Los bericht bekijken
Oud 22 november 2013, 21:25   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Je schiet gewoon geen zak op met een haartransplantatie en dat is mijn mening..,punt.

Duizenden euro's uitgeven aan haar, wat eerst achter op het hoofd stond en naar de voorkant wordt verplaatst....belachelijk.
En dan hebben we het nog geeneens over de andere nadelen...slechte hergroei,kwaliteit van de grafts,littekens..etc,etc,etc
Ook die ''levenslange groeigarantie'' is gewoon gebakken lucht wat ze verkopen.
Bij veel oudere mannen dunt namelijk ook de haarkrans uiteindelijk uit, dus die theorie klopt ook van geen kanten..(verkoop praatjes)

''En verder...''1 haar in de soep is veel en 1 haar op het hoofd is weinig''.
Je mening is overduidelijk.

Je noemt 'nadelen', maar je bedoelt risico's. Aangenomen dat je niet voor de eerste de beste beunhaas kiest is slechte hergroei zeldzaam, de kwaliteit van grafts is in de regel goed en met FUE heb je amper tot totaal niet last van littekentjes. En tja, levenslange garantie. Als over 50 jaar mijn hele haardos overal is uitgedund, dan hoop ik dat ik er vrede mee kan hebben.

Mijn mening is dat je met realistische verwachtingen enorm veel plezier kunt hebben van een haartransplantatie.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren