Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 november 2011, 18:17   #91
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Iemand anders nog lastig gevallen met de nieuwe november aanbieding van Transhair ?

Nadat ik mij al +/- 7x heb uitgeschreven voor deze nieuwsbrief via e-mail, gaan ze vrolijk verder. Een transplantatie tegen gereduceerd tarief voor de maand november. Slechts enkele plaatsen beschikbaar. Uiteraard mijzelf voor de 8e keer uitgeschreven, niet dat het zou helpen, maar je doet je best.

Uiteraard kreeg ik een paar dagen later weer mail. Wat stond erin ? Dat alle plaatsten waren vergeven...

Dus nu krijg je ook al mail met de bevestiging dat de aanbieding is afgelopen !? lol Dat is helemaal het uiterste.

Wat een rattenbende is het daar. Moeten ze net naar mij sturen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2011, 20:26   #92
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Ja, die PVV-mail (vol=vol) kreeg ik ook. Ik vind trouwens (ook) dat als je je afmeldt je geen mails meer mag ontvangen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2011, 02:28   #93
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Transhair spam

Dat mogen ze ook wettelijk zelfs niet als je aangegeven hebt geen mail te willen ontvangen. Je kunt een klacht tegen ze indienen via www.spamklacht.nl
Als meerdere mensen dat doen zal men hun beleid moeten aanpassen
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2012, 22:12   #94
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Morgen naar Transhair voor een consult! Ben benieuwd.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2012, 22:40   #95
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik ook! Zou je -als een soort reminder- nog eens kunnen schetsen wat je situatie is en wat je hoopt te kunnen bereiken met een haartransplantatie? Naast natuurlijk het verhaal over je ervaring met het consult en het advies dat men je gegeven heeft
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2012, 10:46   #96
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Bedankt voor je bericht!

Circa 4 jaar geleden heb ik Haarweb 'ontdekt'.
Ik had (23 jaar) al last van dunner haar. Na een tijd finasteride te hebben gebruikt kreeg ik last van bijwerkingen (libido problemen, dikke wallen etc.).

Daarna ben ik een flinke tijd inactief geweest maar het haar is geleidelijk aan steeds dunner geworden en de inhammen zijn er gratis bijgekomen. Sinds 4 maanden maak ik (weer) gebruik van Rogaine Foam maar nu op stelselmatige basis (echt 2x per dag). Zie nog weinig verschil al merkt mijn vriendin tijdens het milimeteren (jaja ) van mijn haar op dat het wat dikker lijkt te worden.

Ik wil me graag vrijblijvend later informeren over FUE, ik ben bang dat zonder gebruik van Finasteride/Dutasteride over een paar jaar weer aan de beurt ben. De harder die 'erbij' worden geplaatst blijven staan maar het overige haar gaat denk ik rond mijn 30ste uitvallen.

Vandaag een gesprek met Hein Strouken van Transhair. Mocht het hele idee van een HT me bevallen dan ga ik nog minimaal 2 andere klinieken bezoeken en daarna een keuze maken.

No go:

FUT
Finasteride
Dutasteride

Ben benieuwd!
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2012, 11:41   #97
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Dikke wallen door het gebruik van Finasteride? Hoe verklaar je dat dan?

Succes met je onderzoek naar FUE. Zoals je zelf wel al aangeeft, zonder verdere middelen (in wat voor vorm dan ook) blijft kalingsproces gewoon doorgaan.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2012, 16:02   #98
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Dikke wallen is waarschijnlijk niet het juiste woord. De huid onder mijn ogen zette op, leek wel of er vocht onder kwam. Het kwam op tijdens het gebruik en het ging vanzelf weer weg nadat ik het gebruik staakte.

Bezoek aan Transhair duurde circa 15 min. Het kwam allemaal wat gehaast over maar de informatie was duidelijk en gefundeerd. Circa 1400 FUE grafts nodig om de inhammen en voorkant bij te werken. 'Special, snelle beslissers price for me 5000,-'. Kruin en gebied eromheen was nog niet nodig.

Ik denk dat ik toch nog een bezoekje aan Prohair ga brengen. Voordeliger en meer goede ervaringen beschikbaar op o.a. Haarweb.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2012, 19:13   #99
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
15 minuten is wat aan de korte kant. Had je zelf wel sturing in het gesprek? Oftewel, had je vragen en kreeg je daar heldere antwoorden op?

1400 grafts is tegenwoordig geen erg grote behandeling. En 5000 euro is helemaal geen gekke prijs. Ik denk ook dat Transhair goede kwaliteit kan bieden, zeker in het implantatiegebied. Het is een kliniek met enorm veel FUT-ervaring. Kon die FUE-behandeling trouwens netjes in 1 dag?

Ik zou zeker ook Prohair nog bezoeken. Dr. DeReys zou je ook kunnen overwegen. En natuurlijk Feriduni, al denk ik dat die duurder uit zal komen dan Transhair.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2012, 05:40   #100
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Ik word een beetje moe van die snelle beslissersprijs van Transhair. Eigenlijk best wel triest....Want je weet dat mensen onder druk staan en zo sneller zulke grote beslissingen maken als het om geld gaat. In feite is het helemaal geen snelle prijs want in vergelijking met andere klinieken is t zelfs duurder.
Ik vind het een beetje overkomen als: "snel deze klant binden, zodat ie er niet achterkomt dat we eigenlijk duurder zijn dan de anderen.."

Just my 2 cents
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 20:50   #101
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Had een aantal vragen en hier is een nette reactie op gegeven.
Het bezoek heeft geen enorm prettige indruk achtergelaten, niet slecht maar zeker niet goed genoeg om me hier te laten behandelen.
En inderdaad dat pushen is niet prettig, vragen om een aanbetaling etc.

Midden juli een gesprek in Antwerpen bij ProhairClinic. Ben benieuwd maar ga er met een goed gevoel naartoe. Veel positieve ervaringen, foto's, films etc.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 20:59   #102
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Tsja, mij verging het ook zo en ik ben akkoord gegaan. En neem maar van me aan, ze hebben ondanks dit genoeg te doen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 21:24   #103
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Hi Limbo,

Ik heb je positieve ervaring met Hein (de mede Limbo ) en Transhair inderdaad gelezen.
Begrijp me goed hoor: ieder zijn of haar ding.
Het was ook geen verschrikkelijk gesprek maar als je 10 van de 15 minuten gebruikt om een betaling er doorheen te drukken dan val ik af.
Verder keurig geholpen daar niet van en ben er zeker van dat je er prima geholpen wordt.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)

Laatst gewijzigd door haargek; 23 mei 2012 om 21:27
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2012, 23:47   #104
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Je zit wel goed bij Transhair naar mijn mening. Raar dat ze alleen nog haartransplantaties op die manier blijven verkopen. Waarschijnlijk omdat het nog steeds werkt. De zgn prijs die je krijgt aangeboden als je snel beslist krijg je ook als je er wat weken overheen laat gaan. Uit betrouwbare bron weet ik dat de wachtlijst niet zo heel lang is, dus betwijfel of ze het superdruk hebben. Je kan er binnen 3/4 weken terecht. De "special price" en vlugge aanbetaling bevestigen dit ook een beetje.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2012, 08:52   #105
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haargek Bekijk bericht
Hi Limbo,

Ik heb je positieve ervaring met Hein (de mede Limbo ) en Transhair inderdaad gelezen.
Begrijp me goed hoor: ieder zijn of haar ding.
Het was ook geen verschrikkelijk gesprek maar als je 10 van de 15 minuten gebruikt om een betaling er doorheen te drukken dan val ik af.
Verder keurig geholpen daar niet van en ben er zeker van dat je er prima geholpen wordt.
Inderdaad haargek, kan ik me goed voorstellen!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag ervaringen met Transhair gevraagd mij Chirurgische behandelingen 7 30 september 2004 21:02
Wie was er ook alweer zo'n voorstander van TRANSHAIR? Leg dit eens uit dan?! LOL! opzichgoed Chirurgische behandelingen 26 3 augustus 2004 02:35
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.