Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2010, 11:31   #1
Rune
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 6
Haaruitval en roos, kan dat?

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden opende ik heir een bericht over mijn haaruitval.
Ik he eigenlijk toch nog wat vragen dus ik hoop dat ik ze hier mag stellen.
Ik heb dus last van haaruitval en jeuk en schilfers op mijn hoofdhuid. Ook wordt mijn haar sneller vet.
Ik ben bij de huisarts geweest, die zei dat het seborroisch eczeem was, en gaf mij Selsun shampoo mee.
Ik kreeg daar ergere haaruitval van, en heb nu zelf Resdan shampoo voor vet haar gekocht.
Ik heb mijn haar hier nu 3 keer mee gewassen, maar het wordt niet minder.
Toen ik bij de dokter was, had ik het gevoel dat zij niet echt wist wat het was.
Ze zei eczeem, maar ze kon alleen op 1 plek op mijn hoofdhuid een eczeem-plek vinden. Dit terwijl mijn hele hoofdhuid jeukt en het overal uitvalt.
De schilfers zag zij niet (die dag zaten er ook niet veel schilfers, meestal wordt het erger na het wassen)
Toen ik vroeg waarom mijn haar overal uitvalt terwijl er volgens haar maar op 1 plek iets te zien was, kon zij geen antwoord geven en gaf ze min of meer toe het ook niet te weten.

Misschien kunnen jullie me beter advies geven.
Mijn hoofdhuid is wit, en als ik krab komen er schilfers los. Mijn haar valt overal uit, al anderhalve maand.
Ook jeukt het veel ( ik heb wel het idee dat de jeuk minder wordt door de Resdan shampoo) en de schilfers zijn vooral erg na het wassen.
Ik heb nu dus 3 keer die Resdan shampoo gewassen, maar vooral mijn haaruitval is nog steeds net zo erg, en de schilfers worden ook zeker niet minder.
De echte eczeem-plek is wel weg (maar volgens mij was dat meer een wondje van het krabben.)
net keek ik even in de spiegel, en als ik op mijn hoofdhuid krab die overigens erg wit is, maar misschien is dat normaal) dan komen er talloze schilfertjes los.

Als ik naar mezelf luister, denk ik eerder dat het 'gewoon' roos is.
Maar als ik op internet zoek, zie ik bijna overal dat je van roos geen haaruitval kunt krijgen.
Terwijl bij mij de haaruitval erger en eerder kwam dan de schilfers. De jeuk was er toen al wel.
Dus dan kan het toch geen roos zijn?

Hebben jullie enig idee wat ik kan doen? Ik kan wel weer terug gaan naar de dokter, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat zij er meer van weet..
Ook vroeg ik me af of ik nu al kan zeggen dat de Resdan shampoo niet werkt, of moet ik het nog wat meer tijd geven?

Groetjes,
Rune
Rune is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanzienlijk minder haaruitval door behandeling.....mijn verhaal CMariel Haarproblemen bij vrouwen 25 16 december 2009 11:00
geen haaruitval meer concetta Haarproblemen bij vrouwen 4 14 augustus 2009 00:24
nieuwe revlon anti-haaruitval patch ibbi Medicijnen/haargroeimiddelen 34 7 september 2008 01:27
Wie kan mij helpen?? stipje Haarproblemen bij vrouwen 101 15 april 2008 22:21
Roos, jeuk en haaruitval, brede scheidingen michelangelo AGA - Algemeen 1 28 september 2006 22:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.