Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 juni 2009, 17:51   #151
pkboy
On Human Growth Hormone
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 30
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beginner Bekijk bericht
Zo, ff een nachtje geslapen en ik moet toch kwijt dat ik steeds enthousiaster over dit middel word..

Ik bedoel, als ik zie wat de mensen hier allemaal voor producten gebruiken/uitproberen dan worden er er toch ook enorme risicio's genomen en enorme negatieve bijwerkingen geaccepteerd (bijv verminderd libido: je doet een poging om je haar terug te krijgen - om er knapper uit te zien, maar tegelijkertijd gaat je libido naar de klote, terwijl een normaal libido toch wel prettig is als je nog knap bent...)

En zie dan bovenstaande quote! Ik denk dat voor heel wat haarwebbers dit middel erg interessant is. Zeker als blijkt dat je bijvoorbeeld met een 6 maanden-kuur de hele boel 3 jaar in de tijd kan terugdraaien. En dat misschien maar eens in de 2 jaar en gecombineerd met een lage dosis van 1 of 1.5IU per dag, zodat het met de negatieve bijwerkingen ook wel mee zal meevallen?? Welk ander middel kan zoiets?

In ieder geval, meneer 'WannaKnowMore' tipte ons al in december 2002 (!) over dit middel en vroeg zich toen al af waarom we dit niet voor ons haar gebruikten: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1005

Waar waren we al die tijd jongens?
ik ben nu all een tijdje gestopt met alles behalve minox .mijn haarlijn is nu wel iets verslechterd maar wel redelijk stabiel . de enigste bijwerking die ik ervaart heb was vocht vast houden, dat viel dus wel mee .

voor de mensen die HGH alleen voor hun haar willen gebruiken raad ik het eigenlijk wel af van wegen de eventuele bijwerking (kaak/neus groei /verhoogde kans op een tumor etc) wacht liever nog eventjes op een beter middel zoals ASC-J9.




Groetjes,
__________________
REGIME:
topical :
- 1x dag Xandrox 15%
Suplementen:
- HGH Bluetops sinds 01-09-2008
- Finasteride gestopt wegens libido KILL
Situatie:
-Inhammen volledig terug gegroeid
- 5 x per week Fitness

Laatst gewijzigd door pkboy; 22 juni 2009 om 18:00
pkboy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2009, 20:00   #152
david0ff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2008
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beginner Bekijk bericht
Zo zeg, eindelijk weer eens iets serieus hoopgevends !

Buiten de eventuele negatieve effecten (grote oren, dood bij 40) is het natuurlijk al een wonder op zich dat er nu een middel lijkt te bestaan dat eens een keertje ÉCHT WERKT >> WONDERMIDDEL ??


Ik vond deze info ff snel via Google (NL-vertaling):

Door de leeftijd van 30 jaar, mensen ervaring deficiëntie van HGH. Daalde HGH symptomen zijn verlies van spierweefsel en een toename van vet. Lage niveaus van HGH vermindert de fysieke mobiliteit en vermindering van de energie-niveaus, verminderen de genezende vermogen, het risico van hart-en vaatziekten en verlaagt ook de levensverwachting van een persoon. HGH heeft een grote verjongend effect op haar. Patiënten nemen HGH behandeling hebben ervaren verbetering in de haren. Volgens een studie, ongeveer tweehonderd patiënten gemeld te hebben nieuwe haargroei en anderen gemeld dat hun haar opgedaan oorspronkelijke kleur terug.

HGH behandeling heeft ook geleid mensen ervaren toegenomen dikte en kleur van haar. Sommige HGH producten op de markt beschikbaar vandaag niet alleen aanzienlijke verbetering in het haar, maar ook grotere dikte en kleur. Deze producten zijn niet alleen minimaliseren grijze haren, maar ook zeer effectief in het veroorzaken van het haar te herstellen en haar lijnen wijken.

HGH heeft een effect gedeeltelijk op haar. Het helpt bij de groei van het haar in de kale plekken. De meeste onderzoeken uitgevoerd is gebleken dat HGH heeft bleek de groei van nieuwe haren en verbeterde haar kleur. Bij veel patiënten de textuur en glans van het haar is gerestaureerd en in sommige van de oorspronkelijke kleur van het haar ook is herwonnen.

Bron: http://www.alwaysbuyhgh.com/hgh-hair.html

>> WONDERMIDDEL ??
Grote oren, dood bij 40.... Mijn oren zijn een cm gegroeid en mijn neus ook, ik kan nu autos tillen en eet kokend lood....
Allemaal niet geloven, JAAARENLANG dagelijks extreem hoge dosissen hgh kan voor een vergroting van kraakbeen (neus oren gedeeltelijk onderkaak) zorgen, die vergroting is nauwelijks zichtbaar met het blote oog.

Ontopic, ik zit nu reeds enkele weken aan 4IU eod (every other day)
Voel me fit en slaap als een kind, mijn huid is zachter en ziet er gezonder uit, op vlak van haar nog niet veel verandering, dat zou dan ook een wonder zijn.
Greetz David

Hier nog een een stukje voor mensen die graag lezen, heel interessant, ik goei de bron erbij



De ongewenste werking van groeihormonen, de zgn. bijwerkingen, zijn eveneens een zeer interessant en heftig bediscussieerd thema. Allereerst moet gezegd werden: STH heeft geen van de voor anabole/androgene steroïden typische bijwerkingen, zoals reducering van de endogene testosteronproductie, acne, haaruitval, agressiviteit, verhoogde oestrogeenspiegel, viriliseringsverschijnselen bij vrouwen, versterkte water- en zoutretentie, enz. De hoofd problemen zijn in de regel een mogelijk tekort aan bloedsuiker (hypoglycemie) en een mogelijke te trage schildklier. De in zeldzame gevallen ontstaande anti-­lichaamsvorming t.o.v. groeihormonen doet niet ter zake. Hoe zit het met de horrorstories betreffende acromegalie, botvervormingen, hartvergroting, orgaanvergroting, reuzengroei en vroegtijdige dood ? Om deze vraag te beantwoorden, moet een duidelijk onderscheid tussen mensen voor en tijdens de puberteit worden gemaakt. Een lengtegroei van de botten is alleen mogelijk,als de persoon zich nog voor de puberteit bevindt. Daarna is noch door een endogene hypersecretie aan groeihormonen noch door de overmatige exogene toevoer van STH een verdere lengtegroei van de botten mogelijk. Een reuzengroei (gigantisme), die aanvankelijk met een opmerkelijke lichaamskracht en spierhardheid van de betrokkenen samengaat en later , als geen behandeling volgt, met zwakte en dood eindigt, is wederom slechts mogelijk bij mensen voor de puberteit, die tegelijkertijd aan een onderfunctioneren van de geslachtsklieren (hypogonadisme) lijden. Bij mensen, die aan een endogene hypersecretie na de puberteit en een normaal beëindigde lengtegroei lijden, kan het tot een acromegalie komen. De botten worden breder, maar niet langer. Het komt tot een toenemende groei van handen en voeten, en een vergroting van de gelaatstrekken door onderkaak- en neusgroei. De hartspier en de nieren kunnen eveneens toenemen in gewicht en grootte. Dat alles gaat in het begin vaak met een verhoogde lichaamskracht en spierhardheid samen, maar eindigt in moeheid, zwakte, diabetes, hartproblemen en een vroegtijdige dood. Wat nu van officiële zijde graag wordt gedaan, is, bijzonder extreme gevallen van mensen, die aan deze misfuncties lijden, als afschrikwekkende voorbeelden te presenteren en er bij de sportmensen op te hameren, dat het bij een exogene toevoer van groeihormonen hetzelfde lot beschoren is. Dat is echter uiterst onwaarschijnlijk, zoals de werkelijkheid heeft aangetoond. Onder de talrijke atleten, die STH gebruiken, zijn verhoudingsgewijs weinig 2,20 meter grote Neanderthalers met een vooruitgeschoven onderkaak, vervormde schedel, handen die op klauwen lijken, opgezette lippen, naar voren staande boteinden, die bovendien nog met schoenmaat 56 door de omgeving stappen. Om geen misverstand te laten ontstaan: wij willen de mogelijke gevaren van een exogeen STH-gebruik bij volwassenen en gezonde mensen niet bagatelliseren, maar men moet toch ten minste proberen de waarheid in het midden te laten. Acromegalie, diabetes, hartspierhypertrofie, hoge bloeddruk en nier- resp. levergroei kunnen bij een buitensporig gebruik van STH gedurende een zeer lange tijd theoretisch mogelijk zijn, maar in de praktijk - vooral wat de uiterlijke kenmerken bij sportmensen betreft - komen ze blijkbaar maar zelden voor. De problemen, die het vaakst optreden met STH ontstaan, volgens de ervaring, voornamelijk dan, als de atleet van plan is, bovendien nog insuline te gebruiken


http://www.bodypage.nl/groeihormonen_of_sth.htm

Laatst gewijzigd door david0ff; 30 juni 2009 om 20:05
david0ff is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2009, 22:27   #153
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Beste mannen,

Jullie krijgen er weer een extra testpersoon bij Heb het ff laten bezinken enzo en ik ga het doen.

Ben het helemaal eens met David0ff over de bijwerkingen. Extreme bijwerkingen zijn alleen te verwachten bij extreem gebruik.

Ook nog ff naar de tip van PKBOY gekeken, ASC-J9, maar ik kan niet zeggen dat ik enthousiast word van dit middel. Geen verwachtingen voor hergroei en daarnaast smeren (af en toe een injectie-kuur is toch minder gedoe).

Ik denk dat ik ook een redelijk goeie testpersoon ben, daar ik daarnaast helemaal geen andere middelen of medijnen gebruik. Clean dus Ik ga voor een lage dosis van 1IU per dag, 6 maanden lang.

Ben vooralsnog nog zoekende naar een betrouwbare bron voor de aanschaf (PM-en mag). Maar eenmaal gestart zal ik mijn ervaringen hier uiteraard posten !!

Houd jullie op de hoogte..
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2009, 22:48   #154
Beginner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 50
Question

Bericht aan Moderator: Trouwens, is dit draadje niet meer iets voor "Medicijnen/haargroeimiddelen" ipv "Haarproblemen bij mannen" ??
__________________
*Periode 2005-September tm 2006-Augustus (12 mnd): "Gouden Driehoek": Rooscure + Finasteride Proscar + Minoxidil 5%
*Periode 2006-Oktober tm 2007-November (14 mnd): Minoxidil 5% + Saw Palmetto + Spironolacton 5% + Folligen Spray
*Periode 2010-Maart tm 2010-Augustus (6 mnd): Groeihormonen (HGH) 24 wk 5 on 2 off, 1,67 iu + L-Thyroxine (T4) 100 mcg + Miconazolnitraat 2%
*Periode 2011-Januari tm 2011-Augustus (8 mnd): ASC-J9 + Minoxidil 5% @ 8 mnd 2 ml/0,42 mg per dag

*STATUS: Tjaaaa Fina bleek averechts te werken en heeft de status flink vernacheld helaas: heeft mooie, scherpe NW 0,3-lijn op een lelijke, rafelige manier doen wijken. Vervolgens gaf ook SP mij een constant, ziekelijk haarverlies. HGH 6mnd-kuur had geen effect op mijn haren. ASC-J9 deed de uitval doen stoppen en gaf me een goede basis voor acceptatie (en tonen) van de inhammen. Helaas was dit tijdelijk, want de uitval kwam terug. Nu OC000459?
Beginner is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 08:04   #155
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beginner Bekijk bericht
Bericht aan Moderator: Trouwens, is dit draadje niet meer iets voor "Medicijnen/haargroeimiddelen" ipv "Haarproblemen bij mannen" ??
Je hebt gelijk, Beginner, het gaat niet echt over het probleem, maar over de oplossing. Er was ook al een oude discussie over HGH, daar heb ik hem nu bij gevoegd.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 09:02   #156
jermaine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2003
Berichten: 46
vraagje aan beginner,

wil je aangeven waar je het kan bestellen op het moment dat je het weet,
wil ook een kuurtje gaan doen

groetjes en alvast bedankt
jermaine is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2009, 02:16   #157
david0ff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2008
Berichten: 21
hehe iedereen aan de HGH!
Kost wel bakken geld ik betaal de mijne zo'n 1250€/200IU EN dat is dan nog minder dan de helft moest je het via het net kopen
http://www.steroidshop.net/buyGenotropin-42.html
http://www.antiaging-systems.com/ias...talog/hgh.html
Genotropin is dan ook wel het neusje van de zalm onder de HGH

Laatst gewijzigd door david0ff; 22 juli 2009 om 02:18
david0ff is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2009, 02:20   #158
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david0ff Bekijk bericht
hehe iedereen aan de HGH!
Kost wel bakken geld ik betaal de mijne zo'n 1250€/200IU EN dat is dan nog minder dan de helft moest je het via het net kopen
http://www.steroidshop.net/buyGenotropin-42.html
http://www.antiaging-systems.com/ias...talog/hgh.html
Genotropin is dan ook wel het neusje van de zalm onder de HGH
Had je al ergens op dit forum vóór en na foto's geplaatst?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2009, 13:41   #159
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool het is wel verleidelijk pfff

enkel hgh had ik nog niet geprobeerd
ik wil niet achterblijven

ik ga toch wel nog even wachten hoe anderen het ervaren
vooral voor spiergroei en haargroei vind ik het intresant

is er niet een verhoogde kans op kankers en tumors hiermee ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2009, 16:08   #160
twentytwo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2007
Berichten: 4
Deze post beweert dat HGH haarverlies kan versnellen:
http://www.baldingblog.com/2006/06/1...and-hair-loss/

Pkboy, zou het mogelijk zijn om voor en na foto's te posten van je dichtgegroeide inhammen?
twentytwo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2010, 20:04   #161
kareldegroot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2010
Berichten: 1
hgh groeihormoon

hallo,

ik ben karel 38 jaar en ben nieuw op deze site.

ik verlies nu de laaste 3 jaar steeds meer haar en daar wordt ik niet vrolijk van.

hoorde dat hgh daar het middel tegen kan zijn??

dus daarom ben ik verplan om hgh groeihormoon te gaan gebruiken om me haar dikker en voller te krijgen klopt dat het hgh hormoon je haar dikker maak en weer laat groeien??

heb dat op een website gelezen -website verwijderd- dat hgh zeker kan helpen tegen haar verlies ik wil weten of dat waar is ben verplan om het dan te gebruiken, wie weet mij meer te vertellen.

is er iemand die het al heeft gebruikt??

zoja wat was het resultaat??

is het echt een wondermiddel??

hoe te gebruiken???

bvd karel

Laatst gewijzigd door Martijn; 23 augustus 2010 om 00:33 Reden: 11 maal hetzelfde bericht --> website vermelding eruit gehaald
kareldegroot is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2010, 19:06   #162
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Humaan GroeiHormoon is niet zomaar verkrijgbaar, en daarnaast extreem duur. Er is een illegale handel maar de vraag is dan of je uberhaupt 'the real deal' zou krijgen. De effecten op haargroei zijn niet onderzocht voor zover ik weet.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2010, 20:51   #163
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kareldegroot Bekijk bericht
hallo,

ik ben karel 38 jaar en ben nieuw op deze site.

ik verlies nu de laaste 3 jaar steeds meer haar en daar wordt ik niet vrolijk van.

hoorde dat hgh daar het middel tegen kan zijn??

dus daarom ben ik verplan om hgh groeihormoon te gaan gebruiken om me haar dikker en voller te krijgen klopt dat het hgh hormoon je haar dikker maak en weer laat groeien??

heb dat op een website gelezen -website verwijderd- dat hgh zeker kan helpen tegen haar verlies ik wil weten of dat waar is ben verplan om het dan te gebruiken, wie weet mij meer te vertellen.

is er iemand die het al heeft gebruikt??

zoja wat was het resultaat??

is het echt een wondermiddel??

hoe te gebruiken???

bvd karel
Waarom start je niet eerst eens (een jaartje) met een combinatie van Fina(steride) en Minox(idil).

Of (eventueel later) een combo van Duta(steride) en Minox (5%).

Dat zijn middelen met relatief weing bijwerkingen die zich bewezen hebben.

Gr. Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door Martijn; 23 augustus 2010 om 00:34 Reden: citaat aangepast
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2010, 22:38   #164
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Waarom gebruik jij deze niet?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2010, 06:41   #165
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Waarom gebruik jij deze niet?
Aangezien ik zelf al Saw Palmetto gebruik als DHT-blokker (een natuurlijk alternatief voor Fina).

Al is Saw Palmetto wel een zwakkere DHT-blokker dan Fina (of het nog sterkere Duta).

Maar aangezien ik 54 jaar ben, hoop dat ik het af kan met Saw Palmetto, dus met een minder sterke DHT-blokker dan iemand van 20 of 30.

Dat ben ik dus aan het uitproberen.

Heb kort geleden tevens een partij Minox overgenomen van een ander Haarweb lid.

Daar ga ik binnenkort ook mee starten.

Gr. Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 3 maart 2010 om 07:00
roloff is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.