Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2008, 21:46   #81
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koning haar Bekijk bericht
Graag voeg ik mijn bijdrage toe aan het discussieplatform voor de kalende medemens die zich niet wil neerleggen bij de wetten van de natuur. Ik heb zelf een FUE ingreep van 3000 grafts ondergaan in November 2007 bij dr. Reys en zijn Pro Hair Clinic team in Mechelen, en ik moet zeggen, mijn ervaringen zijn louter positief. Deze week ga ik voor nog één behandeling van 1500 grafts en dan hoop ik dat ik aan het eind van de zomer weer enigzins een bedekte hoofdhuid heb.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn zoals mij was verteld door PHC. De eerste week een vochtophoping in het gezicht die na een week nagenoeg weggetrokken is. Daaarna blijft een rode hoofdhuid achter die echter ook langzaam aan wegtrekt. Alhoewel je het zelf wel ziet, valt mij op dat mijn collega's en vrienden het niet opvalt. Met het wegtrekken van de roodheid komt ook het gevoel in de hoofdhuid steeds meer terug. Verder vallen de geimplanteerde haren aan het begin uit, maar nu na twee maanden zijn er al behoorlijk wat uitgekomen. Ik ben benieuwd hoe het verdere verloop zal zijn de komende maanden.
Wow, 4500 grafts in drie maanden tijd, je keuze van naam is terecht

Zou je ons misschien kunnen vertellen wat je situatie in oktober 2007 was, wat je bij de eerste ingreep hebt laten doen en wat er nu staat te gebeuren?

Overigens is er al een thread voor ProHair, misschien kunnen deze thread en die van FUE-Ollie daarmee worden samengevoegd?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 29 januari 2008 om 21:50
AnthonieH is offline   Met citaat reageren