Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2004, 23:08   #16
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Maak gebruik van de al bestaande FAQ!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ja, dat is een goed idee, Laurens. Gewoon iets als: www.haarweb.nl/informatie (ik noem maar iets).

Stel je wilt dan iemand iets laten weten over finasteride, dan kun je bijvoorbeeld verwijzen naar: www.haarweb.nl/informatie/middelen/finasteride
Haarmannetje,

Zoals ik al zei staat er sinds 25/03/04 een oproep in http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=

Wij hebben daar nauwelijks een reactie op gekregen en het verbaast mij dan ook dat deze actie nu hier wordt uitgezet. Hetgeen je hierboven voorstelt is exact hetzelfde wat al met onze eigen FAQ mogelijk is. Het enige wat wij nog nodig hebben is een inhoudelijke inbreng van jullie zelf.

Het is de bedoeling dat onze FAQ precies datgene gaat bieden als waar jullie nu in deze thread om vragen. Heel graag zag ik dan ook dat jullie je wensen kenbaar maken in de bovenstaande oproep, zodat wij deze kunnen verwerken in onze FAQ. Het bevreemdt mij een beetje dat er nu hetzelfde wiel 2x uitgevonden gaat worden. Zoals Laurensj al zei: laten wij onze krachten bundelen en er gezamelijk voor zorgen dat onze FAQ's uitgebreid gaan worden met de info die jullie erin willen hebben. Dat lijkt mij stukken wijzer, dan allerlei eilandjes creëren.

Ik hoor graag van jullie in: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=

Alvast onze dank voor jullie inbreng,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 21 december 2007 om 15:08
Webmaster is offline