee.
Ik kreeg daar ergere haaruitval van, en heb nu zelf Resdan shampoo voor vet haar gekocht.
Ik heb mijn haar hier nu 3 keer mee gewassen, maar het wordt niet minder.
Toen ik bij de dokter was, had ik het gevoel dat zij niet echt wist wat het was.
Ze zei eczeem, maar ze kon alleen op 1 plek op mijn hoofdhuid een eczeem-plek vinden. Dit terwijl mijn hele hoofdhuid jeukt en het overal uitvalt.
De schilfers zag zij niet (die dag zaten er ook niet veel schilfers, meestal wordt het erger na het wassen)
Toen ik vroeg waarom mijn haar overal uitvalt terwijl er volgens haar maar op 1 plek iets te zien was, kon zij geen antwoord geven en gaf ze min of meer toe het ook niet te weten.

Misschien kunnen jullie me beter advies geven.
Mijn hoofdhuid is wit, en als ik krab komen er schilfers los. Mijn haar valt overal uit, al anderhalve maand.
Ook jeukt het veel ( ik heb wel het idee dat de jeuk minder wordt door de Resdan shampoo) en de schilfers zijn vooral erg na het wassen.
Ik heb nu dus 3 keer die Resdan shampoo gewassen, maar vooral mijn haaruitval is nog steeds net zo erg, en de schilfers worden ook zeker niet minder.
De echte eczeem-plek is wel weg (maar volgens mij was dat meer een wondje van het krabben.)