Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 april 2002, 19:27   #1
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
please help!

Hoi allemaal,

tot u spreekt een student uit België.

Ik begon laatst te merken dat ik links en rechts boven maanvormige uithollingen begon te krijgen. Op zich niet dramatisch natuurlijk (ik wil absoluut niet mensen met veel ergere problemen tegen de borst stoten), maar ik begon me zorgen te maken over eventuele uitbreiding hiervan.

Een aantal rubrieken van de website krijg ik niet geopend dus ik vraag jullie om alstublieft zo goed mogelijk te antwoorden op mijn vragen (dat hoeft niet lang te zijn).

Kan ik op de plaatsen waar het haar verdwenen is opnieuw haar krijgen (al dan niet met hulpmiddelen)? Zo ja hoe? Zo neen, hoe kan ik ervoor zorgen dat het zich niet uitbreidt?

Deze beginnende kaalheid kan blijkbaar, zoals ik ergens op het forum gelezen heb, veroorzaakt worden door mijn vroege sexuele activiteit.
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2002, 22:34   #2
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
middelen

Na wat research heb ik gevonden dat aminexil zou kunnen zijn wat ik nodig heb: het versterkt mijn haar en het kan de kleine haartjes die nog aanwezig zijn terug tot leven wekken.

Ik heb begrepen dat L'oréal sit produceert met als prijs rond de 100 euro per halfjaarlijkse kuur.

Waar kan ik dit bekomen? Bij een apotheker? Ik zou het liefst niet via internet kopen want ik ben student en heb geen kredietkaart.

Voor wie antwoordt: merci
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 13:10   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie

hoi Cobain,
kaal is kaal en blijft kaal..oplossing? haartransplantatie bij de juiste kliniek. Kijk eens op www.transhair.nl

Verder aminexil werkt ok bij mij, maa er zijn ook mensen die het niet een optimaal middel vinden. Voor aanschaffen aminexil:

www.haaruitval.net
Hier kun je het online bestellen

groeten JOrn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 13:17   #4
alex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 66
Re: middelen

Citaat:
Originally posted by cobain
Na wat research heb ik gevonden dat aminexil zou kunnen zijn wat ik nodig heb: het versterkt mijn haar en het kan de kleine haartjes die nog aanwezig zijn terug tot leven wekken.

Ik heb begrepen dat L'oréal sit produceert met als prijs rond de 100 euro per halfjaarlijkse kuur.

Waar kan ik dit bekomen? Bij een apotheker? Ik zou het liefst niet via internet kopen want ik ben student en heb geen kredietkaart.

Voor wie antwoordt: merci
Aminexil is gewoon te verkrijgen bij de Kérastase-kapper
alex is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 13:22   #5
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
cobain welkom op deze forum

Citaat:
), maar ik begon me zorgen te maken over eventuele uitbreiding hiervan
Kaalheid kun je stoppen door gebruik van Finasteride.

Citaat:
Kan ik op de plaatsen waar het haar verdwenen is opnieuw haar krijgen (al dan niet met hulpmiddelen)? Zo ja hoe? Zo neen, hoe kan ik ervoor zorgen dat het zich niet uitbreidt?
Finasteride stopt haaruitval.Maar in sommige gevallen brengt het ook haar terug.Maakt de haren op die plaatsen weer dik,zodat het zich weer gaat opvullen.

Binnenkort komt er een medicijn uit,die kan eventueel wel kale plekken goed opvullen.Dutasteride.


Citaat:
Na wat research heb ik gevonden dat aminexil zou kunnen zijn wat ik nodig heb: het versterkt mijn haar en het kan de kleine haartjes die nog aanwezig zijn terug tot leven wekken.
Ik betwijfel of Aminixil iets kan doen.Behoedt je haar en ga voor Finasteride.


PS: Ik probeer je niet Finasteride op te leggen.Maar het ENIGE wat haaruitval stopt is een 5 ar blocker ,zodoende een DHT verlager in je bloed.De enige ( bewezen ) medicijn op de markt die dit kan is Finasteride.Gebruik ook Ketoconazole gel,dit gaat aantasting van de hoofdhuid en haarwortels door DHT , tegen.Deze kun je kopen bij de DA of de Kruidvat onder de naam ROOSCURE.

Succes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 14:24   #6
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
haar

ik merk dat als ik goed in het licht sta dat er op de kale plekjes nog nauwelijks zichtbare witte haartjes staan. Kan ik ze nog terugbrengen dan? Met welk middel?

Ik heb van de plaatselijke apotheker een kuur met door hem zelf gemaakte pillen gekregen. Dit zijn wellicht ook dht blokkrs.
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 14:28   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Citaat:
nauwelijks zichtbare witte haartjes staan. Kan ik ze nog terugbrengen dan? Met welk middel?
Probeer Finasteride samen met Minoxidil.


Citaat:
Ik heb van de plaatselijke apotheker een kuur met door hem zelf gemaakte pillen gekregen. Dit zijn wellicht ook dht blokkrs.
Ik betwijfel of het DHT blockers zijn.Zelfs dermatologen en huisartsen weten niet eens dat haaruitval door DHT wordt veroorzaakt.Laat staan dat ze je dan DHT blockers geven.Ik denk eerder dat het vitamine mixen zijn ozo.
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 14:31   #8
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
finasteride

Rocco, waar vind ik deze productne en wat kost het, ik ben niet bepaald rijk. Die amenixil of hoe heet het dat kan ik nog wel betalen.

Pillen slikken heef tdat geen lange termijn effecten . Ik ben nog maar 20 jaar.
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 14:36   #9
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
cobain

Aminixil moet je uit je hoofd zetten.Is puur tijd en geld verspilling.

Op deze forum staat vrijwel ALLES over de werking van Fina.Haar voordelen en haar nadelen.Je moet het ff rustig doornemen.

Over Minoxidil kun je ook veel dingen lezen.

Graag zou ik je alles willen opnoemen over Fina ,maar alles is al vele malen gezegd op deze forum.Gewoon ff doorlezen.


Hier staat veel over Fina geschreven:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=&threadid=185


Groetjes

Laatst gewijzigd door Rocco; 30 april 2002 om 14:39
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 14:49   #10
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
aminexil

Kan aminexil echt niks reviven?
Volgens de pers e nwetenschappers toch een goed product?

Ik waardeer je ervaring, Rocco, maar ik zie het niet zitten hormoonregulerende pillen te slikken, althans nu nog niet in ieder geval.
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 17:30   #11
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
aminexil

klopt het dat je haar zichtbaar gaat uitvallen in een eerste fase bij aminexil?
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 17:48   #12
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Cobain,

Ik heb ook aminexil gebruikt en vond het echt waardeloos,het stopt de haaruitval zeker niet dus heb je er ook niks aan. Je moet gewoon aan de finasteride 1mg,maar ik begrijp dat je dat nog niet wilt,je kunt ook FNS proberen alleen weet ik nog niet zeker of dit product echt werkt,moeten we nog afwachten of gewoon proberen.

groeten.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 19:32   #13
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
amonexil

bedankt voor uw reactie

is er echt niemand bij wie amonexil heeft gedaan wat er beloofd wordt?
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2002, 07:31   #14
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Ik sluit me aan bij diegenen die beweren dat aminexil een duur en NIET werkend kwakzalversproduct is. Ik heb nog een halve doos van dat spul staan, maar ik heb gewoon geen zin meer om het te gebruiken, omdat het zo bewerkelijk is en toch niks helpt.

Max
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2002, 10:25   #15
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
aminexil

Maar misschien bij mij wel, omdat het nog maar pas begonnen is e nomdat er nog vele slapende haartjes zijn op het kleine gebieg waar het haar schijnbaar verdwenen is?
cobain is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.