Discussie: vaccineren
Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2013, 08:21   #65
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Wij worden dagelijks voorgelogen over de inhoud van ons kraanwater. Dat zou echt fluorloos zijn! Geen spoor van te vinden... en dat terwijl België enkele jaren terug nog grof beboet is door de Europese Commissie omdat zij geen fluor in het drinkwater toeliet. België werd min-of-meer gesommeerd dat alsnog te doen. Ik neem aan dat fluor in alle landen in Europa in het drinkwater zit of zal komen. En zo worden we dagelijks door onnozele onwetende ambtenaren en voorlichters voorzien van onzin.
Ik ben kennelijk zo'n voorlieger

Er wordt echt geen fluor in het drinkwater gedaan. Als je echt in dat soort zaken gelooft, dan kan ik misschien eens een rondleiding bij Dunea bij Scheveningen voor je regelen. Dan mag je het hele proces van begin tot eind volgen en alle buisje bekijken wat er uit komt

Opvallend hoe hardnekking complottheoriën kunnen zijn.

Ik zou trouwens ook veel liever nu iets uit de sloot drinken hier in de stad dan 30 jaar geleden. Om over een eeuw geleden of de eeuwen daarvoor maar niet te spreken! Het water is nu gemiddeld veel en veel schoner. Zeker in bacteriologisch opzicht!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren