Los bericht bekijken
Oud 23 september 2007, 21:59   #71
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dat is m.i niet verstandig. Ook na een FUE wordt het afgeraden om zelf naar huis te rijden, en zeker niet als het een dergelijke afstand betreft.
Mij was het niet afgeraden en ik heb geen moment problemen met vermoeidheid of concentratie gehad onderweg. Ik denk dat ik ongeveer net zo gaar was als na een dag vol vervelende vergaderingen op het werk. Makkelijk gefixt met een litertje cola

Maar DikkieD moet natuurlijk zelf overwegen hoe hij denkt dat het in zijn geval kan uitpakken. Feit is wel dat zijn behandeling maar ongeveer de helft is van de mijne Je mag dan ook wel verwachten dat hij nog veel fitter wegloopt aan het eind van de dag.

Maar hij zou de vraag toch beter aan de kliniek stellen. Misschien kunnen ze hem ook wel een goed hotel vlakbij aanraden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Na een FUE is het idd vervelend dat je niets meer kunt camoufleren, daar je helemaal kaal geschoren bent. Ik vind echter dat het niet opweegt tegen een verhoogd risico op een ongeluk. De mensen die daar in het hotel zitten zie je hoogstwaarschijnlijk nooit weer en 99% van de tijd zit je toch op je hotelkamer. Verder slapen sommige mensen idd onrustig in een vreemde omgeving, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Zelf heb ik daar bijvoorbeeld geen last van.

Mijn ervaring is dat je de volgende dag al een heel eind fitter bent dan direct na de behandeling. Natuurlijk ben je ook dan nog niet helemaal fris, maar iig een stuk frisser dan direct na de behandeling.
Ik vond slapen op mijn zij, zoals ik gewoonlijk doe, de eerste nacht nogal eng. Bang om ingeplante haren tijdens de slaap eruit te schuren. Slapen op mijn rug, wat ik ook wel kan, was door die schaafwond achterop minder comfortabel.

Ik heb dus de eerste nacht vooral hazenslaapjes gedaan met een coolpack onder mijn achterhoofd en ik was blij dat ik daar overdag nog een beetje mee door kon gaan. Ik was die hele eerste dag niet echt fit dus.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren