Los bericht bekijken
Oud 4 december 2006, 17:47   #78
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Ook al heb je onbeperkt donorhaar, en volgens de Gho-methode zou dat zo zijn, dan nog kun je niet de oorspronkelijke haardichtheid krijgen. Ik geloof dat de maximale dichtheid zo'n 70 á 80 procent is van de normale dichtheid.
Maar die dichtheid zou je dan (in theorie) wel over je hele hoofd kunnen krijgen...
Maar dan ben je wel tienduizenden Euro's lichter.
Inderdaad, een NW6 met een te behandelen oppervlak van 250cm2 en een gewenste dichtheid van 60 FU/cm2 ... 15.000 grafts! En dat is met de huidige tarieven voor een standaard-FUE meer dan 60.000 euro. En ik meen dat de methode dermate bewerkelijk is dat het tarief wel hoger zal uitkomen.

'Gelukkig' kan dat nooit in 1 behandeling!

Overigens, was de methode niet geënt op het feit dat er op twee plekken in de haarwortel stamcellen zitten? Door klein genoeg uit te steken was het dan mogelijk de diepstliggende stamcellen te laten zitten en de ondiepere met de haar mee te transplanteren. Uit beide groepen kon weer een gewone haar groeien. Alleen vraag ik me dan af of dit een tweede keer ook nog kan.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren