Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 maart 2005, 23:58   #1
Leb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Berichten: 3
Lasercentrum Breda-Eindhoven-Heerlen

Hoi allen,

Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met 'Lasercentrum' (www.tatoeagespijt.nl)? Ze zijn gevestigd in Breda, Eindhoven en Heerlen. Een vriendin van mij heeft laatst enkele behandelingen ondergaan, ze is momenteel enthousiast maar de lange termijn moet het uiteindelijke resultaat natuurlijk uitwijzen. De prijs die zij betaald heeft vond ik opmerkelijk laag, vandaar dat ik zo benieuwd ben of er mensen zijn die dit centrum kennen.

Reacties zijn meer dan welkom!

Groeten,
Lobke.
Leb is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2005, 15:09   #2
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Hoi,
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou graag willen weten wat zij dan betaalt! Kun je me dat zeggen?
Doei, Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2005, 00:10   #3
Leb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Berichten: 3
Ze had meerdere behandelplaatsen waardoor het per gebied goedkoper werd. Maar ik ga volgende week zelf vragen hoe het zit, dus ik hou je op de hoogte. Exacte prijzen heb ik nog niet, ook de site geeft niets aan.
Leb is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2005, 21:26   #4
diavata
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 3
En, heeft het bij jou iets uitgehaald? Ikzelf heb erg goeie ervaringen met dit centrum!
diavata is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2005, 23:24   #5
Floppid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 7
tjee, ik twijfel al langer om een dergelijke behandeling te gaan doen en woon zelf in omgeving eindhoven. het aanbod van klinieken is zoooo groot. iedereen die ervaring heeft met deze (of andere) centra graag reacties. Ik vind het nameijk ingewikkeld om al die methodes en prijzen goed te vergelijken. Plus best eng om aan te beginnen!!
Floppid is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2005, 09:20   #6
diavata
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 3
Voor dat ik de mijne liet verwijderen heb ik lang rondgekeken. Het genoemde lasercentrum was toen de goedkoopste en aanvankelijk was ik bang dat goedkoop uiteindelijk duurkoop zou zijn. Maar gelukkig bleek dit niet het geval te zijn Ik heb intussen 10 behandelingen gehad en ik denk dat de tattoo met nog 1 a 2 behandelingen geheel weg is.
diavata is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2005, 10:21   #7
Floppid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 7
tatoeage verwijderen? ik meende toch echt dat dit forum bedoeld was voor haarverwijdering!!?
Floppid is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2005, 21:09   #8
irenebrug
Rianne
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
tatoeage verwijderen

Hoi floppId,

Heeft er toch een beetje indirect mee te maken (welke risico's dit op de huid kan vormen) , op het internet kwam ik dit ook een keer eerder tegen terwijl ik op zoek was over het onderwerp IPL. Het intresseert mij hoever technieken nu op dit medisch gebied al zijn. (maar misschien komt dat omdat ik de ict werk en het dus ook wellicht een beetje met computer techniek te maken heeft)

Sommige klinieken doen naast haarverwijdering, ook tatoeage verwijdering. En als er 1 onderwerp hierover gaat binnen deze rubriek, lijkt mij dit toch niet zo probleem???

Zelf vind ik het een leuk onderwerp binnen deze rubriek, ook al is het een beetje een zijspoor.

Remko.
irenebrug is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2005, 10:26   #9
bubbels
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2005
Berichten: 3
Mijn zus is onder behandeling bij Aesthetic clinics in Veldhoven voor het verwijderen van haar tatoeage. Dit is een kliniek waar ze ook ontharen en haartransplantaties uitvoeren.

Ze heeft nu 4 behandelingen gehad en haar tatoeage is al voor 80 % verdwenen.
Misschien is dit een goede tip voor anderen!
bubbels is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.