Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 maart 2005, 23:58   #1
Leb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Berichten: 3
Lasercentrum Breda-Eindhoven-Heerlen

Hoi allen,

Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met 'Lasercentrum' (www.tatoeagespijt.nl)? Ze zijn gevestigd in Breda, Eindhoven en Heerlen. Een vriendin van mij heeft laatst enkele behandelingen ondergaan, ze is momenteel enthousiast maar de lange termijn moet het uiteindelijke resultaat natuurlijk uitwijzen. De prijs die zij betaald heeft vond ik opmerkelijk laag, vandaar dat ik zo benieuwd ben of er mensen zijn die dit centrum kennen.

Reacties zijn meer dan welkom!

Groeten,
Lobke.
Leb is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2005, 15:09   #2
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Hoi,
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou graag willen weten wat zij dan betaalt! Kun je me dat zeggen?
Doei, Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2005, 00:10   #3
Leb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Berichten: 3
Ze had meerdere behandelplaatsen waardoor het per gebied goedkoper werd. Maar ik ga volgende week zelf vragen hoe het zit, dus ik hou je op de hoogte. Exacte prijzen heb ik nog niet, ook de site geeft niets aan.
Leb is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2005, 21:26   #4
diavata
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 3
En, heeft het bij jou iets uitgehaald? Ikzelf heb erg goeie ervaringen met dit centrum!
diavata is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2005, 23:24   #5
Floppid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2005
Berichten: 7