Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2008, 13:17   #203
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Ik heb gevraagd of ze het met laser deden of met datzelfde kleine naaldje op het ontvangstgebied en de consultant vertelde me dat ze het d.m.v. het naaldje bij mij gaan uitvoeren op het ontvangstgebied.

En wat die roodheid betreft, ik zag een paar dagen terug iemand in een winkel, die waarschijnlijk een tijd terug een fut had gedaan en pas geleden een fue, waarbij het haar aan de zijkanten al aardig was teruggegroeit en die had ook nog steeds een rode hoofdhuid. Ervanuitgaande dat zijn haar 1 cm per maand groeit natuurlijk. Vreemd dus dat van die 10 dagen gemiddeld..
10 dagen is ook wel erg kort. Bij mij bleef het een maand goed rood, toen een maand merkbaar rose en pas gedurende de derde maand werd het onzichtbaar.

Veel hangt ook af van de dichtheid waarmee het ingeplant wordt. Hoe hoger de dichtheid, hoe langer de roodheid, vermoed ik. Bij mij is een hele hoge dichtheid ingeplant (tot 60 grafts/cm2).
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren