Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2008, 21:48   #36
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Limbo rammelt alleen maar wat aan je ketting, Falcone, dat van de extra korting bij PH zit er heus niet in en Limbo weet dat ook wel.

Je bestempeling van Limbo als een TH-adept zie ik ook echt als niet terecht. Ik ken hem als iemand die objectief durft te oordelen over zowel klinieken als technieken.

Ik weet zelf dat klinieken soms tevreden klanten op het spoor van HaarWeb zetten (als die al niet via HaarWeb op hùn spoor waren gekomen). Ik zie daar geen kwaad in. Sterker nog, ik vind het positief als het betekent dat meer mensen hier hun ervaringen komen delen.

Zolang het maar niet een soort hosanna wordt, een loflied op een kliniek. Ik vind het dus wel storend als mensen hier eenmalig hun ervaring komen delen om vervolgens voor altijd te verdwijnen. Dan gaat mijn achterdocht ook opspelen.

Maar eerder dan ProHair af te remmen zou ik andere klinieken willen aansporen om ook hun clienten op het spoor van HaarWeb te zetten.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren